abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24626331
Was het niet zo dat vlak na de bekendmaking van de game bekend werd dat niet Eiji Anouma, niet Miyamoto de leider van het project was, maar een wat onbekendere man? En ja, nou, qua aesthetics zit Zelda wel goed. Nou, en wat is dat dan? Schoonheidsleer, volgens het Prisma Woordenboek. Geweldige schoonheidsleer. Hebben we wat aan.

Bovendien, de game lijkt me wel goed, maar ik heb nu nog een DK:Jungle Beat, een Mario Power Tennis, een Resident Evil 4, een Mario Party 6, een vele andere topgames om naar uit te kijken. Vind je het erg als ik dan nog even wacht met wachten op Zelda tot ik in ieder geval de game tenminste zelf heb kunnen proberen, of anders hands-on te lezen.

Ja, de game wordt top, maar er zijn nog zat andere games, dus Zelda mag rustig op zijn beurt wachten.
pi_24626501
Natuurlijk verheug ik me enorm op de nieuwe Zelda...
Maar het is allemaal nog net te ver weg en er is wat te weinig info
pi_24626862
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:55 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Idd erg fake, de afgelopen paar jaar stond er eigenlijk nooit veel meer op een Zelda boxart dan het overbekende logo, en een paar kleine verwijzingen naar het spel zelf.

Ik vermoed dat de uiteindelijke boxart het meeste weg zal hebben van óf die van OOT óf die van WW. Gewoon lekker basic dus, Zelda is tenslotte een game die geen opsmuk nodig heeft om te verkopen
Zolang er maar geen groot PU logo voorop staat
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24627264
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

idd
pi_24627923
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wie maakt deze spel? Ohja, dezelfde mensen die OoT maakten.

Ik weet genoeg.
Deze spel?
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wel jammer zijn ja.
Comfortably numb
pi_24628022
waarom zou er een PU logo op komen dan
pi_24628077

Ook de niet players choice versie heeft dat helaas.
Comfortably numb
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:38:34 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_24628257
Irritant al die goede spellen die de laatste tijd uitkomen.. Was ik net halverwege Paper Mario, kwam Metroid Prime 2 uit. Was ik net halverwege Metroid Prime 2, komt Resident Evil 4 uit.. Ja zo blijf ik aan de gang natuurlijk !
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24628457
Zo rond maart wordt het rustiger, dan is er alleen Mario Party 6, maar goed, dat is vooral met vrienden.
Komt Donkey Kong Jungle Beat nog de Cube binnen?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:37:47 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_24629237
4 februari al.. Maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:59:03 #286
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24629567
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:11 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

What the fuck. Het is toch Zelda met een donkere forest-theme?

Hoezo is trouwens niemand opgewonden over de nieuwe Zelda spel. Ik hoor iedereen maar lullen over de volgende whatever game. Resident Evil 4, Mario Dance Dance Revolution enzo...

WHO CARES? DE NIEUWE ZELDA WORDT DE BESTE ADVENTURE OOIT!!!!!!!!!!!!
Ik hoorde gister dat er een rambo 4 komt...
DE NIEUWE RAMBO WORD DE BESTE RAMBO OOIT!!!!!!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24630097
Comfortably numb
pi_24630211
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 20:25 schreef Denni5 het volgende:
[afbeelding]

Ook de niet players choice versie heeft dat helaas.
Je zou hem haast importeren voor de boxart
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24631826
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:37 schreef speknek het volgende:
4 februari al.. Maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga kopen.
Ik wel, eerste Cube spel weer sinds Mario Kart

Alleen het rare is dat je hem bv bij gcshop niet kan pre orderen?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:16:25 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24631980
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:08 schreef febster het volgende:

[..]

Ik wel, eerste Cube spel weer sinds Mario Kart

Alleen het rare is dat je hem bv bij gcshop niet kan pre orderen?
Joh Dan heb je toch wel wat gemist denk ik

Anyway, Jungle Beat moet ik ook OPZEKER hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24632832
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Joh Dan heb je toch wel wat gemist denk ik

Anyway, Jungle Beat moet ik ook OPZEKER hebben
Ik weet waar je op doelt, maar ben er achter gekomen dat bepaalde genres (horror/RPG achtige spul) gewoon niet mijn ding is. En dan kun je ze wel kopen en 5 uur spelen maar das ook zonde (Metriod Prime bv )
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:03:21 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24632937
Metroid Prime trek ik ook niet Ik doel meer op bijvoorbeeld Viewtiful Joe, Pikmin 2 en Paper Mario 2. (Als je ToS niet zo tof vind ).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24632992
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid Prime trek ik ook niet Ik doel meer op bijvoorbeeld Viewtiful Joe, Pikmin 2 en Paper Mario 2. (Als je ToS niet zo tof vind ).
Viewtiful Joe is niet mijn stijl, ongetwijfeld toffe game, maar iets te Japans nar mijn smaak, Pikmin 2 tsjaa, toen gamede ik vooral Burnout 3/Halo2/PES4 . Pikmin2 Is wel mijn game, pik ik wellicht nog op (als ik het niet vergeet) en PM2 is te RPG'ig, omste beurt vechten vind ik echt 3x niks
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:10:02 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24633076
Ik begrijp het wel, Paper Mario en Pikmin moet ik zelf ook allebei nog gamen (Pikmin pas op 30%, PM nog niets) omdat ik ook Burnout en Halo gamede, zelfs GTA had ik liggen Daarvan heeft alleen Burnout me echt weten te boeien trouwens, doe mij dan toch maar Pikmin ipv GTA
pi_24633153
Burnout is mijn beste aankoop van het jaar GTA SA koop ik voor de Xbox in juni dan is het toch lekker rustig in gameland, zit me trouwens af te vragen, wat komt er in 2005 uit wat je echt moet gamen voor de Cube? Ik kom niet verder dan Donkey Kong Jungle Beat en Zelda (al hoop ik zo dat Mario 128 dadelijk "plots" opduikt als megaton grapje ofzo )
pi_24633236
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef febster het volgende:
Burnout is mijn beste aankoop van het jaar GTA SA koop ik voor de Xbox in juni dan is het toch lekker rustig in gameland, zit me trouwens af te vragen, wat komt er in 2005 uit wat je echt moet gamen voor de Cube? Ik kom niet verder dan Donkey Kong Jungle Beat en Zelda (al hoop ik zo dat Mario 128 dadelijk "plots" opduikt als megaton grapje ofzo )
Mario 128 komt nog uit voor de cube, het is een tijdje geleden bevestigt. Verder natuurlijk Resident evil 4.
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:20:50 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24633259
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:13 schreef febster het volgende:
Mario Party 6, Mario Baseball, Mario 128, Zelda, Jungle Beat, Donkey Konga 2/3, Killer 7, Resident Evil 4, Mario Tennis, Viewtiful Joe 2.

Dat zijn zeg maar de titels die ik nog wil Een aantal zijn er nog niet eens zeker (Mario Baseball en Killer 7 bijvoorbeeld) en hangen af van reviews en tijdsdrukte van mij op dat moment. Ik ben namelijk van plan om dit jaar eens aan mijn backlog te werken. Eternal Darkness staat er nog steeds op namelijk
pi_24633399
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:19 schreef kipknots het volgende:

[..]

Mario 128 komt nog uit voor de cube, het is een tijdje geleden bevestigt. Verder natuurlijk Resident evil 4.
Zal ik je wat zeggen, ik geloof er geen snars van
quote:
Mario Party 6, Mario Baseball, Mario 128, Zelda, Jungle Beat, Donkey Konga 2/3, Killer 7, Resident Evil 4, Mario Tennis, Viewtiful Joe 2.
Tsjaa tsjaa tsjaa, alleen die 3 titels die ik noemde vind ik uit rijtje intressant, denk eerlijk gezegd ook niet dat (op RE4 na) dat best sellers gaan worden in NL/EU
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:37:17 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24633517
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:29 schreef febster het volgende:
Ik hou die hoop wel nog iig Na Kameo kan ik niet nog een grote game aan die gecancelled wordt eigenlijk
quote:
Tsjaa tsjaa tsjaa, alleen die 3 titels die ik noemde vind ik uit rijtje intressant, denk eerlijk gezegd ook niet dat (op RE4 na) dat best sellers gaan worden in NL/EU
Dat worden ze ook niet. Maar daar heb ik me al bij neergelegd.
pi_24633544
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:29 schreef febster het volgende:

[..]

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14813
Edit: Op 6 januari is dus door Nintendo bevestigd dat hij nog voor de cube komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')