quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Denni5 het volgende:
RE4![]()
Ik snap nou echt niet waarom de helft van de mensen hier een stijve tokus van krijgen.
Hij zal misschien wel aardig zijn, maar om er nou zo wild van te worden...
Geen probleem. Ik vraag wel even aan Tain of hij het vannacht doet, wanneer het forum weer sneller zal lopen. FOK!games is idd ook baggertraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:09 schreef HomerJ het volgende:
Als het forum niet zo langzaam was en geen foutmeldingen(net als Fok! Games) zou geven zou ik het graag willen doen
Think..... Revolution!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
Zou er nog een nieuwe Super Smash Bros. komen voor de gamecube? Niet zeker hé?
Ziet er puik uitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef speknek het volgende:
Ik ben even zwaar met de OP aan het kutten hoor, zodra hij een bepaalde grootte wordt lijkt de forum software vast te lopen. Nou wou ik hem toch al inkrimpen, maar ik ga even kijken waar ie op vastloopt. Niet schrikken als de OP er soms wat vreemd uitziet.
Ik zie het al wel voor me "Hey, Ballmer, why don't you suck my tiny yellow balls?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...interview doorgelezen en het ziet er toch wel erg nep uit.
Jammer, was een leuk verhaal geweest.
Kom je wel overheenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
vandaag is de eerste dag dat ik mijn gamecube niet heb aangeraakt
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
01 Viewtiful Joe
02 Metroid Prime 2, Echoes
03 Donkey Konga + Bongo Controller
04 Beyond Good And Evil
05 Final Fantasy, Crystal Chronicles
06 Need For Speed Underground 2
07 Prince Of Persia 2 - Warrior Within
08 Fifa 2005
09 Tales Of Symphonia
10 Paper Mario 2, The Thousand Year Door
11 Mario Golf, Toadstool Tour
12 Resident Evil, Code Veronica X
13 Pokemon, Colosseum
14 Metal Gear Solid Twin Snakes
15 Animal Crossing + Memory Card
16 James Bond, Everything Or Nothing
17 Wwe, Day Of Reckoning
18 Pikmin 2
19 Lord Of The Rings: The Third Age
20 Shrek 2: The Game
21 Def Jam: Fight For NY
22 Call Of Duty: Finest Hour
23 Spiderman 2 (The Movie)
24 The Urbz, The Sims In The City
25 Second Sight
quote:Gister is bekend geworden dat Nintendo samen met Konami werkt aan een nieuwe Dance Dance Revolution game met Mario in de hoofdrol. Eerst werd er gedacht dat Konami de game onder haar eigen label zou uitbrengen, maar nu blijkt het dat Nintendo het zal publishen. Verder is bekend gemaakt dat de game ook te zien zal zijn op de World Hobby Fair in Japan op 16 Januari.
De game zal in de zomer in Japan uitkomen, als een bundel met de dansmat. Verwacht meer screens en eventuele filmpjes rond de 16e januari!
VJ kwam ook in 2003 uit. Misschien daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
Ik zag die Zelda Kipkorn wel staan de vorige keer, maar dacht, ach, whatever.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.
Aanmerkingen? En moet er nog iets anders bij?
HAHA kipkorn! Eindelijk erkenning voor mijn werkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.
Aanmerkingen? En moet er nog iets anders bij?
waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
Bol.comquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:36 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??
het heeft mij wel geholpen met mijn console keuzequote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dat was een brakke aflevering van gammo
Vind het sowiezo een waardeloos programma. Nauwelijks info of een kritisch geluid.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dat was een brakke aflevering van gammo
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Hele interview met Yamauchi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat voetbal gebeuren wasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.![]()
jaaaa das logischquote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Als je vriendin wilt meegamen is ToS zeker ook cool, maar dat spel is ook heel cool om gewoon mee te kijken.... topgame !! Lees de diverse reviews maar op de bekende sites....quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
TOS= geil.quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:quote:Op zondag 9 januari 2005 10:18 schreef Neverstop het volgende:
RE4 over 4 dagen... Damn denk dat ik ook maar NGC importeer...
ToS ga ik dus maar aanschaffen, plus nog een GBA voor de overige spelletjes hehe.
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheeltquote:Op zondag 9 januari 2005 12:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:
[afbeelding]
Deze kost zo rond de 15-20 euro. Als je Resident evil import kost het rond de 40 euro door de huidige koers + 15 euro voor Freeloader en je bent alsnog goedkoper uit en je gamed hem 2 maanden eerder
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat isquote:Op zondag 9 januari 2005 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheelt
Tja dat duurt nog wel even en mijn cube blijft wel aan mijn tv hangen ook al is de Revo erquote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat is
Ik eigenlijk ook, maar ik vind Resident evil wat belangrijker dan Schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan Resi 4 sowieso pas gamen na 4 februariTentamens
Ik ook niet, alleen het scheelt wel veel geld en dat boeit me welquote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik ben echt blij dat ik geen drang heb om spellen te hebben voor iemand anders en zo snel mogelijk als ie uit is
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef neggix het volgende:
Net weer een tijdje Mario Party 6 gespeeld. Opzet van solo play is erg veranderd. Aan de ene kant hele leuke andere dingen, maar aan de andere kant ook stukken minder. Je kan nu op 3 velden spelen en op elk vakje staat een mini-game. Uiteindelijk ben je bijna bij de finish en dan moet je er precies opkomen. Als je dat doet, worden je muntjes en mini games omgezet in sterren waardoor je dingen zoals toadette, extra levels, harder/brutal difficulty etc. kan kopen.
Verder sommige mini-games zijn echt lachen. Een soort pinkeltje spel, dat je vroeger op de basis school deed met je vingers een kant opsturen. dat je op tafel moest pinkelen en dan zei de lerares hoog ofzo. Zoiets zit er nu ook weer in. Ook een gras-maai spel want erg leuk is. Een Rare-mini game, waarmee je kan basketballen voor 1/3of5 minuten.
EN niet alle party-borden zijn hetzelfde. Dus nu kan je bij sommige in 1 keer 5 sterren voor maar 25 muntjes kopen, en bij een andere begin je met 5 sterren en kan je alleen sterren halen door langs zo'n chain chomp te lopen.
Tis zeker een stuk beter en sneller geworden, en het mini games halen is ook veel beter geworden. Enige is dat solo game niet echt meer uit te spelen is.
Aangezien ik zonder game, weet ik ook niet wat ik mis. Ik heb de game nog niet besteld, en denk ook niet dat ik het ga doen. Ze moeten er iets meer vernieuwing inbrengen. Ws leen ik die microfoon ff van iemand om te kijken of het werkt en daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhuh, de besturing is in principe hetzelfde maar voelt natuurlijker aan vanwege het verbeterde camera standpunt. Ik kon nu tenminste wel normaal rechtdoor lopen
Over kogels kan ik nog niet veel zeggen, die 5 minuten die ik gespeeld heb moest ik doorkomen met één pistool en te weinig kogels. Lexie had echter een filmpje gezien en wist waar de shotgun lag en extra kogels.
Er is geen "richting onderkant". De camera staat achter je schouders he...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...
Dat vond ik nou altijd zo kut aan die RE spellen...
Trommelen !quote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zou wel een SP willen, maar dan mag ik wel flink doorsparen met punten...
ik zit er trouwens over te denken om misschien Donkey Konga te vragen voor mn verjaardag
maar opzich zou ik voor die prijs 2 goede PC games kunnen uitzoeken...
moeilijk... moeilijk...
Een heel weekend fun Gijsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
quote:
DK: Jungle Beatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
Dat komt omdat het trommelen op zich wel leuk is, maar ook redelijk snel gaat vervelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb, en zulke lage cijfers krijgt het spel niet:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Het lijkt op zich een best geinige titel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
[...]
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb
Nou, das geweldig zeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
Neighbours from Hell in februari naar Xbox en Cube
Neighbours from Hell, de leuke puzzlegame waarbij je je buurman het leven zuur moet maken, zal op 4 februari ook op de Xbox en Gamecube verschijnen. Dit maakt uitgever JoWood vandaag bekend. Neighbours from Hell is het levende bewijs dat een kleinschalig, origineel project met de nodige humor nog best zijn vruchte af kan werpen. De PC versie ging namelijk zo'n 200.000 keer over de toonbank. Reden genoeg om ook Xbox en Gamecube bezitters van het fenomeen te laten proeven. Opvallend is de afwezigheid van een PS2 versie, die bij de meeste multiplatformreleases niet weg te denken is.
Ja wie nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil meer nieuws over Revolution, de nieuwe Zelda en Metroid Prime 3.
http://media.cube.ign.com/media/682/682919/vids_1.htmlquote:Each stage brims with all sorts of enemies, obstacles and challenges, all of which you can interact with using the bongos. You'll soar through the air using a makeshift parachute and bounce off walls like a pinball. You'll jump on elastic vines and launch into the air. During snow levels, you'll race on the back of an animal and plow through glaciers, not to mention outrun a giant avalanche while avoiding traps on the ground. Deep in the forest, special mushrooms catapult you dozens of feet in the air as you try and to that elusive cluster of bananas. All very thrilling stuff. And all very satisfying to pull off.
Jungle Beat offers plenty in terms of pure aesthetics. The gameworld boasts very bright, colorful and unique looking creatures and plant life. You'll race among funky, multicolored plants on land and jet past all kinds of aquatic oddities during underwater sequences. Each environment looks wildly different too. Before the game is over, you'll trek through caverns, run through snow and fly through tropical forests. You'll also notice cel shaded effects such as billowing smoke and dust clouds. Plus, every time you collect bananas or slam an opponent, the screen erupts in a display of digital pyrotechnics.
Fire Emblem lijkt mij ook best cool jaquote:
Geweldig spel voor speedruns. Ik heb em een keer gehaald op Extreme binnen de 2 uur. Gewoon Ocelot gedood in minder dan 10 secquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:53 schreef _Supreme het volgende:
mijn top 7, van alle games die ik heb uitgespeeld:
5) metal gear solid: twin snakes, alleen wat snel uitgespeeld.
heb ik eerlijk ook een beetje , ookal kan ik niet op de DS wachten maar ik krijg bv geen kriebels in mijn buik meerquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
ik heb mijn nintendo gevoel eigenlijk verloren.
nou, eigenlijk niet echt, ik koop nog steeds alleen maar nintendo,
maar een aantal jaar geleden, rond mario sunshine, de cube zelf, zelda, ging ik altijd kapot van de zenuwen 2 maanden voor de launch, en ik had echt 'pijn' van het wachten!
dit heb ik nu niet meer...
ben ik nu een slecht mens?
Neuh, dat komt wel weer. Als de nieuwe Zelda bijna klaar is, als Resident Evil 4 bijna in de winkel ligt, als je beelden hebt gezien van Mario 128, als de Revolution bekend is, etc.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
ik heb mijn nintendo gevoel eigenlijk verloren.
nou, eigenlijk niet echt, ik koop nog steeds alleen maar nintendo,
maar een aantal jaar geleden, rond mario sunshine, de cube zelf, zelda, ging ik altijd kapot van de zenuwen 2 maanden voor de launch, en ik had echt 'pijn' van het wachten!
dit heb ik nu niet meer...
Neequote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zitten in het laatste jaar van de Cube
ja, daar heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat komt wel weer. Als de nieuwe Zelda bijna klaar is, als Resident Evil 4 bijna in de winkel ligt, als je beelden hebt gezien van Mario 128, als de Revolution bekend is, etc.
We zitten in het laatste jaar van de Cube, dan is het helemaal niet zo gek meer dat je wat minder 'voelt'.
dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef _Supreme het volgende:
en dat gevoel, dat geweldige nintendo gevoel, dat heeft PS2 en Xbox denk ik niet.
Ja, weer het einde van een tijdperk... Nog even en een cube is ook alweer retroquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat komt wel weer. Als de nieuwe Zelda bijna klaar is, als Resident Evil 4 bijna in de winkel ligt, als je beelden hebt gezien van Mario 128, als de Revolution bekend is, etc.
We zitten in het laatste jaar van de Cube, dan is het helemaal niet zo gek meer dat je wat minder 'voelt'.
Ja, maar ze moeten wel hun kenmerkende games blijven maken en niet alles op marketing en image storten. Liever een derde positie met Nintendomagic dan de eerste met een PlayStation-geur.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:04 schreef _Supreme het volgende:
yeah!
maar ik hoop dat nintendo niet doordraafd met hun ludieke ideen.
ze moeten wel de markt in het oog houden.
Understatement van het jaar 2005 alvast. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:27 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
pikmin 1 zie ik helemaal nergens staan...?
is die game niet zo tof?
Pikmin 1 was leuk, alleen die tijdsdruk vond ik klote. Pikmin 2 is wat Pikmin 1 had moeten zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Understatement van het jaar 2005 alvast. Gefeliciteerd![]()
Er zijn hier mensen die het wel een leuk spel vinden, maar ik vind het maar een boutspel.
Ik weet niet van wat voor soort spellen je precies houdt, maar ik raad je in elk geval aan om zeker eerst even een review te lezen op bijvoorbeeld cube.ign.com, en het spel te testen in de winkel ofzo.
Ik vind hem al erg goedkoop !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:45 schreef Khadgar het volgende:
Ik hoop dat de cube nog dit jaar even drastisch in prijs omlaag gaat. Ik zoek een knutsel objectje...
quote:GAMECUBE
Pos. Titel Publisher Verkaufte Einheiten *
-----------------------------------------------------------------------------------
1 MARIO PARTY 6 W/MIC NINTENDO 469.014
2 METROID PRIME 2: ECHO NINTENDO 270.092
3 PAPER MARIO: THOUSAND NINTENDO 214.921
4 MARIO POWER TENNIS NINTENDO 198.793
5 THE SPONGEBOB MOVIE THQ 193.650
6 THE INCREDIBLES THQ 169.537
7 NEED SPEED:UNDRGRND 2 EA 158.473
8 SUPER SMASH BRO MELEE NINTENDO 152.962
9 SUPER MARIO SUNSHINE NINTENDO 146.104
10 MADDEN NFL 2005 EA 143.677
11 ZELDA: THE WIND WAKER NINTENDO 141.663
12 DONKEY KONGA W/BONGOS NINTENDO 121.574
13 SONIC MEGA COLLECTION SEGA 117.247
14 SPIDER-MAN:THE MOVIE 2 ACTIVISION 113.896
15 SPONGEBOB: BATTLE THQ 112.449
Het is nog veel erger, Prime 1 verkocht beter terwijl het aantal Cubes steeg: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2625quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Verkoopcijfers van Metroid Prime 2 vallen ook tegen.
Maar ja, weer zo'n topspel waar nauwelijks reclame voor ziet.![]()
Een van de betere idd,...... zoooo van genotenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Paper Mario is echt met stip het beste spel op de Cube zeg
Als IK het zelfs super vind, dan moet iedereen dat zowat wel vinden....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een van de betere idd,...... zoooo van genotenHeel wat gamers weten niet wat ze missen.... spel wordt onderschat
Die trein sequence HEEERST !!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als IK het zelfs super vind, dan moet iedereen dat zowat wel vinden....
Ruim 21 uur erop zitten nu, en aanbeland in de trein naar Posh Heights....
tzou natuurlijk kunnen dat er vooral in europa nog veel mensen zijn met een 50 Hz TV , ik ook bijvoorbeeld , wil binnenkort wel een nieuwe TV kopen , over een maandje of 2 ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is nog veel erger, Prime 1 verkocht beter terwijl het aantal Cubes steeg: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2625
Het gaat puur om USA sales in dit bericht. In Europa is het echter niet veel beter...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tzou natuurlijk kunnen dat er vooral in europa nog veel mensen zijn met een 50 Hz TV , ik ook bijvoorbeeld , wil binnenkort wel een nieuwe TV kopen , over een maandje of 2 ofzo
Ik wilde hem al halen en kreeg net een dingetje bij de PU dat je elke maand van dit jaar 7,50 korting op games krijgtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Paper Mario is echt met stip het beste spel op de Cube zeg
Ach,... niemand is perfectquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:52 schreef speknek het volgende:
Ik vond Paper Mario tegenvallen eigenlijk.
die "Nintendomagic" zijn ze ookal kwijt sinds de release van de gamecube.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:17 schreef Lexie het volgende:
[..]
Liever een derde positie met Nintendomagic dan de eerste met een PlayStation-geur.
In SMS en the Wind Waker was hij ver te zoeken, maar bij games als Paper Mario, Metroid Prime, Donkey Konga, Tales of Symphonia, Animal Crossing, Viewtiful Joe, Pikmin en Mario Kart is het gevoel toch echt nog wel volop aanwezig.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die "Nintendomagic" zijn ze ookal kwijt sinds de release van de gamecube.
Geef mij maar liever een ps2 dan daar zit voor iedereen wel wat leuks bij
wat jij wilt...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
In SMS en the Wind Waker was hij ver te zoeken, maar bij games als Paper Mario, Metroid Prime, Donkey Konga, Tales of Symphonia, Animal Crossing, Viewtiful Joe, Pikmin en Mario Kart is het gevoel toch echt nog wel volop aanwezig.
Dat jij het niet meer vindt hoeft niet te betekenen dat het voor iedereen afwezig is, het kan ook zijn dat je smaak veranderd is.
Laten we daar maar niet over beginnenquote:ik snap die ophef niet
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet over beginnen![]()
wat versta je onder magie eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:58 schreef Roi het volgende:
Je bent gewoon een zeikerd geworden als je de magie niet voelt in Pikmin,Metroid,Donkey Konga/Jungle Beat en etc. etc. !![]()
Komt ie Noot ........quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De magie van Nintendo is niet uit te leggen. Als je hem niet voelt in de games moet je die games niet meer spelen.
In Pikmin zit de magie in de levendigheid van de wereld, de insecten die overal rondlopen/vliegen/kruipen, de blaadjes die dwarrelen, het water dat kabbelt, de schattigheid van de Pikmin en de fantastische geluiden die erbij horen. In Donkey Konga is het de mafheid van het trommelen en vooral het met meerdere trommelen. In Mario Kart is het het zweet in je bilspleet als je 1e ligt, bijna bij de finish bent een een blauw schild aan hoort komen. In Zelda is het de Zelda tune en het moment waarop je het Master Sword krijgt. Kleine dingen die een game groot maken en we daarom in onze harten sluiten.![]()
![]()
woow... dat beest is moeilijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:49 schreef _Supreme het volgende:
jaaaaah ridley in MP!!
een van de beter bazen!
Niemand had het beter uit kunnen leggenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De magie van Nintendo is niet uit te leggen. Als je hem niet voelt in de games moet je die games niet meer spelen.
In Pikmin zit de magie in de levendigheid van de wereld, de insecten die overal rondlopen/vliegen/kruipen, de blaadjes die dwarrelen, het water dat kabbelt, de schattigheid van de Pikmin en de fantastische geluiden die erbij horen. In Donkey Konga is het de mafheid van het trommelen en vooral het met meerdere trommelen. In Mario Kart is het het zweet in je bilspleet als je 1e ligt, bijna bij de finish bent een een blauw schild aan hoort komen. In Zelda is het de Zelda tune en het moment waarop je het Master Sword krijgt. Kleine dingen die een game groot maken en we daarom in onze harten sluiten.![]()
![]()
De graphics bij NIntendo zijn ook gewoon goed, want functioneelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niemand had het beter uit kunnen leggen
Bij andere console (of developers) is het altijd zovan: GRAPHICS GRAPHICS GRAPHICS (hint naar EA) en de gameplay is bagger. En dan komt nintendo er aan, goeie graphics zijn niet altijd nodig om een spel leuk te maken. Kijk maar naar Zelda Four Swords, Donkey Konga en Animal Crossing, daar let je gwoon niet op
Whehehehe, tuurlijk mag Nintendo wel eens met de graphics patsen, maar ze hebben het niet nodig, het is niet de grootste en belangrijkste eigenschap van de Gamecube, en naar mijn idee, is bij de Xdoos dat toch wel de voornaamste eigenschap...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De graphics bij NIntendo zijn ook gewoon goed, want functioneelIk vind overigens wel dat ze met de nieuwe Zelda en Mario 128 wél moeten stunten met graphics. Ik wil een blinkend Master Sword, ik wil de haren kunnen tellen bij de orcs, ik wil de pet van Mario zien indeuken als Bowser zijn aarsch kicked en ik wil onder de rok van Peach kunnen kijken als er een windvlaag langskomt
Boost tegen Ridley aan als hij op de grond is. Je hebt em dan meteen 3/4 dood.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
woow... dat beest is moeilijk...
nu 3 pogingen gedaan en bij die 3e was ik echt overtuigd dat ik zou winnen![]()
dat laatste stukkie wil echt niet...
in mijn wavebird zitten flinke diepen krassen die ik er met mijn tandjes in heb gemaakt dankzij ridleyquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
woow... dat beest is moeilijk...
nu 3 pogingen gedaan en bij die 3e was ik echt overtuigd dat ik zou winnen![]()
dat laatste stukkie wil echt niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Wacko-Dreamer op 15-01-2005 17:36:53 ]
je moet weten waar je ze raken moet hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:44 schreef Denni5 het volgende:
vergeet je ze niet te scannen? die eindbazen
Hier lag ook een PU vanmorgen. Die brief over het handvat aan de GCquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef _Supreme het volgende:
wow, Jurjen geeft Jungle beat een 95! (in de power unlimited)
hij zegt dat je het spel binnen 3 uur hebt uitgespeelt, maar dat het heel leuk is om telkens opnieuw te doen.
Binnen 3 uur uit te spelen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef _Supreme het volgende:
wow, Jurjen geeft Jungle beat een 95! (in de power unlimited)
hij zegt dat je het spel binnen 3 uur hebt uitgespeelt, maar dat het heel leuk is om telkens opnieuw te doen.
Coole intro!quote:
Metroid, Metal Gear, PN03, Ikaruga, allemaal in 3u uit te spelenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Binnen 3 uur uit te spelen?
Das dus gewoon een kutspel dat imo heel snel gaat vervelen.
Had wel leuk geweest als ze dat dan een beetje beter uit zouden werken, 3 uur...![]()
Metroid in 3 uur?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metroid, Metal Gear, PN03, Ikaruga, allemaal in 3u uit te spelen
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metroid Prime: Best time: 1:04 by 'kip', on 24.06.04.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:35 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Metroid in 3 uur?
Lijkt me sterk, maar als het zo is moet je denk ik verrotte hard je best doen, het lijkt me dat je dat moeilijker voor elkaar krijgt dan met een trommelspelletje.
Ja leuk maar normale mensen zijn daar toch wel 20 uur mee bezig hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 10:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Metroid Prime: Best time: 1:04 by 'kip', on 24.06.04.
Gyrocontrollers zijn dus bewegingssensors. Je kunt het dus gebruiken als een muis in de lucht, of als een stuurwiel.quote:There has been a TON of speculation on Nintendo's upcoming console but little is actually known about it. There are so many different ideas that no one really knows what to think. So here are some supposed "facts" about the Revolution. I can't reveal my source because I've been asked not to. Sorry guys. I would say that this info has at least a 65% chance of being accurate. My source has been right before and he's also been wrong. Here goes......
Ok first things first. Yes, Nintendo will utilize gyros in it's controllers. I think most people pretty much already took this as fact. Also, the Rev will indeed have dual processors. Also broadband is built in, no modem to buy. Nintendo has an online strategy in development. It will be implemented on the DS first. There are no current plans to connect the DS and the Rev....the GB Evolution on the other hand......
The Rev will have four controller ports. It will have a hard drive which will be used in much the same way as the 64DD was supposed to be used. Things like Dolby Digital 5.1 and high def monitor support are included. There is no type of virtual reality or any kind of headset planned. It is backwards compatible with Gamecube games. It will use the HD-DVD format and not Sony's Blu-Ray. Controllers are not wireless, but wireless controllers are planned. It will launch with an unnamed Mario game and work on Zelda has already begun. Super Smash Brothers is in mid development and will be a launch title.
Ok so what's the Revolutionary part? That's what you all want to know. Well my source wouldn't tell me. He said it would get him into too much trouble, and could give Sony and Microsoft an advantage at this stage in the game. But he did say this; "if you think too hard you'll never guess what it is. It's nothing "new" technically speaking. It's just something that hasn't really been applied to video games yet."
He then said "touching is good but feeling is better". What exactly that means I have no idea. Some sort of force feedback device? We already have rumble packs.
Het blijven geruchten, dus of het verhaal waar is of niet kun je niet achterhalen.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef Thomper het volgende:
Welke site komt dat dan weer vandaan? Klinkt leuk, maar goed, kan iedereen zeggen.
Als jij dat prettig vind. Ik hoop dat er pijn, warmte en geur instrumenten in de controllers zitten. En dan hopen dat Conker op de Revo komtquote:Op zondag 16 januari 2005 13:11 schreef _Supreme het volgende:
feeling is better.
er zal wel een gigantische Dildo op die controller worden gezet.
Dan maken ze het spel, alla Animal Crossing, met een echte klok.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
Dan krijg je weer problemen met de dierenbescherming omdat het schieten van echte eenden buiten het jachtseizoen niet is toegestaan, ofzo.
Ik ken hem niet, jij wel?quote:Op zondag 16 januari 2005 11:33 schreef _Supreme het volgende:
als Jurjen een 95 geeft, dat doet ie toch niet zomaar?
Het klinkt allemaal erg 'echt'.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Gyrocontrollers zijn dus bewegingssensors. Je kunt het dus gebruiken als een muis in de lucht, of als een stuurwiel.
Nintendo Revolution is al maanden terug door Nintendo zelf bekendgemaakt als codenaamquote:Op zondag 16 januari 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal erg 'echt'.
Nintendo Revolution, Gameboy Evolution...
'Touching is good, feeling is better'
Ik ben benieuwd. Het klinkt iig héél er cool
In Amerika komt het spel pas in maart, Europa is eerder. En in Japan gaf Famitsu het een 33/40.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:37 schreef _Supreme het volgende:
ik zie ook nergens anders echt reviews..ign? gamespot?
Het is zo simpel dat je het niet bedenktquote:Op zondag 16 januari 2005 18:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendo Revolution is al maanden terug door Nintendo zelf bekendgemaakt als codenaam
GameBoy Evolution circuleert ook al bijna een jaar rond als naam voor de volgende GB.
Touching is good is de Amerikaanse slogan voor DS, dus dat feeling is better is dan simpel te bedenken. Dus tsja, zo 'echt' noem ik het nou ook weer niet.
Kijk dat is nou iets dat ik prima zou vinden als het echt zo is!quote:De Revolution zal, net als de Nintendo DS met de GBA, backward compatible zijn met de Nintendo GameCube. Een zeer goede zaak als je het mij vraagt en voor de mensen die al een 'Cube hebben een extra reden om de Revolution te halen.
Een 33/40 van Famitsu, daar teken ik voorquote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef Denni5 het volgende:
33/40 = 82.5/100 Dus een 8,3.
Das al heel iets anders dan die 9,5 in de pu.
Misschien moet je wachten met commentaar leveren totdat je je eerste schaamhaartjes krijgt.quote:
Second thatquote:Op zondag 16 januari 2005 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een 33/40 van Famitsu, daar teken ik voor
waarom je er überhaupt nog op reageert.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien moet je wachten met commentaar leveren totdat je je eerste schaamhaartjes krijgt.
Ik heb pas over een paar weken genoeg geld (hoop ik).quote:Op maandag 17 januari 2005 21:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ruzbeh, zit je cube er al aan te komen..?
Denk je dat het met 30 uur speeltijd niet zou vervelen dan ? Iig , ik heb liever een korte hevige game dan een game van 80 uur waar het merendeel van de tijd gewoon niks aan is ( zoals de meeste RPG's ) .quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:59 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Binnen 3 uur uit te spelen?
Das dus gewoon een kutspel dat imo heel snel gaat vervelen.
Had wel leuk geweest als ze dat dan een beetje beter uit zouden werken, 3 uur...![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Toch knap, een heel persbericht opstellen waarin helemaal niks gezegd wordt.![]()
2 dagen voor RE4 is er een DVD gestuurd van Bill Hicks. Die kwam vandaag binnen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat is 3 keer![]()
![]()
Ik kan niet wachten, vrijdag hoop ik hem te hebben
Ik hoop het, erg lelijke box-art namelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Eeh geile boxart ( wel fake)!!
[afbeelding]
Zelda meets Matrix.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Smaken verschillen, ik vind het wel mooi
What the fuck. Het is toch Zelda met een donkere forest-theme?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelda meets Matrix..
Ik vind het 3x niets..
Idd erg fake, de afgelopen paar jaar stond er eigenlijk nooit veel meer op een Zelda boxart dan het overbekende logo, en een paar kleine verwijzingen naar het spel zelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Eeh geile boxart ( wel fake)!!
[afbeelding]
Pffffff.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:57 schreef speknek het volgende:
Hou eens even op met dat fanboyisme Ruzbeh. Je weet nog geen drol over de nieuwe Zelda, niemand niet.
Jaja. Genoeg.quote:At this time, it's not known how much of the story, what most of the gameplay will be, or what the dungeon styles are going to be in the game.
Wie maakt deze spel? Ohja, dezelfde mensen die OoT maakten.quote:As far as aesthetics go, this new Zelda seems to be hitting all the right notes at the moment.
Zolang er maar geen groot PU logo voorop staatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:55 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Idd erg fake, de afgelopen paar jaar stond er eigenlijk nooit veel meer op een Zelda boxart dan het overbekende logo, en een paar kleine verwijzingen naar het spel zelf.
Ik vermoed dat de uiteindelijke boxart het meeste weg zal hebben van óf die van OOT óf die van WW. Gewoon lekker basic dus, Zelda is tenslotte een game die geen opsmuk nodig heeft om te verkopen![]()
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang er maar geen groot PU logo voorop staat
Deze spel?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie maakt deze spel? Ohja, dezelfde mensen die OoT maakten.
Ik weet genoeg.
Dat zou inderdaad wel jammer zijn ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zolang er maar geen groot PU logo voorop staat
Ik hoorde gister dat er een rambo 4 komt...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
What the fuck. Het is toch Zelda met een donkere forest-theme?
Hoezo is trouwens niemand opgewonden over de nieuwe Zelda spel. Ik hoor iedereen maar lullen over de volgende whatever game. Resident Evil 4, Mario Dance Dance Revolution enzo...
WHO CARES? DE NIEUWE ZELDA WORDT DE BESTE ADVENTURE OOIT!!!!!!!!!!!!
Je zou hem haast importeren voor de boxartquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:25 schreef Denni5 het volgende:
[afbeelding]
Ook de niet players choice versie heeft dat helaas.
Ik wel, eerste Cube spel weer sinds Mario Kartquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:37 schreef speknek het volgende:
4 februari al.. Maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen.
Johquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wel, eerste Cube spel weer sinds Mario Kart
Alleen het rare is dat je hem bv bij gcshop niet kan pre orderen?
Ik weet waar je op doelt, maar ben er achter gekomen dat bepaalde genres (horror/RPG achtige spul) gewoon niet mijn ding is. En dan kun je ze wel kopen en 5 uur spelen maar das ook zondequote:Op woensdag 19 januari 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JohDan heb je toch wel wat gemist denk ik
Anyway, Jungle Beat moet ik ook OPZEKER hebben![]()
Viewtiful Joe is niet mijn stijl, ongetwijfeld toffe game, maar iets te Japans nar mijn smaak, Pikmin 2 tsjaa, toen gamede ik vooral Burnout 3/Halo2/PES4quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid Prime trek ik ook nietIk doel meer op bijvoorbeeld Viewtiful Joe, Pikmin 2 en Paper Mario 2. (Als je ToS niet zo tof vind
).
Mario 128 komt nog uit voor de cube, het is een tijdje geleden bevestigt. Verder natuurlijk Resident evil 4.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef febster het volgende:
Burnout is mijn beste aankoop van het jaarGTA SA koop ik voor de Xbox in juni dan is het toch lekker rustig in gameland, zit me trouwens af te vragen, wat komt er in 2005 uit wat je echt moet gamen voor de Cube? Ik kom niet verder dan Donkey Kong Jungle Beat en Zelda
(al hoop ik zo dat Mario 128 dadelijk "plots" opduikt als megaton grapje ofzo
)
Mario Party 6, Mario Baseball, Mario 128, Zelda, Jungle Beat, Donkey Konga 2/3, Killer 7, Resident Evil 4, Mario Tennis, Viewtiful Joe 2.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef febster het volgende:
Burnout is mijn beste aankoop van het jaarGTA SA koop ik voor de Xbox in juni dan is het toch lekker rustig in gameland, zit me trouwens af te vragen, wat komt er in 2005 uit wat je echt moet gamen voor de Cube? Ik kom niet verder dan Donkey Kong Jungle Beat en Zelda
(al hoop ik zo dat Mario 128 dadelijk "plots" opduikt als megaton grapje ofzo
)
Zal ik je wat zeggen, ik geloof er geen snars vanquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mario 128 komt nog uit voor de cube, het is een tijdje geleden bevestigt. Verder natuurlijk Resident evil 4.
Tsjaa tsjaa tsjaa, alleen die 3 titels die ik noemde vind ik uit rijtje intressant, denk eerlijk gezegd ook niet dat (op RE4 na) dat best sellers gaan worden in NL/EUquote:Mario Party 6, Mario Baseball, Mario 128, Zelda, Jungle Beat, Donkey Konga 2/3, Killer 7, Resident Evil 4, Mario Tennis, Viewtiful Joe 2.
Ik hou die hoop wel nog iigquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:29 schreef febster het volgende:
Zal ik je wat zeggen, ik geloof er geen snars van
Dat worden ze ook niet. Maar daar heb ik me al bij neergelegd.quote:Tsjaa tsjaa tsjaa, alleen die 3 titels die ik noemde vind ik uit rijtje intressant, denk eerlijk gezegd ook niet dat (op RE4 na) dat best sellers gaan worden in NL/EU
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14813quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:29 schreef febster het volgende:
[..]
Zal ik je wat zeggen, ik geloof er geen snars van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |