Ontslagen wordt hij toch wel, als het niet vandaag is dan wel aan het einde van het seizoen. Ze verliezen in de AC van PSV en ook nog eens in de competitie, verder moeten ze nog tegen Heerenveen en uit tegen Groningen. Eén van de twee wedstrijden zullen ze echt wel verliezen, dus dag Gullitquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Kapmes het volgende:
Schandalig onderuit gaan tegen Den Bosch en verliezen van de aartsrivaal moet toch wel het einde van Gullit zijn lijkt me zo
Ik geniet dan ookquote:Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef scubagirl het volgende:
wat een onzin dat hij ontslagen moet worden. Gullit heeft van F weer een aantrekkelijk voetballend team gemaakt.
dan zegt dat tegelijk ook wat over de klasse van Feyenoordquote:Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Lenter het volgende:
Jaja, Rotterdam is stil de rest van het seizoen, maar die loze kreten dat Ruud weg moet is wel extreem Amsterdams hoor. Respect voor Hiddingu wat hij bereikt heeft. En dat Ajakkes nog 2 kan worden zegt meer over onze HCE als over de klasse van Ajakkes
Pardon?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
Gullit maakt niet alleen spelers niet beter maar hij leert ze ook al geen penalties nemen
Ik zeg toch al dat we stil zijn in Rdam?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef mat_herben het volgende:
[..]
dan zegt dat tegelijk ook wat over de klasse van Feyenoord
Understatementquote:Op donderdag 21 april 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
alleen verdedigend is het erop achteruit gegaan
ja wat ben ik ook een oetlul. PSV heeft natuurlijk al een finale te pakkenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het.
Maar wie bedoel je daar nu mee ?
Ach ja kan gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja wat ben ik ook een oetlul. PSV heeft natuurlijk al een finale te pakken![]()
![]()
nee t blijft zieligquote:Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef scubagirl het volgende:
oeps sorry.... F F F F F (heb ik t nu weer goedgemaakt??)
En de rest?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Pardon?
Als Gullit het afgelopen seizoen iets heeft gedaan, is spelers beter gemaakt.
Kuyt is een betere spits onder Gullit geworden, en Kalou is zeker weten beter dan aan het begin van het seizoen, en zoals Ghaly tegen AZ speelde is hij ook met stappen vooruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |