jaaaa das logischquote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Als je vriendin wilt meegamen is ToS zeker ook cool, maar dat spel is ook heel cool om gewoon mee te kijken.... topgame !! Lees de diverse reviews maar op de bekende sites....quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
TOS= geil.quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:quote:Op zondag 9 januari 2005 10:18 schreef Neverstop het volgende:
RE4 over 4 dagen... Damn denk dat ik ook maar NGC importeer...
ToS ga ik dus maar aanschaffen, plus nog een GBA voor de overige spelletjes hehe.
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheeltquote:Op zondag 9 januari 2005 12:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:
[afbeelding]
Deze kost zo rond de 15-20 euro. Als je Resident evil import kost het rond de 40 euro door de huidige koers + 15 euro voor Freeloader en je bent alsnog goedkoper uit en je gamed hem 2 maanden eerder
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat isquote:Op zondag 9 januari 2005 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheelt
Tja dat duurt nog wel even en mijn cube blijft wel aan mijn tv hangen ook al is de Revo erquote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat is
Ik eigenlijk ook, maar ik vind Resident evil wat belangrijker dan Schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan Resi 4 sowieso pas gamen na 4 februariTentamens
Ik ook niet, alleen het scheelt wel veel geld en dat boeit me welquote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik ben echt blij dat ik geen drang heb om spellen te hebben voor iemand anders en zo snel mogelijk als ie uit is
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef neggix het volgende:
Net weer een tijdje Mario Party 6 gespeeld. Opzet van solo play is erg veranderd. Aan de ene kant hele leuke andere dingen, maar aan de andere kant ook stukken minder. Je kan nu op 3 velden spelen en op elk vakje staat een mini-game. Uiteindelijk ben je bijna bij de finish en dan moet je er precies opkomen. Als je dat doet, worden je muntjes en mini games omgezet in sterren waardoor je dingen zoals toadette, extra levels, harder/brutal difficulty etc. kan kopen.
Verder sommige mini-games zijn echt lachen. Een soort pinkeltje spel, dat je vroeger op de basis school deed met je vingers een kant opsturen. dat je op tafel moest pinkelen en dan zei de lerares hoog ofzo. Zoiets zit er nu ook weer in. Ook een gras-maai spel want erg leuk is. Een Rare-mini game, waarmee je kan basketballen voor 1/3of5 minuten.
EN niet alle party-borden zijn hetzelfde. Dus nu kan je bij sommige in 1 keer 5 sterren voor maar 25 muntjes kopen, en bij een andere begin je met 5 sterren en kan je alleen sterren halen door langs zo'n chain chomp te lopen.
Tis zeker een stuk beter en sneller geworden, en het mini games halen is ook veel beter geworden. Enige is dat solo game niet echt meer uit te spelen is.
Aangezien ik zonder game, weet ik ook niet wat ik mis. Ik heb de game nog niet besteld, en denk ook niet dat ik het ga doen. Ze moeten er iets meer vernieuwing inbrengen. Ws leen ik die microfoon ff van iemand om te kijken of het werkt en daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhuh, de besturing is in principe hetzelfde maar voelt natuurlijker aan vanwege het verbeterde camera standpunt. Ik kon nu tenminste wel normaal rechtdoor lopen
Over kogels kan ik nog niet veel zeggen, die 5 minuten die ik gespeeld heb moest ik doorkomen met één pistool en te weinig kogels. Lexie had echter een filmpje gezien en wist waar de shotgun lag en extra kogels.
Er is geen "richting onderkant". De camera staat achter je schouders he...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...
Dat vond ik nou altijd zo kut aan die RE spellen...
Trommelen !quote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zou wel een SP willen, maar dan mag ik wel flink doorsparen met punten...
ik zit er trouwens over te denken om misschien Donkey Konga te vragen voor mn verjaardag
maar opzich zou ik voor die prijs 2 goede PC games kunnen uitzoeken...
moeilijk... moeilijk...
Een heel weekend fun Gijsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
quote:
DK: Jungle Beatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |