Hij staat er al tussen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:12 schreef MUUS het volgende:
Oeh, oeh, oeh, Dagglalalalala neukt nu toch met... met... met...
Godver MUUS, leer eens namen onthouden..
Dat is ook nieuw voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft Knut tessje geneukt joh?
quote:
Heuh? Heeft ze dan twee nicks hier of ben ik in de war?quote:
Als je dat nou eens gaat visualiseren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft Knut tessje geneukt joh?
Doodverwensing.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je dat nou eens gaat visualiseren..
quote:"je bent beland op " fotoboek van billy-jean", een gratis beurt voor jou en gooi nog een keer"
Ja hallo, mijn kwartje is net op het schoolplein gevallen. Ik ben zo goed met namen joh.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:17 schreef MUUS het volgende:
Heuh? Heeft ze dan twee nicks hier of ben ik in de war?
Hintszijn welkomquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
Beste lezers en reageerders,
Ook ik werd getipt door iemand, die het topic heeft gelezen.
Ik wilde toch nog even wat zeggen over mijn lijstje....
Er kloppen 3 namen niet en er moeten nog 2 namen bij. Aan jullie om dat uit te zoeken!
Groetjes,
dolfina-chica
Nee, real life sucks, dat is iets anders.quote:
Harrie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
Dagonet, ik gaf net een hint, dat er 3 fout zijn en dat er 2 bij moeten...
Ja! Kom op dan met die details!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Chandler het volgende:
[...] trouwens ik heb meerdere foksters gefokt heur
or forever hold your peace (en bok voortaan op uit dit topic)quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Kom op dan met die details!
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef Chandler het volgende:
Leuk boe; probeer je dingen achter je te laten haal jij ze omhoog; trouwens ik heb meerdere foksters gefokt heur
Neeheeeeeee gaat er om wie je wel heb gehad niet diegene die je nog wil!!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kan ik hier ook mijn verlanglijstje kwijt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |