Had het al als hardcopy gelezenquote:Op zondag 9 januari 2005 09:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ga dan eerst maar dit lezen om morgen je collega's te kunnen overtuigen dat ze psychopaten in pakzijn.
Ik heb mn intermediair volgens mij gewoon niet gehad.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Had het al als hardcopy gelezen
Vond het artikel over wat we niet meer willen zien in 2005 leuker
Misschien heb je hier dan wat aan? Het is een programma die zowat alles in een doet. Kun je je kennissen en familieleden voortaan gewoon dit linkje sturen.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:48 schreef Zanderrr het volgende:
Die dingen worden wel steeds hardnekkiger, trouwens. Gewoon ff Spybot of Adaware draaien om het probleem te verhelpen werkt al nauwelijks meer.
Ik heb MuadDib ook nooit echt vertrouwdquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb mn intermediair volgens mij gewoon niet gehad.
Zou mijn postbode ook een psychopaat zijn???
of anders de beta tool van Microsoft Antispyware:quote:Op zondag 9 januari 2005 11:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Misschien heb je hier dan wat aan? Het is een programma die zowat alles in een doet. Kun je je kennissen en familieleden voortaan gewoon dit linkje sturen.
http://www.hitmanpro.nl/
Een soort alles-in-een-pakket. Hmm, ben ik nu een Tweaker?
Het was inderdaad erg gezellig, stom dat ik lang heb getwijfeld of ik wel zou gaanquote:Op zondag 9 januari 2005 12:12 schreef dwerg het volgende:
Oh, ik kan hier vast wel even zeggen dat het gisteren gezellig was in R'dam.
Hmmm, nog eventjes de kattebak verschonen. Ah, daar kan ik mooi Liejannuh's Intermediair voor versnipperenquote:
Meestal is het lop.com. Gewoon naar www.lop.com/help en remove tool gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:48 schreef Zanderrr het volgende:
Het zal wel weer spyware zijn, de laatste weken ben ik ook al iets te vaak door vrienden, kennissen en familieleden opgetrommeld om "die rare zoekbalk" weg te halen uit IE.
Die dingen worden wel steeds hardnekkiger, trouwens. Gewoon ff Spybot of Adaware draaien om het probleem te verhelpen werkt al nauwelijks meer.
ah, jij ook al zoveel?quote:Op maandag 10 januari 2005 06:58 schreef nipeng het volgende:
Lekker 4 uur geslapen gerust vannacht
Vandaag er weer fris tegen aan.![]()
Ik zie hier opties om je speakers uit te proberen met de hardste metal die je hebt en dan om 1 uur 's nachtsquote:Op maandag 10 januari 2005 09:25 schreef Tokus het volgende:
ja. als ze daar nog lang mee doorgaan wordt m'n 1e kennismaking met m'n nieuwe buren vast geen gezellige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |