Wim Jansen zie ik ook wel komen. Maar of hij dit zinkende schip boven water kan houdenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
quote:
| 1 | 4 Feyenoord 32 18 5 9 59 82 - 44 |
| 1 | 3 Feyenoord ** 34 20 8 6 68 71 - 38 |
Jansen td, De Kromme trainer.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen Wim Jansen als geschikte opvolger, of misschien Johan Neeskens
de kromme komt niet weer als trainerquote:
En 9 waardeloze prutsers.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef Rekkie het volgende:
Het rare is dat Feyenoord dit seizoen wel 2 topscorers heeft
Het gaat mij te ver om de rest prutser te noemen. Ik vind dat je minimaal 1 speler benadeelt met deze titel.quote:
Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Gullit hoeft van mij niet weg door een aantal nederlagen of de kwakkelende resultaten, hij moet weg omdat hij de spelers niet beter maakt of leiding kan geven.
Tja die had heel wat discipline gewonnen bij andere spelers ja. Dat is ook een reden dat ik voorstander was van hem te halen ook al vind ik verder zijn kwaliteiten matig. Dan nog vraag ik me af of het dan verstandig is om gullit trainer te laten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:20 schreef Sloggi het volgende:
Daar hadden ze Bosvelt dus voor willen halen.
Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
Het gaat helemaal niet om het resultaat van Gullit, de supporters (of in elk geval ik) heb er zo'n probleem mee dat ze niet werken!
Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Ja dat is te wijten aan de spelers, maar daarvoor is de trainer verantwoordelijk. Wanneer een speler lui is moet de trainer ingrijpen. Dat is iets wat van marwijk WEL deed. Je kan het er mee eens zijn of niet maar het verwende nest van persie ging om disciplinaire redenen naar de reservebank. Dit is een gebaar naar de hele selectie. Doe wat ik zeg.
quote:ik verlang wel strijd te zien van mijn club en hoeveelste we dan worden is bijzaak.
Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
Tuurlijk. Maar je knokt om het winnen, en je knokt niet om het knokken.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je niet wint zonder te knokken zal je toch echt moeten gaan knokken om wél te winnen.
dat zeg ik lekker nietquote:
Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een gelul! Het gaat wel om het resultaat. En voor dat resultaat moeten ze knokken. Want met werken en alsnog verliezen schiet je nog niets op.Bullshit, alles draait om Champions League-voetbal en je moet dus 1e of 2e worden. Knokken is de bijzaak, resultaat is de hoofdzaak!!!! Anders kun je net zo goed in de Hoofdklasse A spelen.
Klopt. De wedstrijden tegen ADO, Groningen, Den Bosch, Ajax en PSV had Feyenoord kunnen en moeten winnen, enkel door iets meer inzet.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je kijkt al een stap verder. Nadat je ploeg niet meer te lui is om voor een bal te lopen, dan ga je naar resultaat kijken. Dan zeg je winnen is belangrijker dan mooi winnen.
quote:Strijd => Resultaat => Mooi spel
Mij niet. Als ze 3e worden omdat ze lui zijn dan weet ik dat we genoeg kwaliteit hebben maar dat er aan de mentaliteit van de spelers wat gedaan moet worden. En om dat te bereiken kun je een nieuwe coach halen.quote:Als Feyenoord 6e wordt en ze hebben alles gegeven geeft mij als supporter dat een beter gevoel dan dat ze 3e worden zonder achter een bal aan te lopen.
Ik vond het verlies tegen Ajax en PSV erger dan tegen H'veen en NEC hoor.quote:Tegen ajax waren ze minder sterk, maar met meer kansen, tegen psv waren ze minder sterk en minder kansen. Die verliezen zijn zwaar maar we hebben ervoor gestreden, tegen heerenveen en tegen nec was er geen strijd meer.... dan is er een leeg gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |