Dat komt omdat het trommelen op zich wel leuk is, maar ook redelijk snel gaat vervelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb, en zulke lage cijfers krijgt het spel niet:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Het lijkt op zich een best geinige titel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
[...]
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb
Nou, das geweldig zeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
Neighbours from Hell in februari naar Xbox en Cube
Neighbours from Hell, de leuke puzzlegame waarbij je je buurman het leven zuur moet maken, zal op 4 februari ook op de Xbox en Gamecube verschijnen. Dit maakt uitgever JoWood vandaag bekend. Neighbours from Hell is het levende bewijs dat een kleinschalig, origineel project met de nodige humor nog best zijn vruchte af kan werpen. De PC versie ging namelijk zo'n 200.000 keer over de toonbank. Reden genoeg om ook Xbox en Gamecube bezitters van het fenomeen te laten proeven. Opvallend is de afwezigheid van een PS2 versie, die bij de meeste multiplatformreleases niet weg te denken is.
Ja wie nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil meer nieuws over Revolution, de nieuwe Zelda en Metroid Prime 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |