quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Denni5 het volgende:
RE4![]()
Ik snap nou echt niet waarom de helft van de mensen hier een stijve tokus van krijgen.
Hij zal misschien wel aardig zijn, maar om er nou zo wild van te worden...
Geen probleem. Ik vraag wel even aan Tain of hij het vannacht doet, wanneer het forum weer sneller zal lopen. FOK!games is idd ook baggertraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:09 schreef HomerJ het volgende:
Als het forum niet zo langzaam was en geen foutmeldingen(net als Fok! Games) zou geven zou ik het graag willen doen
Think..... Revolution!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:39 schreef HomerJ het volgende:
Zou er nog een nieuwe Super Smash Bros. komen voor de gamecube? Niet zeker hé?
Ziet er puik uitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef speknek het volgende:
Ik ben even zwaar met de OP aan het kutten hoor, zodra hij een bepaalde grootte wordt lijkt de forum software vast te lopen. Nou wou ik hem toch al inkrimpen, maar ik ga even kijken waar ie op vastloopt. Niet schrikken als de OP er soms wat vreemd uitziet.
Ik zie het al wel voor me "Hey, Ballmer, why don't you suck my tiny yellow balls?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...interview doorgelezen en het ziet er toch wel erg nep uit.
Jammer, was een leuk verhaal geweest.
Kom je wel overheenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
vandaag is de eerste dag dat ik mijn gamecube niet heb aangeraakt
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
01 Viewtiful Joe
02 Metroid Prime 2, Echoes
03 Donkey Konga + Bongo Controller
04 Beyond Good And Evil
05 Final Fantasy, Crystal Chronicles
06 Need For Speed Underground 2
07 Prince Of Persia 2 - Warrior Within
08 Fifa 2005
09 Tales Of Symphonia
10 Paper Mario 2, The Thousand Year Door
11 Mario Golf, Toadstool Tour
12 Resident Evil, Code Veronica X
13 Pokemon, Colosseum
14 Metal Gear Solid Twin Snakes
15 Animal Crossing + Memory Card
16 James Bond, Everything Or Nothing
17 Wwe, Day Of Reckoning
18 Pikmin 2
19 Lord Of The Rings: The Third Age
20 Shrek 2: The Game
21 Def Jam: Fight For NY
22 Call Of Duty: Finest Hour
23 Spiderman 2 (The Movie)
24 The Urbz, The Sims In The City
25 Second Sight
quote:Gister is bekend geworden dat Nintendo samen met Konami werkt aan een nieuwe Dance Dance Revolution game met Mario in de hoofdrol. Eerst werd er gedacht dat Konami de game onder haar eigen label zou uitbrengen, maar nu blijkt het dat Nintendo het zal publishen. Verder is bekend gemaakt dat de game ook te zien zal zijn op de World Hobby Fair in Japan op 16 Januari.
De game zal in de zomer in Japan uitkomen, als een bundel met de dansmat. Verwacht meer screens en eventuele filmpjes rond de 16e januari!
VJ kwam ook in 2003 uit. Misschien daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
Ik zag die Zelda Kipkorn wel staan de vorige keer, maar dacht, ach, whatever.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.
Aanmerkingen? En moet er nog iets anders bij?
HAHA kipkorn! Eindelijk erkenning voor mijn werkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.
Aanmerkingen? En moet er nog iets anders bij?
waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
Bol.comquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:36 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??
het heeft mij wel geholpen met mijn console keuzequote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan).
Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dat was een brakke aflevering van gammo
Vind het sowiezo een waardeloos programma. Nauwelijks info of een kritisch geluid.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dat was een brakke aflevering van gammo
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Hele interview met Yamauchi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat voetbal gebeuren wasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.![]()
jaaaa das logischquote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singleplayer games zijn vaak klaar als het verhaal af is. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Als je vriendin wilt meegamen is ToS zeker ook cool, maar dat spel is ook heel cool om gewoon mee te kijken.... topgame !! Lees de diverse reviews maar op de bekende sites....quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
TOS= geil.quote:Op zondag 9 januari 2005 09:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Tales of Symphonia ga aanschaffen.
Zijn er mensen die het spelletje al gespeeld hebben en er hun mening erover kunnen geven?
Vooral het multiplayer element in de battles lijkt me interessant.
Aangezien m'n vriendin graag kijkt tijdens het spelen van een RPG/Adventure, maar ik het leuker vind als ze ook mee kan doen (dus niet volledig meespelen maar gewoon beetje interactiver bezig zijn hehe).
Nog een vraagje:
Zelda 4 Swords en Final Fantasy Crystal Chronicles zijn ook met meerdere mensen te spelen met behulp van GBA's.
Is het bij geen van de 2 games mogelijk om 1 iemand met een controler te laten spelen en de andere met een GBA (aangezien ik maar 1 GBA heb...).
Nog een opmerking:
IK WIL RESIDENT EVIL 4!
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:quote:Op zondag 9 januari 2005 10:18 schreef Neverstop het volgende:
RE4 over 4 dagen... Damn denk dat ik ook maar NGC importeer...
ToS ga ik dus maar aanschaffen, plus nog een GBA voor de overige spelletjes hehe.
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheeltquote:Op zondag 9 januari 2005 12:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je hoeft je Gamecube niet te importeren hoor, alleen de game is zelf ook goed. Je moet hierbij de Freeloader Importen:
[afbeelding]
Deze kost zo rond de 15-20 euro. Als je Resident evil import kost het rond de 40 euro door de huidige koers + 15 euro voor Freeloader en je bent alsnog goedkoper uit en je gamed hem 2 maanden eerder
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat isquote:Op zondag 9 januari 2005 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je al je spellen voortaan kan importeren wat dus 20 euro per spel scheelt
Tja dat duurt nog wel even en mijn cube blijft wel aan mijn tv hangen ook al is de Revo erquote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Last is weet dat de backwards compatibility niet werkt... ALS de Revo dat is
Ik eigenlijk ook, maar ik vind Resident evil wat belangrijker dan Schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan Resi 4 sowieso pas gamen na 4 februariTentamens
Ik ook niet, alleen het scheelt wel veel geld en dat boeit me welquote:Op zondag 9 januari 2005 16:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik ben echt blij dat ik geen drang heb om spellen te hebben voor iemand anders en zo snel mogelijk als ie uit is
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef neggix het volgende:
Net weer een tijdje Mario Party 6 gespeeld. Opzet van solo play is erg veranderd. Aan de ene kant hele leuke andere dingen, maar aan de andere kant ook stukken minder. Je kan nu op 3 velden spelen en op elk vakje staat een mini-game. Uiteindelijk ben je bijna bij de finish en dan moet je er precies opkomen. Als je dat doet, worden je muntjes en mini games omgezet in sterren waardoor je dingen zoals toadette, extra levels, harder/brutal difficulty etc. kan kopen.
Verder sommige mini-games zijn echt lachen. Een soort pinkeltje spel, dat je vroeger op de basis school deed met je vingers een kant opsturen. dat je op tafel moest pinkelen en dan zei de lerares hoog ofzo. Zoiets zit er nu ook weer in. Ook een gras-maai spel want erg leuk is. Een Rare-mini game, waarmee je kan basketballen voor 1/3of5 minuten.
EN niet alle party-borden zijn hetzelfde. Dus nu kan je bij sommige in 1 keer 5 sterren voor maar 25 muntjes kopen, en bij een andere begin je met 5 sterren en kan je alleen sterren halen door langs zo'n chain chomp te lopen.
Tis zeker een stuk beter en sneller geworden, en het mini games halen is ook veel beter geworden. Enige is dat solo game niet echt meer uit te spelen is.
Aangezien ik zonder game, weet ik ook niet wat ik mis. Ik heb de game nog niet besteld, en denk ook niet dat ik het ga doen. Ze moeten er iets meer vernieuwing inbrengen. Ws leen ik die microfoon ff van iemand om te kijken of het werkt en daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jij gamed hem zonder microfoon? Mis je dan niets? Het lijkt mij wel een leuke game nu het eindelijk weer eens wat vernieuwing brengt, maar ik vrij weinig zin om met zo'n pielig microfoontje te gaan zitten.
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...quote:Op zondag 9 januari 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhuh, de besturing is in principe hetzelfde maar voelt natuurlijker aan vanwege het verbeterde camera standpunt. Ik kon nu tenminste wel normaal rechtdoor lopen
Over kogels kan ik nog niet veel zeggen, die 5 minuten die ik gespeeld heb moest ik doorkomen met één pistool en te weinig kogels. Lexie had echter een filmpje gezien en wist waar de shotgun lag en extra kogels.
Er is geen "richting onderkant". De camera staat achter je schouders he...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus dat lopen is nog steeds continue omhoog drukken ook al sta je met je porum richting onderkant...
Dat vond ik nou altijd zo kut aan die RE spellen...
Trommelen !quote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zou wel een SP willen, maar dan mag ik wel flink doorsparen met punten...
ik zit er trouwens over te denken om misschien Donkey Konga te vragen voor mn verjaardag
maar opzich zou ik voor die prijs 2 goede PC games kunnen uitzoeken...
moeilijk... moeilijk...
Een heel weekend fun Gijsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
quote:
DK: Jungle Beatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trommelen !
In Februari mogen we weer los op Jungle Beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |