Meestal zit er een week of 6 tussen de verschillende afspraken, maar natuurlijk voer ik de eerst vier weken niets uit. Vervolgens wordt ik een beetje depri dat ik nog zoveel moet en dat ik nog niks af heb, om uiteindelijk in week 5 te beginnen, en halverwege die week weer een ebetje enthousiast te worden omdat het eindelijk ergens op begint te lijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef Seborik het volgende:
Hoe werk jij? Ik denk eerst stukken uit. Duizenden woorden die door neuronen schieten. Wekenlang. Vervolgens ga ik zitten en stromen ze eruit. Met bakken tegelijk en binnen no time staat het op papier, maar al die tijd doe ik niets dan artikelen lezen en plannen uitdenken.
Slaap wel trouwens.
Nostalgiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:18 schreef nipeng het volgende:
Kijk maar eens op de onderstaande link
Vooral bij de mensen met avatars die niet meer laden kan je het duidelijk zien.
http://web.archive.org/we(...)opic.php/390932/2/25
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:31 schreef Zanderrr het volgende:
*wackk wackka wack* John Shaft.. *wacka wacka*
Pijn aan je ogen lelijk. Ongelofelijk dat je daar jaren naar hebt zitten kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:03 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is die oude layout eigenlijk lelijk, als ik hem zo weer eens terugzie.
Het slapen bevalt altijd erg goed. Maar om 12:45 wakker worden, terwijl je tegen die tijd al dingen gedaan had willen hebben, dat is wel eens minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:45 schreef Seborik het volgende:
Was het wel lekker, zo'n beetje uitslapen, AoD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |