abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:32:06 #176
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24567312
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:17 schreef Lexie het volgende:

[..]
Liever een derde positie met Nintendomagic dan de eerste met een PlayStation-geur.
die "Nintendomagic" zijn ze ookal kwijt sinds de release van de gamecube.
Geef mij maar liever een ps2 dan daar zit voor iedereen wel wat leuks bij
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24572998
whieeeh... ik heb alle artifacts
en toen moest ik tegen ridley vechten
het ging redelijk gelijk op maar zodra hij geen vleugels meer had, had ik geen missiles meer...
morgen maar weer een keer proberen

wat een geweldig spannend gevecht was dat wel
pi_24573896
jaaaaah ridley in MP!!
een van de beter bazen!
Tri State. Tri State. !
pi_24574476
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

die "Nintendomagic" zijn ze ookal kwijt sinds de release van de gamecube.
Geef mij maar liever een ps2 dan daar zit voor iedereen wel wat leuks bij
In SMS en the Wind Waker was hij ver te zoeken, maar bij games als Paper Mario, Metroid Prime, Donkey Konga, Tales of Symphonia, Animal Crossing, Viewtiful Joe, Pikmin en Mario Kart is het gevoel toch echt nog wel volop aanwezig.

Dat jij het niet meer vindt hoeft niet te betekenen dat het voor iedereen afwezig is, het kan ook zijn dat je smaak veranderd is.
pi_24574586
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef Lexie het volgende:

[..]

In SMS en the Wind Waker was hij ver te zoeken, maar bij games als Paper Mario, Metroid Prime, Donkey Konga, Tales of Symphonia, Animal Crossing, Viewtiful Joe, Pikmin en Mario Kart is het gevoel toch echt nog wel volop aanwezig.

Dat jij het niet meer vindt hoeft niet te betekenen dat het voor iedereen afwezig is, het kan ook zijn dat je smaak veranderd is.
wat jij wilt...
ik vind die games dus echt niet bijzonder ofzo , ik snap die ophef niet
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:40:50 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24574690
quote:
ik snap die ophef niet
Laten we daar maar niet over beginnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24574896
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Laten we daar maar niet over beginnen
pi_24574972
Je bent gewoon een zeikerd geworden als je de magie niet voelt in Pikmin,Metroid,Donkey Konga/Jungle Beat en etc. etc. !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_24577588
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:58 schreef Roi het volgende:
Je bent gewoon een zeikerd geworden als je de magie niet voelt in Pikmin,Metroid,Donkey Konga/Jungle Beat en etc. etc. !
wat versta je onder magie eigenlijk?
dat een spel leuk is?
dat een spel goed is?
dat een spel Hiiii haaa whoohooo! bevat van een dikke loodgieter?

Pikmin 1 vond ik wel leuk aleen te makkelijk en te kort , ik had 8 dagen over toen ik em uitgespeeld had met alle 30 items,deel 2 vond ik ronduit irritant,80% van het spel speel je in grotten en de grotten zijn geen ruk aan, alles wat boven de grond gebeurt is wel leuk maar er is weinig te doen , metroid kon ik niet inkomen Backtracken is niet mijn ding , en donkey konga ga ik al helemaaaaaal niet proberen , beetje als een idioot op trommels meppen...dies gek....
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:13:37 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24577641
De magie van Nintendo is niet uit te leggen. Als je hem niet voelt in de games moet je die games niet meer spelen.

In Pikmin zit de magie in de levendigheid van de wereld, de insecten die overal rondlopen/vliegen/kruipen, de blaadjes die dwarrelen, het water dat kabbelt, de schattigheid van de Pikmin en de fantastische geluiden die erbij horen. In Donkey Konga is het de mafheid van het trommelen en vooral het met meerdere trommelen. In Mario Kart is het het zweet in je bilspleet als je 1e ligt, bijna bij de finish bent een een blauw schild aan hoort komen. In Zelda is het de Zelda tune en het moment waarop je het Master Sword krijgt. Kleine dingen die een game groot maken en we daarom in onze harten sluiten.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:18:33 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24577711
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De magie van Nintendo is niet uit te leggen. Als je hem niet voelt in de games moet je die games niet meer spelen.

In Pikmin zit de magie in de levendigheid van de wereld, de insecten die overal rondlopen/vliegen/kruipen, de blaadjes die dwarrelen, het water dat kabbelt, de schattigheid van de Pikmin en de fantastische geluiden die erbij horen. In Donkey Konga is het de mafheid van het trommelen en vooral het met meerdere trommelen. In Mario Kart is het het zweet in je bilspleet als je 1e ligt, bijna bij de finish bent een een blauw schild aan hoort komen. In Zelda is het de Zelda tune en het moment waarop je het Master Sword krijgt. Kleine dingen die een game groot maken en we daarom in onze harten sluiten.

Komt ie Noot ........

________________O________________

Vooral dit stukje In Mario Kart is het het zweet in je bilspleet als je 1e ligt, bijna bij de finish bent een een blauw schild aan hoort komen. In Zelda is het de Zelda tune en het moment waarop je het Master Sword krijgt. Kleine dingen die een game groot maken en we daarom in onze harten sluiten.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24578212
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:49 schreef _Supreme het volgende:
jaaaaah ridley in MP!!
een van de beter bazen!
woow... dat beest is moeilijk...
nu 3 pogingen gedaan en bij die 3e was ik echt overtuigd dat ik zou winnen
dat laatste stukkie wil echt niet...
pi_24578549
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

Niemand had het beter uit kunnen leggen
Bij andere console (of developers) is het altijd zovan: GRAPHICS GRAPHICS GRAPHICS (hint naar EA) en de gameplay is bagger. En dan komt nintendo er aan, goeie graphics zijn niet altijd nodig om een spel leuk te maken. Kijk maar naar Zelda Four Swords, Donkey Konga en Animal Crossing, daar let je gwoon niet op
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:26:19 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24578706
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Niemand had het beter uit kunnen leggen
Bij andere console (of developers) is het altijd zovan: GRAPHICS GRAPHICS GRAPHICS (hint naar EA) en de gameplay is bagger. En dan komt nintendo er aan, goeie graphics zijn niet altijd nodig om een spel leuk te maken. Kijk maar naar Zelda Four Swords, Donkey Konga en Animal Crossing, daar let je gwoon niet op
De graphics bij NIntendo zijn ook gewoon goed, want functioneel Ik vind overigens wel dat ze met de nieuwe Zelda en Mario 128 wél moeten stunten met graphics. Ik wil een blinkend Master Sword, ik wil de haren kunnen tellen bij de orcs, ik wil de pet van Mario zien indeuken als Bowser zijn aarsch kicked en ik wil onder de rok van Peach kunnen kijken als er een windvlaag langskomt
pi_24579033
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De graphics bij NIntendo zijn ook gewoon goed, want functioneel Ik vind overigens wel dat ze met de nieuwe Zelda en Mario 128 wél moeten stunten met graphics. Ik wil een blinkend Master Sword, ik wil de haren kunnen tellen bij de orcs, ik wil de pet van Mario zien indeuken als Bowser zijn aarsch kicked en ik wil onder de rok van Peach kunnen kijken als er een windvlaag langskomt
Whehehehe, tuurlijk mag Nintendo wel eens met de graphics patsen, maar ze hebben het niet nodig, het is niet de grootste en belangrijkste eigenschap van de Gamecube, en naar mijn idee, is bij de Xdoos dat toch wel de voornaamste eigenschap...
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:55:50 #191
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24580307
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

Boost tegen Ridley aan als hij op de grond is. Je hebt em dan meteen 3/4 dood.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24580462
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

in mijn wavebird zitten flinke diepen krassen die ik er met mijn tandjes in heb gemaakt dankzij ridley .
Ik heb over Ridley zo'n 10 keer gedaan, terwijl ik de eindbaas toch wel de 2e keer dood had
Tri State. Tri State. !
pi_24580685
mwa zo moeilijk is hij niet ik had hem binnen 2 á 3 keer afgemaakt
je moet hem gewoon ff doorkrijgen
pi_24583404
het heeft mij 5 á 6 keer gekost
dat was echt een toffe baas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Wacko-Dreamer op 15-01-2005 17:36:53 ]
pi_24583735
vergeet je ze niet te scannen? die eindbazen

Ik vond de Nintendo-magie in Pikmin trouwens ver te zoeken.
De laatste keer dat ik die in een spel voelde was in het laatste stukje van de WindWaker, als je naar Hyrule gaat. Maar dat was helaas veel en veel te kort.
Comfortably numb
pi_24583990
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:44 schreef Denni5 het volgende:
vergeet je ze niet te scannen? die eindbazen
je moet weten waar je ze raken moet he
pi_24584477
wow, Jurjen geeft Jungle beat een 95! (in de power unlimited)
hij zegt dat je het spel binnen 3 uur hebt uitgespeelt, maar dat het heel leuk is om telkens opnieuw te doen.
Tri State. Tri State. !
pi_24584782
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef _Supreme het volgende:
wow, Jurjen geeft Jungle beat een 95! (in de power unlimited)
hij zegt dat je het spel binnen 3 uur hebt uitgespeelt, maar dat het heel leuk is om telkens opnieuw te doen.
Hier lag ook een PU vanmorgen. Die brief over het handvat aan de GC Die moet wel 12 zijn en het IQ van een goomba hebben
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24585338
Vertel dan wat er in de brief stond, je maakt me nieuwsgierig!!!

Vandaag Zelda gekocht en bleekt dat je echt 3 Advance moest hebben om met zijn vieren te spelen, niet met 4 controllers!!! Dat is wat minder vind ik!!!

Wou met mijn broer spelen met zijn 2en, dat lukt niet met 2 normale controllers............
pi_24585637
Even dat ding opzoeken, dan typ ik hem wel over
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')