En Marnix is....quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:02 schreef Orginial het volgende:
Marnix komt over twee weken in de rechtzaal aanzetten.![]()
Kaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef DaMart het volgende:
En Marnix is....
Ok, was die gek allang weer vergeten johquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kaal.
en de psych van Isabella...
Gaav die capsquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Onderweg Naar Goede Tijden:
[afbeelding]
Verpleegkundige klust bij als barman Tom... (GTST, WO. 02-02-2005)
[afbeelding]
Barman Tom klust bij als verpleegkundige... (ONM, WO. 02-02-2005)
Alsof ze stokoud is! Ze is 42 of zo en zo ziet ze er ook gewoon uit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze ziet er nog steeds goed uit voor haar leeftijd.
maar wie is marnix die advocaat ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:02 schreef Orginial het volgende:
Marnix komt over twee weken in de rechtzaal aanzetten.![]()
Maar dat is Charlie, zo is altijd al geweestquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:25 schreef Beach het volgende:
Ik vond het weer een matige afleveringvooral tussen Charlie en Nick.
Volgens mij heeft Charlie drie doelen in haar leven:
-Winkelen
-Zeuren
-Nog meer zeuren
De cliffhanger was dat Martine het verhaal over Frits van Houten vertelde en daarna of Sjors haar wil geloven en steunenquote:
jij vind alleen die cap van GTST leuk.....quote:
Nee en aub niet gaan zeiken dat het wel zo is, want dat is niet. Het schijnt dat Bing wel gaan kloten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Herman-Rien keert toch terug in de soap om Sjors te pesten??
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee en aub niet gaan zeiken dat het wel zo is, want dat is niet. Het schijnt dat Bing wel gaan kloten.![]()
ik hoop wel dat het zo is, dat hij terug komt....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.
Nee, maar hij komt niet terug want er komen al 6 nieuwe mensen en daar is hij er geen van. En dan ga jij dat weer allemaal tegen iedereen zeggen enzo dat hij terugkomt en dat veroorzaakt veel teleurstellingen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van je bent toch geen schrijver van gtst ofzo.
quote:Dinsdag 25 januari waren Winston Post en Bas Muijs te gast het programma Lijn4.
Hieronder een kort interview…
Deze twee gasten kennen we natuurlijk uit de populaire soapserie Goede Tijden Slechte Tijden, maar ze doen nog veel meer. Afgelopen week is hun eerste single ‘Jij’ uitgebracht onder de naam Muijs en Post. Waarom deze single uitgebracht is komen ze bij ons vertellen.
Zo vertelden ze onder andere dat het zo gekomen is door de bruiloft van Winston, waar ze optraden met een lied, waar ze veel leuke reacties op kregen. Ook heeft Winston Bas eens opgebeld toen Winston met opnames bezig was. Dit omdat ze Winston vroegen om op te treden. Maar hij zei dat hij dat alleen met Bas wou.
Op dit optreden kregen ze ook alleen maar goede reacties. Hierdoor zijn ze na gaan denken, of ze zoiets niet eens op een plaatje zouden kunnen gaan zetten. Dit leek ze wel wat, maar dan moest de opbrengst wel naar een goed doel gaan. Dat doel is het KIKA (kinder kankerfonds) geworden. Dit omdat ze in hun omgeving een aantal mensenm zijn verloren door deze ernstige ziekte, en omdat het voor kinderen een nog ergere ziekte is.
Natuurlijk hebben ze ook daar ook opgetreden. En het nummer "Jij"ten gehore gebracht.
Die staat in het vorige topic.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:36 schreef mark_03 het volgende:
Heb je geen "Isabella door de jaren heen"?
die is ook al tegen de schijn dood aan....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:37 schreef Orginial het volgende:
Editie #38: In de picture staat Govert Harmsen
[afbeelding]
Dat is het nog steeds.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:37 schreef haagse_elfje het volgende:
dat seizoen 3 heb ik nog op video leuk was die tijd...
toen was het echt nog Goede Tijden
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds.Vanavond gaat het weer verder met Lotje.
![]()
Beledig nooit de "draaiende motor" van GTST.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die is ook al tegen de schijn dood aan....
hij is er niet eens vanaf het begin af aan in GTST....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beledig nooit de "draaiende motor" van GTST.![]()
Nee maar hij kwam wel in seizoen 1.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij is er niet eens vanaf het begin af aan in GTST....
ja I know maar die was toch hartstikke dood....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lotje was de tijd dat jij het leuk vond hoor.
Is ook. Maar we gaan het allemaal wel zien. Ik heb geen idee hoe het verdergaat.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja I know maar die was toch hartstikke dood....
DANK JE!! hopelijk herhalen ze dat sukje vanacvond nog even zodat ik precies kan horen wat martine zei...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
De cliffhanger was dat Martine het verhaal over Frits van Houten vertelde en daarna of Sjors haar wil geloven en steunen![]()
Ja tuurlijk herhalen ze de cliff.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef toscane het volgende:
[..]
DANK JE!! hopelijk herhalen ze dat sukje vanacvond nog even zodat ik precies kan horen wat martine zei...
Das toch seizoen 1.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Wik Jongsma kwam in 1991
het is zo een anti climax als ze mensen opeens weer levend maken, dan hebben de schrijvers echt geen inspiratie meer.... Dat ze niets beters kunnen verzinnen dan dit....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Is ook. Maar we gaan het allemaal wel zien. Ik heb geen idee hoe het verdergaat.![]()
ja, maar niet vanaf het begin af aan...dat wil ik ermee zeggen en het kan ook seizoen 2 zijn want seizoen 2 begon ook in 1991.. augustus 1991quote:
Het was in seizoen een voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja, maar niet vanaf het begin af aan...dat wil ik ermee zeggen en het kan ook seizoen 2 zijn want seizoen 2 begon ook in 1991.. augustus 1991
Ik heb een moeder die al jaren fan is en alles op DVD hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga wel ff mijn bandjes afspeuren wanneer die enge buurman kwam...
en orgi als jij nu 14 bent dan ben je in 1990-1991 ofzow geboren dus maak me niet wijs dat jij dat gezien hebt...
ja ik heb het gezien je hebt gelijk het was seizoen 1...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het was in seizoen een voor de duidelijkheid.![]()
Lees je eens in.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:49 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien je hebt gelijk het was seizoen 1...
maar jij kan dat nooit gezien hebben..... ik was zelf toen 7 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |