Dit klinkt als de fantasie van een vroegrijpe kleuter.quote:Donald duck en Innieminnie
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit klinkt als de fantasie van een vroegrijpe kleuter.
Lekker toontje bezig je. Maar goed, enlighten us.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus RETARD
klopt geen moer vanyvonne heeft al 18 delen geleden aangegeven wat er nog bij moest
Zie de sigquote:Op zondag 13 februari 2005 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dit topic is er niet om mensen af te zeiken.
Oh wacht...
Het is echt zo.?
Tuurlijk, graag zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Is er bezwaar tegen als ik de lijst écht alfabetisch maak en 'compleet', d.w.z. als Jantje met Pietje gewipt heeft, heeft Pietje dus ook met Jantje gewipt. Tenzij één van de twee buiten bewustzijn of dood was, maar daar ga ik even niet van uit.
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Is er bezwaar tegen als ik de lijst écht alfabetisch maak en 'compleet', d.w.z. als Jantje met Pietje gewipt heeft, heeft Pietje dus ook met Jantje gewipt. Tenzij één van de twee buiten bewustzijn of dood was, maar daar ga ik even niet van uit.
By all means, DO tell.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:43 schreef ArmaniMania het volgende:
van dat hele lijstje klopt geen zak meer van
ik ben coolquote:Op zondag 13 februari 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
Zo langzamerhand ben je pas cool als je er niet op staat.
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:51 schreef Neva het volgende:
kuch kijk eens goed danstille hint geeft
Toch klopt het niet, want het is geen historie, want we doen het nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2005 23:58 schreef Aventura het volgende:
Updated!
Op het moment nog steeds.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Toch klopt het niet, want het is geen historie, want we doen het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |