abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 14:36:46 #226
55651 JaWi
Shalom.
pi_26852808
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom niet.
Weet ik niet. Voorgevoel .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 9 mei 2005 @ 14:39:15 #227
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26852884
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
Wim Jansen zie ik ook wel komen. Maar of hij dit zinkende schip boven water kan houden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 mei 2005 @ 14:41:13 #228
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26852933
Alsof Bert van Marwijk het beter deed

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26852965
Ik vind niet dat Gullit ontslagen moet worden. Hij heeft gewoon even tijd nodig dit Feyenoord weer op de rails te krijgen.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:43:24 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26852991
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Alsof Bert van Marwijk het beter deed

14     Feyenoord     32     18     5     9     59     82     -     44

Dit seizoen

Vorig seizoen

13     Feyenoord **     34     20     8     6     68     71     -     38

Iets beter dus
pi_26853055
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
Jansen td, De Kromme trainer.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:47:19 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26853094
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jansen td, De Kromme trainer.
de kromme komt niet weer als trainer
  maandag 9 mei 2005 @ 14:48:59 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26853130
das nou jammer
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26853332
Het rare is dat Feyenoord dit seizoen wel 2 topscorers heeft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:58:45 #235
55651 JaWi
Shalom.
pi_26853394
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef Rekkie het volgende:
Het rare is dat Feyenoord dit seizoen wel 2 topscorers heeft
En 9 waardeloze prutsers.
slettebak [@] gmail.com
pi_26853477
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:47 schreef Dos37 het volgende:

[..]

de kromme komt niet weer als trainer
Vertel, wat heeft 'ie tegen je gezegd?
  maandag 9 mei 2005 @ 15:04:50 #237
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26853557
Die FA Cup met Chelsea hadden wij ook nog wel gewonnen.

Gullit heeft als trainer vooral gefaald, niet voor niets dumpten ze hem in Engeland maar al te graag.

En wie waren er zo vervelend volgens Ruud? Ryan Babel, die al voor heel veel problemen heeft gezorgd bij Ajax ja... En Quincy, nou ja, die is wel lastig, maar wel beter dan wat Ruud toen opstelde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26853736
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef JaWi het volgende:

[..]

En 9 waardeloze prutsers.
Het gaat mij te ver om de rest prutser te noemen. Ik vind dat je minimaal 1 speler benadeelt met deze titel.
pi_26853766
kun je beter ajax [adriaanse --> koeman] zeggen, eerst prutsen ze alles bij elkaar en dan wint koeman nog de dubbel
pi_26857684
Het gaat helemaal niet om het resultaat van Gullit, de supporters (of in elk geval ik) heb er zo'n probleem mee dat ze niet werken! Ja dat is te wijten aan de spelers, maar daarvoor is de trainer verantwoordelijk. Wanneer een speler lui is moet de trainer ingrijpen. Dat is iets wat van marwijk WEL deed. Je kan het er mee eens zijn of niet maar het verwende nest van persie ging om disciplinaire redenen naar de reservebank. Dit is een gebaar naar de hele selectie. Doe wat ik zeg.

Gullit heeft de spelers blijkbaar niet in de hand. Hij mag misschien best wat van voetbal weten, en waarschijnlijk veel meer dan ik, maar ik zie een gebrek aan leiding. Kuyt bevestigt dit ook alleen door te zeggen dat de spelers de trainer in de steek laten door hun slechte prestaties, dus hij heeft geen leiding. Geef em maar een hoge adviserende rol en zet een echte leider neer die discipline vraagt (zie een hiddink of zie een adriaanse)

Gullit hoeft van mij niet weg door een aantal nederlagen of de kwakkelende resultaten, hij moet weg omdat hij de spelers niet beter maakt of leiding kan geven.

Nee zonder gullit worden we echt geen kampioen, dat verlang ik ook niet, ik verlang wel strijd te zien van mijn club en hoeveelste we dan worden is bijzaak.
pi_26857783
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Gullit hoeft van mij niet weg door een aantal nederlagen of de kwakkelende resultaten, hij moet weg omdat hij de spelers niet beter maakt of leiding kan geven.
Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.
pi_26857967
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:20 schreef Sloggi het volgende:

Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.
Tja die had heel wat discipline gewonnen bij andere spelers ja. Dat is ook een reden dat ik voorstander was van hem te halen ook al vind ik verder zijn kwaliteiten matig. Dan nog vraag ik me af of het dan verstandig is om gullit trainer te laten zijn.

Wat mij ook enorm stoort aan Gullit is het aanvallen van de spelers in de pers. Feyenoord presteerde vrij goed in het begin van het seizoen tot Gullit ongeveer begon te miepen in de pers over de noppen en over de corners die er elke keer in gingen. Dat had hij nooit in de pers mogen zeggen en het intern moeten houden imo. Dit is denk ik een van de redenen dat hij de grip op de spelers kwijt is. Hij hoort je te beschermen en niet af te maken.
pi_26858014
Daar heb je een punt. Naar buiten toe moet je je spelers altijd beschermen, intern kan je ze bekritiseren zoveel je wil, mits terecht.
pi_26858144
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Het gaat helemaal niet om het resultaat van Gullit, de supporters (of in elk geval ik) heb er zo'n probleem mee dat ze niet werken!
Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.
quote:
Ja dat is te wijten aan de spelers, maar daarvoor is de trainer verantwoordelijk. Wanneer een speler lui is moet de trainer ingrijpen. Dat is iets wat van marwijk WEL deed. Je kan het er mee eens zijn of niet maar het verwende nest van persie ging om disciplinaire redenen naar de reservebank. Dit is een gebaar naar de hele selectie. Doe wat ik zeg.
Daar ben ik het dan wel mee eens.
quote:
ik verlang wel strijd te zien van mijn club en hoeveelste we dan worden is bijzaak.
Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
pi_26858250
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:
Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.
pi_26858308
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.
Tuurlijk. Maar je knokt om het winnen, en je knokt niet om het knokken.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:39:27 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26858334
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vertel, wat heeft 'ie tegen je gezegd?
dat zeg ik lekker niet
pi_26858349
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dat zeg ik lekker niet
pi_26858402
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.

Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.

Strijd => Resultaat => Mooi spel

Als Feyenoord 6e wordt en ze hebben alles gegeven geeft mij als supporter dat een beter gevoel dan dat ze 3e worden zonder achter een bal aan te lopen.
Tegen ajax waren ze minder sterk, maar met meer kansen, tegen psv waren ze minder sterk en minder kansen. Die verliezen zijn zwaar maar we hebben ervoor gestreden, tegen heerenveen en tegen nec was er geen strijd meer.... dan is er een leeg gevoel.
pi_26858610
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:41 schreef snabbi het volgende:

[..]

Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.
Klopt. De wedstrijden tegen ADO, Groningen, Den Bosch, Ajax en PSV had Feyenoord kunnen en moeten winnen, enkel door iets meer inzet.
quote:
Strijd => Resultaat => Mooi spel
quote:
Als Feyenoord 6e wordt en ze hebben alles gegeven geeft mij als supporter dat een beter gevoel dan dat ze 3e worden zonder achter een bal aan te lopen.
Mij niet. Als ze 3e worden omdat ze lui zijn dan weet ik dat we genoeg kwaliteit hebben maar dat er aan de mentaliteit van de spelers wat gedaan moet worden. En om dat te bereiken kun je een nieuwe coach halen.

Als ze 6e worden en op hun tenen lopen moet ik concluderen dat dit team nooit in de buurt van de 2e plek kan komen omdat we kwaliteit missen. En dan kun je nog de beste trainer ter wereld voor de ploeg zetten maar dan presteert Feyenoord nog niet beter.

Neemt niet weg dat ik ze zelfs als ze met gemak kampioen zouden worden ze zo hard mogelijk wil zien werken om zo snel mogelijk naar de Coolsingel te mogen.
quote:
Tegen ajax waren ze minder sterk, maar met meer kansen, tegen psv waren ze minder sterk en minder kansen. Die verliezen zijn zwaar maar we hebben ervoor gestreden, tegen heerenveen en tegen nec was er geen strijd meer.... dan is er een leeg gevoel.
Ik vond het verlies tegen Ajax en PSV erger dan tegen H'veen en NEC hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')