abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24460670
Meer info Mario DDR
quote:
Gister is bekend geworden dat Nintendo samen met Konami werkt aan een nieuwe Dance Dance Revolution game met Mario in de hoofdrol. Eerst werd er gedacht dat Konami de game onder haar eigen label zou uitbrengen, maar nu blijkt het dat Nintendo het zal publishen. Verder is bekend gemaakt dat de game ook te zien zal zijn op de World Hobby Fair in Japan op 16 Januari.

De game zal in de zomer in Japan uitkomen, als een bundel met de dansmat. Verwacht meer screens en eventuele filmpjes rond de 16e januari!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 8 januari 2005 @ 10:57:35 #27
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24460684
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
VJ kwam ook in 2003 uit. Misschien daarom

[ Bericht 3% gewijzigd door BMH op 08-01-2005 12:18:58 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24461408
rofl dat interview
Staan wel wat geinige dingen in maar doet helaas te fake aan idd.
Bij de yellow balls begon ik te twijfelen en bij dat de PSP als een penis gevormd was wist ik het zeker
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:29:49 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_24462974
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan ).

De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.

Aanmerkingen? En moet er nog iets anders bij?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24463081
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Goed, ik heb de OP wat handzamer gemaakt.. De hele lading traagladende plaatjes zijn vervangen door alleen de aankomende titels (die kan ik nog wel wat kleiner maken, maar ik zit nu niet thuis). Wat in principe het eerdere 'aankomende topgame' overbodig maakte. Voor de rest heb ik alleen nog maar de topics van 100+, omdat ik denk dat de forumsoftware telkens vastliep omdat hij zo ontzettend veel links moest parsen. De Nederlandse winkels heb ik er ook uitgegooid, want iedereen kan de Bart Smit zelf wel vinden, en zoveel meerwaarde hebben de websites niet. Zelfde geldt voor alle links behalve de fok-links, die lijst was te lang en toch nooit volledig. En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan ).

De pricecompare vond ik een twijfelgeval, op zich blijft het een mooi ding natuurlijk, maar hij is al heel lang niet meer geüpdatet, dus ook niet heel nuttig meer.

Ik zag die Zelda Kipkorn wel staan de vorige keer, maar dacht, ach, whatever.

Misschien overigens nog wel een link naar een nieuwssite, al is het maar games.fok.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:06:09 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24463558
quote:

HAHA kipkorn! Eindelijk erkenning voor mijn werk .
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24466985
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat VJ zo hoog zou eindigen
waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:38:33 #33
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24467034
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:36 schreef sjeppert het volgende:

[..]

waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan??
Bol.com
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24467207
Ja de lijst is natuurlijk alleen van de online gekochte (cube)games bij bol.com!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_24468244
quote:
En als laatste heb ik de 'redenen waarom je een gamecube moet kopen' eruit gehaald, want die leest toch niemand (getuige de hele tijd dat zelda kipkorn erin heeft gestaan ).
het heeft mij wel geholpen met mijn console keuze
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:37:38 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24468253
Paper Mario gekocht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24468883
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24469308
dat was een brakke aflevering van gammo
pi_24470455
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.
pi_24470475
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario gekocht
pi_24470800
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Vind het sowiezo een waardeloos programma. Nauwelijks info of een kritisch geluid.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:00:55 #42
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24470884
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Hele interview met Yamauchi:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
.

Weet je zeker dat het nep is? Ik had bijna me nieuwe idool gevonden.

Ik blijf toch echt hopen dat het echt is!!!! PLZZZZZZZZ

Dat hij zulke rare dingen zegt kan wel hoor... hijs japans.

edit: Nep. Hij blijft alsnog m'n idool.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ruzbeh op 08-01-2005 21:21:08 ]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24472454
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:40 schreef Thomper het volgende:

[..]

Vond hem wel oké. Er zijn zoiezo 0 games die echt uitkomende de komende week, previews van coole games hebben ze grotendeels ook wel gedaan, en het lijkt erop dat ze wat meer aandacth besteden aan onderwerpen van games in het algemeen. Deze week nog 'gamebabes-geschiedenis', maar volgende week een geschiedenis van het race-genre. Nog best leuk en interessant als ze later bij platform, of shooters komen.
dat voetbal gebeuren was
pi_24472622
volgens mij heb ik Metroid Prime bijna uitgespeeld

de hint geeft nu aan dat ik naar de artifact tempel moet gaan en daar valt niks te beleven dus waarschijnlijk moet ik nu gewoon artifacts gaan zoeken

verder heb ik alle suits cannons en balls
wat is die phazon suit !!

ik moet alleen nog een aantal logbook entries (ik zit op 85%)
items: 56% geloof ik

nu gaat het echte zoekwerk dus beginnen...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:12:49 #45
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24473435
Jup, je moet volgens mij 12(of iets dergelijks) Artifacts zoeken, dan gebeurt er bij die Tempel iets en dan ben je inderdaad vlak bij het einde
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24473920
mn items percentage is wel erg laag...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:38:18 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24474019
Dat is altijd bij Metroid games. Bij de 2 GBA versies die ik gespeeld heb zat ik met uitspelen ook op ongeveer 50%.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24474489
heb je dat later nog ingehaald of ben je gewoon gestopt met zoeken en 'm uitgespeeld?
ik hoorde van iemand anders dat ie rond 94% bij Prime toen ie 'm uitspeelde...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:58:48 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24474527
Als ik een game uitspeel stop ik ook meestal. Klaar is klaar.
pi_24474644
hangt er vanaf wat je als 'klaar' beschouwt...

die items maken me opzich niet zoveel uit... maar mn logbook wil ik eigenlijk wel compleet hebben, maar misschien dat ik niet alle creatures meer kan vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')