Ik ga naar een feestje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef thaleia het volgende:
Maar, Jane, dat zuigen door dat herrie-apparaat, vordert dat een beetje? Kun je inschatten hoelang je dat ding nog moet laten blijven loeien? Er zit vannacht zeker niets anders op dan maar ontzettend te gaan stappen?
Maar vannacht was je nuchter toen je ging slapenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
Vannacht vond ik dat hij toch wel erg veel lawaai maakte, dus ik zie wel wat ik doe als ik na dat feest wil gaan slapen. Misschien dat ik hem dan wel even uitzet.
Als ze het zo aanpakken denk ik dat ze maar beter kunnen proberen gewoon buiten het nieuws te blijven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:27 schreef Jane het volgende:
Maar ja, gegeven paard enz. bla bla bla... Ik denk dat Patio zijn reputatie probeert op te vijzelen. Ze waren laatst heel slecht in het nieuws vanwege hun service. Vandaar ook dat ze nu dingen aan het opknappen en vervangen zijn. Zoals de watermeters..
Komt vanavond Sebroik nog langs op het forum?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Prettige avond allemaal!
Weet niet of ik dat nu zo'n compliment vindquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef dwerg het volgende:
Seth Gaaikema zou hem geopend kunnen hebben.
Dus dat kreeg je van Patio?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik heb net een hele lieve kaart gekregen van een hele lieve FOK!ker.![]()
Leuk beestjequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dit is Lara. nu net 9 weken dacht ik.
[afbeelding].
[afbeelding].
Zeker wetenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef Summoner het volgende:
Wat zie jij er lekker uit in het blauw, nipeng...![]()
Tot volgend jaar menschen. Maak me trots, zuip je een bult.
Nee, een half verlepte bos bloemen. Ze waren gisteren al aan de deur geweest, met de hele directie kennelijk, maar toen was ik even weg.quote:
Misschien kan je ze wat opfleuren door ze wat van het uit je huis verzamelde water te gevnquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:00 schreef Jane het volgende:
Nee, een half verlepte bos bloemen.
Wees maar vast trots, want dat komt zeker goed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:24 schreef Summoner het volgende:
Maak me trots, zuip je een bult.
Cute.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dit is Lara. nu net 9 weken dacht ik.
[afbeelding].
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |