SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 8 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 9 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 10 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 11 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 14 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 15 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 16 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 17 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 18 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het mischien bitchy Charlie?quote:Meneer Harmsen vindt een kogel en is gealarmeerd. Wie zit hier achter?![]()
![]()
Op mijn cd rom staan wel alle huizen van de buitenkant
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Plaatseenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Frey het volgende:
Op mijn cd rom staan wel alle huizen van de buitenkant![]()
![]()
![]()
Kun je specifieker zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:23 schreef Orginial het volgende:
@ Iwan1976: Heb jij nog leuke caps van scene`s of decors uit GTST?![]()
![]()
Ik stel voor om Joris Putman voortaan Joris Buttman te noemen![]()
En Original, goed bezig met je in the pictures![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Van Goedetijden weblog, kijk naar die uitslagquote:Poll
In welke verhaallijn zou jij het liefst willen spelen?
Dat Morris zoent met mannen [27.9%]
Nick en Charlie die zijn geschijden [20%]
Dat Yasmin model is [19.3%]
De dood van Carel [14.3%]
De strijd tussen Dennis en Ray [12.9%]
Bing die een baantje zoekt [5.7%]
Stemmen: 140
Bekijk polluitslagen![]()
Dat zijn echte breezers. Kijk maar naar het woord: Geschijden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Van Goedetijden weblog, kijk naar die uitslag![]()
![]()
![]()
![]()
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Gelukkig heb je geen foto van die blonde schapenkop gepost
Da's typisch... Janine is door de jaren heen alleen maar knapper geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #34: In the picture staat Janine door de jaren heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En dat zie je niet vaak bij vrouwen.
![]()
Editie 35: In the picture staat de kleding van Charlie Fischer
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
![]()
Ik heb ook die site gezien waar je al die foto's voor je 'in the picture' vanaf haalt.
Maar ik ben te lui om te plaatsen, ga zo door original
Voor de personen die het gemist hebben, spit het vorige topic even door voor enorm veel in the pictures. Eigenlijk best wel grappig, dat het shirtje een jaar later weer terugkomt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
![]()
![]()
Niet alles komt daarvan. Veel dingen komen van GTST.NL maar de laatste 10 dingen wel van die site ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:24 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook die site gezien waar je al die foto's voor je 'in the picture' vanaf haalt.
Maar ik ben te lui om te plaatsen, ga zo door original![]()
& ook andere sites.
![]()
![]()
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
![]()
Oktober danquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.In ieder geval, ze droeg het een jaar later.
![]()
Klinkt goed, ben benieuwd hoe het verhaal met Martine gaat aflopen...quote:[b]Op woensdag 2 februari 2005 15:11 Heel veel spoilers...![]()
Oe, zij ziet er met de jaren beter uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #34: In the picture staat Janine door de jaren heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
TVPHigh hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Botox.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's typisch... Janine is door de jaren heen alleen maar knapper geworden.En dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Wat is er mis aan om een paar jaar met kleren te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Overigens is de muts-scene van Charlie nog veel hilarischer.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Iemand zei dat die brief die Orginial postte niet de echte was, maar het was hem wel. Frits van Houten was gewoon weggevallen in het plaatje.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.quote:
Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat ze haar haar heeft laten groeien. Met mooi lang haar zie je er bjina altijd jonger uit.![]()
Die dokter van Dennis is ook homo
President Camacho
Charlie laat zich weer helemaal inpakken door de cadeautjes van Nick... hoe voorspelbaar
President Camacho
Zij heeft dus écht wel een botox-behandeling gehadquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.
Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat ze haar haar heeft laten groeien. Met mooi lang haar zie je er bjina altijd jonger uit.
Echt? Is dat algemeen bekend of zo? Dat wist ik niet. Maar ze ziet er goed uit, daar is niets van te zeggen, maar zonder die botox toch ook.............![]()
Die neger van Martine wil ik ook als advocaat
President Camacho
Isabella was echt geniaal gisteren![]()
![]()
vet flippen om alles.
President Camacho
Oe, Suzan heeft het met de broer van Pim Fortuyn gedaan.President Camacho
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Oe, Suzan heeft het met de broer van Pim Fortuyn gedaan.![]()
![]()
Ik had het al een paar keer gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef bloodymary het volgende:
Echt? Is dat algemeen bekend of zo? Dat wist ik niet. Maar ze ziet er goed uit, daar is niets van te zeggen, maar zonder die botox toch ook.............
En het kan ook niet anders. Opeens had ze een strak voorhoofd.
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het al een paar keer gelezen.
En het kan ook niet anders. Opeens had ze een strak voorhoofd.
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.Janine
is volgens mij puur natuur.
![]()
Ze heeft niet voor niets haar stiefzoon aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: