Een topkeeper hoort punten voor je team te pakken en niet kosten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Kost Babos dan erg veel punten? Valt mee. Hij heeft Feyenoord in Amsterdam gered, toen prees Ruud hem de hemel in.
Het is toch normaal dat een keeper wordt gepasseerd als hij meerdere blunders achter elkaar maakt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Niets raars aan, Gullit gaat onfatsoenlijk met hem om.
Toen had Feyenoord geen alternatief, ja Zsolt Petry die er al helemaal geen reet van kon.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dudek bleef ook tijden staan destijds, zonder te presteren.
Hij weet zo wat de aandacht af te leiden van het falen van Feyenoord op het veld. Het gros van de fans is nu kwaad op de vuurwerkgooiers en maakt zich daar druk om in plaats van over het slechte spel van Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Ruud zal het niet lang meer maken, zeker niet als hij al begint te steunen over fans.
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Tot de volgende wedstrijd. En dat duurt niet lang meer.
Dat kan inderdaad niet meer lang duren. AZ zal het ook niet zo heel lang meer uithouden trouwens; een tweede plek kan nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.
Sterker nog, ik zie Feyenoord de 3e plaats afpakken van Ajax die op bezoek moeten bij het altijd lastige Roda en AZ thuis ontvangen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
'Wij weten zelf al heel lang hoe goed we zijn. Elke tegenstander doet het in z'n broek voor onze voorhoede. Wij passen ons niet meer aan, de tegenstanders houden rekening met onze manier van spelen.'
Aldus Gullit gisteren
Visionairquote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet van RBC en Den Bosch verliezen.
Feyenoord is vandaag al ten onder gegaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef flyin-hawk het volgende:
tvp
feyenoord zal zondag ten onder gaan
Heej respect voor Cruijff hé...quote:Op donderdag 14 april 2005 02:28 schreef neggix het volgende:
Zo, gelukkig had ik een goeie avond na PSV en Liverpool, maar het sportnieuws was echt helemaal kut
Hoe krijg je het voor elkaar. 8 x winnen en dan 4-1 tegen Den BoschJezus, afgesproken ofzo
Stelletje mongolen. Daar hadden ze vuurwerk neer moeten pleuren
Nou jah, hopelijk zondag Ajax anders gaat die 2e plek ook doei doei
HUFTERS
Ohh ja en Johan Cruijf, Houd Je Bek volgende keer![]()
Eikel, met z'n verrassende uitslag
Ja, lekker boeiend, Toen bestond ik ws nog niet. Kinderachtig ventje. Bahquote:Op donderdag 14 april 2005 02:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heej respect voor Cruijff hé...
Hij heeft toch mooi een keertje Feyenoord in z'n eentje kampioen gemaakt.![]()
En het was inderdaad een verrassende uitslag...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |