abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juli 2002 @ 21:49:39 #1
32399 Crosswinds
See you in Walhalla
pi_5102763
Na mijzelf een hele dag gruwelijk vermaakt te hebben
met verschillende bands op Bospop in Weert, een dag
voor aanvang van Dynamo open air in diezelfde plaats,
werd ik verrast door een optreden van Neerlands trots
Kane. Aangezien ik niet zo,n fan ben, maar wel een muziek-
liefhebber, gaf ik de band toch een kans, want ik wilde toch mn plek innemen bij het podium voor Bush en Therapy!,
en ik stond toch bij te komen van een cool concert van de Suicidal Tendencies. Wat ik zag was een Pearljam°achtige
band, met een arrogant Haags homootje, die te beroerd was om zn bek open te doen als ie wat zei. Gadegeslagen back-
stage door Guusje Nederborst, zn neukertje, stond ie zich
zwaar uit te sloven. Toen hij na het eerste nummer erachter
kwam dat het publiek niet uit schoolmeisjes bestond, wat bij hem schok veroorzaakte, excuseerde hij zich voor het feit dat hij zo vlak na de Suicidal zn ding moest doen.
Op dat moment vloog er een stukje wortel het podium op,
waarna hij het publiek waarschuwde als er nog een keer een
stukje groente op het podium belandde, hij er mee zou stoppen. Zelden zo,n mietje meegemaakt.
Ik snap degene ook niet die zo,n band boeken, die
door zgn. b-bandjes uit de States finaal van het podium worden gespeeld. Eerst deden ze Pearl Jam na, om later door toevoeging van veel keyboards een gejat eigen geluid
te creeeren.
iedereen mag zich met mijn mening profileren.
pi_5102830
Lekker boeiend verhaal....

Breng eens wat nieuws

Trouwste user 2022 zondag 21 juli 2002 @ 21:56:01 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_5102845
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:55 schreef snellejelle het volgende:

Breng eens wat nieuws

De kat van de buren heeft zeven jonkies.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5102865
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:

Op dat moment vloog er een stukje wortel het podium op,
waarna hij het publiek waarschuwde als er nog een keer een
stukje groente op het podium belandde, hij er mee zou stoppen.

Hopelijk voor jullie was de plaatselijke groenteboer aanwezig
  zondag 21 juli 2002 @ 21:57:17 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5102867
er zijn ook mensen die het wel leuk vinden....

Ik ben er niet een van, maar ik laat wel mensen in hun waarde. Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten

Lekker boeie...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 21 juli 2002 @ 21:57:18 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5102868
het is z'n
en niet z,n

Leest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_5102890
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Komakie het volgende:

Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten

Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...
  zondag 21 juli 2002 @ 21:58:40 #8
2889 Zander
He's gone
pi_5102893
Volgens mij is Kane zo'n beetje de meest gehate band van heel dit forum, dus op zich vertel je niets nieuws. Toch mag ik altijd graag lezen hoe ze nu weer af zijn gegaan...

Keep up the good work!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5102895
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,n

ooooh nu snap ik het!! het was om die wortel!?
pi_5102896
Met jou kan ik praten

Buiten dat ik Kane muzikaal niet zo kan pruimen vind ik die Dinand maar een over het paard getilde kapsones lijdende etterbak met neigingen dat ie denkt dat ie Bono is ofzo.

Ik erger me elke keer als ik um op tv moet aanschouwen en ook ik heb hem eens noodgedwongen live moeten meemaken.

Knap vind ik hem ook niet...soms doet ie me zelfs aan Michael Jackson denken met dat rare neusje van hem en wat krachttrainig zou hem zeker niet mistaan.

Zo nu genoeg over die blaataap

zondag 21 juli 2002 @ 21:59:01 #11
19597 Skull
Stay hungry!
pi_5102901
Wat ben jij een stoere gozer zeg met die praatjes van je. Ga ergens anders uitjanken.
I don't even know what I'm doing here.
  zondag 21 juli 2002 @ 22:00:07 #12
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5102913
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,n

En dit is het muziekforum. Voor taalkundige opmerkingen kun je in literatuur terecht.
pi_5102918
een wortel... auw dat doet pijn!

maar Kane is inderdaad niet zo goede band... die gelukkig ook wortelgooiend publiek trekt!

zondag 21 juli 2002 @ 22:02:15 #14
2889 Zander
He's gone
pi_5102947
Hadden ze Dinand niet in de moshpit kunnen sleuren, iedereen een stukje Kane mee naar huis...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 21 juli 2002 @ 22:03:11 #15
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5102954
Als Kane "Kane" speelt is er weinig aan maar als ze U2 nadoen krijg ik kippenvel. Misscjien stom maar het is echt zo. Daar kan ik ook niks aan doen. Kijk maar eens naar de dvd "With ot without you" werelds.
Er gaat niks boven Urk
pi_5102973
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:02 schreef Zander het volgende:
Hadden ze Dinand niet in de moshpit kunnen sleuren, iedereen een stukje Kane mee naar huis...
Wat is eem moshpit?
  zondag 21 juli 2002 @ 22:04:39 #17
31876 Second_Phase
eenmaal, andermaal, verkocht!
pi_5102977
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:Zelden zo,n mietje meegemaakt.
Ik snap degene ook niet die zo,n band boeken, die
door zgn. b-bandjes uit de States finaal van het podium worden gespeeld. Eerst deden ze Pearl Jam na, om later door toevoeging van veel keyboards een gejat eigen geluid
te creeeren.
Haha, ja maar Dinand zelf probert Elvis na te doen. Met name toen aan het begin van Kane kon je duidelijk die geforceerde stem van hem horen. Hij is trouwens enorm fan van Elvis, laatst een interview gezien, kwamen ze bij hem thuis. Hij had daar o.a. een Elvis beeldje staan en nog wat troep. Een Elvis loser dus. Met alle respect voor de fans, maar hij is toch echt dood! Of is het een 2pac(man) verhaal
pi_5102980
ja en waarom zou ik een stukje kane willen?
  zondag 21 juli 2002 @ 22:04:54 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5102981
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...

Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Ze kunnen wel goed spelen maar het is niet je muziekstijl. Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.

Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.
Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5103107
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:

Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.

Dat is ook weer zo! Blijkbaar hebben die gasten die wortels gooiden het handboek "concerten bezoeken" niet goed gelezen...
  zondag 21 juli 2002 @ 22:25:30 #21
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_5103298
Sterallures.

De ziekte van vele bands tegenwoordig. Dinand is wat dat betreft terminaal.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  zondag 21 juli 2002 @ 22:25:41 #22
32399 Crosswinds
See you in Walhalla
pi_5103302
quote:

[..]

Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.

Het gaat er niet om waar jij liever naar luistert;
het gaat erom dat het in vergelijking met wat er nog meer
aan bands was, zij opvielen in negatieve zin.
iedereen mag zich met mijn mening profileren.
pi_5103343
quote:

[..]

Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Ze kunnen wel goed spelen maar het is niet je muziekstijl. Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.

Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.

Juist! Kane neemt tenminste nog de moeite zelf iets te schrijven en te bedenken..
pi_5104057
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Wat is eem moshpit?

http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg

dit

intelligence is in the eye of the beholder
  zondag 21 juli 2002 @ 23:20:53 #25
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5104155
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef Zander het volgende:
Toch mag ik altijd graag lezen hoe ze nu weer af zijn gegaan...
quote:
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg
Hakkuh
quote:
Wat ben jij een stoere gozer zeg met die praatjes van je. Ga ergens anders uitjanken.
Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-07-2002 23:24]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')