Kan nooit meer lang duren.....quote:
Idd ik zat bijvoorbeeld bij Heerenveen en wat mij nog meer pijn deed dan de nederlaag is dat ze niet voor een duel wilde vechten. Gullit zij aan het begin van het seizoen dat hij het niet meer wist (met die noppen ja) movuh dan, wanneer de coach het niet meer weet is het tijd voor een ander.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef Ixnay het volgende:
Dit is gewoon geen Feyenoord meer.
Ik vind het niet eens zo erg dat ze slecht spelen, maar ik zie maar weinig spelers met een Feyenoord mentaliteit.
Vergeet de supporters niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:50 schreef BennieK het volgende:
feyenoord is gewoon een kutclub met kutspelers en een kutcoach
maar vooral kutspelers
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:17 schreef DrDentz het volgende:
van die dikke vadsige wijven met feyenoord spandoeken en feyenoord shirts, die zo lomp agressief uit hun ogen kijken "ik beuk ze allemaal in mekoar!"
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Grappig ook dat Gullit vanavond op SS zei dat ie enorm veel fout zag gaan vandaag, maar dat ie helaas maar 3x kon wisselen, maar dat ie er wel meer zou willen wisselen als dat kon.
En net zie ik in het wedstrijdverslag dat ie maar 1x heeft gewisseld
Op VI.nl en teletekst staat twee keer...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
typisch Gullitquote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef Greetings het volgende:
Grappig ook dat Gullit vanavond op SS zei dat ie enorm veel fout zag gaan vandaag, maar dat ie helaas maar 3x kon wisselen, maar dat ie er wel meer zou willen wisselen als dat kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |