SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 8 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 9 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 10 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 11 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 14 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 15 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 16 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 17 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 18 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het mischien bitchy Charlie?quote:Meneer Harmsen vindt een kogel en is gealarmeerd. Wie zit hier achter?![]()
![]()
Op mijn cd rom staan wel alle huizen van de buitenkant
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Plaatseenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Frey het volgende:
Op mijn cd rom staan wel alle huizen van de buitenkant![]()
![]()
![]()
Kun je specifieker zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:23 schreef Orginial het volgende:
@ Iwan1976: Heb jij nog leuke caps van scene`s of decors uit GTST?![]()
![]()
Ik stel voor om Joris Putman voortaan Joris Buttman te noemen![]()
En Original, goed bezig met je in the pictures![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Van Goedetijden weblog, kijk naar die uitslagquote:Poll
In welke verhaallijn zou jij het liefst willen spelen?
Dat Morris zoent met mannen [27.9%]
Nick en Charlie die zijn geschijden [20%]
Dat Yasmin model is [19.3%]
De dood van Carel [14.3%]
De strijd tussen Dennis en Ray [12.9%]
Bing die een baantje zoekt [5.7%]
Stemmen: 140
Bekijk polluitslagen![]()
Dat zijn echte breezers. Kijk maar naar het woord: Geschijden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Van Goedetijden weblog, kijk naar die uitslag![]()
![]()
![]()
![]()
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Gelukkig heb je geen foto van die blonde schapenkop gepost
Da's typisch... Janine is door de jaren heen alleen maar knapper geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #34: In the picture staat Janine door de jaren heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En dat zie je niet vaak bij vrouwen.
![]()
Editie 35: In the picture staat de kleding van Charlie Fischer
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
![]()
Ik heb ook die site gezien waar je al die foto's voor je 'in the picture' vanaf haalt.
Maar ik ben te lui om te plaatsen, ga zo door original
Voor de personen die het gemist hebben, spit het vorige topic even door voor enorm veel in the pictures. Eigenlijk best wel grappig, dat het shirtje een jaar later weer terugkomt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
![]()
![]()
Niet alles komt daarvan. Veel dingen komen van GTST.NL maar de laatste 10 dingen wel van die site ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:24 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook die site gezien waar je al die foto's voor je 'in the picture' vanaf haalt.
Maar ik ben te lui om te plaatsen, ga zo door original![]()
& ook andere sites.
![]()
![]()
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
![]()
Oktober danquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.In ieder geval, ze droeg het een jaar later.
![]()
Klinkt goed, ben benieuwd hoe het verhaal met Martine gaat aflopen...quote:[b]Op woensdag 2 februari 2005 15:11 Heel veel spoilers...![]()
Oe, zij ziet er met de jaren beter uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #34: In the picture staat Janine door de jaren heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
TVPHigh hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Botox.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's typisch... Janine is door de jaren heen alleen maar knapper geworden.En dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Wat is er mis aan om een paar jaar met kleren te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Overigens is de muts-scene van Charlie nog veel hilarischer.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Iemand zei dat die brief die Orginial postte niet de echte was, maar het was hem wel. Frits van Houten was gewoon weggevallen in het plaatje.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.quote:
Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat ze haar haar heeft laten groeien. Met mooi lang haar zie je er bjina altijd jonger uit.![]()
Die dokter van Dennis is ook homo
President Camacho
Charlie laat zich weer helemaal inpakken door de cadeautjes van Nick... hoe voorspelbaar
President Camacho
Zij heeft dus écht wel een botox-behandeling gehadquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.
Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat ze haar haar heeft laten groeien. Met mooi lang haar zie je er bjina altijd jonger uit.
Echt? Is dat algemeen bekend of zo? Dat wist ik niet. Maar ze ziet er goed uit, daar is niets van te zeggen, maar zonder die botox toch ook.............![]()
Die neger van Martine wil ik ook als advocaat
President Camacho
Isabella was echt geniaal gisteren![]()
![]()
vet flippen om alles.
President Camacho
Oe, Suzan heeft het met de broer van Pim Fortuyn gedaan.President Camacho
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Oe, Suzan heeft het met de broer van Pim Fortuyn gedaan.![]()
![]()
Ik had het al een paar keer gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef bloodymary het volgende:
Echt? Is dat algemeen bekend of zo? Dat wist ik niet. Maar ze ziet er goed uit, daar is niets van te zeggen, maar zonder die botox toch ook.............
En het kan ook niet anders. Opeens had ze een strak voorhoofd.
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het al een paar keer gelezen.
En het kan ook niet anders. Opeens had ze een strak voorhoofd.
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.Janine
is volgens mij puur natuur.
![]()
Ze heeft niet voor niets haar stiefzoon aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.President Camacho
* Orginial is blij dat Stefano en Yasmin gebleven zijn. Volgens de laatste berichten gaat Yasmin volgende week voor een tijdje weg om daarna weer terug te keren.![]()
![]()
En Marnix is....quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:02 schreef Orginial het volgende:
Marnix komt over twee weken in de rechtzaal aanzetten.![]()
![]()
Onderweg Naar Goede Tijden:
Verpleegkundige klust bij als barman Tom... (GTST, WO. 02-02-2005)
Barman Tom klust bij als verpleegkundige... (ONM, WO. 02-02-2005)![]()
Kaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef DaMart het volgende:
En Marnix is....
en de psych van Isabella...![]()
Ok, was die gek allang weer vergeten johquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kaal.
en de psych van Isabella...![]()
![]()
Gaav die capsquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Onderweg Naar Goede Tijden:
[afbeelding]
Verpleegkundige klust bij als barman Tom... (GTST, WO. 02-02-2005)
[afbeelding]
Barman Tom klust bij als verpleegkundige... (ONM, WO. 02-02-2005)![]()
![]()
Alsof ze stokoud is! Ze is 42 of zo en zo ziet ze er ook gewoon uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
Mensen boven de 40 lopen tegenwoordig niet meer met hun grijze haar op een knotje en een uitgezakt lijf hoor!
Wat had die arts trouwens voor een spraakgebrek?![]()
Ik vond het weer een matige afleveringvooral tussen Charlie en Nick.
Volgens mij heeft Charlie drie doelen in haar leven:
-Winkelen
-Zeuren
-Nog meer zeurenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
maar wie is marnix die advocaat ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:02 schreef Orginial het volgende:
Marnix komt over twee weken in de rechtzaal aanzetten.![]()
![]()
Maar dat is Charlie, zo is altijd al geweestquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:25 schreef Beach het volgende:
Ik vond het weer een matige afleveringvooral tussen Charlie en Nick.
Volgens mij heeft Charlie drie doelen in haar leven:
-Winkelen
-Zeuren
-Nog meer zeuren![]()
![]()
Nee vroeger zeurde Charlie nooit./You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
De cliffhanger was dat Martine het verhaal over Frits van Houten vertelde en daarna of Sjors haar wil geloven en steunenquote:![]()
![]()
jij vind alleen die cap van GTST leuk.....quote:want ONM was toch bagger
don't give me that fucking bullshit![]()
Herman-Rien keert toch terug in de soap om Sjors te pesten??You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Nee en aub niet gaan zeiken dat het wel zo is, want dat is niet. Het schijnt dat Bing wel gaan kloten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Herman-Rien keert toch terug in de soap om Sjors te pesten??![]()
![]()
als herman Rien zou terug komen, ging ik ook weer kijken....
op een voorwaarde als ze die Sjors eruit flikkerenwhahahaha
Sinds het nieuws bekend is geworden dat Daantje naar Bonaire vertrekt, slaap ik niet zo goed meer.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee en aub niet gaan zeiken dat het wel zo is, want dat is niet. Het schijnt dat Bing wel gaan kloten.
Do it again now
ik hoop wel dat het zo is, dat hij terug komt....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.
jammer dat de Sr. in het echt al dood is...don't give me that fucking bullshit![]()
Nee, maar hij komt niet terug want er komen al 6 nieuwe mensen en daar is hij er geen van. En dan ga jij dat weer allemaal tegen iedereen zeggen enzo dat hij terugkomt en dat veroorzaakt veel teleurstellingen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.![]()
Editie #36: In the picture staat de cliffhanger van seizoen 3
Klik erop voor een beter beeld
Powered by Gtstplaats![]()
![]()
Editie #37: In de picture staan Bas Muijs en Winston Postquote:Dinsdag 25 januari waren Winston Post en Bas Muijs te gast het programma Lijn4.
Hieronder een kort interview…
Deze twee gasten kennen we natuurlijk uit de populaire soapserie Goede Tijden Slechte Tijden, maar ze doen nog veel meer. Afgelopen week is hun eerste single ‘Jij’ uitgebracht onder de naam Muijs en Post. Waarom deze single uitgebracht is komen ze bij ons vertellen.
Zo vertelden ze onder andere dat het zo gekomen is door de bruiloft van Winston, waar ze optraden met een lied, waar ze veel leuke reacties op kregen. Ook heeft Winston Bas eens opgebeld toen Winston met opnames bezig was. Dit omdat ze Winston vroegen om op te treden. Maar hij zei dat hij dat alleen met Bas wou.
Op dit optreden kregen ze ook alleen maar goede reacties. Hierdoor zijn ze na gaan denken, of ze zoiets niet eens op een plaatje zouden kunnen gaan zetten. Dit leek ze wel wat, maar dan moest de opbrengst wel naar een goed doel gaan. Dat doel is het KIKA (kinder kankerfonds) geworden. Dit omdat ze in hun omgeving een aantal mensenm zijn verloren door deze ernstige ziekte, en omdat het voor kinderen een nog ergere ziekte is.
Natuurlijk hebben ze ook daar ook opgetreden. En het nummer "Jij"ten gehore gebracht.![]()
![]()
Die staat in het vorige topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:36 schreef mark_03 het volgende:
Heb je geen "Isabella door de jaren heen"?![]()
![]()
dat seizoen 3 heb ik nog op video leuk was die tijd...
toen was het echt nog Goede Tijdendon't give me that fucking bullshit![]()
die is ook al tegen de schijn dood aan....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
Editie #38: In de picture staat Govert Harmsen
[afbeelding]
Dat is het nog steeds.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:37 schreef haagse_elfje het volgende:
dat seizoen 3 heb ik nog op video leuk was die tijd...
toen was het echt nog Goede TijdenVanavond gaat het weer verder met Lotje.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds.Vanavond gaat het weer verder met Lotje.
![]()
![]()
Beledig nooit de "draaiende motor" van GTST.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die is ook al tegen de schijn dood aan....![]()
![]()
hij is er niet eens vanaf het begin af aan in GTST....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beledig nooit de "draaiende motor" van GTST.
Nee maar hij kwam wel in seizoen 1.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij is er niet eens vanaf het begin af aan in GTST....![]()
![]()
ja I know maar die was toch hartstikke dood....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lotje was de tijd dat jij het leuk vond hoor.don't give me that fucking bullshit![]()
Is ook. Maar we gaan het allemaal wel zien. Ik heb geen idee hoe het verdergaat.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja I know maar die was toch hartstikke dood....![]()
![]()
DANK JE!! hopelijk herhalen ze dat sukje vanacvond nog even zodat ik precies kan horen wat martine zei...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
De cliffhanger was dat Martine het verhaal over Frits van Houten vertelde en daarna of Sjors haar wil geloven en steunen![]()
![]()
Ja tuurlijk herhalen ze de cliff.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef toscane het volgende:
[..]
DANK JE!! hopelijk herhalen ze dat sukje vanacvond nog even zodat ik precies kan horen wat martine zei...![]()
![]()
Das toch seizoen 1.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Wik Jongsma kwam in 1991![]()
![]()
het is zo een anti climax als ze mensen opeens weer levend maken, dan hebben de schrijvers echt geen inspiratie meer.... Dat ze niets beters kunnen verzinnen dan dit....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is ook. Maar we gaan het allemaal wel zien. Ik heb geen idee hoe het verdergaat.
ja, maar niet vanaf het begin af aan...dat wil ik ermee zeggen en het kan ook seizoen 2 zijn want seizoen 2 begon ook in 1991.. augustus 1991quote:don't give me that fucking bullshit![]()
Het was in seizoen een voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja, maar niet vanaf het begin af aan...dat wil ik ermee zeggen en het kan ook seizoen 2 zijn want seizoen 2 begon ook in 1991.. augustus 1991![]()
![]()
ik ga wel ff mijn bandjes afspeuren wanneer die enge buurman kwam...
en orgi als jij nu 14 bent dan ben je in 1990-1991 ofzow geboren dus maak me niet wijs dat jij dat gezien hebt...don't give me that fucking bullshit![]()
Ik heb een moeder die al jaren fan is en alles op DVD hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga wel ff mijn bandjes afspeuren wanneer die enge buurman kwam...
en orgi als jij nu 14 bent dan ben je in 1990-1991 ofzow geboren dus maak me niet wijs dat jij dat gezien hebt...![]()
ja ik heb het gezien je hebt gelijk het was seizoen 1...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het was in seizoen een voor de duidelijkheid.![]()
maar jij kan dat nooit gezien hebben..... ik was zelf toen 7 jaar ouddon't give me that fucking bullshit![]()
Lees je eens in.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien je hebt gelijk het was seizoen 1...
maar jij kan dat nooit gezien hebben..... ik was zelf toen 7 jaar oudEnne vertel, wat was zijn eerste scene?
![]()
Verlate OP
Zal het dan toch nog aan het licht komen? Morris is een voetenlikker! Zal Stefano erop tijd achterkomen? Of zijn we te laat en loopt Stefano al op zijn blote voeten door Scala!?![]()
![]()
Verlate Op's zijn nog al cheap.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Meneer kan niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verlate Op's zijn nog al cheap.![]()
![]()
Waar basseer je dat nou weer op?
Geef dan gewoon iemand een kans een mooie OP te maken inplaats van steeds dit gedoe dat op pagina drie je dan met een semi-grappig plaatje komt.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Heeeeeeeeeeeey,
heeft iemand trouwens een foto van Janinne toen ze zwanger was??? die zoek ik al een tijd maar kan m nergens vinden
Thanx!!!
(is ook een super forum; www.goede-tijden-slechte-tijden.nl )![]()
![]()
Mouschy je spamten zo super is dat forum niet.
Do it again now
En als de kat van huis is danst Morris op tafel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is blij dat Stefano en Yasmin gebleven zijn. Volgens de laatste berichten gaat Yasmin volgende week voor een tijdje weg om daarna weer terug te keren.![]()
![]()
![]()
Waarom ziet die Janine er zo erg Italiaans uit? Heeft ze een Italiaanse moeder ofzo?President Camacho
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:03 schreef Orginial het volgende:
Verlate OP
Zal het dan toch nog aan het licht komen? Morris is een voetenlikker! Zal Stefano erop tijd achterkomen? Of zijn we te laat en loopt Stefano al op zijn blote voeten door Scala!?
[afbeelding]
President Camacho
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god wat een verbitterd mens.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,![]()
![]()
![]()
Hij kwam zwaar verontwaardigd het opvangcentrum binnen en gooide er deze zin: 'Nee, ik eis een excuus!' eruit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lees je eens in.Enne vertel, wat was zijn eerste scene?
Een heer met stijl![]()
Jef: "Ik zie geen spoken hoor"
Vergeet hij niet Laura?President Camacho
Wat kan Dorothea dom schreeuwen!
Voor de rest is het natuurlijk wel een boeiende verhaallijn,eindelijk!![]()
Heb echt een hekel aan die spirituele lijntjes... weer een
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Jeetje....ik dacht dat er een speenvarken werd geslacht...bleek het Dorothea te zijn!!
Ik vind dat gedoe met Charlie & nick echt helemaal niks aan, met die baby.Ik wil weer echt een spannende verhaallijn. Ik vind dat van Ludo & Martine ook niet meer zo leuk.![]()
Ludo moet weer een verhaal lijn krijgen met Isabella en Amyquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:49 schreef Heleen17 het volgende:
Jeetje....ik dacht dat er een speenvarken werd geslacht...bleek het Dorothea te zijn!!
Ik vind dat gedoe met Charlie & nick echt helemaal niks aan, met die baby.Ik wil weer echt een spannende verhaallijn. Ik vind dat van Ludo & Martine ook niet meer zo leuk.![]()
![]()
Dit is echt niet normaal hoe erg GTST en ONM nou opelkaar lijken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
ECHO, ECHO...
[afbeelding]
Charlie's echo... (GTST, DO. 03-02-2005)
[afbeelding]
Lizzy's echo... (ONM, DO. 03-02-2005)![]()
![]()
Maar dat zijn nog maar de kleine deteils !quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal hoe erg GTST en ONM nou opelkaar lijken.![]()
![]()
![]()
Dat zijn toch gewoon dezelfdequote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
ECHO, ECHO...
[afbeelding]
Charlie's echo... (GTST, DO. 03-02-2005)
[afbeelding]
Lizzy's echo... (ONM, DO. 03-02-2005)
Correct en tevens juist...![]()
Joh! Waarom denk je dat hij ze hier bij elkaar plaatstquote:
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Alle ziekenhuizen gebruiken hetzelfde ECHO programma/apparaat en op zo een stadium is het beiden hetzelfde sperzieboontje. Dus waar al dat heise over gaat hier, snap ik nietquote:
Oh en nog iets, dat hele gebeuren van Morris verliefd op Stefano is echt totaaaaaal
En je kan het dus nu al zien aankomen. Yasmin gaat even naar het buitenland, Stefano maakt een blunder en gaat dus met Morris naar bed of gaan samen zoenen en dan komt Yasmin terug en weet Stefano niet wat hij moet doen, dan breekt de waarheid uit en hoe zal Yasmin reageren??? Ooooh... einde GTST voor de zomerstop of zoEn in de tussentijd had Stefano natuurlijk op een leuke manier Morris gechanteerd zodat hij zijn bek dicht kon houden of zo
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle ziekenhuizen gebruiken hetzelfde ECHO programma/apparaat en op zo een stadium is het beiden hetzelfde sperzieboontje. Dus waar al dat heise over gaat hier, snap ik niet
Oh en nog iets, dat hele gebeuren van Morris verliefd op Stefano is echt totaaaaaal
En je kan het dus nu al zien aankomen. Yasmin gaat even naar het buitenland, Stefano maakt een blunder en gaat dus met Morris naar bed of gaan samen zoenen en dan komt Yasmin terug en weet Stefano niet wat hij moet doen, dan breekt de waarheid uit en hoe zal Yasmin reageren??? Ooooh... einde GTST voor de zomerstop of zoEn in de tussentijd had Stefano natuurlijk op een leuke manier Morris gechanteerd zodat hij zijn bek dicht kon houden of zo
Neeee.. echt niet.
Even over vanavond> Wat is er zo schrikken aan een roze vlek?![]()
![]()
Kan niet van Laura zijn, die heeft allang dr overgang gehadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoNeeee.. echt niet.
hoezo allang?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan niet van Laura zijn, die heeft allang dr overgang gehad![]()
anderhalf jaar geleden beviel ze nog van Sil.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef R_ON het volgende:
[..]
Joh! Waarom denk je dat hij ze hier bij elkaar plaatst![]()
Dat heeft Lotje gedaan. Doah.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoNeeee.. echt niet.
![]()
![]()
Even over maandag: Jef wordt betrapt met iemand anders in bed. Lijkt me duidelijk dat Dorothea bang is en bij hem in bed is gekropen.![]()
![]()
Editie #36: In the picture staat het nieuwe project van Victoria Koblenkoquote:Ali B, Victoria Koblenko en Chris Zegers in animatiefilm 'Robots'
De stemmencast voor de animatiefilm 'robots' is bekend gemaakt. In de Nederlandse versie van de animatiefilm zijn onder andere stemrollen weggelegd voor Ali B, Chris Zegers en Victoria Koblenko.
Robots is het tweede grote project waarin Twentieth Century Fox en oscar winnaar director Chris Wedge samen werken. Eerder tekende dit team al voor het succes van 'Ice Age'.
In de amerikaanse versie zijn ook beroemde sterren te horen bij de verschillende figuren. Enkele van hen zijn:Halle Berry, Mel Brooks en Robin Williams.
De animatiefilm zal rond pasen in de meeste theaters te zien zijn.![]()
Nou, dat komt ook niet vaak voor dat ik het zo met je eens ben.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,.
Oh, en ontopic: GTST is drie keer kut op het moment.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Nou oke bij deze: In the picture (dus veel dingen van gtst.nl members) is bij deze verdwenen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, dat komt ook niet vaak voor dat ik het zo met je eens ben..
Oh, en ontopic: GTST is drie keer kut op het moment.
En GTST is op dit moment wel leuk![]()
![]()
Tipje voor Laura en Dorothea: doe een dna-test op die vlek.President Camacho
Charlie stinkt!!!!
Als ze Nick niet moet, moet Barbara het met haar eens zijn, zo niet --> Charlie gaat afzeiken!
Als ze Nick wel moet, moet Barbara het met haar eens zijn, zo niet --> Charlie gaat afzeiken!
Kortom, Barbara mag geen eigen mening hebben. Charlie
Een heer met stijl![]()
LOL @ spokenonderonsje tussen Jef en Robert.President Camacho
Trouwens nog iets: Charlie eist per aflevering 1000 excuses, maar biedt ze zelf nooit aan.Een heer met stijl![]()
Gewoon een verwend kreng is het, met haar 2 moedertjes en geldboy Nick.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens nog iets: Charlie eist per aflevering 1000 excuses, maar biedt ze zelf nooit aan.President Camacho
Ja Aukje moet haar maar weer gaan spelen:YYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ja Aukje moet haar maar weer gaan spelen:YYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
LOL @ barbara.President Camacho
Dat mens is verliefd op Robert
Do it again now
Quote van de week komt van Isabella:
"WAAR IS MIJN MASCARA?!?!?!?!?!?"President Camacho
Inderdaad dat gedrag begint me echt steeds meer tegen te staanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een verwend kreng is het, met haar 2 moedertjes en geldboy Nick....
wat nu weer trouwens (tijdstip cliff)?
Een heer met stijl![]()
Miskraam!You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Dat werd het toch al met zulke ouders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Miskraam!President Camacho
Barbara en Robert naar elkaar toe drijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:46 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vraag me nou nog steeds af wat het nut is van die Simone, die Robert stalker.
Een heer met stijl![]()
wat vinden jullie van mijn theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:59 schreef digispeed het volgende:
wat vinden jullie van mijn theorieIk denk dat je aardig in de goede richting denkt. Die Marnix werd toch door Martine betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat Martine vermoord wordt in de zomercliff (3000e aflevering).![]()
Lieve lieve Iwan, wat is er vandaag gebeurd. En dan de nadruk op hoe het verderging met Lotje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig in de goede richting denkt. Die Marnix werd toch door Martine betaald?
Ik verwacht dat Martine vermoord wordt in de zomercliff (3000e aflevering).![]()
![]()
tvp (beetje laat)[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
sjips....Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
In the picture is verdwenen op verzoek van _Elmaikel_
En Charlie heeft geen miskraam want bij volgende week staat: Charlie vraagt of Nick bij haar is vanwege het kindje of voor haar.![]()
![]()
Bing is inderdaad een baggeracteur. Vooral als hij begint te lachen: dan kijkt hij enger dan Robin.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:30 schreef Patriesje het volgende:
Bah wat speelt die Bing toch ongeloofijk slechtPresident Camacho
In de Erfenis was hij geweldig. Ik snap het ook niet echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing is inderdaad een baggeracteur. Vooral als hij begint te lachen: dan kijkt hij enger dan Robin.![]()
![]()
Soap word anders neergezet dan serie of filmquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
In de Erfenis was hij geweldig. Ik snap het ook niet echt.![]()
![]()
![]()
Ik bedoel de acteerprestatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Soap word anders neergezet dan serie of film![]()
![]()
![]()
![]()
jah dat weet ik, maar volgens mij word er in een soap anders geacteerd dan in een serie of film.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik bedoel de acteerprestaties![]()
[afbeelding]![]()
Ja maar Everson Jackson Hooi was een natuurtalent en het is een Joris Buttman de tweede geworden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah dat weet ik, maar volgens mij word er in een soap anders geacteerd dan in een serie of film.![]()
![]()
ach jah, misschien veranderd die nog welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja maar Everson Jackson Hooi was een natuurtalent en het is een Joris Buttman de tweede geworden.![]()
![]()
![]()
Hoop het wel ja. Ik had veel van hem verwacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
ach jah, misschien veranderd die nog wel![]()
![]()
Hij wordt wel vrienden met Stefano en Yasmin enzo![]()
![]()
Is het trouwens heel erg logisch dat Bing in Scala gaat wonen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoop het wel ja. Ik had veel van hem verwacht.![]()
Hij wordt wel vrienden met Stefano en Yasmin enzo![]()
![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat GTST ons om de tuin wil leiden en dat het gewoon de geest is van een familielid van Dorothea of iemand die zij vermoord heeft ofzo.![]()
![]()
Pascalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Geef ons heden.. Kopie van WUP
[afbeelding].
Moest die foto nu?![]()
![]()
Dat geest-gedoe was behoorlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja wantBenjamin
moet terugkomen.
Maar het gewone personage was wel redelijk.
En Winston mag er wel zijn natuurlijk.
![]()
Ik ben nog altijd benieuwd waar het heengaat met het nieuwe geestenlijntje. Ik hoop dat het Lotje is en dat we een fantastische verhaallijn krijgen maar het kan ook een "duister persoon" uit het verleden van Dorothea zijn. En aangezien de spoilers neem ik dat ook aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat geest-gedoe was behoorlijk belachelijk.
Maar het gewone personage was wel redelijk.
En Winston mag er wel zijn natuurlijk.
![]()
![]()
lotje word tot leven geroepen door dorethea :}Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat was toen wel een mooie scene !!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Das waarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...![]()
maar Zhenar, kom eens op MSN, we hebben jou even nodig
Caps zijn te vinden op Digispeeds site daarvan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...![]()
![]()
![]()
en wat is die site dan welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Caps zijn te vinden op Digispeeds site daarvan.![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Das waar
maar Zhenar, kom eens op MSN, we hebben jou even nodig[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
En vergeet niet te stemmen op Gilmore Girls en ERquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:20 schreef Orginial het volgende:
Stem als je vindt dat GTST de hoofdprijs moet winnen
http://www.hoofdprijs.tv/.
![]()
Ik denk dat ze wel een miskraam krijgt, maar die verbergt voor Nick.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:41 schreef Orginial het volgende:
In the picture is verdwenen op verzoek van _Elmaikel_
En Charlie heeft geen miskraam want bij volgende week staat: Charlie vraagt of Nick bij haar is vanwege het kindje of voor haar.![]()
![]()
ik vind het forum wel erg kaal de laatste tijd, hier maar weer eens wat leuke plaatjes, natuurlijk van mijn favoriete soapster.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Een Terugblik op Seizoen 1
1990-1991
Wat er gebeurde:
Robert Alberts heeft een affaire met zijn secretaresse Stephanie Kreeft. Toch vertrekt hij met zijn zwangere vrouw Laura naar New York, waar hij een baan accepteert.
Linda Dekker doet alles om een modellencarrière te beginnen.
Ze laat haar vriend Arnie vallen en papt aan met rijkeluiszoontje Rien Hogendoorn en doet het met verschillende mannen uit de modellenwereld.
Uiteindelijk vertrekt ze met Riens vader Herman naar New York om daar het geluk te gaan beproeven. Rien komt intussen tot de ontdekking dat Frits van Houten zijn halfbroer is.
Arnie Alberts loopt weg van huis, hij heeft schoon genoeg van de ruzies tussen zijn ouders en het gedoe met Linda. Hij wordt opgevangen door de boerenfamilie Dalsma. Omdat Arnie als 2 druppels water op hun overleden zoon lijkt, beschouwen ze hem als hun verloren zoon. Dochter Terri ziet Arnie wel zitten. Ze is doofstom maar roept wonderbaarlijk genoeg om hulp als Arnie een ongeluk krijgt In het ziekenhuis komen Arnie en zijn ouders weer tot elkaar en hij gaat met hen mee naar huis. Arnie begint vervolgens een relatie met zijn lerares Gaby Lorentz, maar zij verbreekt de relatie omdat de druk van de buitenwereld haar te groot wordt. Arnie's oom en tante Jef en Karin komen bij hem wonen. Robert verzoent zich, na een jarenlange ruzie met zijn broer Jef.
Myriam van der Pol wordt tot over haar oren verliefd op Arnie's neef John. Ze trouwen maar voor John blijkt het huwelijk slechts een zakelijke overeenkomst: hij moet getrouwd zijn om in aanmerking te komen voor een riante erfenis.
Peter kelder trekt na de zoveelste vechtpartij met zijn vader Willem in bij zijn beste vriend Arnie. Hij ontdekt dat hij is geadopteerd en stort zich in een relatie met Suzanne Balk. Peter weet niet dat zij als escortmeisje voor Martine Hafkamp werkt en Suzanne probeert dit dan ook angstvallig geheim te houden. Uiteindelijk vertelt ze Peter de waarheid en neemt ontslag om een normaal leven op te bouwen. Het verleden blijft haar echter achtervolgen.
Helen Helmink en Peter gaan samenwerken in Daniels opvangcentrum voor jongeren. Ze raken bevriend. Toch gaat het niet goed met Helen; als zij een zelfmoordpoging doet, weet Peter haar op het nippertje te redden. Helens oude liefde Rolf Huygens, ook de vader van haar doodgeboren zoon, duikt op in de stad. Hij verteld Helen dat hun zoon, verwekt tijdens hun buitenechtelijke relatie, destijds wel leven werd geboren en inmiddels bijna volwassen is. Willem Kelder weet dat Rolfs huwelijkse ontrouw diens politieke carrière kan schaden en hij chanteert Rolf daarmee. Als Rolf van Willem hoort dat Peter eigenlijk hun verloren zoon is, vertrekt Rolf onmiddellijk naar het buitenland, zonder het nieuws eerst aan Helen en Peter te vertellen. Wel vraagt hij nog aan Martine Hafkamp, een oude bekende, of zij Helen kan laten stoppen met de zoektocht naar haar zoon. Martine regelt een "nepzoon" en deze David stelt alles in het werk om zo snel mogelijk aan zijn erfenis te komen. Als David een poging doet Helen te vermoorden, probeert Martine hem tegen te houden. David duwt haar van de trap. De ernstig gewonde Martine raakt in coma. Intussen gaat David door met zijn moordlustige plannen.
Anette van Thijn begint een verhouding met de getrouwde leraar Marc de Waal. Als Martine Hafkamp haar in de val lokt en Marc daardoor denkt dat Anette een escortmeisje is, verkracht hij haar. Simon Dekker treft hem aan met een mes in zijn rug. Anette wordt verdacht van de moord, maar zijn ex vrouw Francien blijkt uiteindelijk de dader te zijn. Anette gaat als doktersassistente voor Simon werken. Ze worden verliefd. Simon en zijn zus Linda schrikken zicht te pletter als opeens Jeanne Dekker voor de deur staat, die beweert dat ze hun tante is. Jeane wordt belaagd door ex-man Anton, die haar wil vermoorden. Daniel helpt haar en trouwt met Jeanne, net voordat ze overlijdt aan een ongeneeslijke ziekte.
Tijdens een zeilweekendje verdrinkt Simon................De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Idd topics zijn ingekakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef digispeed het volgende:
ik vind het forum wel erg kaal de laatste tijd, hier maar weer eens wat leuke plaatjes, natuurlijk van mijn favoriete soapster.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Ray.
President Camacho
Hoi, kan jij voor mij screens van GTST soms maken iwan, voor www.gtstweb.com, word je beheerderquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De bewoners van 'Huize Zonnestraal'... (GTST, VR. 04-02-2005)
Groeten,
Erwin (SOP acteur)![]()
Iwan doet dat echt niet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:01 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Hoi, kan jij voor mij screens van GTST soms maken iwan, voor www.gtstweb.com, word je beheerder
Groeten,
Erwin (SOP acteur)![]()
![]()
Ik heb gehoord dat de geest:
- Dennis is die Laura wil waarschuwen
- Een duister iemand uit het verleden van Dorothea is
- Lotje is
Ik blijf natuurlijk duimen voor die laatste.![]()
![]()
Voor bar_rel:
President Camacho
bar_rel = gtst.quote:President Camacho
In the picture # 40: Eerste scene uit GTST
De allereerste GTST scene..
http://www.rtl.nl/(channe(...)tbijt_s1.avi_drm.xml![]()
In the picture was toch verdwenenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:04 schreef Orginial het volgende:
In the picture # 40: Eerste scene uit GTST
De allereerste GTST scene..
http://www.rtl.nl/(channe(...)tbijt_s1.avi_drm.xml
ben blij dat het weer terug isEen heer met stijl![]()
Trouwens dat Lotje gedoe, dat is toch enkel speculatie, hoe komen jullie erbij dat ze terug zou komen?
En bovendien kan dat niet want ze is en blijft dood....toch?
Een heer met stijl![]()
Waarom zou ik stommen omdat een user in the picture stom vind?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In the picture was toch verdwenen
ben blij dat het weer terug isBen dus weer terug!
![]()
Ach we gaan het wel zien.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens dat Lotje gedoe, dat is toch enkel speculatie, hoe komen jullie erbij dat ze terug zou komen?
En bovendien kan dat niet want ze is en blijft dood....toch?![]()
![]()
![]()
Meer nieuws..
De drie nieuwe vaste personages zullen twee weken voor de cliffhanger verschijnen
De geest kan iedereen zijn, volgens RTL NL (Erwin zegt het) komt Lotje toch terug!![]()
![]()
is het al bekend wie die gaan spelen danquote:Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Orginial het volgende:
Meer nieuws..
De drie nieuwe vaste personages zullen twee weken voor de cliffhanger verschijnen![]()
![]()
was benjamin immers ookquote:Op zondag 6 februari 2005 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Nee, ik denk dat Lotje er een van is. Hoop ik tenminste. En jij?quote:Op zondag 6 februari 2005 10:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
is het al bekend wie die gaan spelen dan![]()
![]()
![]()
dan verzinnen ze wel wat zoalsquote:Op zondag 6 februari 2005 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
''dat lotje bij de geboorte was verwisseld met een andere baby'' of zo iets![]()
![]()
IK hoop een keer een lekkerdingquote:Op zondag 6 februari 2005 10:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Lotje er een van is. Hoop ik tenminste. En jij?![]()
![]()
![]()
kind van robbert en laura... lekker...quote:
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Wie zeg dat ik het over Robert en laura hebquote:Op zondag 6 februari 2005 10:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
kind van robbert en laura... lekker...![]()
Maar ''Daantje'' WAS in gtst wel een mooi meisje.![]()
Daantje moet terug. En Lotje ookquote:Op zondag 6 februari 2005 10:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wie zeg dat ik het over Robert en laura heb![]()
Maar ''Daantje'' WAS in gtst wel een mooi meisje.![]()
![]()
Even denken Lotje zal eigenlijk nu 13/14 zijn dus, als ze terug komt zal ze 20 ofzo zijn dan zou ze maar 3 of 4 jaar jonger zijn dan Daantje en Milanquote:![]()
![]()
Sjors werd een paar jaar later geboren en die is 17 ofzo. Dus uitgerekend zal ze 22 ofzo zijn. Gewoon een Yasmin/Stefano/Morris/Charlie/Nick de zoveelste.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Even denken Lotje zal eigenlijk nu 13/14 zijn dus, als ze terug komt zal ze 20 ofzo zijn dan zou ze maar 3 of 4 jaar jonger zijn dan Daantje en Milan![]()
![]()
![]()
Helen Helmink keert niet terug in GTST, omdat volgens de mannetjes van GTST de soap een jongerensoap is en er al genoeg ouderen zijn, daarom komen er allemaal nieuwe jongeren.![]()
![]()
Protest, ik vind de oudere personen juist leuker. Een jongerensoap, ik dacht het nietquote:Op zondag 6 februari 2005 10:47 schreef Orginial het volgende:
Helen Helmink keert niet terug in GTST, omdat volgens de mannetjes van GTST de soap een jongerensoap is en er al genoeg ouderen zijn, daarom komen er allemaal nieuwe jongeren.![]()
Ik ga vanaf nu afkicken van ONM en het niet meer volgen.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Protest, ik vind de oudere personen juist leuker. Een jongerensoap, ik dacht het niet![]()
Ik ga weer voor GTST
![]()
![]()
Hoe kom je erbijquote:Op zondag 6 februari 2005 10:51 schreef Woelli het volgende:
Wou net zeggen, we hebben ONM al, die alleen maar vol zit met jongeren !!!!![]()
Als GTST zo wordt, stop ik met kijken. Laura enzo zijn veel boeiender dan meneertje Morris.![]()
![]()
In the picture # 43: De cameraman van GTST!
[ Bericht 2% gewijzigd door Orginial op 06-02-2005 11:12:03 ]![]()
OMGquote:![]()
Nog nooit heb ik zon lekkere dame gezien![]()
Op me moeder na, die trouwens wel heel veel op haar lijkt
Tss, mijn oma is veel geiler.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
OMG![]()
Nog nooit heb ik zon lekkere dame gezien![]()
Op me moeder na, die trouwens wel heel veel op haar lijkt
![]()
![]()
De vorm van haar lippen,ogen,haren en hoofd?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die lippen![]()
Die ogen![]()
Dat haar![]()
Dat hoofd![]()
De vormen![]()
![]()
![]()
Hallo hand, hoe gaat het ermee, ga jij ook naar de carnavalsoptocht kijken?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij es ff snel tegend de hand![]()
![]()
Praat jij nog maar een keer tegen de handquote:Op zondag 6 februari 2005 11:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
De vorm van haar lippen,ogen,haren en hoofd?
Heb ik al gedaanquote:Op zondag 6 februari 2005 11:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij nog maar een keer tegen de hand![]()
![]()
![]()
Acteur Everon Jackson Hooi werd geboren op 30 mei 1982. Hij deed de Prins Maurits Mavo en ging later naar het Grafisch Lyceum in Amsterdam. Na verschillende theaterstukken kwam hij terecht bij de televisie waar hij o.a. te zien was in de comedyserie Bradaz en waar hij een gastrol speelde in de dramaserie Media onder het mes. Vorig seizoen was hij te zien als Ciro Pieterszoon in de RTL4-serie De Erfenis.
Vanaf deze week is Everon dus te zien in Goede Tijden Slechte Tijden, waar hij de rol speelt van Bing Mauricius. Bing is de zoon van Dorothea, bij wie hij na de scheiding van zijn ouders lange tijd gewoond heeft. Het tweetal was echter water en vuur en dus ging Bing bij zijn vader wonen. Dit tot ongenoegen van Dorothea, die haar ex-man altijd als een slechte invloed op haar zoon gezien heeft.
Nu staat Bing plotseling bij Laura op de stoep. Laura, die Dorothea al onderdak heeft geboden, biedt noodgedwongen ook haar zoon een slaapplaats aan. Hoewel ze daar niet blij mij is kan Bing toch blijven. Als later blijkt dat moeder en zoon een geheim bij zich dragen, is lang niet iedereen daar blij mee..![]()
![]()
Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:32 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Acteur Everon Jackson Hooi werd geboren op 30 mei 1982. Hij deed de Prins Maurits Mavo en ging later naar het Grafisch Lyceum in Amsterdam. Na verschillende theaterstukken kwam hij terecht bij de televisie waar hij o.a. te zien was in de comedyserie Bradaz en waar hij een gastrol speelde in de dramaserie Media onder het mes. Vorig seizoen was hij te zien als Ciro Pieterszoon in de RTL4-serie De Erfenis.
Vanaf deze week is Everon dus te zien in Goede Tijden Slechte Tijden, waar hij de rol speelt van Bing Mauricius. Bing is de zoon van Dorothea, bij wie hij na de scheiding van zijn ouders lange tijd gewoond heeft. Het tweetal was echter water en vuur en dus ging Bing bij zijn vader wonen. Dit tot ongenoegen van Dorothea, die haar ex-man altijd als een slechte invloed op haar zoon gezien heeft.
Nu staat Bing plotseling bij Laura op de stoep. Laura, die Dorothea al onderdak heeft geboden, biedt noodgedwongen ook haar zoon een slaapplaats aan. Hoewel ze daar niet blij mij is kan Bing toch blijven. Als later blijkt dat moeder en zoon een geheim bij zich dragen, is lang niet iedereen daar blij mee..
Nou mischien dat Bing Lotje heeft vermoord vroeger ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?![]()
![]()
denk wat anders,quote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?
dat ze beide behekst zijn ofzo
dorothea kan niet meer slape sinds hij er is immers
lotje ! 20 jaar laterquote:
Hehequote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou mischien dat Bing Lotje heeft vermoord vroeger ofzo.
Kan ook. Of dattie graag met vingerverf speeltquote:Op zondag 6 februari 2005 11:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
denk wat anders,
dat ze beide behekst zijn ofzo
dorothea kan niet meer slape sinds hij er is immers![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
zoals ze zou moeten zijn.
Neeh bahquote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
![]()
Lieke is beter, en nog knapper ook![]()
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neeh bah![]()
Boe! Aukje was altijd veel leuker en vrolijker manquote:Op zondag 6 februari 2005 11:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neeh bah![]()
Do it again now
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:42 schreef farfavour het volgende:
smaken verschillen,maar ik vind aukje leuker en lekkerder.
Do it again now
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die lippen![]()
Die ogen![]()
Dat haar![]()
Dat hoofd![]()
De vormen![]()
President Camacho
Siliconen-heksquote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
President Camacho
klopt, ik zag ook niets, ik ga nu ff een ava makenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een gezeur... je ziet er niets van.
![]()
Als Aukje aan de IQ-test van BNN zou meedoen zou ze nog lager halen dan Kelly.President Camacho
jah en lelijker en sletterigequote:Op zondag 6 februari 2005 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Boe! Aukje was altijd veel leuker en vrolijker man![]()
![]()
Mij lijkt Lieke aardiger!Maar dat merk je natuurlijk pas als je met haar gepraat hebt.Dus tot nu toe kunnen we eigenlijk niks zeggen.(Of iemand moet met haar gepraat hebben)![]()
ik zeg niet dat aukje niet aardig is, maar ze doet altijd zo aanstellig. En helemaal als ze met Marieke isquote:Op zondag 6 februari 2005 16:44 schreef Nano het volgende:
Mij lijkt Lieke aardiger!Maar dat merk je natuurlijk pas als je met haar gepraat hebt.Dus tot nu toe kunnen we eigenlijk niks zeggen.(Of iemand moet met haar gepraat hebben)![]()
Ja idd,daar erger ik me soms ook wel eens aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik zeg niet dat aukje niet aardig is, maar ze doet altijd zo aanstellig. En helemaal als ze met Marieke is![]()
He Orginial, kutpauper, maak zelf een avatar. Beetje die van mij jatten..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.![]()
Niet te snel oordelen,misschien heeft tie hem helemaal niet gejat.
En waarom zet je dat in dit topic!![]()
Ik weet niet hoe Lieke en Aukje in het echt zijn maar als Lieke Charlie speelt komt ze over als een hysterische, verwende, egoitische, egocentrische, zeikende kutbitch.
Er zijn mensen die daarvan houden, maar ik dus niet.
Aukje was meer giegelig en vrolijk en had niet zo een ' ik heb gelijk smoel'Een heer met stijl![]()
Ach ja, iedereen heeft zoo zijn keusquote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet hoe Lieke en Aukje in het echt zijn maar als Lieke Charlie speelt komt ze over als een hysterische, verwende, egoitische, egocentrische, zeikende kutbitch.
Aukje was meer giegelig en vrolijk en had niet zo een ' ik heb gelijk smoel'![]()
![]()
Ik vind Aukje leuker dan Lieke.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aukje was meer giegelig en vrolijk en had niet zo een ' ik heb gelijk smoel'![]()
![]()
Lieke ownz! Aukje was leuk en zo, alleen Lieke zie ik goed groeien in haar rol. Nu ze moeder wordt vind ik dat ook veel meer passen bij Lieke dan bij Aukje. Aukje huppelde te veel () en Lieke zeikt lekker veel
. En ook nog dat Lieke knapper is
Maar even serieus.. wat een saaie gehalte hier in de GTST topics
Misschien tijd voor de comeback van BVO, Svensational en ik![]()
Nee even serieus... GTST is laatste tijd echt te saai voor woorden. Ik heb in de afgelopen twee weken denk ik maar 3 of 4 afleveringen gezien. En als Victoria eruit gaat, dan ga ik denk ik stoppen met kijken...
Hey mensen, kappen nou over de terugkeer van Lotje. Lotje is dood, ze is dood gevonden en kan niet meer terugkomen. En dat geestengedoe komt nu mijn strot uit
Jij bent iemand waar ik mee kan pratenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Lieke ownz! Aukje was leuk en zo, alleen Lieke zie ik goed groeien in haar rol. Nu ze moeder wordt vind ik dat ook veel meer passen bij Lieke dan bij Aukje. Aukje huppelde te veel () en Lieke zeikt lekker veel
. En ook nog dat Lieke knapper is
![]()
![]()
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. wat een saaie gehalte hier in de GTST topics
Misschien tijd voor de comeback van BVO, Svensational en ik![]()
Nee even serieus... GTST is laatste tijd echt te saai voor woorden. Ik heb in de afgelopen twee weken denk ik maar 3 of 4 afleveringen gezien. En als Victoria eruit gaat, dan ga ik denk ik stoppen met kijken.... Maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ja maar Fajah heeft ook niet echt een leuke lijn meer. En binnenkort vertrekt ze tijdelijk uit de serie ook nogquote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.. Maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.
BVO, Die roddel dat Hind in GTST kwam, was vandaag op TV.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.. Maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
BVO, Die roddel dat Hind in GTST kwam, was vandaag op TV.. Waar?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Oh, ik let nog niet eens op d'r rol.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Fajah heeft ook niet echt een leuke lijn meer. En binnenkort vertrekt ze tijdelijk uit de serie ook nog.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Eigenlijk altijd als het op http://www.mediawatchers.nl staat, is het bij Shownieuws gekomen, dus dat zal wel. En het staat ook op de site van RTL NL.quote:![]()
Dan is het volgende topic voor Dizer/BVO/Iwan/Svensational..quote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.![]()
![]()
www.rtlnl.web-log.nl & nog 1000 anderen sites zoals soapvision.nl / gtstplaats.tk / gtstweb.com etcquote:Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Welke site van RTL NL?![]()
![]()
Zou ik ook niet doen, ze heeft nml buiten dat met Ludo en Martine nog nooit een fatsoenlijke verhaallijn gehad.quote:![]()
![]()
Maar idd,tussendoor heeft ze niet echt boeiende verhaallijnen gehad.Beetje in de koning werken en met Stefano flirten,niet echt boeiend.![]()
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
Maar idd,tussendoor heeft ze niet echt boeiende verhaallijnen gehad.Beetje in de koning werken en met Stefano flirten,niet echt boeiend.![]()
![]()
Nee, nog een paar weken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:40 schreef Nano het volgende:
Krijgen we maandag de nieuwe leader?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: