Hier zijn ondertussen al 4 collega's binnen!quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:38 schreef nipeng het volgende:
Het was ook heerlijk rustig op de weg.
Zo mijn eerste shot doom is bijna afgelopen.
Luister nu naar "Ra at Dusk" van Sunn O))) dat is wel mooie muziek zo in de schemering.
Ook zwart kun je een smurf zijn, hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:15 schreef nipeng het volgende:
Ik HAAT smurfen!
*grmbl* en dan maken ze me blauw *grmbl*
Owjee.... Misschien roep je vaderlijke gevoelens bij hem op Jane??quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:33 schreef Jane het volgende:
God, word ik wéér wakker gebeld door die man van de woningbouw. En hij komt zo nog langs ook.Hij komt een attentie brrengen, zei hij. Wat zou het zijn, een Patio-paraplu of zo?
Hij vond het trouwens raar dat ik nog in bed lag. Wat heeft hij daar mee te maken?Ten eerste ging ik vannacht laat naar bed, ten tweede kon ik toen niet gelijk slapen omdat dat ding hier zoveel herrie maakt, en ten derde maak ik dat zelf wel uit!
Nog lekker geshopt in A'dam?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef thaleia het volgende:
Ha, ja, mooie titel! Wat Kan kan, kan Kan alleen he. De feeststemming zit er hier sowieso wel goed in, lees ik in de posts van Jane en seborik
Maar, Jane, dat zuigen door dat herrie-apparaat, vordert dat een beetje? Kun je inschatten hoelang je dat ding nog moet laten blijven loeien? Er zit vannacht zeker niets anders op dan maar ontzettend te gaan stappen?
Ik ga naar een feestje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef thaleia het volgende:
Maar, Jane, dat zuigen door dat herrie-apparaat, vordert dat een beetje? Kun je inschatten hoelang je dat ding nog moet laten blijven loeien? Er zit vannacht zeker niets anders op dan maar ontzettend te gaan stappen?
Maar vannacht was je nuchter toen je ging slapenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
Vannacht vond ik dat hij toch wel erg veel lawaai maakte, dus ik zie wel wat ik doe als ik na dat feest wil gaan slapen. Misschien dat ik hem dan wel even uitzet.
Als ze het zo aanpakken denk ik dat ze maar beter kunnen proberen gewoon buiten het nieuws te blijven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:27 schreef Jane het volgende:
Maar ja, gegeven paard enz. bla bla bla... Ik denk dat Patio zijn reputatie probeert op te vijzelen. Ze waren laatst heel slecht in het nieuws vanwege hun service. Vandaar ook dat ze nu dingen aan het opknappen en vervangen zijn. Zoals de watermeters..
Komt vanavond Sebroik nog langs op het forum?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Prettige avond allemaal!
Weet niet of ik dat nu zo'n compliment vindquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef dwerg het volgende:
Seth Gaaikema zou hem geopend kunnen hebben.
Dus dat kreeg je van Patio?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik heb net een hele lieve kaart gekregen van een hele lieve FOK!ker.![]()
Leuk beestjequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dit is Lara. nu net 9 weken dacht ik.
[afbeelding].
[afbeelding].
Zeker wetenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef Summoner het volgende:
Wat zie jij er lekker uit in het blauw, nipeng...![]()
Tot volgend jaar menschen. Maak me trots, zuip je een bult.
Nee, een half verlepte bos bloemen. Ze waren gisteren al aan de deur geweest, met de hele directie kennelijk, maar toen was ik even weg.quote:
Misschien kan je ze wat opfleuren door ze wat van het uit je huis verzamelde water te gevnquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:00 schreef Jane het volgende:
Nee, een half verlepte bos bloemen.
Wees maar vast trots, want dat komt zeker goed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef Summoner het volgende:
Maak me trots, zuip je een bult.
Cute.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding].
Toch nog gezellig geworden?quote:
Of het is een test Nipeng.....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef nipeng het volgende:
Tijn en Summoner zijn zeker nog aan het feesten.
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:53 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Of het is een test Nipeng.....![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding].
Dat is hier mislukt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:29 schreef thaleia het volgende:
Zonder kater het nieuwe jaar in, da's voor het eerst in heel, heel lange tijd
Nou, toen je dit postte, lag ik iig te maffenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:51 schreef nipeng het volgende:
Tijn en Summoner zijn zeker nog aan het feesten.
Oh god, hij (en zijn klonen) zijn weer terug. En het was net zo lekker rustigquote:Op maandag 3 januari 2005 08:05 schreef nipeng het volgende:
Ha een akoestischgitaarfundamentalist gespot op het forum!
Nu nog de verjaardagen. Beginnend zaterdag met mijn vaders 50-ste. Dezelfde avond viert mijn zus haar 22-ste. Op 22 januari vier ik mijn 20-ste verjaardag en de week erna moet mijn moeder eigenlijk ook nog.quote:Op maandag 3 januari 2005 07:09 schreef nipeng het volgende:
Zo, de "feestdagenperiode" (nou wat een feest...) is voorbij.
Tja, de jaarlijkse Fok-kerstamnestie is weer geweest en we zitten nu weer een maandje met allerlei zwakzinnigen en onbehouden boeren opgescheept. Gelukkig is 't maar tijdelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:44 schreef Litpho het volgende:
Oh god, hij (en zijn klonen) zijn weer terug. En het was net zo lekker rustig.
* Litpho gaat maar eens een mooie brandstapel van Martins Photoshoppen *
Ha die Tijn!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:27 schreef Tijn het volgende:
Mogguh mensen. Ik vind een "JAM is een janksmoel"-stickytopic ook geen slecht plan
Ha die Ripley!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha die Tijn!
Wat een heerlijke welgemeende boodschap van jou en Mike op O&N zeg
Make it so.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:11 schreef nipeng het volgende:
Summoner mag ik Dinand van Kane is een janksmoel..... sticky maken?
Kunnen we niet en snood plan smeden om JAM uit z'n tent te lokken? Dan issie zo weer wegquote:Op maandag 3 januari 2005 14:29 schreef Zanderrr het volgende:
Teveel eer, vind ik. Ik denk dat zijn verblijf hier wel weer van korte duur zal zijn (iets met 'ezel' en 'steen' en zo).
Jullie hebben om 04.00 uur 's nachts een boodschap ingesproken dat jullie me echt welgemeend een prettig 2005 wensten. Met ongeveer 16 keer de toevoeging "ik meen het" "Nee, ik meen het ook". Zo vaak dat ik bijna ging twijfelen of jullie het wel meendenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ha die Ripley!
Euh... ik weet er allemaal niet meer zoveel van eigenlijk
Ik kon me niet eens herinneren dat we wat hadden ingesproken.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jullie hebben om 04.00 uur 's nachts een boodschap ingesproken dat jullie me echt welgemeend een prettig 2005 wensten. Met ongeveer 16 keer de toevoeging "ik meen het" "Nee, ik meen het ook". Zo vaak dat ik bijna ging twijfelen of jullie het wel meenden
Ik was ook helder...heel de nacht wel...er zijn alleen wat stukken weg blijkbaar.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef Jane het volgende:
Oh, om kwart over 2 was je anders nog wel redelijk helder, Mike. Tenminste, je sms leek iig wel helder.![]()
Dan pesten we ook al z'n klonen ok?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef nipeng het volgende:
Hmja ik ben er niet zo voor om individuele users te pesten.
En ik vond hte nog wel zo'n aandoenlijke voicemailquote:Op maandag 3 januari 2005 15:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik was ook helder...heel de nacht wel...er zijn alleen wat stukken weg blijkbaar.
Zo dachten meer mensen erover. Ik vond het alleen wel vervelend dat ze vervolgens op de wc in slaap vallen en ik nietsvermoedend sta te wachten.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ach, een dikke feestsigaar hoort er ook bij met Oud en Nieuw.![]()
Mijn god Sebo, wat ben je toch een wildebras.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:13 schreef Seborik het volgende:
Wat een rust hier. Waar is het muziekvertier? Op het moment ben ik m'n operacollectie ingedoken wat heeft geleid tot het meebrullen van vier uur lang Die Walküre en nog een horde aan Puccini-liederen.
Jeez, ben je nu ook al aan de Russische vodka?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef Seborik het volgende:
Tijd voor Moskva Cheremushki op Chandos.
Het klinkt inderdaad als iets dat Bianca Castafiore zou zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef Seborik het volgende:
Groots en meeslepend blijf ik leven, klinkt zo bedroevend.
Meestal zit er een week of 6 tussen de verschillende afspraken, maar natuurlijk voer ik de eerst vier weken niets uit. Vervolgens wordt ik een beetje depri dat ik nog zoveel moet en dat ik nog niks af heb, om uiteindelijk in week 5 te beginnen, en halverwege die week weer een ebetje enthousiast te worden omdat het eindelijk ergens op begint te lijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef Seborik het volgende:
Hoe werk jij? Ik denk eerst stukken uit. Duizenden woorden die door neuronen schieten. Wekenlang. Vervolgens ga ik zitten en stromen ze eruit. Met bakken tegelijk en binnen no time staat het op papier, maar al die tijd doe ik niets dan artikelen lezen en plannen uitdenken.
Slaap wel trouwens.
Nostalgiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:18 schreef nipeng het volgende:
Kijk maar eens op de onderstaande link
Vooral bij de mensen met avatars die niet meer laden kan je het duidelijk zien.
http://web.archive.org/we(...)opic.php/390932/2/25
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:31 schreef Zanderrr het volgende:
*wackk wackka wack* John Shaft.. *wacka wacka*
Pijn aan je ogen lelijk. Ongelofelijk dat je daar jaren naar hebt zitten kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:03 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is die oude layout eigenlijk lelijk, als ik hem zo weer eens terugzie.
Het slapen bevalt altijd erg goed. Maar om 12:45 wakker worden, terwijl je tegen die tijd al dingen gedaan had willen hebben, dat is wel eens minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Seborik het volgende:
Was het wel lekker, zo'n beetje uitslapen, AoD?
Nee hoor, ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef Seborik het volgende:
Ben ik dan de enige die met veel plezier is teruggeschakeld naar de oude layout?
Same here, same herequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dus ook.Ik vind hem nog steeds geweldig!
Crashen? Op Fok! met Firefox? Dat heb ik echt nog noooooit gehad, met welke layout dan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:53 schreef Anton het volgende:
Nee, de oude layout is nog brakker als de nieuwe, Firefox crasht hier wat te vaak.
Toen ik er was, zat ik ook te twijfelen over de Eiffeltoren, toch maar niet gedaan, om dezelfde reden die jij al aanhaalt. Daarna kwamen we erachter dat we zonder rij de Arc de Triomphe op konden. Dat was ook wel erg gaaf, ook al was het minder hoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:57 schreef julekes het volgende:
Cool, net de eerste foto's van Parijs gezien. Mijn god wat hebben we anderhalve dag lang ontzettend de Yankee uitgehangen. Alles gezien, maar dan ook werkelijk alles..
"Zullen we Eiffeltoren op gaan?"
"Kijk die rij eens, dat is echt zonde van onze tijd.":{
Toch nog maar eens een keertje terug gaan en overal lekker de tijd voor nemen. Ik vond Parijs 's avonds trouwens mooier dan overdag. Maar dat kan ook komer doordat we kloteweer hadden overdag.
En dat was een goede keuze. Alleen werd het wat later dan gepland, dus heb ik nu weer weinig zin om iets nuttigs te doen. En ik moet nog een gigantische klerebende opruimen omdat er zaterdag wat mensen hier moeten slapen na het feest van mijn vader.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, laat die schoolboeken maar zitten. Ik ga me even opfrissen, even de stad in en dan bier drinken.
Dat zou betekenen dat je nog 2 en een halve dag hebt om de teringzooi op te ruimen. Ik zou haast denken dat dat genoeg moet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat was een goede keuze. Alleen werd het wat later dan gepland, dus heb ik nu weer weinig zin om iets nuttigs te doen. En ik moet nog een gigantische klerebende opruimen omdat er zaterdag wat mensen hier moeten slapen na het feest van mijn vader.
Zo dacht ik er ook over. Mijn moeder niet. Nou ja, ik zal zometeen hier bij de computer even een beetje opruimen. En dan doe ik straks of morgen mijn eigen kamer wel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:24 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je nog 2 en een halve dag hebt om de teringzooi op te ruimen. Ik zou haast denken dat dat genoeg moet zijn![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:13 schreef Seborik het volgende:
Hier draait een muziektip van MuadDib. Altijd goed.
Das kut ja. Heb je hem/haar al in zijn/haar gezicht gespuugd? Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:37 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Hè altijd fijn, zo'n werkgever die je alleen maar tegenwerkt en je behandeld als halve crimineel, terwijl je zelf al maanden bezig bent alles te doen om maar weer zo snel mogelijk aan de slag te gaan en zij het lieten afweten.![]()
Nou ja, gelukkig ga ik op vakantie. Kan ik mijn frustratie weer even laten zakken.
Maar je wilt verder niet kwijt waarheen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:08 schreef Jane het volgende:
Nee, toch maar niet gespuugd.
En ik ga naar de zon!
Daar kom je toch niet mee door het vliegveldquote:Op donderdag 6 januari 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
* Jane pakt voor de zekerheid een extra pak scheermesjes in.
quote:De Nederlandse Opera
coproductie met Gastprogrammering Het Muziektheater en Suntory Hal, Tokio
Tea
Tan Dun 1957 -
libretto van Tan Dun en Xu Ying
Wereldpremière 22 oktober 2002
In het negende-eeuwse Japan voert Seikyo, een hogepriester, de theeceremonie uit, zij het met een lege theepot en een leeg kopje. Hij overpeinst zijn vergeefse liefde voor de Chinese prinses Lan. In het China van de T’ang-dynastie strijden enige jaren eerder twee prinsen om het Boek van de Thee. Seikyo, de Japanse prins, wil daarmee de liefde van prinses Lan veroveren. Haar broer, de Chinese prins, kan in ruil voor het Boek duizend paarden krijgen. Is het mogelijk dat de liefde de haat overwint?
ik heb een album van het kronos quartet die ghost opera van tan dun spelen. Strijkkwartet en ook zoals jij zei `slagwerkers' erbij. Erg interessant.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Z het volgende:
Ik ben gister naar de Opera geweest. Dat is weer eens wat anders. De opera heet Tea en was apart maar leuk. De componist, die gister ook dirigeerde, wil oosterse opera met westerse combineren. Op het podium stonden drie 'slagwerkers' die allerlei geluiden maken met water, papier, stenen enz. En dat in combinatie met een 'normaal' orkest wat 'chinees' moest spelen maakte het wel leuk, maar ook een beetje zweverig, en ik had niet al m'n Zen meegenomen gister, dus het was maar goed dat het maar 2 uur duurde. En niet 4 uur zoals een gemiddelde agner opera.
[..]
Nou, dat viel best wel mee! Ik werd alleen af en toe van mn fiets afgeblazen door de wind toen ik naar huis fietste en ik heb 1,5 uur over 20 km gedaan. Maar verder was het best te doen!quote:
Veel plezier Jane!quote:Nou Jane, ik hoop dat jij beter weer tegemoet gaat.
Als je nog niet weg bent: goede reis en veel plezier.
Juist!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:59 schreef Zanderrr het volgende:
Veel plezier (als je nog niet weg bent)
Dat was het; interessant. Maar niet altijd even boeiend.ken de ghost opera niet overigens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb een album van het kronos quartet die ghost opera van tan dun spelen. Strijkkwartet en ook zoals jij zei `slagwerkers' erbij. Erg interessant.
Nu werkt het prima, nu jullie allemaal in Rotterdam zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:59 schreef Zanderrr het volgende:
Zo, het forum loopt weer lekker vandaag..
Had het al als hardcopy gelezenquote:Op zondag 9 januari 2005 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ga dan eerst maar dit lezen om morgen je collega's te kunnen overtuigen dat ze psychopaten in pakzijn.
Ik heb mn intermediair volgens mij gewoon niet gehad.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Had het al als hardcopy gelezen
Vond het artikel over wat we niet meer willen zien in 2005 leuker
Misschien heb je hier dan wat aan? Het is een programma die zowat alles in een doet. Kun je je kennissen en familieleden voortaan gewoon dit linkje sturen.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:48 schreef Zanderrr het volgende:
Die dingen worden wel steeds hardnekkiger, trouwens. Gewoon ff Spybot of Adaware draaien om het probleem te verhelpen werkt al nauwelijks meer.
Ik heb MuadDib ook nooit echt vertrouwdquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb mn intermediair volgens mij gewoon niet gehad.
Zou mijn postbode ook een psychopaat zijn???
of anders de beta tool van Microsoft Antispyware:quote:Op zondag 9 januari 2005 11:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Misschien heb je hier dan wat aan? Het is een programma die zowat alles in een doet. Kun je je kennissen en familieleden voortaan gewoon dit linkje sturen.
http://www.hitmanpro.nl/
Een soort alles-in-een-pakket. Hmm, ben ik nu een Tweaker?
Het was inderdaad erg gezellig, stom dat ik lang heb getwijfeld of ik wel zou gaanquote:Op zondag 9 januari 2005 12:12 schreef dwerg het volgende:
Oh, ik kan hier vast wel even zeggen dat het gisteren gezellig was in R'dam.
Hmmm, nog eventjes de kattebak verschonen. Ah, daar kan ik mooi Liejannuh's Intermediair voor versnipperenquote:
Meestal is het lop.com. Gewoon naar www.lop.com/help en remove tool gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:48 schreef Zanderrr het volgende:
Het zal wel weer spyware zijn, de laatste weken ben ik ook al iets te vaak door vrienden, kennissen en familieleden opgetrommeld om "die rare zoekbalk" weg te halen uit IE.
Die dingen worden wel steeds hardnekkiger, trouwens. Gewoon ff Spybot of Adaware draaien om het probleem te verhelpen werkt al nauwelijks meer.
ah, jij ook al zoveel?quote:Op maandag 10 januari 2005 06:58 schreef nipeng het volgende:
Lekker 4 uur geslapen gerust vannacht
Vandaag er weer fris tegen aan.![]()
Ik zie hier opties om je speakers uit te proberen met de hardste metal die je hebt en dan om 1 uur 's nachtsquote:Op maandag 10 januari 2005 09:25 schreef Tokus het volgende:
ja. als ze daar nog lang mee doorgaan wordt m'n 1e kennismaking met m'n nieuwe buren vast geen gezellige.
Niet zeuren, het is een prima systeem. De enige mensen die ik hoor klagen zijn de oudjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:37 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag de eerste dag op het werk met het fantastische, snelle en posbode-verslindende speeltje van TPG, de zogenaamde Huisnummersorteermachine. Ik maak er nog slechts 3 woorden aan vuil:
Kut met peren
oh ja, goedennamiddag Muziek![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:52 schreef Man_Made_God het volgende:
De enige mensen die ik hoor klagen zijn de oudjes.
Ik ben bijna postbode-af. Ik heb besloten toch maar carrière te maken in een andere sector.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef nipeng het volgende:
Hoeveel van die fucking postbodes waren er eigenlijk op Fok! rond?
Vast heel veel, maar er is natuurlijk maar 1 Helse Postbodequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef nipeng het volgende:
Hoeveel van die fucking postbodes waren er eigenlijk op Fok! rond?
Professioneel barhanger lijkt me wel watquote:
Geen geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer Julekes!
Nouja, dan moet je er maar een keer naartoe op vakantie!
Ow.quote:
niet in combinatie met werkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:09 schreef Tokus het volgende:
hou jij niet van fruit en van vrouwen?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow.
Dat is minder.
Ik heb vooral geen tijd voor vakantie, dat is ook niet zo goed.
En mijn collega gaat gewoon 8 weken op vakantie. Want die heeft afgelopen zomer zn vriendin zwanger gemaakt in Ghana en nu wordt ie pappa.
En wie mag al het werk gaan overnemen???![]()
![]()
* Litpho luiistert Ani diFranco - Akimbo *quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:03 schreef nipeng het volgende:
Begin de dag goed, begin de dag met Akimbo.![]()
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:51 schreef nipeng het volgende:
Ik wil eigenlijk een doomsmiley hebben.![]()
Ow. Dat is dan best lullig. Voor zowel jou als voor het team.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef dwerg het volgende:
Da's nou de tweede keer dit seizoen dat ik in een zwembad sta, en één van de twee teams niet komt opdagen. Ze stonden in de file op de A13, waar een vrouw van het viaduct wilde springen.
Ms paint gaat er op vooruit.. dat moet Tijn wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/
Succes.
ik doe m'n best, zelfs na 12 uur kolonisten............quote:Op zondag 16 januari 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb het volgende deel van de 'dag' reeks al klaarliggen, nu nog ff wachten tot deze vol zit
Zit je nog steeds te wachten, of ben je ondertussen maar gaan slapen ?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb het volgende deel van de 'dag' reeks al klaarliggen, nu nog ff wachten tot deze vol zit
Ja, nu mag het nog. Woensdag ben je te laat.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen muziek.
Ik ga nu een test maken voor sebbo.
De wedstrijd wordt een andere keer overgespeeld. En gelukkig had ik al een wedstrijd in dat bad gefloten, dus ik was er in ieder geval niet voor Jan Lul niks naartoe gereden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ow. Dat is dan best lullig. Voor zowel jou als voor het team.
De stoeptegel op de A4 bij Rijswijk. Ik kom er niet zo vaak, maar toevallig vorig weekend net wel.quote:Het is wel wat met die viaducten tegenwoordig.Ze gooien er of stoeptegels vanaf of ze willen er vanaf springen.
Dinsdag al.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, nu mag het nog. Woensdag ben je te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |