Neequote:Op maandag 7 februari 2005 19:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maarrr, Ripley, Marty26 en jij kunnen op de lijst ?.
oxazepamquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Chandler het volgende:
Tja zoek dat zelf maar uitik sta al met iemand op de lijst dat ik liever nooit meer aan herinnerd zou worden maar k...
Dan ben ik hier verkeerd...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeheeeeeee gaat er om wie je wel heb gehad niet diegene die je nog wil!!
Wel lief doen he! Oxa is okayquote:
Stiekem vind je jezelf gewoon stoer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:22 schreef Chandler het volgende:
Tja zoek dat zelf maar uitik sta al met iemand op de lijst dat ik liever nooit meer aan herinnerd zou worden maar k...
Jahoor ontiegelijk; daarom reageer ik toch ook? Ik ben blij dat de tijd voorbij is en denk dat oxa daar net zo over denktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:01 schreef Aventura het volgende:
Stiekem vind je jezelf gewoon stoer.
Ze is okey, maar niet voor mij en denk idem andersomquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:46 schreef Ripley het volgende:
Wel lief doen he! Oxa is okay
Jij ook wel hoor
Nou zeg, doe niet zo hysterisch! Waar zie jij ergens een oordeel staan? Ik maakte gewoon een geintjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jahoor ontiegelijk; daarom reageer ik toch ook? Ik ben blij dat de tijd voorbij is en denk dat oxa daar net zo over denkt
Voltooid verleden tijd noemen ze dat wel eens he!...
oordelen over iets waar je geen kennis van hebt is lager dan laag
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen. onthoud voor mij is VVT VVT en dat houd ik graag ook zoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou zeg, doe niet zo hysterisch! Waar zie jij ergens een oordeel staan? Ik maakte gewoon een geintje![]()
Ok dan verexcuseer ik mijquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen. onthoud voor mij is VVT VVT en dat houd ik graag ook zo
Jij begint hier jullie affaire op te rakelen droplul. Ga naar R&P ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien druk jij net ff op die gevoelige snaar, volgende keer gewoon niet weer doen
Huillie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Chandler het volgende:
oordelen over iets waar je geen kennis van hebt is lager dan laag
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:29 schreef boebiedoe het volgende:
Rodelion en Christine mogen er nog bij trouwens.
Jij schijnt meer te weten dan ikquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
Dank je Croupouque.Marty26
en
Ripley
mogen erbij.
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
Dank je Croupouque.Marty26
en
Ripley
mogen erbij.
wedden van wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |