Meneer kan niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verlate Op's zijn nog al cheap.
En als de kat van huis is danst Morris op tafel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is blij dat Stefano en Yasmin gebleven zijn. Volgens de laatste berichten gaat Yasmin volgende week voor een tijdje weg om daarna weer terug te keren.![]()
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:03 schreef Orginial het volgende:
Verlate OP
Zal het dan toch nog aan het licht komen? Morris is een voetenlikker! Zal Stefano erop tijd achterkomen? Of zijn we te laat en loopt Stefano al op zijn blote voeten door Scala!?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):
[afbeelding]
Mijn god wat een verbitterd mens.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,
Hij kwam zwaar verontwaardigd het opvangcentrum binnen en gooide er deze zin: 'Nee, ik eis een excuus!' eruit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lees je eens in.Enne vertel, wat was zijn eerste scene?
Ludo moet weer een verhaal lijn krijgen met Isabella en Amyquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:49 schreef Heleen17 het volgende:
Jeetje....ik dacht dat er een speenvarken werd geslacht...bleek het Dorothea te zijn!!
Ik vind dat gedoe met Charlie & nick echt helemaal niks aan, met die baby.Ik wil weer echt een spannende verhaallijn. Ik vind dat van Ludo & Martine ook niet meer zo leuk.
Dit is echt niet normaal hoe erg GTST en ONM nou opelkaar lijken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
ECHO, ECHO...
[afbeelding]
Charlie's echo... (GTST, DO. 03-02-2005)
[afbeelding]
Lizzy's echo... (ONM, DO. 03-02-2005)
Maar dat zijn nog maar de kleine deteils !quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal hoe erg GTST en ONM nou opelkaar lijken.![]()
Dat zijn toch gewoon dezelfdequote:Op donderdag 3 februari 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
ECHO, ECHO...
[afbeelding]
Charlie's echo... (GTST, DO. 03-02-2005)
[afbeelding]
Lizzy's echo... (ONM, DO. 03-02-2005)
Joh! Waarom denk je dat hij ze hier bij elkaar plaatstquote:
Alle ziekenhuizen gebruiken hetzelfde ECHO programma/apparaat en op zo een stadium is het beiden hetzelfde sperzieboontje. Dus waar al dat heise over gaat hier, snap ik nietquote:
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle ziekenhuizen gebruiken hetzelfde ECHO programma/apparaat en op zo een stadium is het beiden hetzelfde sperzieboontje. Dus waar al dat heise over gaat hier, snap ik niet
Oh en nog iets, dat hele gebeuren van Morris verliefd op Stefano is echt totaaaaaal
En je kan het dus nu al zien aankomen. Yasmin gaat even naar het buitenland, Stefano maakt een blunder en gaat dus met Morris naar bed of gaan samen zoenen en dan komt Yasmin terug en weet Stefano niet wat hij moet doen, dan breekt de waarheid uit en hoe zal Yasmin reageren??? Ooooh... einde GTST voor de zomerstop of zoEn in de tussentijd had Stefano natuurlijk op een leuke manier Morris gechanteerd zodat hij zijn bek dicht kon houden of zo
Kan niet van Laura zijn, die heeft allang dr overgang gehadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoNeeee.. echt niet.
Even over vanavond> Wat is er zo schrikken aan een roze vlek?![]()
hoezo allang?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan niet van Laura zijn, die heeft allang dr overgang gehad![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef R_ON het volgende:
[..]
Joh! Waarom denk je dat hij ze hier bij elkaar plaatst![]()
Dat heeft Lotje gedaan. Doah.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee joh, Stefano wordt toch geen homoNeeee.. echt niet.
Even over vanavond> Wat is er zo schrikken aan een roze vlek?![]()
quote:Ali B, Victoria Koblenko en Chris Zegers in animatiefilm 'Robots'
De stemmencast voor de animatiefilm 'robots' is bekend gemaakt. In de Nederlandse versie van de animatiefilm zijn onder andere stemrollen weggelegd voor Ali B, Chris Zegers en Victoria Koblenko.
Robots is het tweede grote project waarin Twentieth Century Fox en oscar winnaar director Chris Wedge samen werken. Eerder tekende dit team al voor het succes van 'Ice Age'.
In de amerikaanse versie zijn ook beroemde sterren te horen bij de verschillende figuren. Enkele van hen zijn:Halle Berry, Mel Brooks en Robin Williams.
De animatiefilm zal rond pasen in de meeste theaters te zien zijn.
Nou, dat komt ook niet vaak voor dat ik het zo met je eens ben.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,
Nou oke bij deze: In the picture (dus veel dingen van gtst.nl members) is bij deze verdwenen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, dat komt ook niet vaak voor dat ik het zo met je eens ben..
Oh, en ontopic: GTST is drie keer kut op het moment.
Gewoon een verwend kreng is het, met haar 2 moedertjes en geldboy Nick.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens nog iets: Charlie eist per aflevering 1000 excuses, maar biedt ze zelf nooit aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |