quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
Doen, Dalord, doenquote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
er heten dan ook niet veel mensen in nederland joralf he, bijzonderheidje om te zienquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:28 schreef maniack28 het volgende:
Nevermind
Ik moet zo toch weg.... mn moeder belde op... de hulp van je oma heeft aan de tv gezeten en nou zijn er geen kleuren meer, kan je niet even langskomen om de tv te maken.....
ZE HEEFT GVD 7 BROERS EN ZUSSEN, DIE HEBBEN ALLEMAAL KINDEREN MAAR IK MOET ALTIJD LANGSKOMEN WANT DE REST HEEFT GEEN TIJD![]()
Idd, kan ik echt maar 1 keer op hem stemmenquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:49 schreef komrad het volgende:
Jammer dat je niet kan zien hoe groot de achterstand is
oh ik dacht dat ik elke keer dat ik op de knop drukte een stem extra uitbrachtquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd, kan ik echt maar 1 keer op hem stemmen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef Lortnoc het volgende:
Zullen we dit eens sturen naar de nederlandse ht-zines?
Persbericht:
Rel om kandidaat sirdalord voor u20.
insturen dit stukje kijken of ze het willen plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef Lortnoc het volgende:
Zullen we dit eens sturen naar de nederlandse ht-zines?
Persbericht:
Rel om kandidaat sirdalord voor u20.
Manager sirdalord van lycky bullballs had zich iets anders voorgesteld van zijn kandidatuur voor de u20. Zijn speech werd na enkele seconden verwijderd door de GM’s en de manager kreeg een ban tot na de verkiezingen. De reden voor de ban zou het onserieuze karakter van de speech zijn. Volgens manager sirdalord ging het hier om een ironische speech om de verkiezingen wat te relativeren, in zijn ogen zijn sommige mensen de grens tussen realiteit en hattrick uit het oog verloren. Hij staat echter achter zijn kandidatuur die zeker wél een serieus karakter heeft. De speech van de manager is te lezen op http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm.
De GM’s konden de humor van zijn speech niet inzien en banden de manager van het forum. Ook een zestal medestanders die het beleid van de GM’s aan de kaak wilden stellen of een goed woordje voor sirdalord wilden doen werden zonder pardon gebanned.
Aangezien dit een beetje te veel van het goede is zijn een aantal medestanders van sirdalord een protestactie begonnen onder de noemer: Stem tegen, Stem sirdalord. Zij zouden graag willen zien dat humor en tolerantie weer gemeengoed wordt op de fora van hattrick en niet dat frustratie en een gebrek aan relativeringsvermogen de fora domineert.
woei we staan 2e op de lijstquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:25 schreef Lortnoc het volgende:
Gedaan, kijk trouwens eens bij de linkjes naar forums bij hattrick > community
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
De steun die ik krijg is overweldigend. Grote namen hebben zich al geschaard aan mijn zijde om ten strijde te trekken. En wij zullen niet rusten, ik herhaal WE ZULLEN NIET RUSTEN, voordat we de gm's de jeukende pijn die anarchie heet hebben laten voelen.
VIVA LA RESISTANCE!!!
de helden zijn:
de dapp're strijders
Radish Eleven
Robarka (mag ik natuurlijk niet vergeten, was als 1 van de eerste )
Fc uddel
Paralympic Tricycle Team
Fc Der Freddy
Vintage FC
Madkow
Cios Goes Darkravers
Hoolieganzen
Sys rq
Zandpol Trappers
insane ones
Radish Eleven
S.I.O.S
Fc Giraffie
Torpedo Zizkov
CDW wbd
Grumpelix
steun d.m.v een stem:
Waailappen united
GotenSSJ
VV Emmen
truStopia Ballers
gabberhead
Moonsquad
we zijn de 2e federatie in de lijst, volg de aanwijzingen van lortnoc en je komt er vanzelfquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:53 schreef Robar het volgende:
Waar bedoel je dan?
je staat al bij de helden, dat is een hogere statusquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe, de site van SD heeft diverse bezoekjes gehad van.....tada.....www.maglio.info/HT-officials/viewtopic.php?XXXX e.d.
dat weten wij, maar dat weet de rest van hattrick nóg nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Doen, Dalord, doen
Als jij haar foto's online zet denk ik dat je gelijk gedegradeerd word tot dweiljongen van de hattrick kleedkamers
dat valt een beetje tegen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
k thnx. IK schat trouwens mijn kans op overwinning op 30% in
haha je bent dan een van de weinigen die zo positief isquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
100% kans op overwinning vandaag.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je bent dan een van de weinigen die zo positief is
waarom heb ik dat nou nooit in de bekerquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.
wil je wisselen met mijn tegenstander baboon?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
wil je wisselen met mijn tegenstander baboon?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.
Ja maar we willen allemaal een mooie tweede rondeplek.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.
die gun ik je van harte, maar met 23,5* zal de 2e rond zeer waarschijnlijk wel het eindstation zijn. Dat is iig nog wel 1 ronde verder als ik waarschijnlijk komquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
[..]
die gun ik je van harte, maar met 23,5* zal de 2e rond zeer waarschijnlijk wel het eindstation zijn. Dat is iig nog wel 1 ronde verder als ik waarschijnlijk kom
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmmz die gast speelt standaard met 10 man?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...
ik zit overigens al in de 3e ronde, volgende week tegen 3-4-2 tactiek, altijd leuk
SCHITTEREND!quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmmz die gast speelt standaard met 10 man?
waarom kunnen ze niet gewoon net als zondags om 20.30 beginnen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
De Botters - Robarka
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 02-02-2005 om 17:30
MatchID: 32005531
Stadion: Botter Stadium
De wedstrijd moet nog gespeeld worden
Zal zeker de eerste helft gaan missen
Ik vind dat de wedstrijden een uur later moeten beginnen!
Ja, en dat een ronde of 14 lang.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:47 schreef Robar het volgende:
[..]Of misschien heb ie mazzel en komt ie in de tweede ronde een 21* tegen die ook een WO had in de eerste ronde
En wij met zijn allen in de eerste ronde eruit, dan kun je me echt wegdragen!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
blaquote:
nee, maar als je ze voor zondag 20.00 stuurt kan ik ze meteen mee laten doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
kewl initiatief SD en Goten!!
als ik er tijd voor heb ga ik ze doorgeven!!
is er een deadline?
volgens mij vanwege me handtekeningquote:Je hebt een ban gekregen voor dit forum. Je mag op zijn vroegst terugkeren op 07-02-2005.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
volgens mij vanwege me handtekening![]()
ja ik heb geen berichtje gehad van de mods ofzo.. alleen dat ik geband ben van de forums tot de 7e.. verders helemaal nixquote:
Dito!quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik heb ook op sirdalord gestemd.
Anarchie!
quote:46 van de 46 door Lortnoc 02-02-2005 om 09:52
Welkom bij de Fed Maniack28! We gebruiken het ingame forum niet veel. Onze topics kun je vinden op forum.fok.nl onder games & consoles. Kom ook eens langs op IRC![]()
speelde je tegen mij?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:24 schreef MrMoon het volgende:
2-1 overwinning op een Vi-er en dat als Viii-erik ben dik tevreden.
uhm... volgens mij wel.. oh.. ik zie het al.. ik ben oprichter van de federatiequote:Op woensdag 2 februari 2005 18:01 schreef truSteh het volgende:
Toevallig ook fok!federatie lid? Die zijn volgens mij voor het grootste deel gebanned
nope ik speelde tegen sjoffs diablos. Vorige seizoen 3de geworden in VI.371quote:
dat klinkt goed Robar, lekker piccen zodat je je TS goed omhoog krijgt kan ook nog lekker je resultaten in de competitie positief beinvloeden. NU hopen op een uitgesproken tegenstander in de 3e ronde, of te doen of echt te goed zodat je je TS kan blijven boostenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:19 schreef Robar het volgende:derde ronde is alweer bereikt!!!
Moet tegen een WO met twee opeenvolgende overwinningen!
Jaja, dat vraag ik me nu ook af...!
Laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen en de bekerwedstrijd tegen een andere WO, winnend uit de loting! En ik heb nu dus mazzel!
jeeeej die heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
nicomart: Is het nieuwe logo niet iets voor jou?
[afbeelding]
eindelijk mijn officiele meldingquote:Wegens het via je sig verwijzen naar een site waarin beslissingen van mod worden besproken, heb je een conference ban gekregen /GM-Armandino
voortaan ook pimpen met ratings he, want die waren niet zo goed nog als tegenstanderquote:Op donderdag 3 februari 2005 01:20 schreef Jonks het volgende:
Godver, het zit er om 1:20 's nachts gewoon nog in.. zúre nasmaak...
Ik had mijn Napoleon muts op, mijn grof geschut uit het stof gehaalt, mijn pimp stick onder mijn pols geplant. Mijn Vipboxen gevuld, 2 sletten, voor iedere elleboog 1, alles was er.. Ik zou deze leipe VI'er eens goed laten zien wat heersen is en hoe macht smaakt.. To pimp or not to pimp.
Botte pech voor de kabouters uit VIII dat ze ondanks het overwicht & het machtsvertoon met 1-3 weer de douches in mochten..
35,5 ster vs 33.5 ster thuis vs uit, Jonks vs Blacklion.. het mocht niet zo zijn de eerste ronde werd ons eindstation.
Er rest der freddy niets anders dan smerig rijk te worden dit seizoenHet zij zo.. dat al deze negatieve energy moge worden omgezet in positieve cashflow.
Zachteling, ik groet u,
Jonks
Kan je bij bronno logo's laten maken??quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:10 schreef Patron het volgende:
2-1 gewonnen met een sterrenrecord van 31.5.
Uitmuntend centrumaanval
Volgende ronde: Bronno (de logomaker voor intimi) zal wel mijn eindstation worden aangezien in dan PIC ga spelen met wat meer trainees
Yes, zul je even contact met hem moeten opnemen. Staat wel bij made by Bronno, maar ze zien er heel slick uitquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Kan je bij bronno logo's laten maken??
quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
eindelijk mijn officiele melding
Ik heb t ff nagezocht en dit staat in de regels:quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:32 schreef Robar het volgende:
[..]dat meeeeen je niet!
Wat een stelletje dictators daar zeg !
Vrijheid van meningsuiting kennen ze daar niet!
Ja maar de sig zelf impliceert geen discussie, alleen de link erachter toch????quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:46 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik heb t ff nagezocht en dit staat in de regels:
Forum Rules
In the conference areas of Hattrick, it is not permitted to post:
- Player advertising or requesting valuations - use "Player Ads"
- Spam, i.e. multiple posting of the same message
- Racist or personal attacks; attacks on a specific nation or religion
- Political and religious discussions
- Excessive use of swearing or profane language
- Cheating accusations
- Friendly match requests - use "Friendly Ads"
- Advertising things or services you wish to buy/sell/trade in real life
- Asking for help with illegal software (piracy) or CD-keys to such games/software
- Promote criminal activities or use of illegal goods or substances, i.e. drugs
- Bumping, i.e. replying needlessly to, your thread to raise its status in order to promote yourself or the content of the thread
- Discussions about decisions taken by GMs and/or Mods
Additionally, excessive use of CAPITAL letters is considered to be shouting and is not tolerated.
Signatures must comply with the forum rules as stated above.
Jonks:quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:55 schreef Grumpey het volgende:
voortaan ook pimpen met ratings he, want die waren niet zo goed nog als tegenstander![]()
Ik heb me trouwens ten tijde van mijn ban aan GEEN van deze regels schuldig gemaakt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar de sig zelf impliceert geen discussie, alleen de link erachter toch????
Ik ben genaaid: Ik kreeg er maar 4 bijquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:40t schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan dit nou:
03-02-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.
Ik had die kutwedstrijd toch verloren
Dank jonks, maar ik zit nu te denken, als ik normaal had gespeeld wat was er dan mogelijk geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef Jonks het volgende:
mm ik voel me niet genaaid door de engine ofzo, heb mijn best gedaan en verloren, helaas volgende keer beter
Ik vond het alleen erg apart waar in godsnaam hij dat middenveld ineens vandaan toverde
@komrad, goed gepresteerd 1-3 tegen zo'n tegenstander is sterk werk!
@ iedereen die gewonnen heeft, keep up the Fok! spirit
quote:
Volgens mij hebben niet alleen een ban, maar ook een ./ignorequote:Op donderdag 3 februari 2005 16:31 schreef komrad het volgende:
Rober ik moet je teleurstellen die GM's zijn trager als dikke stront om maar eens een mooi brabants gezegde te gebruiken.
BTW ik moet maandag zeer waarschijnlijk werken dus carnaval wordt kort voor mij
Het zit me weer echt niet mee vandaagquote:03-02-2005 Je ontvangt voor deze speler: 25 800 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
03-02-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 6 055 ¤
03-02-2005 Je fanclub heeft er 9 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 270 ¤ op voor de clubkas.
HE V_K alles verdel wel goed met je? Op stage enzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmmm. klote
beker wedstrijd verloren. ik had ook weinig tijd om een fatsoenljike opstelling te maken.
ik ben bang dat dit seizoen een beetje een sabbatical seizoen gaat worden....
te veel hattricken op mn werk vind ik niet netjes en via een internetcafe is niet handig én duur
ik had fijne doelstellingen, zoals 40 sterren en promoveren. misschien moeten ze maar een tijdje in de diepvries, zolang ik hier in engeland zit. iig totdat ik internet op mijn kamer krijg (waar ik totaal geen hoop meer op heb.....)
Je moet op sirdalord stemmemquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
leg mij de de topic titel even uit! moet ik nog ergens stemmen
Das kut.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef komrad het volgende:
Hallo,
wij zullen de ban niet opheffen, en volgen de keuze van de MOD, aangezien wij
niet precies weten wat er is voorgevallen.
Wel wil ik je wijzen op de regels en dan met name de forum regels, en zeggen
dat je deze moet volgen.
Met vriendelijke groet,
GM-2more
Hattrick Gamemasters Nederland
quote:Valeriu Martin (34331518)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 5 950
Loon: 2 568 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:Leroy Rijkhoff (39530599)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 630
Loon: 1 220 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
JD dank qyn maar mede hiervoor, ik zat een beetje te speuren vorige week en toen kwam ik hem tegen. Gekocht voor 155k mede op advies van qyn, 1x spelen en nog een training zonder te spelen en hij is gestegen. Mijn goed+8 die ik niet heb laten spelen heeft het niet gered en mag dus zondag nog meedoen. Ik neem aan dat er niemand is die hem wil komen voor 600k als een goed def. Hopelijk gaat deze er wel uit voor 380kquote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi spelertje, komrad....
@Jonks, ook met bijstats?Ben benieuwd wat deze nu zou opbrengen... Verkoop hem alleen niet
Trouwens, A.J. is ook gestegen
Ik denk dat die halve aankopen je juist de das om hebben gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:21 schreef Goldboy het volgende:
Mhh, beker is alweer voorbij [zoals jullie natuurlijk al in mijn persbericht hebben gelezen]
Maar, eigenlijk is 't qua sterren een van m'n beste wedstrijden ooit, jammer dat'k geen geld heb voor 1/2 aankopen meer, dan was 't 'n stuk beter gegaan.
Vol moed 't nieuwe seizoen in!
Nee, dat is zeker niet nodig .. zowel bij 'naar het midden' of 'aanvallend' (of verdedigend) krijgen ze 0.5 training mee..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:19 schreef Robar het volgende:
eh, MOET je eigenlijk je vleugelspelers naar het midden zetten om ze PM te laten trainen?
Nee toch......?
Je kan natuurlik gaan tellen, maar je kan ook een programmatje downloaden, bv HAM maar daar moet je na een proefperiode wel voor gaan betalenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:58 schreef truSteh het volgende:
Waar/hoe zien jullie dat van die tsi, vorm, conditie etc... ???
Voor hoeveel wil je hem kwijtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:02 schreef DaMadKow het volgende:
Trainingsupdate:
Vorm: +3 / -9![]()
TSI: +2.050 / -930
Scoren: +2
Valeriu Martin naar uitmuntend scoren, die mag nu de verkoop in. Wie maakt me los:
[..]
zijn je MF nog steeds niet up to speed met conditie? Heb je niet ergens een WO zodat je door een nog grotere vormcrisus geen extra wedstrijden verliest?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Conditie +29/-1
Vorm +2/-16. Dus echt einde seizoen nu.
TSI +3470/-1160
Leiderschap -1
Ik zal nog een week conditie moeten trainen
nope. Wel aantal met uitstekend inmiddels, maar bv mn wingers nog steeds matigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:37 schreef komrad het volgende:
[..]
zijn je MF nog steeds niet up to speed met conditie? Heb je niet ergens een WO zodat je door een nog grotere vormcrisus geen extra wedstrijden verliest?
dat zegt niet veel goeds over je conditie idd. Mijn conditie op het MF zit wel goed maar voor de rest zijn het ook een stelletje volgevreten nepvedetten bijn vintage. Handhaving is toch je doel of niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope. Wel aantal met uitstekend inmiddels, maar bv mn wingers nog steeds matig. geen WO alleen maar potten tegen even sterke of sterkere tegenstanders. Daarom zal ik nog wel een week moeten
.Als je bijvoorbeeld ziet dat die VIII van de beker in de laatste 15 minuten 4 kansen omzeep helpt.
En mocht je er onverhoopt niet in blijven dan zien we elkaar volgend seizen in de VIIquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef The_Hives het volgende:
ja. Trainen is het devies. En als ik er in blijf volgend jaar bovenin meedraaien.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
VK: We leven met je mee... Ik draag mn doelpunten in de cup, 4 stuks in totaal, op aan jouw niet-menswaardig bestaan...
JD en komrad, bedankt voor het meelevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef komrad het volgende:
[..]
HE V_K alles verdel wel goed met je? Op stage enzo?
Ach hattrick is 'maar' een spelletje, en kom je ook nog te weten wat afkickverschijnselen met je doen
En troost je er zijn meer slachtoffers gevallen hoor
Het schommelt tussen de 2,5 en 3,5* !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:09 schreef Uddel het volgende:
Robar hoeveel sterren haalt hij?
HOE KOM JE DAAR NOU BIJ????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:33 schreef The_Hives het volgende:
ben jij kaal en heb je een kleine hond Rober?
9 van de 10 keer klopt dit dus je kan er van uit gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:55 schreef Zwoerd het volgende:
Als de weersverwachting voor morgen regen is, is het dan zo goed als zeker dat het ook regent? Want ik speel morgen tegen een team met veel technische en snelle spelers
weer niet die 17 jarige met uitstekend scoren en passen....quote:Alewijn Franck (54931996)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 555 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
quote:Karst Elgersma (54968564) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
of ik moet gewoon niet denkenquote:Op zondag 6 februari 2005 04:30 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk
Hehe, jouw teksten die je hier post elke zaterdagnacht moeten in boekvorm worden uitgebrachtquote:Op zondag 6 februari 2005 04:30 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk, om 4 uur 's nachts kan de pull toch niet mis gaan. Die lijn van 13 waardeloze pulls van afgelopen seizoen zal niet doorgetrokken worden, helaas. God houdt dus echt niet van negers:
[..]
17 jaar, maar beetje weinig stats... TC geeft nog 20k aan ...quote:Timen Vijgen (54978418)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 516 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Merci, dan gaatie voor zoveel op de TL.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:30 schreef komrad het volgende:
400k wel denk ik
komt ie nou mee, een week voordat ik in het zelfde stadion zit als hem, tussen al die nac-supportersquote:Op zondag 6 februari 2005 04:30 schreef The_Hives het volgende:
. God houdt dus echt niet van negers:
TE KOOPquote:Op zondag 6 februari 2005 11:42 schreef One_conundrum het volgende:
Edwin van de Brink (54990642)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 562 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
hetzelfde stadionquote:Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komt ie nou mee, een week voordat ik in het zelfde stadion zit als hem, tussen al die nac-supporters
Sd kon ik mjijn speler nog opgeven ? was het helmaal vergetenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
Spelers voor het 'licht reumatische spelersklassement'
[spelers
ik was net iets te laat met mijn edit dusquote:Op zondag 6 februari 2005 12:53 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Sd kon ik mjijn speler nog opgeven ? was het helmaal vergeten
Ik had Narong Pinsuwan opgegeven op IRC weet je nog..quote:Op zondag 6 februari 2005 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
Spelers voor het 'licht reumatische spelersklassement'
Henrikki Ylikerälä (35142583) vitussa FC
Paulo Jorge Belo (29818261) Lycky bullballs
Jerzy Gradowski (12396265) BubbaFat
Aviad Peres (39788431 (hoolieganzen)
Włodzimierz Pląder (27782110) Paralympic Tricycle Team
Salvador Amachantoux (38172067) waailappen united
Tygo Wesselingh (39139108) Vintage FC
Naser Al-Malik (31392949) pekelkeeper
Jonas Gunnarsson (12177216) madkow
Elvis Wijbrandi (39448142) Zandpol Trappers
Oscar Bouwmeester(12591136) KSC Grubbenvorst
Zhu Dodo (7355816) grumpelix
Gomarus van Lierop (45370078) Dappere Strijders
Leon Majdak (29344096 Fc Giraffie
je kan je spelers nog opgeven zodat ze deze ronde mee kunnen doen, mits je ze voor je wedstrijd opgeeft
Welkom, altijd leuk, kom eens langs op irc, of lees gezellig dit topic mee!quote:Op zondag 6 februari 2005 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb me net met mijn team (Team Wolf) aangemeld voor de fed. Heb namelijk 3 maanden supporter gekregen van iemand. =]
is dit alleen voor de elite,.... uh ik bedoel fedquote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:Sterrenrecord update
mist iemand nog iets, meld het maar even, kijken we wat we kunnen doen![]()
moet zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:Sterrenrecord update
VII. Fc Giraffie - 28.5 (24493167)
Da's geen update Grump, da's al een hele oude:quote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:Sterrenrecord update
bla
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:43 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm,
VI. Paralympic Tricycle Team - 40 (31600326).
Idd ik als oud winnaar heet jullie natuurlijk ook welkom...quote:Op zondag 6 februari 2005 16:34 schreef Grumpey het volgende:
en alle awardwinaars, welkom in het illustere rijtje van winnaars in de geschiedenis van fokhattrick!
VI MadKow - 36.5 (32006194)quote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:Sterrenrecord update
ik heb een ster extra, maar weet niet meer welke wedstrijd enzo, dus laat maar. Ik haal dit seizoen toch meer.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Grumpey het volgende:Sterrenrecord update
VI. Grumpelix - 48 (28465763)
IV. FC United AFC - 44 (2189994)
VII. Zandpol Trappers - 41 (28518507)
VI. Paralympic Tricycle Team - 40 (31600326)
VI. Waailappen United - 37 (28435580)
VII. lycky bullballs - 36 (31357445)
VIII. FC Der Freddy - 36 (28565554)
VI. MadKow - 35,5 (28462986)
V. KSC Grubbenvorst - 35,5 (28470713)
VIII. FC The Warriors - 35 (28571215)
VI. Hoolieganzen - 34,5 (28459595)
VI. KeanoUnited - 34 (28480493)
VI. Vitussa FC - 33 (26733174)
IX. Vintage FC - 32,5 (28627390)
VII. Fc Giraffie - 32 (28494593)
VII. Dapp're Strijders - 31,5 (28518488)
VI. FC Uddel - 31,5 (28456152)
VIII. Radish Eleven - 30.5 (28573343)
VII. TLC - 29,5 (22006685)
VII. vv Emmen - 29 (22057887)
VII. Sporting amsterdam - 28,5 (22042251)
IX. Kristiansund - 27 (28645813)
VIII. Brouwhuis '04 - 25 (22082234)
IX. Helmunt - 23,5 (28651410)
VIII. Sys rq - 19 (24521508)
ik sta er niet tussen met 30,5 ster uit 28617521. dat was uit de IX.377 league wedstrijdquote:Op zondag 6 februari 2005 17:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb een ster extra, maar weet niet meer welke wedstrijd enzo, dus laat maar. Ik haal dit seizoen toch meer.
En ook nog eens 4-0 voor in de rust. Dat belooft veel goeds voor m'n competitie dit jaar.quote:Bavianen had het meeste balbezit, namelijk 97 procent.
haha anders rol je je tegenstander ff opquote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ook nog eens 4-0 voor in de rust. Dat belooft veel goeds voor m'n competitie dit jaar.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ook nog eens 4-0 voor in de rust. Dat belooft veel goeds voor m'n competitie dit jaar.
quote:Met 99 procent balbezit was Bavianen in deze helft de sterkste ploeg.
ach, het valt best mee JD, je hebt maar 1 blessure deze keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |