IK hoop een keer een lekkerdingquote:Op zondag 6 februari 2005 10:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Lotje er een van is. Hoop ik tenminste. En jij?![]()
kind van robbert en laura... lekker...quote:
Wie zeg dat ik het over Robert en laura hebquote:Op zondag 6 februari 2005 10:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
kind van robbert en laura... lekker...
Daantje moet terug. En Lotje ookquote:Op zondag 6 februari 2005 10:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wie zeg dat ik het over Robert en laura heb![]()
Maar ''Daantje'' WAS in gtst wel een mooi meisje.
Even denken Lotje zal eigenlijk nu 13/14 zijn dus, als ze terug komt zal ze 20 ofzo zijn dan zou ze maar 3 of 4 jaar jonger zijn dan Daantje en Milanquote:
Sjors werd een paar jaar later geboren en die is 17 ofzo. Dus uitgerekend zal ze 22 ofzo zijn. Gewoon een Yasmin/Stefano/Morris/Charlie/Nick de zoveelste.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Even denken Lotje zal eigenlijk nu 13/14 zijn dus, als ze terug komt zal ze 20 ofzo zijn dan zou ze maar 3 of 4 jaar jonger zijn dan Daantje en Milan![]()
Protest, ik vind de oudere personen juist leuker. Een jongerensoap, ik dacht het nietquote:Op zondag 6 februari 2005 10:47 schreef Orginial het volgende:
Helen Helmink keert niet terug in GTST, omdat volgens de mannetjes van GTST de soap een jongerensoap is en er al genoeg ouderen zijn, daarom komen er allemaal nieuwe jongeren.![]()
Ik ga vanaf nu afkicken van ONM en het niet meer volgen.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Protest, ik vind de oudere personen juist leuker. Een jongerensoap, ik dacht het niet![]()
Hoe kom je erbijquote:Op zondag 6 februari 2005 10:51 schreef Woelli het volgende:
Wou net zeggen, we hebben ONM al, die alleen maar vol zit met jongeren !!!!
OMGquote:
Tss, mijn oma is veel geiler.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
OMG![]()
Nog nooit heb ik zon lekkere dame gezien![]()
Op me moeder na, die trouwens wel heel veel op haar lijkt
De vorm van haar lippen,ogen,haren en hoofd?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die lippen![]()
Die ogen![]()
Dat haar![]()
Dat hoofd![]()
De vormen![]()
Hallo hand, hoe gaat het ermee, ga jij ook naar de carnavalsoptocht kijken?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij es ff snel tegend de hand
Praat jij nog maar een keer tegen de handquote:Op zondag 6 februari 2005 11:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
De vorm van haar lippen,ogen,haren en hoofd?
Heb ik al gedaanquote:Op zondag 6 februari 2005 11:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij nog maar een keer tegen de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |