Wie zijn die mensen uberhaupt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet. Dat weet ik zeker.
Oh.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
whoopsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
whoops
je weet toch dat ik een klootzak ben tim.
dat soort dingen kan ik echt niet voor me houden.
Volgens mij was kroep nog met het lijstje bezig, ik ga 'm eens even vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:25 schreef ChOas het volgende:
Kan iemand even bevestigen dat alle namen uit het lijstje consequent hetzelfde geschreven zijn ?
Dan maak ik wel weer een kaart van het geheel
Daar heb ik niet naar gekeken, maar ik zie wel een fout:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:25 schreef ChOas het volgende:
Kan iemand even bevestigen dat alle namen uit het lijstje consequent hetzelfde geschreven zijn ?
(en vice versa)quote:Bixis en GHaven
Onderaan de ladder.quote:
quote:
Ik mis je blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
maar ik zie wel een fout:
Topic of broken dreams dit...quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:09 schreef boebiedoe het volgende:
Sunchaser en Jane
Volgens mij is dat juist een van de minst schokkende vermeldingen in de hele lijst.quote:
DP zijn geslachtsorgaan is nog in een dusdanig stadium van ontwikkeling dat ik weiger dat te geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:20 schreef Murray het volgende:
DePresident & Quickie_bat.
Onder de G van GHaven staat het nog verkeerd vermeld.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dirkh het volgende:
bixister en GHaven aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |