quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
Doen, Dalord, doenquote:Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league’s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.
Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto’s ik online zet als ik bondscoach word.
Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord
Kusjes
sirdalord
er heten dan ook niet veel mensen in nederland joralf he, bijzonderheidje om te zienquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:28 schreef maniack28 het volgende:
Nevermind
Ik moet zo toch weg.... mn moeder belde op... de hulp van je oma heeft aan de tv gezeten en nou zijn er geen kleuren meer, kan je niet even langskomen om de tv te maken.....
ZE HEEFT GVD 7 BROERS EN ZUSSEN, DIE HEBBEN ALLEMAAL KINDEREN MAAR IK MOET ALTIJD LANGSKOMEN WANT DE REST HEEFT GEEN TIJD![]()
Idd, kan ik echt maar 1 keer op hem stemmenquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:49 schreef komrad het volgende:
Jammer dat je niet kan zien hoe groot de achterstand is
oh ik dacht dat ik elke keer dat ik op de knop drukte een stem extra uitbrachtquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd, kan ik echt maar 1 keer op hem stemmen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef Lortnoc het volgende:
Zullen we dit eens sturen naar de nederlandse ht-zines?
Persbericht:
Rel om kandidaat sirdalord voor u20.
insturen dit stukje kijken of ze het willen plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef Lortnoc het volgende:
Zullen we dit eens sturen naar de nederlandse ht-zines?
Persbericht:
Rel om kandidaat sirdalord voor u20.
Manager sirdalord van lycky bullballs had zich iets anders voorgesteld van zijn kandidatuur voor de u20. Zijn speech werd na enkele seconden verwijderd door de GM’s en de manager kreeg een ban tot na de verkiezingen. De reden voor de ban zou het onserieuze karakter van de speech zijn. Volgens manager sirdalord ging het hier om een ironische speech om de verkiezingen wat te relativeren, in zijn ogen zijn sommige mensen de grens tussen realiteit en hattrick uit het oog verloren. Hij staat echter achter zijn kandidatuur die zeker wél een serieus karakter heeft. De speech van de manager is te lezen op http://www.xs4all.nl/~dalord/bondscoach.htm.
De GM’s konden de humor van zijn speech niet inzien en banden de manager van het forum. Ook een zestal medestanders die het beleid van de GM’s aan de kaak wilden stellen of een goed woordje voor sirdalord wilden doen werden zonder pardon gebanned.
Aangezien dit een beetje te veel van het goede is zijn een aantal medestanders van sirdalord een protestactie begonnen onder de noemer: Stem tegen, Stem sirdalord. Zij zouden graag willen zien dat humor en tolerantie weer gemeengoed wordt op de fora van hattrick en niet dat frustratie en een gebrek aan relativeringsvermogen de fora domineert.
woei we staan 2e op de lijstquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:25 schreef Lortnoc het volgende:
Gedaan, kijk trouwens eens bij de linkjes naar forums bij hattrick > community
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
De steun die ik krijg is overweldigend. Grote namen hebben zich al geschaard aan mijn zijde om ten strijde te trekken. En wij zullen niet rusten, ik herhaal WE ZULLEN NIET RUSTEN, voordat we de gm's de jeukende pijn die anarchie heet hebben laten voelen.
VIVA LA RESISTANCE!!!
de helden zijn:
de dapp're strijders
Radish Eleven
Robarka (mag ik natuurlijk niet vergeten, was als 1 van de eerste )
Fc uddel
Paralympic Tricycle Team
Fc Der Freddy
Vintage FC
Madkow
Cios Goes Darkravers
Hoolieganzen
Sys rq
Zandpol Trappers
insane ones
Radish Eleven
S.I.O.S
Fc Giraffie
Torpedo Zizkov
CDW wbd
Grumpelix
steun d.m.v een stem:
Waailappen united
GotenSSJ
VV Emmen
truStopia Ballers
gabberhead
Moonsquad
we zijn de 2e federatie in de lijst, volg de aanwijzingen van lortnoc en je komt er vanzelfquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:53 schreef Robar het volgende:
Waar bedoel je dan?
je staat al bij de helden, dat is een hogere statusquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:54 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe, de site van SD heeft diverse bezoekjes gehad van.....tada.....www.maglio.info/HT-officials/viewtopic.php?XXXX e.d.
dat weten wij, maar dat weet de rest van hattrick nóg nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Doen, Dalord, doen
Als jij haar foto's online zet denk ik dat je gelijk gedegradeerd word tot dweiljongen van de hattrick kleedkamers
dat valt een beetje tegen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
k thnx. IK schat trouwens mijn kans op overwinning op 30% in
haha je bent dan een van de weinigen die zo positief isquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
100% kans op overwinning vandaag.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
100% kans op overwinning vandaag.
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je bent dan een van de weinigen die zo positief is
waarom heb ik dat nou nooit in de bekerquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.
wil je wisselen met mijn tegenstander baboon?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
wil je wisselen met mijn tegenstander baboon?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |