JD dank qyn maar mede hiervoor, ik zat een beetje te speuren vorige week en toen kwam ik hem tegen. Gekocht voor 155k mede op advies van qyn, 1x spelen en nog een training zonder te spelen en hij is gestegen. Mijn goed+8 die ik niet heb laten spelen heeft het niet gered en mag dus zondag nog meedoen. Ik neem aan dat er niemand is die hem wil komen voor 600k als een goed def. Hopelijk gaat deze er wel uit voor 380kquote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mooi spelertje, komrad....
@Jonks, ook met bijstats?Ben benieuwd wat deze nu zou opbrengen... Verkoop hem alleen niet
Trouwens, A.J. is ook gestegen
Ik denk dat die halve aankopen je juist de das om hebben gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:21 schreef Goldboy het volgende:
Mhh, beker is alweer voorbij [zoals jullie natuurlijk al in mijn persbericht hebben gelezen]
Maar, eigenlijk is 't qua sterren een van m'n beste wedstrijden ooit, jammer dat'k geen geld heb voor 1/2 aankopen meer, dan was 't 'n stuk beter gegaan.
Vol moed 't nieuwe seizoen in!
Nee, dat is zeker niet nodig .. zowel bij 'naar het midden' of 'aanvallend' (of verdedigend) krijgen ze 0.5 training mee..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:19 schreef Robar het volgende:
eh, MOET je eigenlijk je vleugelspelers naar het midden zetten om ze PM te laten trainen?
Nee toch......?
Je kan natuurlik gaan tellen, maar je kan ook een programmatje downloaden, bv HAM maar daar moet je na een proefperiode wel voor gaan betalenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:58 schreef truSteh het volgende:
Waar/hoe zien jullie dat van die tsi, vorm, conditie etc... ???
Voor hoeveel wil je hem kwijtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:02 schreef DaMadKow het volgende:
Trainingsupdate:
Vorm: +3 / -9![]()
TSI: +2.050 / -930
Scoren: +2
Valeriu Martin naar uitmuntend scoren, die mag nu de verkoop in. Wie maakt me los:
[..]
zijn je MF nog steeds niet up to speed met conditie? Heb je niet ergens een WO zodat je door een nog grotere vormcrisus geen extra wedstrijden verliest?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Conditie +29/-1
Vorm +2/-16. Dus echt einde seizoen nu.
TSI +3470/-1160
Leiderschap -1
Ik zal nog een week conditie moeten trainen
nope. Wel aantal met uitstekend inmiddels, maar bv mn wingers nog steeds matigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:37 schreef komrad het volgende:
[..]
zijn je MF nog steeds niet up to speed met conditie? Heb je niet ergens een WO zodat je door een nog grotere vormcrisus geen extra wedstrijden verliest?
dat zegt niet veel goeds over je conditie idd. Mijn conditie op het MF zit wel goed maar voor de rest zijn het ook een stelletje volgevreten nepvedetten bijn vintage. Handhaving is toch je doel of niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope. Wel aantal met uitstekend inmiddels, maar bv mn wingers nog steeds matig. geen WO alleen maar potten tegen even sterke of sterkere tegenstanders. Daarom zal ik nog wel een week moeten
.Als je bijvoorbeeld ziet dat die VIII van de beker in de laatste 15 minuten 4 kansen omzeep helpt.
En mocht je er onverhoopt niet in blijven dan zien we elkaar volgend seizen in de VIIquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef The_Hives het volgende:
ja. Trainen is het devies. En als ik er in blijf volgend jaar bovenin meedraaien.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
VK: We leven met je mee... Ik draag mn doelpunten in de cup, 4 stuks in totaal, op aan jouw niet-menswaardig bestaan...
JD en komrad, bedankt voor het meelevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:30 schreef komrad het volgende:
[..]
HE V_K alles verdel wel goed met je? Op stage enzo?
Ach hattrick is 'maar' een spelletje, en kom je ook nog te weten wat afkickverschijnselen met je doen
En troost je er zijn meer slachtoffers gevallen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |