Is het trouwens heel erg logisch dat Bing in Scala gaat wonen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoop het wel ja. Ik had veel van hem verwacht.![]()
Hij wordt wel vrienden met Stefano en Yasmin enzo
Pascalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:59 schreef Orginial het volgende:
Geef ons heden.. Kopie van WUP
[afbeelding]
Dat geest-gedoe was behoorlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja wantBenjamin
moet terugkomen.
Ik ben nog altijd benieuwd waar het heengaat met het nieuwe geestenlijntje. Ik hoop dat het Lotje is en dat we een fantastische verhaallijn krijgen maar het kan ook een "duister persoon" uit het verleden van Dorothea zijn. En aangezien de spoilers neem ik dat ook aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat geest-gedoe was behoorlijk belachelijk.
Maar het gewone personage was wel redelijk.
En Winston mag er wel zijn natuurlijk.
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat was toen wel een mooie scene !!
Das waarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...![]()
Caps zijn te vinden op Digispeeds site daarvan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die scène was echt over the top. Hilarisch, dat wel: die voetjes die de lucht in zweefden...![]()
en wat is die site dan welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Caps zijn te vinden op Digispeeds site daarvan.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Das waar
maar Zhenar, kom eens op MSN, we hebben jou even nodig
En vergeet niet te stemmen op Gilmore Girls en ERquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:20 schreef Orginial het volgende:
Stem als je vindt dat GTST de hoofdprijs moet winnen
http://www.hoofdprijs.tv/
Ik denk dat ze wel een miskraam krijgt, maar die verbergt voor Nick.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:41 schreef Orginial het volgende:
In the picture is verdwenen op verzoek van _Elmaikel_
En Charlie heeft geen miskraam want bij volgende week staat: Charlie vraagt of Nick bij haar is vanwege het kindje of voor haar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |