Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:32 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Acteur Everon Jackson Hooi werd geboren op 30 mei 1982. Hij deed de Prins Maurits Mavo en ging later naar het Grafisch Lyceum in Amsterdam. Na verschillende theaterstukken kwam hij terecht bij de televisie waar hij o.a. te zien was in de comedyserie Bradaz en waar hij een gastrol speelde in de dramaserie Media onder het mes. Vorig seizoen was hij te zien als Ciro Pieterszoon in de RTL4-serie De Erfenis.
Vanaf deze week is Everon dus te zien in Goede Tijden Slechte Tijden, waar hij de rol speelt van Bing Mauricius. Bing is de zoon van Dorothea, bij wie hij na de scheiding van zijn ouders lange tijd gewoond heeft. Het tweetal was echter water en vuur en dus ging Bing bij zijn vader wonen. Dit tot ongenoegen van Dorothea, die haar ex-man altijd als een slechte invloed op haar zoon gezien heeft.
Nu staat Bing plotseling bij Laura op de stoep. Laura, die Dorothea al onderdak heeft geboden, biedt noodgedwongen ook haar zoon een slaapplaats aan. Hoewel ze daar niet blij mij is kan Bing toch blijven. Als later blijkt dat moeder en zoon een geheim bij zich dragen, is lang niet iedereen daar blij mee..![]()
Nou mischien dat Bing Lotje heeft vermoord vroeger ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?
denk wat anders,quote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh zal dat niet das thij in de gevangenis heb gezeten ?
lotje ! 20 jaar laterquote:
Hehequote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou mischien dat Bing Lotje heeft vermoord vroeger ofzo.
Kan ook. Of dattie graag met vingerverf speeltquote:Op zondag 6 februari 2005 11:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
denk wat anders,
dat ze beide behekst zijn ofzo
dorothea kan niet meer slape sinds hij er is immers
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
zoals ze zou moeten zijn.
Neeh bahquote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neeh bah![]()
Lieke is beter, en nog knapper ook![]()
Boe! Aukje was altijd veel leuker en vrolijker manquote:Op zondag 6 februari 2005 11:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neeh bah![]()
Lieke is beter, en nog knapper ook![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:42 schreef farfavour het volgende:
smaken verschillen,maar ik vind aukje leuker en lekkerder.
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die lippen![]()
Die ogen![]()
Dat haar![]()
Dat hoofd![]()
De vormen![]()
Siliconen-heksquote:Op zondag 6 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
DeCharlie
klopt, ik zag ook niets, ik ga nu ff een ava makenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een gezeur... je ziet er niets van.
jah en lelijker en sletterigequote:Op zondag 6 februari 2005 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Boe! Aukje was altijd veel leuker en vrolijker man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |