dat klinkt goed Robar, lekker piccen zodat je je TS goed omhoog krijgt kan ook nog lekker je resultaten in de competitie positief beinvloeden. NU hopen op een uitgesproken tegenstander in de 3e ronde, of te doen of echt te goed zodat je je TS kan blijven boostenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:19 schreef Robar het volgende:derde ronde is alweer bereikt!!!
Moet tegen een WO met twee opeenvolgende overwinningen!
Jaja, dat vraag ik me nu ook af...!
Laatste wedstrijd van het seizoen gewonnen en de bekerwedstrijd tegen een andere WO, winnend uit de loting! En ik heb nu dus mazzel!
jeeeej die heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
nicomart: Is het nieuwe logo niet iets voor jou?
[afbeelding]
eindelijk mijn officiele meldingquote:Wegens het via je sig verwijzen naar een site waarin beslissingen van mod worden besproken, heb je een conference ban gekregen /GM-Armandino
voortaan ook pimpen met ratings he, want die waren niet zo goed nog als tegenstanderquote:Op donderdag 3 februari 2005 01:20 schreef Jonks het volgende:
Godver, het zit er om 1:20 's nachts gewoon nog in.. zúre nasmaak...
Ik had mijn Napoleon muts op, mijn grof geschut uit het stof gehaalt, mijn pimp stick onder mijn pols geplant. Mijn Vipboxen gevuld, 2 sletten, voor iedere elleboog 1, alles was er.. Ik zou deze leipe VI'er eens goed laten zien wat heersen is en hoe macht smaakt.. To pimp or not to pimp.
Botte pech voor de kabouters uit VIII dat ze ondanks het overwicht & het machtsvertoon met 1-3 weer de douches in mochten..
35,5 ster vs 33.5 ster thuis vs uit, Jonks vs Blacklion.. het mocht niet zo zijn de eerste ronde werd ons eindstation.
Er rest der freddy niets anders dan smerig rijk te worden dit seizoenHet zij zo.. dat al deze negatieve energy moge worden omgezet in positieve cashflow.
Zachteling, ik groet u,
Jonks
Kan je bij bronno logo's laten maken??quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:10 schreef Patron het volgende:
2-1 gewonnen met een sterrenrecord van 31.5.
Uitmuntend centrumaanval
Volgende ronde: Bronno (de logomaker voor intimi) zal wel mijn eindstation worden aangezien in dan PIC ga spelen met wat meer trainees
Yes, zul je even contact met hem moeten opnemen. Staat wel bij made by Bronno, maar ze zien er heel slick uitquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Kan je bij bronno logo's laten maken??
quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
eindelijk mijn officiele melding
Ik heb t ff nagezocht en dit staat in de regels:quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:32 schreef Robar het volgende:
[..]dat meeeeen je niet!
Wat een stelletje dictators daar zeg !
Vrijheid van meningsuiting kennen ze daar niet!
Ja maar de sig zelf impliceert geen discussie, alleen de link erachter toch????quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:46 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik heb t ff nagezocht en dit staat in de regels:
Forum Rules
In the conference areas of Hattrick, it is not permitted to post:
- Player advertising or requesting valuations - use "Player Ads"
- Spam, i.e. multiple posting of the same message
- Racist or personal attacks; attacks on a specific nation or religion
- Political and religious discussions
- Excessive use of swearing or profane language
- Cheating accusations
- Friendly match requests - use "Friendly Ads"
- Advertising things or services you wish to buy/sell/trade in real life
- Asking for help with illegal software (piracy) or CD-keys to such games/software
- Promote criminal activities or use of illegal goods or substances, i.e. drugs
- Bumping, i.e. replying needlessly to, your thread to raise its status in order to promote yourself or the content of the thread
- Discussions about decisions taken by GMs and/or Mods
Additionally, excessive use of CAPITAL letters is considered to be shouting and is not tolerated.
Signatures must comply with the forum rules as stated above.
Jonks:quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:55 schreef Grumpey het volgende:
voortaan ook pimpen met ratings he, want die waren niet zo goed nog als tegenstander![]()
Ik heb me trouwens ten tijde van mijn ban aan GEEN van deze regels schuldig gemaakt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar de sig zelf impliceert geen discussie, alleen de link erachter toch????
Ik ben genaaid: Ik kreeg er maar 4 bijquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:40t schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan dit nou:
03-02-2005 Je fanclub heeft er 7 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 210 ¤ op voor de clubkas.
Ik had die kutwedstrijd toch verloren
Dank jonks, maar ik zit nu te denken, als ik normaal had gespeeld wat was er dan mogelijk geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:58 schreef Jonks het volgende:
mm ik voel me niet genaaid door de engine ofzo, heb mijn best gedaan en verloren, helaas volgende keer beter
Ik vond het alleen erg apart waar in godsnaam hij dat middenveld ineens vandaan toverde
@komrad, goed gepresteerd 1-3 tegen zo'n tegenstander is sterk werk!
@ iedereen die gewonnen heeft, keep up the Fok! spirit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |