ik zeg niet dat aukje niet aardig is, maar ze doet altijd zo aanstellig. En helemaal als ze met Marieke isquote:Op zondag 6 februari 2005 16:44 schreef Nano het volgende:
Mij lijkt Lieke aardiger!Maar dat merk je natuurlijk pas als je met haar gepraat hebt.Dus tot nu toe kunnen we eigenlijk niks zeggen.(Of iemand moet met haar gepraat hebben)
Ja idd,daar erger ik me soms ook wel eens aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik zeg niet dat aukje niet aardig is, maar ze doet altijd zo aanstellig. En helemaal als ze met Marieke is
Ach ja, iedereen heeft zoo zijn keusquote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet hoe Lieke en Aukje in het echt zijn maar als Lieke Charlie speelt komt ze over als een hysterische, verwende, egoitische, egocentrische, zeikende kutbitch.
Er zijn mensen die daarvan houden, maar ik dus niet.
Aukje was meer giegelig en vrolijk en had niet zo een ' ik heb gelijk smoel'
Ik vind Aukje leuker dan Lieke.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet hoe Lieke en Aukje in het echt zijn maar als Lieke Charlie speelt komt ze over als een hysterische, verwende, egoitische, egocentrische, zeikende kutbitch.
Er zijn mensen die daarvan houden, maar ik dus niet.
Aukje was meer giegelig en vrolijk en had niet zo een ' ik heb gelijk smoel'
Jij bent iemand waar ik mee kan pratenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Lieke ownz! Aukje was leuk en zo, alleen Lieke zie ik goed groeien in haar rol. Nu ze moeder wordt vind ik dat ook veel meer passen bij Lieke dan bij Aukje. Aukje huppelde te veel () en Lieke zeikt lekker veel
. En ook nog dat Lieke knapper is
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Maar even serieus.. wat een saaie gehalte hier in de GTST topics
Misschien tijd voor de comeback van BVO, Svensational en ik![]()
Nee even serieus... GTST is laatste tijd echt te saai voor woorden. Ik heb in de afgelopen twee weken denk ik maar 3 of 4 afleveringen gezien. En als Victoria eruit gaat, dan ga ik denk ik stoppen met kijken...
Ja maar Fajah heeft ook niet echt een leuke lijn meer. En binnenkort vertrekt ze tijdelijk uit de serie ook nogquote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.. Maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.
BVO, Die roddel dat Hind in GTST kwam, was vandaag op TV.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk al helemaal niet meer.. tenzij ik zie dat Fajah in de uitzending komt.. Maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Topics volg ik ook niet meer, het BReeZaH-gehalte is hier nog hoger dan op het gtst.nl-forum en de bagger nog groter dan die in Patty's vergietje.
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
BVO, Die roddel dat Hind in GTST kwam, was vandaag op TV.
Oh, ik let nog niet eens op d'r rol.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Fajah heeft ook niet echt een leuke lijn meer. En binnenkort vertrekt ze tijdelijk uit de serie ook nog
Eigenlijk altijd als het op http://www.mediawatchers.nl staat, is het bij Shownieuws gekomen, dus dat zal wel. En het staat ook op de site van RTL NL.quote:
Dan is het volgende topic voor Dizer/BVO/Iwan/Svensational..quote:Op zondag 6 februari 2005 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
www.rtlnl.web-log.nl & nog 1000 anderen sites zoals soapvision.nl / gtstplaats.tk / gtstweb.com etcquote:Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Welke site van RTL NL?
Zou ik ook niet doen, ze heeft nml buiten dat met Ludo en Martine nog nooit een fatsoenlijke verhaallijn gehad.quote:
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
Maar idd,tussendoor heeft ze niet echt boeiende verhaallijnen gehad.Beetje in de koning werken en met Stefano flirten,niet echt boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |