Inderdaad dat gedrag begint me echt steeds meer tegen te staanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een verwend kreng is het, met haar 2 moedertjes en geldboy Nick.
Dat werd het toch al met zulke ouders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Miskraam!
Barbara en Robert naar elkaar toe drijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:46 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vraag me nou nog steeds af wat het nut is van die Simone, die Robert stalker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:59 schreef digispeed het volgende:
wat vinden jullie van mijn theorieIk denk dat je aardig in de goede richting denkt. Die Marnix werd toch door Martine betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat Martine vermoord wordt in de zomercliff (3000e aflevering).
Lieve lieve Iwan, wat is er vandaag gebeurd. En dan de nadruk op hoe het verderging met Lotje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig in de goede richting denkt. Die Marnix werd toch door Martine betaald?
Ik verwacht dat Martine vermoord wordt in de zomercliff (3000e aflevering).
Bing is inderdaad een baggeracteur. Vooral als hij begint te lachen: dan kijkt hij enger dan Robin.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:30 schreef Patriesje het volgende:
Bah wat speelt die Bing toch ongeloofijk slecht
In de Erfenis was hij geweldig. Ik snap het ook niet echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing is inderdaad een baggeracteur. Vooral als hij begint te lachen: dan kijkt hij enger dan Robin.
Soap word anders neergezet dan serie of filmquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
In de Erfenis was hij geweldig. Ik snap het ook niet echt.![]()
Ik bedoel de acteerprestatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Soap word anders neergezet dan serie of film![]()
jah dat weet ik, maar volgens mij word er in een soap anders geacteerd dan in een serie of film.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik bedoel de acteerprestaties![]()
[afbeelding]
Ja maar Everson Jackson Hooi was een natuurtalent en het is een Joris Buttman de tweede geworden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah dat weet ik, maar volgens mij word er in een soap anders geacteerd dan in een serie of film.
ach jah, misschien veranderd die nog welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja maar Everson Jackson Hooi was een natuurtalent en het is een Joris Buttman de tweede geworden.![]()
Hoop het wel ja. Ik had veel van hem verwacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
ach jah, misschien veranderd die nog wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |