We zullen nog een ebaytje openen....quote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Best kut als je de trainer kwijt wilt maar je hebt er het geld niet voor
Ik heb hier op Fok! al een inzamelingsactie proberen te starten maar het mocht niet van golfertquote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Dacht juist dat Koeman zolang mocht aanmodderen, omdat z'n contract te duur was joh..quote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog wel lang ze kunnen hem er toch niet uit doenquote:
voorzitter bij Feyenoord wordt ie niet nee, daar zit iemand die vast is gegroeid aan zn stoelquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef Cart_man het volgende:
Van Dop was een van de weinige goede mensen, die ook wel inziet dat het niet goedzit binnen Feijenoord.
niet dusquote:Van den Herik: 'Gullit ook volgend seizoen coach'
14/5/2005 16:30
Als het aan Jorien van den Herik ligt is Ruud Gullit ook volgend seizoen nog coach van Feyenoord. De voorzitter van de Rotterdamse club vindt dat de slechte resultaten van dit seizoen niet puur op het conto van de trainer zijn te schrijven.
'Ruud heeft dit seizoen niet alle steun gehad waar hij als trainer van Feyenoord recht op heeft', legt Van den Herik uit in De Telegraaf. 'Wij moeten binnen de club voorwaarden scheppen, waaronder hij perfect met Feyenoord kan presteren.'
'Daarom is de club met Wim Jansen in gesprek om hem weer bij de club te betrekken. Hij kan als technisch klankbord fungeren voor Mark Wotte en zijn staf, Gullit, mijn collega-commissarissen Paul Smits en Willem Scholten en mezelf.'
Van den Herik haalde vorig jaar Gullit binnen in de hoop weer mee te doen in de strijd om de landstitel, hetgeen de coach zelf ook voorspelde. Maar niet waar kon maken. 'Aan de andere kant waren onze verwachtingen over Ruud misschien te hoog gespannen. Ik dacht altijd dat hij een type als Wim Jansen niet nodig zou hebben. Inmiddels weet ik dat iedereen steun nodig heeft. Ik, maar ook Gullit.'
Van den Herik bekent dat hij dit seizoen te weinig heeft kunnen betekenen voor Feyenoord, mede door een salmonellavergiftiging. 'Ik worstel zelfs met de vraag of ik wel door moet gaan, omdat ik het gevoel een beetje kwijt ben.'
Tja, dan is er al weer een seizoen verneukt. Echt duidelijk wordt het allemaal niet, wat de plannen van feyenoord zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Let maar op als we tijdens de winterstop 4e of 5e staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |