Devven schuift nog best wel wat hè .quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:09 schreef boebiedoe het volgende:
"Je hebt zojuist ondekt dat Gellarboy met Tijn heeft gesext, je hebt geen zin meer om te neuken. Ga 2 stappen terug" [/i]
knut en Aventura
knut en Isabeau
knut en *a mystery lady*
knut en on_air
Knut en FoN
knut en silmarwen
knut en Tessje
Knut en Auticia
jagermaster (niet jagermeister zo als in ut rijtje staat)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef Aventura het volgende:
Wie is um?
Hop-a-hobbit. .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft Knut tessje geneukt joh?
Mooie voorzet, ShaoliN. .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tja, het is weer eens wat anders als Sil he?
Misschien wil Etui wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:57 schreef Conflict het volgende:
Ik wil ook in de lijst, wie heeft er zin om een potje te komen neuken in Helmond?
Staat al in de lijst, MUUSje.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:12 schreef MUUS het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Dagglalalalala neukt nu toch met... met... met...
Godver MUUS, leer eens namen onthouden. .
Hij staat er al tussen hoor .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:12 schreef MUUS het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Dagglalalalala neukt nu toch met... met... met...
Godver MUUS, leer eens namen onthouden. .
Dat is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
quote:
Heuh? Heeft ze dan twee nicks hier of ben ik in de war?quote:
Als je dat nou eens gaat visualiseren. .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Doodverwensing.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je dat nou eens gaat visualiseren. .
quote:"je bent beland op " fotoboek van billy-jean", een gratis beurt voor jou en gooi nog een keer"
Ja hallo, mijn kwartje is net op het schoolplein gevallen. Ik ben zo goed met namen joh. .quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:17 schreef MUUS het volgende:
Heuh? Heeft ze dan twee nicks hier of ben ik in de war?
Hintszijn welkomquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
Beste lezers en reageerders,
Ook ik werd getipt door iemand, die het topic heeft gelezen.
Ik wilde toch nog even wat zeggen over mijn lijstje....
Er kloppen 3 namen niet en er moeten nog 2 namen bij. Aan jullie om dat uit te zoeken!
Groetjes,
dolfina-chica
Nee, real life sucks, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef Krisso het volgende:
ach ik nueck binnenkort real life
Harrie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
Dagonet, ik gaf net een hint, dat er 3 fout zijn en dat er 2 bij moeten...
Ja! Kom op dan met die details!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Chandler het volgende:
[...] trouwens ik heb meerdere foksters gefokt heur
or forever hold your peace (en bok voortaan op uit dit topic)quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Kom op dan met die details!
Met wie dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Chandler het volgende:
Leuk boe; probeer je dingen achter je te laten haal jij ze omhoog; trouwens ik heb meerdere foksters gefokt heur
Neeheeeeeee gaat er om wie je wel heb gehad niet diegene die je nog wil!!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kan ik hier ook mijn verlanglijstje kwijt???
Neequote:Op maandag 7 februari 2005 19:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maarrr, Ripley, Marty26 en jij kunnen op de lijst ? .
oxazepamquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Chandler het volgende:
Tja zoek dat zelf maar uit ik sta al met iemand op de lijst dat ik liever nooit meer aan herinnerd zou worden maar k...
Dan ben ik hier verkeerd...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeheeeeeee gaat er om wie je wel heb gehad niet diegene die je nog wil!!
Wel lief doen he! Oxa is okayquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:44 schreef Chandler het volgende:
Confict; ik houd niet van medicijnen
Stiekem vind je jezelf gewoon stoer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Chandler het volgende:
Tja zoek dat zelf maar uit ik sta al met iemand op de lijst dat ik liever nooit meer aan herinnerd zou worden maar k...
Jahoor ontiegelijk; daarom reageer ik toch ook? Ik ben blij dat de tijd voorbij is en denk dat oxa daar net zo over denktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:01 schreef Aventura het volgende:
Stiekem vind je jezelf gewoon stoer.
Ze is okey, maar niet voor mij en denk idem andersomquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
Wel lief doen he! Oxa is okay
Jij ook wel hoor
Nou zeg, doe niet zo hysterisch! Waar zie jij ergens een oordeel staan? Ik maakte gewoon een geintjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jahoor ontiegelijk; daarom reageer ik toch ook? Ik ben blij dat de tijd voorbij is en denk dat oxa daar net zo over denkt
Voltooid verleden tijd noemen ze dat wel eens he!...
oordelen over iets waar je geen kennis van hebt is lager dan laag
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen. onthoud voor mij is VVT VVT en dat houd ik graag ook zoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou zeg, doe niet zo hysterisch! Waar zie jij ergens een oordeel staan? Ik maakte gewoon een geintje
Ok dan verexcuseer ik mijquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen. onthoud voor mij is VVT VVT en dat houd ik graag ook zo
Jij begint hier jullie affaire op te rakelen droplul. Ga naar R&P ofzo. .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen
Huillie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Chandler het volgende:
oordelen over iets waar je geen kennis van hebt is lager dan laag
er gebeurt zo veel waar ik niks van weet!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:29 schreef boebiedoe het volgende:
Rodelion en Christine mogen er nog bij trouwens.
Jij schijnt meer te weten dan ikquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
Dank je Croupouque.
Marty26 en Ripley mogen erbij.
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
Dank je Croupouque.
Marty26 en Ripley mogen erbij.
wedden van wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
quote:
Dit klinkt als de fantasie van een vroegrijpe kleuter.quote:Donald duck en Innieminnie
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit klinkt als de fantasie van een vroegrijpe kleuter.
Lekker toontje bezig je. Maar goed, enlighten us.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus RETARD
klopt geen moer van yvonne heeft al 18 delen geleden aangegeven wat er nog bij moest
Zie de sigquote:Op zondag 13 februari 2005 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dit topic is er niet om mensen af te zeiken.
Oh wacht...
Het is echt zo. ?
Tuurlijk, graag zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Is er bezwaar tegen als ik de lijst écht alfabetisch maak en 'compleet', d.w.z. als Jantje met Pietje gewipt heeft, heeft Pietje dus ook met Jantje gewipt. Tenzij één van de twee buiten bewustzijn of dood was, maar daar ga ik even niet van uit.
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Is er bezwaar tegen als ik de lijst écht alfabetisch maak en 'compleet', d.w.z. als Jantje met Pietje gewipt heeft, heeft Pietje dus ook met Jantje gewipt. Tenzij één van de twee buiten bewustzijn of dood was, maar daar ga ik even niet van uit.
Dan wordt het lijstje opeens zo lang, he BEquote:Op zondag 13 februari 2005 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar heb ik bezwaar tegen!
By all means, DO tell.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:43 schreef ArmaniMania het volgende:
van dat hele lijstje klopt geen zak meer van
ik ben coolquote:Op zondag 13 februari 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
Zo langzamerhand ben je pas cool als je er niet op staat.
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:51 schreef Neva het volgende:
kuch kijk eens goed dan stille hint geeft
Toch klopt het niet, want het is geen historie, want we doen het nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2005 23:58 schreef Aventura het volgende:
Updated!
ja baas..quote:Op maandag 14 februari 2005 00:05 schreef Neva het volgende:
zeik niet anders doen we het niet meer
Op het moment nog steeds. .quote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Toch klopt het niet, want het is geen historie, want we doen het nog steeds
je oest eens wetenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Op het moment nog steeds. .
Tering, jij hebt een uithoudingsvermogen gek. .
Nuecken?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
ik heb het nu al tig topics gedaan met paddestoeltje..... tijd voor wat niews. Hup, meld je aan.
Je bedoelt dat jij een huilie bent neem ik aan?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:22 schreef Aventura het volgende:
Je bedoelt wil neuken neem ik aan?
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:25 schreef Quickie_Bat het volgende:
Waaaaaaah snel editten he?
Jij rekel!!
*kloon aanmaakt*quote:Op maandag 14 februari 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wilde niet overkomen als een zuurpruim, want daarmee verklein ik mijn kansen om voor een eventuele derde keer op de lijst te komen
Too late!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wilde niet overkomen als een zuurpruim, want daarmee verklein ik mijn kansen om voor een eventuele derde keer op de lijst te komen
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Too late!
Nee hoor je bent wel lief
Lag wel in de planning, maar hij was te dronkenquote:
En nu verwacht je dat wij gaan uitzoeken hoe en wat. . Niet dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds twee in het lijstje + dat er 3 fout zijn!!!
quote:Op zondag 13 februari 2005 19:19 schreef boebiedoe het volgende:
Skv en Lidia mogen erbij. .
quote:Op zondag 13 februari 2005 19:19 schreef boebiedoe het volgende:
Skv en Lidia mogen erbij. .
Nee, die klopt niet. Dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:58 schreef boebiedoe het volgende:
GotC en DeLeider mogen erbij. .
Wie zijn die mensen uberhaupt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet. Dat weet ik zeker.
Dat vraag ik me van driekwart van de mensen op de lijst ook af.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
whoopsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
whoops
je weet toch dat ik een klootzak ben tim.
dat soort dingen kan ik echt niet voor me houden .
Volgens mij was kroep nog met het lijstje bezig, ik ga 'm eens even vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:25 schreef ChOas het volgende:
Kan iemand even bevestigen dat alle namen uit het lijstje consequent hetzelfde geschreven zijn ?
Dan maak ik wel weer een kaart van het geheel
Daar heb ik niet naar gekeken, maar ik zie wel een fout:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:25 schreef ChOas het volgende:
Kan iemand even bevestigen dat alle namen uit het lijstje consequent hetzelfde geschreven zijn ?
(en vice versa)quote:Bixis en GHaven
Onderaan de ladder.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:39 schreef Sazzefraz het volgende:
waar sta ik?
Jij ook al?quote:
Ik mis je blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
maar ik zie wel een fout:
Topic of broken dreams dit...quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:09 schreef boebiedoe het volgende:
Sunchaser en Jane
Volgens mij is dat juist een van de minst schokkende vermeldingen in de hele lijst.quote:
ik praat nooit meer tegen jouquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:58 schreef Murray het volgende:
Het zit je wel dwars hè?
DP zijn geslachtsorgaan is nog in een dusdanig stadium van ontwikkeling dat ik weiger dat te geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef Murray het volgende:
DePresident & Quickie_bat.
Onder de G van GHaven staat het nog verkeerd vermeld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dirkh het volgende:
bixister en GHaven aangepast
Een xenofiel hoort niet op blond te vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Jane, neuk je momenteel al met iemand?
Ja, kroepoek is met het lijstje bezig, dus komt allemaal goed. .quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
Toch blijf ik me verbazen over sommige koppels..
Waarom staan sommigen er trouwens dubbel in? (voorbeeldje: pluisje & Rickmans staan zowel bij de 'p' als bij de 'r') (ow, en degene die Rickmans erbij heeft gezet is niet erg op de hoogte van het alfabet geloof ik )
Frits, ik ben officieel Jane aan het benaderen. Back off! Ik begrijp dat jij Jane ook een superchick vindt, maar dat moet dan maar een jaar of zestig wachten. Verder vind ik je erg aardig en slim maar nu oprotten, okay?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een xenofiel hoort niet op blond te vallen.
Arme... arme.... ja, arme wie eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef Murray het volgende:
DePresident & Quickie_bat.
Okay!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Frits, ik ben officieel Jane aan het benaderen. Back off! Ik begrijp dat jij Jane ook een superchick vindt, maar dat moet dan maar een jaar of zestig wachten. Verder vind ik je erg aardig en slim maar nu oprotten, okay?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Jane, neuk je momenteel al met iemand?
Dat zou ik ook wel eens willen weten jaquote:
Hier! Over niet te versmaden blondines gesproken!quote:
Is het stoere-blonde-meiden-hoekje hier naar toe verplaatst?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:58 schreef Jane het volgende:
Hier! Over niet te versmaden blondines gesproken!
Hi Ripley!
WAt is er mis met blonde kerels. .quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef Reese het volgende:
[..]
Is het stoere-blonde-meiden-hoekje hier naar toe verplaatst?
Gezellig!
n1n4.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
n1n4?
"Nee, ik heb de hele nacht Hitch Hikers guide geluisterd."quote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef Litso het volgende:
Zo hoort het Listo. No secrets here. .quote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef Litso het volgende:
Ik hoorde het er doorheen, kan je nagaanquote:Op zondag 6 maart 2005 23:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Nee, ik heb de hele nacht Hitch Hikers guide geluisterd."
*insert mannetje-platrij-geluidje uit Red Alert*quote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hoorde het er doorheen, kan je nagaan
Als je even wat beter had gelezen weet je over wie we het hebben.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
Namen, we willen namen Litso
Als we in Nijmegen uitgaan volgende week, mochten n1n4 en ik maar één slaapplek in bezet houden van M.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Litso het volgende:
Kom zeg, als ik iets over een mod weet ga ik dat toch zeker niet voor me houden
Dat wil nog niet zeggen dat je hem er meteen in hoeft te schuiven met 5 anderen in dezelfde kamer.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we in Nijmegen uitgaan volgende week, mochten n1n4 en ik maar één slaapplek in bezet houden van M.
Neeeeheeeee. Ik moest er toevallig aan denken, sowwiequote:Op zondag 6 maart 2005 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je hem er meteen in hoeft te schuiven met 5 anderen in dezelfde kamer.
Ik weet van niks, dus daar moet je voor bij hem zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neeeeheeeee. Ik moest er toevallig aan denken, sowwie
Ow, en BBD schijnt te denken dat n1n4 een ex van mij is?
Ow ik maak me er niet zo druk om, maar yvonne (ja hohoi ) sprak me er over aan op IRCquote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet van niks, dus daar moet je voor bij hem zijn
Serieus.
Sorry, had het even verkeerd begrepenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je even wat beter had gelezen weet je over wie we het hebben.
Kom zeg, als ik iets over een mod weet ga ik dat toch zeker niet voor me houden
Gaat hard, die dingenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow ik maak me er niet zo druk om, maar yvonne (ja hohoi ) sprak me er over aan op IRC
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh.
Hesus en Cynthia mogen er wel bij. En dat weet ik zeker. .
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:31 schreef Neva het volgende:
stonden roellio en blumchen er al bij
Wil iemand deze er graag even voor vannacht 00.00 erbij zetten alsjeblieftquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:31 schreef Neva het volgende:
stonden roellio en blumchen er al bij
Jij bent er wel erg fanatiek overquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
O niks hoor, maar voor een Xenomaniac had ik toch iets donkerders in gedachten. .quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Who's asking?
Enne btw, wat is er mis met blond, Frits?
Weddenschapje...quote:
Ja.. nou moet ik kokenquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weddenschapje...
* Da_Sandman had anders voor Blum moeten koken...
Ja maar, Zweden bijvoorbeeld zijn toch ook buitenlanders? En die zijn weer vaak blond.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
O niks hoor, maar voor een Xenomaniac had ik toch iets donkerders in gedachten. .
Jij wil er ook op zekerquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:14 schreef KonnieKipke het volgende:
hij is gelukkig niet helemaal uptodate
Van mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Och, er staat zo veel niet in. .
Van mij helaas wel alles. .
De lijst staat of valt met goede input. No pun intended.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:14 schreef KonnieKipke het volgende:
hij is gelukkig niet helemaal uptodate
Whehequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mij niet
Maar er staat inderdaad zoveel niet op...
Input whehehe.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
De lijst staat of valt met goede input. No pun intended.
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw sectie ook niet helemaal uptodate is
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:39 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw sectie ook niet helemaal uptodate is
Hoe veel liter zou het zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Eigenlijk best wat zaad verkwist in al die jaren fok hier...
Ieuw Q, wil je dat echt weten?quote:
heb je nog meer schade aangericht?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Hij klopt idd niet helemaal .
*checkquote:Op woensdag 13 april 2005 08:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mis mezelf en Duvel ook nog steeds .
Nee, niet op fok! iig . Al is er iemand uit mijn lijstje verdwenen.......quote:Op woensdag 13 april 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je nog meer schade aangericht?
He, ik ben biseksueel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:09 schreef boebiedoe het volgende:
Z
zodiakk en zovty
zodiakk en Claudia_x
zodiakk en Dirk
zodiakk en k_i_m
Dankzij Fok! leer je een hoop nieuwe dingen over jezelf.quote:
Voorbeelden?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
Toch blijf ik me verbazen over sommige koppels..
KK hoort "easy" en heeft interesse???quote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Is Xennia so easily obtained?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
KK hoort "easy" en heeft interesse???
Hi baby!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef SHE het volgende:
damn, wat een sletjes @ fok !
Ik heb een foto gezien ...en het verbaast mequote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Plannen?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
*tvp
Huh? Kasta is de enige en ik kwam pas op fok nadat wij een relatie hadden, die overigens een jaar duurdequote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, wat een eerlijk antwoord van jou eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Huh? Kasta is de enige en ik kwam pas op fok nadat wij een relatie hadden, die overigens een jaar duurde
Edit: oh jij bedoelt eigenlijk Xenia.
Wat verbaast je?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien ...en het verbaast me
no pun intended uiteraard
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:38 schreef KonnieKipke het volgende:
die Cynix © en Knut hebben er ook wat afgeneukt zeg.
Maar je wilt de boodschapper niet zijn ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ken trouwens nóg wel wat lijstjes die niet compleet zijn.
quote:Op maandag 18 april 2005 07:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar je wilt de boodschapper niet zijn ?
* Loedertje gaat naast Cynix staan
Als je het singles topic volgt kan je wel tot die conclusie komenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef QyRoZ het volgende:
Heel FOK! is toch easy?
En met die meet voor de deur, zal het lijstje vast weer groeienquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je het singles topic volgt kan je wel tot die conclusie komen
Laten we het hopen voor d ebetreffende singlesquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef Christine het volgende:
[..]
En met die meet voor de deur, zal het lijstje vast weer groeien
of die missenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sowieso zijn er nog best veel die over en weer niet kloppen hoor!
Haai Isabeauquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik dacht ook: wat is het nou??
Ja, en zo kan het gebeuren dat iemand net een engel lijkt terwijl het eigenlijk een slet (m/v) isquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het ontbreken van dubbelen niet handig.
Nu moet je heel de lijst doorspitten om te zien met wie iemand het allemaal gedaan heeft.
Is je nick op ZOVEEL verschillende manieren te spellen ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en zo kan het gebeuren dat iemand net een engel lijkt terwijl het eigenlijk een slet (m/v) is
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is je nick op ZOVEEL verschillende manieren te spellen ?
Dat kan als je weet waarnaar je op zoek bentquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:52 schreef petre86 het volgende:
ctrl + F in firefox, en je zoekt zo op naam
Juist, en een beetje vrijgezel is juist op zoek naar die slet... gegarandeerd neuken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en zo kan het gebeuren dat iemand net een engel lijkt terwijl het eigenlijk een slet (m/v) is
Plakken in kladblok, bijwerken en weer plakkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... forum loopt vast op het wijzigen van de OP.
Uiteraerd, daar is de lijst toch voor?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Juist, en een beetje vrijgezel is juist op zoek naar die slet... gegarandeerd neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |