Het gaat helemaal niet om het resultaat van Gullit, de supporters (of in elk geval ik) heb er zo'n probleem mee dat ze niet werken! Ja dat is te wijten aan de spelers, maar daarvoor is de trainer verantwoordelijk. Wanneer een speler lui is moet de trainer ingrijpen. Dat is iets wat van marwijk WEL deed. Je kan het er mee eens zijn of niet maar het verwende nest van persie ging om disciplinaire redenen naar de reservebank. Dit is een gebaar naar de hele selectie. Doe wat ik zeg.
Gullit heeft de spelers blijkbaar niet in de hand. Hij mag misschien best wat van voetbal weten, en waarschijnlijk veel meer dan ik, maar ik zie een gebrek aan leiding. Kuyt bevestigt dit ook alleen door te zeggen dat de spelers de trainer in de steek laten door hun slechte prestaties, dus hij heeft geen leiding. Geef em maar een hoge adviserende rol en zet een echte leider neer die discipline vraagt (zie een hiddink of zie een adriaanse)
Gullit hoeft van mij niet weg door een aantal nederlagen of de kwakkelende resultaten, hij moet weg omdat hij de spelers niet beter maakt of leiding kan geven.
Nee zonder gullit worden we echt geen kampioen, dat verlang ik ook niet, ik verlang wel strijd te zien van mijn club en hoeveelste we dan worden is bijzaak.