Ik hoorde het er doorheen, kan je nagaanquote:Op zondag 6 maart 2005 23:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Nee, ik heb de hele nacht Hitch Hikers guide geluisterd."
*insert mannetje-platrij-geluidje uit Red Alert*quote:Op zondag 6 maart 2005 23:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hoorde het er doorheen, kan je nagaan
Als je even wat beter had gelezen weet je over wie we het hebben.quote:
Als we in Nijmegen uitgaan volgende week, mochten n1n4 en ik maar één slaapplek in bezet houden van M.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Litso het volgende:
Kom zeg, als ik iets over een mod weet ga ik dat toch zeker niet voor me houden
Dat wil nog niet zeggen dat je hem er meteen in hoeft te schuiven met 5 anderen in dezelfde kamer.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als we in Nijmegen uitgaan volgende week, mochten n1n4 en ik maar één slaapplek in bezet houden van M.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je hem er meteen in hoeft te schuiven met 5 anderen in dezelfde kamer.
Ik weet van niks, dus daar moet je voor bij hem zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neeeeheeeee. Ik moest er toevallig aan denken, sowwie
![]()
Ow, en BBD schijnt te denken dat n1n4 een ex van mij is?
Ow ik maak me er niet zo druk om, maar yvonne (ja hohoiquote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet van niks, dus daar moet je voor bij hem zijn
Serieus.
Sorry, had het even verkeerd begrepenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je even wat beter had gelezen weet je over wie we het hebben.
Kom zeg, als ik iets over een mod weet ga ik dat toch zeker niet voor me houden
Gaat hard, die dingenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow ik maak me er niet zo druk om, maar yvonne (ja hohoi) sprak me er over aan op IRC
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh.
Hesus en Cynthia mogen er wel bij. En dat weet ik zeker..
quote:
Wil iemand deze er graag even voor vannacht 00.00 erbij zetten alsjeblieftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |