quote:De kat van de buren heeft zeven jonkies.
Op zondag 21 juli 2002 21:55 schreef snellejelle het volgende:
Breng eens wat nieuws
quote:Hopelijk voor jullie was de plaatselijke groenteboer aanwezig
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:
Op dat moment vloog er een stukje wortel het podium op,
waarna hij het publiek waarschuwde als er nog een keer een
stukje groente op het podium belandde, hij er mee zou stoppen.
Ik ben er niet een van, maar ik laat wel mensen in hun waarde. Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten
Lekker boeie...
Leest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
quote:Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Komakie het volgende:Als hij niet meer weer spelen omdat hij bang is voor worteltjes moet hij dat toch zelf weten
Keep up the good work!
quote:ooooh nu snap ik het!! het was om die wortel!?
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,nLeest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
Buiten dat ik Kane muzikaal niet zo kan pruimen vind ik die Dinand maar een over het paard getilde kapsones lijdende etterbak met neigingen dat ie denkt dat ie Bono is ofzo.
Ik erger me elke keer als ik um op tv moet aanschouwen en ook ik heb hem eens noodgedwongen live moeten meemaken.
Knap vind ik hem ook niet...soms doet ie me zelfs aan Michael Jackson denken met dat rare neusje van hem en wat krachttrainig zou hem zeker niet mistaan.
Zo nu genoeg over die blaataap
quote:En dit is het muziekforum. Voor taalkundige opmerkingen kun je in literatuur terecht.
Op zondag 21 juli 2002 21:57 schreef Peewee het volgende:
het is z'n
en niet z,nLeest heel lastig! Tiep dan gewoon zijn of tiep niet!
maar Kane is inderdaad niet zo goede band... die gelukkig ook wortelgooiend publiek trekt!
quote:Wat is eem moshpit?
Op zondag 21 juli 2002 22:02 schreef Zander het volgende:
Hadden ze Dinand niet in de moshpit kunnen sleuren, iedereen een stukje Kane mee naar huis...
quote:Haha, ja maar Dinand zelf probert Elvis na te doen. Met name toen aan het begin van Kane kon je duidelijk die geforceerde stem van hem horen. Hij is trouwens enorm fan van Elvis, laatst een interview gezien, kwamen ze bij hem thuis. Hij had daar o.a. een Elvis beeldje staan en nog wat troep. Een Elvis loser dus. Met alle respect voor de fans, maar hij is toch echt dood! Of is het een 2pac(man) verhaal
Op zondag 21 juli 2002 21:49 schreef Crosswinds het volgende:Zelden zo,n mietje meegemaakt.
Ik snap degene ook niet die zo,n band boeken, die
door zgn. b-bandjes uit de States finaal van het podium worden gespeeld. Eerst deden ze Pearl Jam na, om later door toevoeging van veel keyboards een gejat eigen geluid
te creeeren.
quote:Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja idd. Maar zoiets kun je wel verwachten als je als BreZah chicks band op gaat treden tijdens een metal festival...
Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.
Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.
quote:Dat is ook weer zo! Blijkbaar hebben die gasten die wortels gooiden het handboek "concerten bezoeken" niet goed gelezen...
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.
De ziekte van vele bands tegenwoordig. Dinand is wat dat betreft terminaal.
J.
quote:Het gaat er niet om waar jij liever naar luistert;
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn luister ik liever op de achtergrond naar Kane dan naar een nieuwe gare cover van 1 of ander madonna nummer.
quote:Juist! Kane neemt tenminste nog de moeite zelf iets te schrijven en te bedenken..
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Nou het getuigd ook niet echt van een erg goed publiek want zo slecht zijn ze live nou ook weer niet.
Ze kunnen wel goed spelen maar het is niet je muziekstijl. Groenten hoor je alleen op het podium te gooien als ze er ook nog es geen flikker van kunnen.Je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken, te luisteren. Je kunt ook ff wat anders doen he.
quote:http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Snoesje_Rules het volgende:[..]
Wat is eem moshpit?
dit
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef Zander het volgende:
Toch mag ik altijd graag lezen hoe ze nu weer af zijn gegaan...
quote:Hakkuh
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/images/gjsf/moshpit.jpg
quote:Wie jankt er nou, ohja. Als je iets tegen dit topic hebt meld je dat bij modjes en ga je geen niet-boeiende post adden.
Wat ben jij een stoere gozer zeg met die praatjes van je. Ga ergens anders uitjanken.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-07-2002 23:24]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |