Nee hoor, ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef Seborik het volgende:
Ben ik dan de enige die met veel plezier is teruggeschakeld naar de oude layout?
Same here, same herequote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dus ook.Ik vind hem nog steeds geweldig!
Crashen? Op Fok! met Firefox? Dat heb ik echt nog noooooit gehad, met welke layout dan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:53 schreef Anton het volgende:
Nee, de oude layout is nog brakker als de nieuwe, Firefox crasht hier wat te vaak.
Toen ik er was, zat ik ook te twijfelen over de Eiffeltoren, toch maar niet gedaan, om dezelfde reden die jij al aanhaalt. Daarna kwamen we erachter dat we zonder rij de Arc de Triomphe op konden. Dat was ook wel erg gaaf, ook al was het minder hoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:57 schreef julekes het volgende:
Cool, net de eerste foto's van Parijs gezien. Mijn god wat hebben we anderhalve dag lang ontzettend de Yankee uitgehangen. Alles gezien, maar dan ook werkelijk alles..
"Zullen we Eiffeltoren op gaan?"
"Kijk die rij eens, dat is echt zonde van onze tijd.":{
Toch nog maar eens een keertje terug gaan en overal lekker de tijd voor nemen. Ik vond Parijs 's avonds trouwens mooier dan overdag. Maar dat kan ook komer doordat we kloteweer hadden overdag.
En dat was een goede keuze. Alleen werd het wat later dan gepland, dus heb ik nu weer weinig zin om iets nuttigs te doen. En ik moet nog een gigantische klerebende opruimen omdat er zaterdag wat mensen hier moeten slapen na het feest van mijn vader.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, laat die schoolboeken maar zitten. Ik ga me even opfrissen, even de stad in en dan bier drinken.
Dat zou betekenen dat je nog 2 en een halve dag hebt om de teringzooi op te ruimen. Ik zou haast denken dat dat genoeg moet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat was een goede keuze. Alleen werd het wat later dan gepland, dus heb ik nu weer weinig zin om iets nuttigs te doen. En ik moet nog een gigantische klerebende opruimen omdat er zaterdag wat mensen hier moeten slapen na het feest van mijn vader.
Zo dacht ik er ook over. Mijn moeder niet. Nou ja, ik zal zometeen hier bij de computer even een beetje opruimen. En dan doe ik straks of morgen mijn eigen kamer wel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:24 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je nog 2 en een halve dag hebt om de teringzooi op te ruimen. Ik zou haast denken dat dat genoeg moet zijn![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:13 schreef Seborik het volgende:
Hier draait een muziektip van MuadDib. Altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |