Ja maar we willen allemaal een mooie tweede rondeplek.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.
die gun ik je van harte, maar met 23,5* zal de 2e rond zeer waarschijnlijk wel het eindstation zijn. Dat is iig nog wel 1 ronde verder als ik waarschijnlijk komquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, gun mij nou ook een keertje een mooie tweede rondeplek. Met mijn nieuwe sterrenrecord van 23,5 is dat best knap.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
[..]
die gun ik je van harte, maar met 23,5* zal de 2e rond zeer waarschijnlijk wel het eindstation zijn. Dat is iig nog wel 1 ronde verder als ik waarschijnlijk kom
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, het is een WO, dus het moet niet zo moeilijk worden.
Hmmz die gast speelt standaard met 10 man?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...
ik zit overigens al in de 3e ronde, volgende week tegen 3-4-2 tactiek, altijd leuk
SCHITTEREND!quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmmz die gast speelt standaard met 10 man?
waarom kunnen ze niet gewoon net als zondags om 20.30 beginnen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
De Botters - Robarka
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 02-02-2005 om 17:30
MatchID: 32005531
Stadion: Botter Stadium
De wedstrijd moet nog gespeeld worden
Zal zeker de eerste helft gaan missen
Ik vind dat de wedstrijden een uur later moeten beginnen!
Ja, en dat een ronde of 14 lang.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:47 schreef Robar het volgende:
[..]Of misschien heb ie mazzel en komt ie in de tweede ronde een 21* tegen die ook een WO had in de eerste ronde
En wij met zijn allen in de eerste ronde eruit, dan kun je me echt wegdragen!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid toch maar MOTSen...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
100% kans op overwinning vandaag.
blaquote:
nee, maar als je ze voor zondag 20.00 stuurt kan ik ze meteen mee laten doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
kewl initiatief SD en Goten!!
als ik er tijd voor heb ga ik ze doorgeven!!
is er een deadline?
volgens mij vanwege me handtekeningquote:Je hebt een ban gekregen voor dit forum. Je mag op zijn vroegst terugkeren op 07-02-2005.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
volgens mij vanwege me handtekening![]()
ja ik heb geen berichtje gehad van de mods ofzo.. alleen dat ik geband ben van de forums tot de 7e.. verders helemaal nixquote:
Dito!quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik heb ook op sirdalord gestemd.
Anarchie!
quote:46 van de 46 door Lortnoc 02-02-2005 om 09:52
Welkom bij de Fed Maniack28! We gebruiken het ingame forum niet veel. Onze topics kun je vinden op forum.fok.nl onder games & consoles. Kom ook eens langs op IRC![]()
speelde je tegen mij?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:24 schreef MrMoon het volgende:
2-1 overwinning op een Vi-er en dat als Viii-erik ben dik tevreden.
uhm... volgens mij wel.. oh.. ik zie het al.. ik ben oprichter van de federatiequote:Op woensdag 2 februari 2005 18:01 schreef truSteh het volgende:
Toevallig ook fok!federatie lid? Die zijn volgens mij voor het grootste deel gebanned
nope ik speelde tegen sjoffs diablos. Vorige seizoen 3de geworden in VI.371quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |