Niet alles komt daarvan. Veel dingen komen van GTST.NL maar de laatste 10 dingen wel van die site ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:24 schreef Beach het volgende:
Ik heb ook die site gezien waar je al die foto's voor je 'in the picture' vanaf haalt.
Maar ik ben te lui om te plaatsen, ga zo door original![]()
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
Editie 35: In the picture staat de kleding van Charlie Fischer
[afbeelding]
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
Oktober danquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
die onderste foto komt niet uit november 2004, want daar heeft Geert Hoes heeft daar heel kort haar en dat had die niet toen die er uit ging en in november kon ze toch al weer lopen.
Klinkt goed, ben benieuwd hoe het verhaal met Martine gaat aflopen...quote:[b]Op woensdag 2 februari 2005 15:11 Heel veel spoilers...
Oe, zij ziet er met de jaren beter uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef Orginial het volgende:
Editie #34: In the picture staat Janine door de jaren heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Botox.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's typisch... Janine is door de jaren heen alleen maar knapper geworden.En dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Wat is er mis aan om een paar jaar met kleren te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:23 schreef Orginial het volgende:
Editie 35: In the picture staat de kleding van Charlie Fischer
[afbeelding]
Charlie had dit shirtje december 2003 aan, maar wat bleek: In november 2004 reed ze weer in dit shirt!![]()
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.quote:
Zij heeft dus écht wel een botox-behandeling gehadquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, haar rimpeltjes zijn er nog steeds, en dat geeft ook niks.
Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat ze haar haar heeft laten groeien. Met mooi lang haar zie je er bjina altijd jonger uit.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Oe, Suzan heeft het met de broer van Pim Fortuyn gedaan.
Ik had het al een paar keer gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef bloodymary het volgende:
Echt? Is dat algemeen bekend of zo? Dat wist ik niet. Maar ze ziet er goed uit, daar is niets van te zeggen, maar zonder die botox toch ook.............
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het al een paar keer gelezen.
En het kan ook niet anders. Opeens had ze een strak voorhoofd.
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
Ze heeft niet voor niets haar stiefzoon aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |