Dat komt omdat het trommelen op zich wel leuk is, maar ook redelijk snel gaat vervelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb, en zulke lage cijfers krijgt het spel niet:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
maareh DKJB ben ik wel ongeveer van overtuigd dat het een toffe game is
maar donkey konga?
hij krijgt niet echt erg hoge cijfers...
Het lijkt op zich een best geinige titel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
[...]
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donkey Konga vind ik toch wel mijn beste game die ik in 2004 gekocht heb
Nou, das geweldig zeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen we hebben een unicum! Een spel voor de Xbox en Cube, maar niet voor de PS2!
Neighbours from Hell in februari naar Xbox en Cube
Neighbours from Hell, de leuke puzzlegame waarbij je je buurman het leven zuur moet maken, zal op 4 februari ook op de Xbox en Gamecube verschijnen. Dit maakt uitgever JoWood vandaag bekend. Neighbours from Hell is het levende bewijs dat een kleinschalig, origineel project met de nodige humor nog best zijn vruchte af kan werpen. De PC versie ging namelijk zo'n 200.000 keer over de toonbank. Reden genoeg om ook Xbox en Gamecube bezitters van het fenomeen te laten proeven. Opvallend is de afwezigheid van een PS2 versie, die bij de meeste multiplatformreleases niet weg te denken is.
Ja wie nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil meer nieuws over Revolution, de nieuwe Zelda en Metroid Prime 3.
http://media.cube.ign.com/media/682/682919/vids_1.htmlquote:Each stage brims with all sorts of enemies, obstacles and challenges, all of which you can interact with using the bongos. You'll soar through the air using a makeshift parachute and bounce off walls like a pinball. You'll jump on elastic vines and launch into the air. During snow levels, you'll race on the back of an animal and plow through glaciers, not to mention outrun a giant avalanche while avoiding traps on the ground. Deep in the forest, special mushrooms catapult you dozens of feet in the air as you try and to that elusive cluster of bananas. All very thrilling stuff. And all very satisfying to pull off.
Jungle Beat offers plenty in terms of pure aesthetics. The gameworld boasts very bright, colorful and unique looking creatures and plant life. You'll race among funky, multicolored plants on land and jet past all kinds of aquatic oddities during underwater sequences. Each environment looks wildly different too. Before the game is over, you'll trek through caverns, run through snow and fly through tropical forests. You'll also notice cel shaded effects such as billowing smoke and dust clouds. Plus, every time you collect bananas or slam an opponent, the screen erupts in a display of digital pyrotechnics.
Fire Emblem lijkt mij ook best cool jaquote:
Geweldig spel voor speedruns. Ik heb em een keer gehaald op Extreme binnen de 2 uur. Gewoon Ocelot gedood in minder dan 10 secquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:53 schreef _Supreme het volgende:
mijn top 7, van alle games die ik heb uitgespeeld:
5) metal gear solid: twin snakes, alleen wat snel uitgespeeld.
heb ik eerlijk ook een beetje , ookal kan ik niet op de DS wachten maar ik krijg bv geen kriebels in mijn buik meerquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
ik heb mijn nintendo gevoel eigenlijk verloren.
nou, eigenlijk niet echt, ik koop nog steeds alleen maar nintendo,
maar een aantal jaar geleden, rond mario sunshine, de cube zelf, zelda, ging ik altijd kapot van de zenuwen 2 maanden voor de launch, en ik had echt 'pijn' van het wachten!
dit heb ik nu niet meer...
ben ik nu een slecht mens?
Neuh, dat komt wel weer. Als de nieuwe Zelda bijna klaar is, als Resident Evil 4 bijna in de winkel ligt, als je beelden hebt gezien van Mario 128, als de Revolution bekend is, etc.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
ik heb mijn nintendo gevoel eigenlijk verloren.
nou, eigenlijk niet echt, ik koop nog steeds alleen maar nintendo,
maar een aantal jaar geleden, rond mario sunshine, de cube zelf, zelda, ging ik altijd kapot van de zenuwen 2 maanden voor de launch, en ik had echt 'pijn' van het wachten!
dit heb ik nu niet meer...
Neequote:Op donderdag 13 januari 2005 19:18 schreef _Supreme het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zitten in het laatste jaar van de Cube
ja, daar heb je denk ik wel gelijk in.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat komt wel weer. Als de nieuwe Zelda bijna klaar is, als Resident Evil 4 bijna in de winkel ligt, als je beelden hebt gezien van Mario 128, als de Revolution bekend is, etc.
We zitten in het laatste jaar van de Cube, dan is het helemaal niet zo gek meer dat je wat minder 'voelt'.
dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef _Supreme het volgende:
en dat gevoel, dat geweldige nintendo gevoel, dat heeft PS2 en Xbox denk ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |