Meneer kan niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verlate Op's zijn nog al cheap.
En als de kat van huis is danst Morris op tafel.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is blij dat Stefano en Yasmin gebleven zijn. Volgens de laatste berichten gaat Yasmin volgende week voor een tijdje weg om daarna weer terug te keren.![]()
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:03 schreef Orginial het volgende:
Verlate OP
Zal het dan toch nog aan het licht komen? Morris is een voetenlikker! Zal Stefano erop tijd achterkomen? Of zijn we te laat en loopt Stefano al op zijn blote voeten door Scala!?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
Aanvulling voor je OP (Morris de Voetenlikker):
[afbeelding]
Mijn god wat een verbitterd mens.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En topics vol posten met dingen die je op internet vind en dan in the picture noemt is ook behoorlijk irritand. Geef dan gewoon de links van die site's scheelt weer in posts,
Hij kwam zwaar verontwaardigd het opvangcentrum binnen en gooide er deze zin: 'Nee, ik eis een excuus!' eruit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lees je eens in.Enne vertel, wat was zijn eerste scene?
Ludo moet weer een verhaal lijn krijgen met Isabella en Amyquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:49 schreef Heleen17 het volgende:
Jeetje....ik dacht dat er een speenvarken werd geslacht...bleek het Dorothea te zijn!!
Ik vind dat gedoe met Charlie & nick echt helemaal niks aan, met die baby.Ik wil weer echt een spannende verhaallijn. Ik vind dat van Ludo & Martine ook niet meer zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |