Niet zeuren, het is een prima systeem. De enige mensen die ik hoor klagen zijn de oudjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:37 schreef MuadDib het volgende:
Vandaag de eerste dag op het werk met het fantastische, snelle en posbode-verslindende speeltje van TPG, de zogenaamde Huisnummersorteermachine. Ik maak er nog slechts 3 woorden aan vuil:
Kut met peren
oh ja, goedennamiddag Muziek![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:52 schreef Man_Made_God het volgende:
De enige mensen die ik hoor klagen zijn de oudjes.
Ik ben bijna postbode-af. Ik heb besloten toch maar carrière te maken in een andere sector.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef nipeng het volgende:
Hoeveel van die fucking postbodes waren er eigenlijk op Fok! rond?
Vast heel veel, maar er is natuurlijk maar 1 Helse Postbodequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:11 schreef nipeng het volgende:
Hoeveel van die fucking postbodes waren er eigenlijk op Fok! rond?
Professioneel barhanger lijkt me wel watquote:
Geen geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer Julekes!
Nouja, dan moet je er maar een keer naartoe op vakantie!
Ow.quote:
niet in combinatie met werkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:09 schreef Tokus het volgende:
hou jij niet van fruit en van vrouwen?
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow.
Dat is minder.
Ik heb vooral geen tijd voor vakantie, dat is ook niet zo goed.
En mijn collega gaat gewoon 8 weken op vakantie. Want die heeft afgelopen zomer zn vriendin zwanger gemaakt in Ghana en nu wordt ie pappa.
En wie mag al het werk gaan overnemen???![]()
![]()
* Litpho luiistert Ani diFranco - Akimbo *quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:03 schreef nipeng het volgende:
Begin de dag goed, begin de dag met Akimbo.![]()
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:51 schreef nipeng het volgende:
Ik wil eigenlijk een doomsmiley hebben.![]()
Ow. Dat is dan best lullig. Voor zowel jou als voor het team.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef dwerg het volgende:
Da's nou de tweede keer dit seizoen dat ik in een zwembad sta, en één van de twee teams niet komt opdagen. Ze stonden in de file op de A13, waar een vrouw van het viaduct wilde springen.
Ms paint gaat er op vooruit.. dat moet Tijn wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/
Succes.
ik doe m'n best, zelfs na 12 uur kolonisten............quote:Op zondag 16 januari 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb het volgende deel van de 'dag' reeks al klaarliggen, nu nog ff wachten tot deze vol zit
Zit je nog steeds te wachten, of ben je ondertussen maar gaan slapen ?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb het volgende deel van de 'dag' reeks al klaarliggen, nu nog ff wachten tot deze vol zit
Ja, nu mag het nog. Woensdag ben je te laat.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen muziek.
Ik ga nu een test maken voor sebbo.
De wedstrijd wordt een andere keer overgespeeld. En gelukkig had ik al een wedstrijd in dat bad gefloten, dus ik was er in ieder geval niet voor Jan Lul niks naartoe gereden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ow. Dat is dan best lullig. Voor zowel jou als voor het team.
De stoeptegel op de A4 bij Rijswijk. Ik kom er niet zo vaak, maar toevallig vorig weekend net wel.quote:Het is wel wat met die viaducten tegenwoordig.Ze gooien er of stoeptegels vanaf of ze willen er vanaf springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |