quote:Was het dit al? Ik dacht er komt een leuk verhaaltje bij..?
Op 29 oktober 2000 20:41 schreef SunChaser het volgende:
Zaterdag 28 oktober was het zover, de mini meet en greet van jane en SunChaser, Om 17.10 hadden we afgesproken op CS Amsterdam, het meetingpoint.
Het weer was niet al te best maar ik had er ontzettend zin in, een leuke ontmoeting met een leuke fok!ker.
* DuchessX is errug nieuwsgierig....
De film is erg spannend, we wisten allebei niet war het over ging, alleen dat er spoken in voorkomen. Verder vertellen we niks, wie de film wil zien moet ook geen trailer bekijken, lijkt het je een leuke film gaan!
Jane, vertel jij nog ff over mijn blauwe plekken die ik opliep tijdens de film?
quote:Een uurtje eerder en je had nog 11 andere fokkers IRL gezien!!
Op 29 oktober 2000 20:41 schreef SunChaser het volgende:
Om 17.10 hadden we afgesproken op CS Amsterdam, het meetingpoint.
quote:Goh, in Rotterdam ook al!!
Op 29 oktober 2000 20:54 schreef Jane het volgende:
Na de film besloten we nog even een bezoekje te brengen aan Easy Everything, maar dat was een kleine teleurstelling want het bleek onmogelijk om op Fok! te posten.
EasyNothing
Eindelijk om 23.30 arriveerden we in Naarden waar ik bij jane meteen onder de douche sprong om alle ellende van de treinreis van me af te spoelen.
Hoe dan ook, tegen drie uur wintertijd was ik toch echt in slaap gevallen,
quote:Aan mij heeft ook het niet gelegen
Op 29 oktober 2000 21:09 schreef Yvon J. het volgende:
SunChaser is een grote sukkel, ik had wel zin in een romantische tete-a-tete met Jane
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 29-10-2000 21:21]
Lekker gegeten, ik calzone en Jane lasagne. Het was er koud, de deur moest open staan met de noordenwind erop. Maar het was al 3 uur, dus echt erg was het niet. We hadden honger (Mama mode- on: nee Stefan, je hbet trek, mensen in Afrika hebben honger! mama-mode off)
Daarna het Van Gogh Museum bezocht, ik heb al 3 jaar gratis een mjk, maar vandaag voor het eerst gebruikt. Is nog maar een maand of 2 geldig.
Toch was het de moeite waard. De expositie 'Licht' was erg de moete waard. En de schilderijen van ome Vincent zelf ook natuurlijk, zeker de latere schilderijen met akkers, boomgaarden en parkjes. ga zeker nog terug voor 1 januari.
quote:Da's misschien maar beter ook, Sunnie!
Op 29 oktober 2000 21:27 schreef SunChaser het volgende:
ff fwd
[Dit bericht is gewijzigd door Sletje op 29-10-2000 21:30]
Na het eten in de Ierse pub op het Leidseplein vonden we het een leuk idee om jullie van onze M&G te vertellen, helaas geen foto's, ook niet van vanochtend
Nou ik print het uit hoor!!
en chat op fok is ook leuk idd
quote:Whoehahaha...
Op 29 oktober 2000 22:33 schreef Priscella het volgende:
Jane en SunChaser's mini M&G: het verslagNou ik print het uit hoor!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |