Castelen is zeker ook beter onder Gullit gaan spelen, ik weet zeker dat Saidi niet zulke progessie onder van Marwijk had gemaakt en Hofs gaat ook onder Gullit uitgroeien tot een Nederlands Elftal speler, ik zie Ruud De Graaf en Zuiverloon ook beter maken, als hij tenminste blijft.quote:
Castelen is nog steeds zo inefficient als vorig seizoen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Castelen is zeker ook beter onder Gullit gaan spelen, ik weet zeker dat Saidi niet zulke progessie onder van Marwijk had gemaakt en Hofs gaat ook onder Gullit uitgroeien tot een Nederlands Elftal speler, ik zie Ruud De Graaf en Zuiverloon ook beter maken, als hij tenminste blijft.
Daar heeft Gullit toch een aandeel in?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef Sloggi het volgende:
Gullit is het probleem ook helemaal niet. In ieder geval niet wat betreft tactiek / training / spelers beter maken. Het aankoopbeleid is nog steeds niet geweldig. Er worden in plaats van één goede nog steeds drie matige spelers gehaald.
Ja, daarom zeg ik niet wat betreft training etc.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar heeft Gullit toch een aandeel in?
Kalou was onder iedere trainer doorgebroken...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Pardon?
Als Gullit het afgelopen seizoen iets heeft gedaan, is spelers beter gemaakt.
Kuyt is een betere spits onder Gullit geworden, en Kalou is zeker weten beter dan aan het begin van het seizoen, en zoals Ghaly tegen AZ speelde is hij ook met stappen vooruit gegaan.
k denk dat hij er geld bij krijgtquote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet eerst die Roman Feyenoord kopen
of wim Janssenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef gras het volgende:
Duut lijkt me ook wel een goede voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |