Hetzelfde materiaal kan wel opeens anders gaan voetballen. Een andere zienswijze kan veel goeds doen. Kijk maar naar Ajax (Koeman => Blind). Ik zie Ajax opeens sterk 2e zijn geworden. Iets wat ik onder het bewind van Koeman nog niet zag gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Een nieuwe trainer zal volgend jaar echt niet opeens kampioen worden met dit materiaal.
dat is ook helemaal niet de bedoelingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Een nieuwe trainer zal volgend jaar echt niet opeens kampioen worden met dit materiaal.
nou overdrijven is ook een kunst. Om nou te zeggen dat ajax geweldig voetbaltquote:Op maandag 9 mei 2005 12:27 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hetzelfde materiaal kan wel opeens anders gaan voetballen. Een andere zienswijze kan veel goeds doen. Kijk maar naar Ajax (Koeman => Blind). Ik zie Ajax opeens sterk 2e zijn geworden. Iets wat ik onder het bewind van Koeman nog niet zag gebeuren.
Vind ik ook. Al heeft Ajax wel de laatste 6 competitie wedstrijden gewoon gewonnen, ik denk dat Koeman dit ook wel was gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou overdrijven is ook een kunst. Om nou te zeggen dat ajax geweldig voetbalt. tis meer aan de totale inzinking van AZ te danken dat ajax 2e staat
Ik denk dat dit zeker niet was gebeurd. Als Koeman was gebleven, dan was de sfeer binnen Ajax nog erger geweest. De nieuwe wind van Blindquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al heeft Ajax wel de laatste 6 competitie wedstrijden gewoon gewonnen, ik denk dat Koeman dit ook wel was gelukt.
Hij vond de C-spelers van PSV en Ajax niet goed genoegquote:Op maandag 9 mei 2005 12:35 schreef BennieK het volgende:
Gullit kan niet met B-spelers omgaan en ook niet met jeugdspelers...wtf doet hij bij Feyenoord
o?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Gullit is geen persoon voor een trainers carriere
daarbij komt...als je bijvoorbeeld een Rijkaard zou moeten afrekenen op zijn resultaten bij Sparta (eerste keerdat Sparta ooit degradeerde), hoe verklaar je zijn succes bij Barcelona nu.quote:The 1995-96 season saw Chelsea finishing 11th in the Premiership - its third 11th place finish in four seasons. Hoddle left at the end of the season to manage the England national team. He was replaced as player-manager by the 33-year-old Ruud Gullit, the celebrated Dutch exponent of 'total football' who had joined the club a year earlier on a free transfer from Sampdoria.
Under Gullit, Chelsea started winning major honours again. He made history in 1996-97 by being the first foreign manager to win the FA Cup when his Chelsea side beat Middlesbrough 2-0 in the Final. That game set the record for the fastest goal scored in an F.A. Cup ever - with Chelsea's Roberto di Matteo scoring 43 seconds into the game. This was Chelsea's first major trophy for 25 years. Chelsea also achieved its best-yet finish in the Premiership, in sixth place.
In February 1998, Gullit was suddenly sacked as manager following a dispute with the board of directors.
Successen = spelersquote:Op maandag 9 mei 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
de spelers
Rijkaard en Gullit zijn gewoon mensen als trainers.
Ze zitten bij deze clubs door hun naam.
En bij Chelsea was Gullit speler/manager
ehh..ok danquote:Op maandag 9 mei 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
de spelers
Rijkaard en Gullit zijn gewoon mensen als trainers.
welke rijke club heeft dat niet danquote:Ze zitten bij deze clubs door hun naam.
quote:En bij Chelsea was Gullit speler/manager
misschien dat het een leuke oplossing zou zijn om hem ter waarde van zn afkoopsom spelers mee te geven die hij gehaald heeft en nu al overbodig zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:18 schreef Sloggi het volgende:
Hij moet trouwens niet worden ontslagen, hij moet zelf gaan. Z'n afkoopsom zal niet gering zijn denk ik
Top ideequote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien dat het een leuke oplossing zou zijn om hem ter waarde van zn afkoopsom spelers mee te geven die hij gehaald heeft en nu al overbodig zijn.
quote:Training zonder Gullit, Petrovic en Duut
Slechts een handjevol spelers werkte vanochtend een lichte training af. Dat gebeurde opvallend genoeg zonder dat er echte trainers op het veld stonden. Gullit, Petrovic en Duut waren nergens te bekennen. De meeste spelers hielden het na een dik half uur dan al weer voor gezien.
Er is nog niets officieel?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:23 schreef Sloggi het volgende:
Ruud dus exit. Hopelijk zijn Wotte en Petrovic, al hun aankopen en nog een hoop spelers solidair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |