Bedankt voor je sarcastische, nutteloze reactiequote:Op donderdag 30 december 2004 21:48 schreef Puschkin het volgende:
zo hee. Gelukkig ben je niet paranoïde...... als ik jou was zou ik lekker ergens in de jungle gaan wonen, heb je nergens last van. Zijn er geen complotten, hoef je nooit je legitimatie te tonen en wordt er helemaal niets van je geregistreerd. Heb je waarschijnlijk eindelijk wat rust in je leven![]()
dit is politiek vriendquote:Op donderdag 30 december 2004 22:04 schreef sizzler het volgende:
Geen POL, misschien iets voor GC?
Het doet anders wat denken aan paranoia...quote:
Naïef stuk mens. De europese commissie bestaat uit 13 mensen die boven alle parlementsleden in de EU staan. Zij zijn onaantastbaar voor ELKE wet (behalve het internationaal straf tribunaal, waar Saddam Houssein kennelijk niet onder valt) en zo ook die van Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Xtreem het volgende:
Na je voorbeeldje van putten ben ik al afgehaakt. Jij noemt het immuniteit. Ik zeg, het valt niet onder het nederlands recht. Maakt dat ze immuun? voor de NL wet, ja, voor de EU wet, nee.
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger makenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:02 schreef da_micha_man het volgende:
Ik denk dat Puschkin dan maar eens zou moeten weten hoe het er over 50 jaar gaat uitzien. Ik denk dat TS hier wel even de realiteit beschrijft, en de mensen er bij moeten stilstaan dat 'waarschijnlijk' andere mensen ons leven aan het overnemen zijn. Stel je voor dat over 50 jaar of zo, iedereen een chip in zun lijf heeft waar alles mee wordt geregisteerd wat je doet.....
Nee, idd, daar moet zeker nu iets aan gedaan worden....blijf niet stilstaan.!!
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef sjun het volgende:
Je post zou volgens mij beter tot zijn recht komen in THRU, al kun je het hier natuurlijk proberen...
Wees liever blij dat een strenge controle op passagiersbewijzen het terroristen wat bemoeilijkt om aan boord te komen.
Jij bent een goed voorbeeld van iemand die al erg beinvloed is. Misschien laat deze tekst je het snappen:quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger maken
Laat je meevoeren door waanzin en krijg een mening zoals jij hebtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van iemand die al erg beinvloed is. Misschien laat deze tekst je het snappen:
"Human beings have a higher form of play, which we call "cognition." Cognition is elementary: It means that, we're faced with problems, which contradict what we had believed. We face a problem, when the evidence is, that what we believed, is not true. Or, it was sometimes true, but then again, sometimes it was not. These are called paradoxes, contradictions, in life."
Wat maken dit soort praktijken je als persoon? Naïef en onverschillig. Laat je meevoeren door de massa en heb geen mening.![]()
Ik zou eens met Dr. Phil "There is no reality, only perception." McGraw gaan bellen.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.
Ik zal het je nog 1 keer zeggen. Het is geen strenge controle op passagiersbewijzen (wist je dat babymeld niet mee mag, maar 4 doosjes lucifers en 2 aanstekers wel?)
Ze houden nauwkeurig bij wie waar wanneer en met wie iemand vliegt. Zo kan geen enkele wereldleider vliegen zonder dat het word genoteerd.
Anders uitgelegd, jou geliefde Balkenende kan dus nooit discreet reizen naar welke plek dan ook! Ook moet zijn reis 48 uur van tevoren bekend zijn.
Er zijn geen terroristen.
Wat grappig, ik wist niet dat mensen betaald kregen om dingen te posten op FOK. Maar ja jou onnozel gekeutel zal veel mensen ervan weerhouden actie te ondernemen. Dat zal het geld wel waard zijn. Lees mijn stukje en reageer erop ipv zinloze dicussies te voeren over mijn moeder. Ga anders alle documantaires bekijken over 9/11. Kijk naar fahrenheit 9/11 van michiel moore. Doe iets.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:57 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Laat je meevoeren door waanzin en krijg een mening zoals jij hebt![]()
Wat is het probleem dat ze bijvoorbeeld van ieder vliegtuig willen weten wie er in zit? Moeten we dan maar het risico lopen dat we weer een herhaling krijgen van 11-september, alleen omdat een paar mensen dat niet willen. Jij noemt dat onnodig registreren van gegevens, ik vind dat erg hypocriet. Ik weet zeker dat als bijvoorbeeld je moeder in een van de gekaapte vliegtuigen had gezeten, dat je wel voor het registreren van dat soort gegevens was.
Ja he, ik maak ook deel uit van het grote complotquote:Op donderdag 30 december 2004 23:10 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik wist niet dat mensen betaald kregen om dingen te posten op FOK. Maar ja jou onnozel gekeutel zal veel mensen ervan weerhouden actie te ondernemen. Dat zal het geld wel waard zijn. Lees mijn stukje en reageer erop ipv zinloze dicussies te voeren over mijn moeder. Ga anders alle documantaires bekijken over 9/11. Kijk naar fahrenheit 9/11 van michiel moore. Doe iets.
En over onnozel gekeutel gespoken.....quote:Ook al zou je gelijk hebben. Er zaten maximaal 400 moeders in die vliegtuigen. Dat is 400 voor. 6 biljoen tegen. Wie is hier hypocriet?
uuhhhh......jij bent toch begonnen met dit topicquote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef junkie19 het volgende:
Ik wens je succes in je waanzin. Moge liegen en bedriegen overwinnen. Geef mensen geen kans zelf een beeld te vormen! Fuck het allemaal jij weet het beter!
Dat is geen immuniteit, niet zozeer, want het bedrijf, of althans het grondgebied, is van de EU. Euratom, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:49 schreef junkie19 het volgende:
laten wij mijn extreme gedachtes analyseren.
Bedrijven genieten immuniteit in nederland:
http://noordholland.sp.nl/vragen48.shtml
Er zijn 9 bedrijven met deze status, hierboven 1 voorbeeld. lees kamervragen van de SP
extreme gedachte = waar
Laat je aangrijpen door onzinnige propaganda en ontvang er gratis een mening bij, plus het badinerende toontje dat bij Groot Gelijk hoort.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Laat je meevoeren door de massa en heb geen mening.![]()
Helaas. U gaat niet door voor de Marc Dutroux wisselbokaal.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Even wakker worden nuchter Nederland!
- El Qaida bestaat niet
- Moslim terrorisme bestaat niet
Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo!
alle media op de Nederlandse TV is GECENSUREERD.
----------------------------------------------------
www.rense.com
kamervragen gesteld door de SPquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is geen immuniteit, niet zozeer, want het bedrijf, of althans het grondgebied, is van de EU. Euratom, als ik het goed heb.
Graag zie ik een bedrag tegemoet. Maar ik heb niets ontvangen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Toch zou het best kunnen, hoor, dat mensen betaald worden om wat op Internetfora neer te kwakken. Zo zou ik jou best willen betalen omdat ik er plezier in schep cretins te zien die geloven dat de Protocollen geen fictie zijn.
Vroeger stopten ze die in de dierentuin, maar toen werden ze bosjesmannen genoemd.
In sommige opzichten wel, aangezien de Protocollen al bijna een eeuw lang als vuil ontmaskerd zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:12 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het is geen vroeger meer meneer de With,
Des te erger voor de Australiers.quote:en ik ben geen bosjesman.
Ondanks al die studies heeft JP het charisma van een zachtgekookt eitjequote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef sjun het volgende:Mr. dr. Jan Pieter (Jan Peter) Balkenende werd op 7 mei 1956 geboren te Kapelle.
Na het behalen van het diploma Atheneum studeerde hij geschiedenis (doctoraal examen 1980) en Nederlands recht (doctoraal examen 1982) aan de Vrije Universiteit te Amsterdam.
In 1992 ...
bladiebladiebla![]()
.... eerste kabinet, dat zijn naam droeg. Vanaf 27 mei 2003 is hij opnieuw minister-president, minister van Algemene Zaken, en wel van het Tweede Kabinet-Balkenende.
Haha je hebt wel humorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In sommige opzichten wel, aangezien de Protocollen al bijna een eeuw lang als vuil ontmaskerd zijn.
Om van ontkenners van de Holocaust nog maar te zwijgen.
[..]
Des te erger voor de Australiers.
Dank je.quote:
Ik wil je ook niet voor kwade antisemiet uitschelden, hoor. Maar die Protocollen, en bijvoorbeeld ook Rense.com waar een volkomen gewetenloze nep-wetenschapper als Zundel gelegenheid wordt geboden zielig te doen en waarbij citaten aan Sharon over wereldoverheersing worden toegeschreven, deugen gewoon niet.quote:het intresseert mij niet of het Moslims, Joden, Amerikanen, Fascisten , rijke elites, aliens of een combinatie hiervan (wat waarschijnlijk zo is) de wereld proberen te veranderen.
Kijk, ik beschouw het als volgt; terroristen bestaan wel degelijk. Gedeeltelijk zijn die het directe product van hun levensomstandigheden, doorgaans door anderen veroorzaakt.quote:De hele wereld geloofd in terroristen, de hele wereld doet aan moslim haat.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen vinden dat ze zo goed passen in de tijd waarin we leven. Het zijn grotendeels algemene uitspraken waar je altijd wel wat van kunt herkennen. Bovendien is het geschreven door leden van een geheime dienst; en ja, die weten wel het een en ander van subversieve activiteiten.quote:En of het volgens die protocollon gaat? Weet ik veel, ik ben 21 jaar. Ik weet geen fuck, maar ik lees die protocollen, ik leer ervan, ik zie hoe het past in actuele gebeurenissen. Ik sla het op, en ga verder met leren. Je moet het met mij eens zijn dat er veel wijze teksten staan in de protocollen die nu toepasbaar zijn?
Ik vind niemand minderwaardig hoor, of het moet Zundel zijn.quote:Als je mij minderwaardig vind vanwege mijn afkomst of denkt dat ik haat voel jegens andere mensen dan moet je dat maar doen. Zegt veel over jezelf.
Je kan dan wel mooi gaan kijken in wat voor topics ik reageer, maar lees dan ook gelijk even wat er staat dan.... Er is al een identificatieplicht vanaf 1994, het is nu alleen iets uitgebreid. En je kan nog steeds niet alleen staande gehouden worden voor een id-controle, dus je kan gewoon met een gerust hart over straat vanaf 1 januariquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:02 schreef junkie19 het volgende:
Reactie voor meneer de With.
Vanaf volgend jaar is er een identificatie plicht, wat ook meteen betekend dat je op elke grond staande gehouden kunt worden.
Heb je wel eens gehoord van kostenbesparing? Als je dan zelf een eigen bedrijf hebt, zou je dat toch wel moeten inzien. Daarnaast wil de NS op die manier ook het zwartrijden tegengaan. Maar ik zou maar stoppen met werken voor dat soort bedrijven, want zo help je alleen maar mee aan een totale "big brother" maatschappijquote:Volgend jaar krijgen studenten een OV pas met chip. Zo kun je precies zien waar ze reizen en laat ik toevallig weten (ik werk met mijn bedrijf oa voor NS International en vele andere multinationals) dat de NS vergaande plannen heeft om alles te automatiseren.
grow up..... maak jezelf nou niet belangrijker dan je bent..... Er is dus een soort ondergrondse beweging die jou begeleidt? Dream on knul......quote:En zo zijn er nog duizenden dingen waar mijn jonge geest tegenaan loopt. Gelukkig zijn er meer mensen net als ik, die niets liever willen dan deze veranderen stoppen, terugdraaien of mezelf erop voorbereiden. Ik word dan ook begeleid door een paar invloedrijke familie's en docenten van verschillende universiteiten.
Doe dat dan zelf ook eens. Jij haalt al je wijsheden van een aantal paranoïde websites en bent blind voor alle andere dingen om je heen...kom dan niet aan met "objectief te kijken". Gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat er geen terroristen zijn........maar op een dag word je vanzelf ingehaald door je naïviteitquote:Wat ik je zou willen vragen is objectief te kijken naar de wereld, niet naar joden of moslims of bush of el qaida. Maar naar alles wat veranderd, en waarom het veranderd. Kijk daarna naar de gevolgen, wij hebben er iig geen baat bij. Wie wel?
Voor iemand die zelf aangeeft dat hij niks weet, heb je anders een aardige drang om je beweringen als waarheid te willen verkondigen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:31 schreef junkie19 het volgende:
[..]
En of het volgens die protocollon gaat? Weet ik veel, ik ben 21 jaar. [b]Ik weet geen fuck{/b], maar ik lees die protocollen, ik leer ervan, ik zie hoe het past in actuele gebeurenissen. Ik sla het op, en ga verder met leren. Je moet het met mij eens zijn dat er veel wijze teksten staan in de protocollen die nu toepasbaar zijn?
hier komt het woord wereld dominatie in me op.....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger maken
Levens over nemenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
hier komt het woord wereld dominatie in me op.....
Anderen nemen onze levens eigenlijk gewoon over![]()
Met objectief kijken bedoel ik dat je meer moet gaan lezen, en vooral niet naar het nieuws moet luisteren. Alles is gecencureerd vriend! Alles!. Op die websites die ik heb gegeven is misschien de helft waar, de helft misschien niet. Het is hoe dan ook beter dan alles wat je de afgelopen 3 jaar in het nieuws hebt gehoort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:08 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Je kan dan wel mooi gaan kijken in wat voor topics ik reageer, maar lees dan ook gelijk even wat er staat dan.... Er is al een identificatieplicht vanaf 1994, het is nu alleen iets uitgebreid. En je kan nog steeds niet alleen staande gehouden worden voor een id-controle, dus je kan gewoon met een gerust hart over straat vanaf 1 januari
[..]
www.gelijkoversteken.org
Heb je wel eens gehoord van kostenbesparing? Als je dan zelf een eigen bedrijf hebt, zou je dat toch wel moeten inzien. Daarnaast wil de NS op die manier ook het zwartrijden tegengaan. Maar ik zou maar stoppen met werken voor dat soort bedrijven, want zo help je alleen maar mee aan een totale "big brother" maatschappij
[..]
Het bespaart inderdaad kosten. Wat jij niet weet en ik wel is dat betalen op de stations (eten drinken e.d.) ook mogelijk gemaakt wordt met die kaarten. Het pinnen/chippen wordt ook gepromoot. Dat betekend dat iedereen in Nederland over een periode van 3 tot 10 jaar elektronisch zal betalen.
grow up..... maak jezelf nou niet belangrijker dan je bent..... Er is dus een soort ondergrondse beweging die jou begeleidt? Dream on knul......
[..]
Het is geen ondergrondse beweging het zijn hoog geleerde mensen die zich met hand en tand verzetten tegen alle privavy en vrijheidsontnemende veranderingen. Het zijn stichtingen, universiteiten maar ook grote bedrijven die bv computers, autoonderdelen en fruit produceren/exporteren. Zij helpen mij en mijn bedrijf financieel vanwege mijn idealistische instelling en contacten in het buitenland.
Doe dat dan zelf ook eens. Jij haalt al je wijsheden van een aantal paranoïde websites en bent blind voor alle andere dingen om je heen...kom dan niet aan met "objectief te kijken". Gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat er geen terroristen zijn........maar op een dag word je vanzelf ingehaald door je naïviteit
Theo van Gogh is 1 moord door 1 persoonquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Theo van Gogh viel vanzelf dood inderdaad.
Serieus ofwat??quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
-
Onnodig administreren van gegevens:
Wist je dat er in de hele wereld geen enkel vliegtuig mag opstijgen tenzij de volledige passagierslijst 48 uur van tevoren is overlegt aan de Amerikaanse overheid? Dit is doorgevoerd na de aanslagen van 11 september (samen met die belachelijke toegangscontrole). Ik kan het weten want ik heb enige tijd op de KLM helpdesk gewerkt.
Heb je ook hard bewijs dat het onzin is? Tot nu toe beperk je jezelf tot wat dom geblaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Theo van Gogh is 1 moord door 1 persoon
In de SPITS stond dat er een "el qaida" link was naar Spanje. Maar dat is onzin!!!!!!! Net als wat de directeur van de AIVD uitkraamt!
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.quote:In dit jaar zijn er 26 moorden gepleed in amsterdam en 23 in Limburg?? Gaan we nu alle kampers in Limburg haten??? Nee!!
klopt helemaal de bush administratie en de AIVD hangen deze ideologie eraan. Dank je wel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.
De Bush administratie (sic) hangt de ideologie eraan? Ik heb Condoleeza Rice er nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:46 schreef junkie19 het volgende:
[..]
klopt helemaal de bush administratie en de AIVD hangen deze ideologie eraan. Dank je wel.
fantastisch, er zitten dan ook waarlijkke staatsmannen bij. Neem bijvoorbeeld Chirac.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.
Iets zegt me dat je het niet bij één keer zult laten...quote:Ik zal het je nog 1 keer zeggen.
Nog wel. binnenkort mag je ook dat gaan afgeven. Veiligheidsvoorschriften.quote:Het is geen strenge controle op passagiersbewijzen (wist je dat babymeld niet mee mag, maar 4 doosjes lucifers en 2 aanstekers wel?)
Een uitstekende zaak. Zo blijft er ook een betere controle voor de kiezers wat er met hun belastingcenten gebeurt.quote:Ze houden nauwkeurig bij wie waar wanneer en met wie iemand vliegt. Zo kan geen enkele wereldleider vliegen zonder dat het word genoteerd.
De man is nog steeds niet verplicht het vliegtuig te nemen.quote:Anders uitgelegd, jou geliefde Balkenende kan dus nooit discreet reizen naar welke plek dan ook! Ook moet zijn reis 48 uur van tevoren bekend zijn.
Tijd voor een andere mantra, deze is wel weer vaak genoeg herhaald...quote:Er zijn geen terroristen.
Het is vast een complot van hem en zijn klonen...quote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef junkie19 het volgende:
Het is toevallig dat je onder deze nick reageerd op dit topic en op het topic over identificatie plicht, en verder niet.
suggereren is het werkwoordquote:Het is toevallig dat je de dicussie trekt naar 9/11 en vage dingen zegt die mensen alleen in de war maken. Je suggesteerd dat ik 9/11 fantastisch vind.
Een getuigenis over de eigen persoon wordt doorgaans van nul en generlei waarde beschouwd. Ook ik ben er weinig van onder de indruk. Maar daar hoef jij dan weer niet van onder de indruk te zijn.quote:Het is een kut film wat niet eens een topje van de ijsberg dekt. Er zijn maar liefst 13 documantaires gemaakt ovr 9/11, die ik allemaal heb gezien. 3 ervan vond ik wel goed. Vooral die ene met bommen onder het tweede vliegtuig wat insloeg. Het enige wat ik tof vind is dat Micheal Moore tegen schenen trapt.
Iets waar ik erg goed in ben.
Verneem ik hier een schoolvoorbeeld van projectie? Of lijkt het er slechts zeer sterk op?quote:Ik wens je succes in je waanzin.
Tsja, het leven is hard... Je geeft echter wel gauw op. Als jij de waarheid in pacht hebt heb je nogal wat verantwoorelijkheid te dragen...quote:Moge liegen en bedriegen overwinnen.
Waarom zouden mensen zich geen beeld kunnen vormen uit zowel de woorden van jou, die van mij als die van vele anderen?quote:Geef mensen geen kans zelf een beeld te vormen! Fuck het allemaal jij weet het beter!
Ach ach ach... alles in het engels en ook nog in kapitalen. Alle kenmerken van een spamberichtje zijn alweer voorbij gekomen. Wat is het toch fijn dat het ieder vrij staat er een eigen geloof op na te houden en dat dit geloof in ons vrije land duchtig bekritiseerd kan worden opdat wat licht is tot het licht kan blijven gaan.quote:"IN ORDER TO PUT PUBLIC OPINION INTO OUR HANDS WE MUST BRING IT INTO A STATE OF BEWILDERMENT BY GIVING EXPRESSION FROM ALL SIDES TO SO MANY CONTRADICTORY OPINIONS AND FOR SUCH LENGTH OF TIME AS WILL SUFFICE TO MAKE THE "people" LOSE THEIR HEADS IN THE LABYRINTH AND COME TO SEE THAT THE BEST THING IS TO HAVE NO OPINION OF ANY KIND IN MATTERS POLITICAL, which it is not given to the public to understand, because they are understood only by him who guides the public. This is the first secret."
Ik vind zo'n identificatieplicht wel makkelijk. Nu moet de politie een hoop tijd steken in het achterhalen van valse namen. Dat wordt op deze manier een stuk makkelijker en kunnen ze dus meer tijd steken in serieuze zaken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:02 schreef junkie19 het volgende:
Reactie voor meneer de With.
Vanaf volgend jaar is er een identificatie plicht, wat ook meteen betekend dat je op elke grond staande gehouden kunt worden.
Het zal me weinig boeien dat ze weten waar ik ben omdat mijn mobiel toch wel aanstaat. De KPN bewaard die gegevens een jaar en ik heb er persoonlijk nog totaal geen last van gehad. Zelfs geen gespecificeerde reclame. Voor de politie zijn die gegevens erg handig.quote:Volgend jaar krijgen studenten een OV pas met chip. Zo kun je precies zien waar ze reizen en laat ik toevallig weten (ik werk met mijn bedrijf oa voor NS International en vele andere multinationals) dat de NS vergaande plannen heeft om alles te automatiseren.
Die GPS ontvanger geeft je positie aan niemand door. Die ontvangt alleen maar. Of gaan ze dat invoeren?quote:Gelukkig heb je nog een auto, die maar door 80 GPS sattelieten in de gaten word gehouden.
Mja hier moet ik even over nadenken. Op zich is het goed als bepaalde instanties bij bepaalde info kunnen terwijl een derde partij dit niet kan. Mmmmquote:Zelfs encryptie van data wordt aan banden gelegd. Dit gebeurt niet alleen in Nederland maar in heel de wereld!
Ik ben met je eens dat een regering een motief heeft om ons werkzame slaven te maken. Scheelt een hoop geld en ze kunnen weet ik veel wat voor rotzooi uithalen. Of dit ook gebeurd heb ik geen idee van maar ik geloof dat terroristen echt wel bestaanquote:Er veranderd nu zoveel, zo snel en voor zulke onduidelijke redenen. Het kan niet goed zijn. Het is onmogelijk dat deze dingen veranderen met goede intenties of door de regering van de landen zelf.
Dat weet ik niet. Als ik het journaal kijk zie ik aanslagen. Als inperking van privacy het moeilijker maakt om aanslagen te plegen dan ben ik best voorstander. Ze hebben in ieder geval bij mij de grens nog niet bereikt van wat ik in wil leveren.quote:Wat ik je zou willen vragen is objectief te kijken naar de wereld, niet naar joden of moslims of bush of el qaida. Maar naar alles wat veranderd, en waarom het veranderd. Kijk daarna naar de gevolgen, wij hebben er iig geen baat bij. Wie wel?
gaap..zeggie?quote:Even wakker worden nuchter Nederland!
I know.quote:- El Qaida bestaat niet
- Moslim terrorisme bestaat niet
ja ik weet het.quote:Massa media - bewust toebrengen van angst.
Zonder dat je het weet hebben al die media aandacht aan terrorisme e.d. grote gevolgen. Zo worden er privacy ontnemende wetten aangenomen (of andere wetten veranderd) en krijgen andere partijen steeds meer macht over de Nederlandse staat.
Balkenende doet zijn best en weet weinig hoe het dus echt zit...arme man..die moeilijke bochten ook altijd die hij tegen komt en dan maar lullen zoals hij dit geleerd heeft van de mediatrainers..nix zeggen in een uur lullen.quote:Het stuk verdriet Balkende en kornuiten zijn hiervoor verantwoordelijk, ik snap niet dat Beatrix haar hoed niet afneemt en ze er een flinke mep mee verkoopt! Dat zal ze leren! Zie een paar kleine voorbeelden.
9 is een mooi getal he..heb ik iets mee.quote:Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben!
soms moet ik mezelf ook identificeren..quote:Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo! Op www.gelijkoversteken.org lees je meer en wat je kunt doen om mee te helpen deze enorme schending van rechten (vrij over straat lopen) terug te draaien.
heeft geen zin man.quote:Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
Welnee die is door een atoombom veroorzaakt. De NWO zit daarachter en hij is door de Mossad geplaatst samen met CIA mannen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef JoZzephus het volgende:
ps wat een ramp he die tsunamis en zo ineens zonder waarschuwing.
jeetje mineetje.
Ik hoop dat je weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef sjun het volgende:
[..]
fantastisch, er zitten dan ook waarlijkke staatsmannen bij. Neem bijvoorbeeld Chirac.
[..]
Iets zegt me dat je het niet bij één keer zult laten...
[..]
Nog wel. binnenkort mag je ook dat gaan afgeven. Veiligheidsvoorschriften.
[..]
Een uitstekende zaak. Zo blijft er ook een betere controle voor de kiezers wat er met hun belastingcenten gebeurt.
[..]
De man is nog steeds niet verplicht het vliegtuig te nemen.
[..]
Tijd voor een andere mantra, deze is wel weer vaak genoeg herhaald...
De Plato van de totalitaire staat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is schyzofreen om de doctrines van de massa boven de wetten van plato te stellen.
Klopt dat is in Nederland ook al zo. Ik werk bij een pizzeria in Den Haag en ik check van iedere klant welke maat, hoeveel en wat voor condooms hij heeft gekocht die dag.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In Amerika (PATRIOT ACT 2) is het al zo ver, dat het bedrijf waar jij een pizza koopt.. weet hoeveel condooms jij die dag bij de drogist hebt gekocht.
Je begrijpt wat ik bedoel toch? Het is nu gemakkelijk, en zelfs legaal om alle gewenste informatie te verzamelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:38 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Klopt dat is in Nederland ook al zo. Ik werk bij een pizzeria in Den Haag en ik check van iedere klant welke maat, hoeveel en wat voor condooms hij heeft gekocht die dag.
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In Amerika (PATRIOT ACT 2) is het al zo ver, dat het bedrijf waar jij een pizza koopt.. weet hoeveel condooms jij die dag bij de drogist hebt gekocht.
Waarom worden die dingen dan nu pas zover doorgevoerd? Natuurlijk komt terrorisme en de technologie beter uit, maar het kon toch ook eerder? Ik hoop iig dat de Supreme Court nog een beetje ballen heeft en de DoI (dat ze de Constitution verdedigen is imo onzin, want die is erop gebaseerd) zullen blijven steunen en de ideeen erachter.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat je zegt.
Wie je contacten zijn, wat zij kopen, en bezitten.. en of een ieder van jullie van waarde kan zijn voor de corporatie.
Het is compleet fout en on-Amerikaans als je kijkt naar waar het land op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?
Het gaat om informatieverzameling over ELKE burger.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Het gaat om informatieverzameling over ELKE burger.
Ja wat het nut ervan is? totale controle straks.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Nynex het volgende:
Wacht maar
quote:tot we beginnen met het chippen van elk mens, dan begint de fun pas echt
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:26 schreef Hallulama het volgende:
PeeJay, heb jij The Power of Nightmares al gezien? Zo nee, kijken, en reageer, volgaarne...
(je verhaal over geloven geldt voor beide kanten, goed en fout, waarbij 't vaak van te voren niet duidelijk is of goed inderdaad goed is, en fout inderdaad fout, volg je wel?)
Dat zou je idd eerder van de Burger King verwachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?
Ik snap totaal niet waarom een pizzeria nou info over elke burger moet opslaan.
Heb je nooit 'attack of the killer tomatoes' gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:27 schreef MUUS het volgende:
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?
Goede vraag. Ff speculeren. Eehhhhh.quote:Ik snap totaal niet waarom een pizzeria nou info over elke burger moet opslaan.
En niet alleen de pizzeria, ook het telefoonbedrijf, de postbode.. De ziekenhuizen, de doktoren, de gigantische internationale corporaties als Microsoft, en Experian.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb je nooit 'attack of the killer tomatoes' gezien
[..]
Goede vraag. Ff speculeren. Eehhhhh.
Uit onderzoek is gebleken dat agressie o.a. afhangt van wat je eet (gevangen kregen een dieet en het aantal incidenten in de gevangenis halveerde). Mss wil de regering deze pizza-info gebruiken om de bevolking in te kunnen schatten of criminaliteit te bestrijden. Ofzo.
Ik ben bang dat ik er met de beste wil van de wereld niet meer van kan maken. De vraag is of jij het nodig vindt dat ze die info van je weten. Zelf boeit het me niet zo maar principieel kun je er natuurlijk op tegen zijn.
"quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook hard bewijs dat het onzin is? Tot nu toe beperk je jezelf tot wat dom geblaat.
[..]
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.
Wat zijn Jihad-extremisten anders dan ontaarde Moslims? Mormonen?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De aanslag op de WTC is immers waarschijk niet door moslims gedaan, maar door Jihad extremisten van de "Taliban ofzo" ( Was het niet saoudi Arabie:? Bin Laden?).
Nee, door gestoorden die betrekkingen onderhouden met liefhebbers van terrorisme.quote:En nu is er ineens een band met allerlei moslim extremisten? moorden in dit land worden ineens gepleegd door terroristen groepen?
Volgens de Hofstadgroep zelf was het wegens de vergelijking van de Schepper met een Varken.quote:Ze worden hoogstens gepleegd door mensen, die het niet eens zijn met het feit dat moslims uitgespuugd worden.. omdat Bush een moslim land binnenviel.
Ik scheer toch niet iedereen over een kan? Aanslagen worden gepleegd door het uitschot van de religies, of het nu Joden, Hindoeisten, Boeddhisten (die zijn er ook) of Christenen zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Johan, wat is de grand wizard van de KKK dan anders dan een ontaarde christen?
Als we het daarop gaan gooien........
De KKK had ook politieke betrekkingen..
Die beschreven de moslims, zowieso de mensen met een ander huidskleurtje als varkens.
Je moet niet alles over 1 kam strijken
Er bestaan ook in Nederland groepen als http://www.stormfront.org
Dat weerspiegelt ook niet de gemiddelde Nederlander!
Misschien dat Al Qaeda inderdaad niet meer in staat is om een georganiseerde aanval uit te voeren. Maar terroristische organisaties zitten zo in elkaar dat je dat nooit zeker kan weten. Onderbouwing van dit statement is dus ook in de praktijk onmogelijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
- El Qaida bestaat niet
Bestaat wel. Ga maar eens naar Irak of Israel, dan piep je wel anders.quote:- Moslim terrorisme bestaat niet
Je verbind hier een keten van zaken aan elkaar, zonder enige onderbouwing.quote:Massa media - bewust toebrengen van angst.
Zonder dat je het weet hebben al die media aandacht aan terrorisme e.d. grote gevolgen. Zo worden er privacy ontnemende wetten aangenomen (of andere wetten veranderd) en krijgen andere partijen steeds meer macht over de Nederlandse staat.
Het stuk verdriet Balkende en kornuiten zijn hiervoor verantwoordelijk, ik snap niet dat Beatrix haar hoed niet afneemt en ze er een flinke mep mee verkoopt! Dat zal ze leren! Zie een paar kleine voorbeelden.
Onzin. Deze bedrijven genieten immuniteit voor het NEDERLANDSE recht. Dat is omdat de plek waar deze bedrijven staan feitelijk een stukje buitenland zijn. Net als dat de Nederlandse ambassade in Bejing een stukje buitenland is. Wanneer je op een dergelijke plek bent gelden daar niet de wetten van het land waarbinnen dat stukje grond valt. Zo werkt dat. Maar de Europese wetgeving is wel degelijk van toepassing, zoals ook staat in het artikel waar je naar verwijst: "Alleen het Europese Hof van Justitie zou mogen optreden."quote:Immumiteit:
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben! voorbeeld
Dat is niet waar. De politie heeft een legitieme aanleiding nodig. Het probleem is echter dat deze maatregelen misbruik in de hand werkt. Wat is een legitieme aanleiding? Gelukkig zijn er nog mensen die zich hiertegen verzetten, want dit is een schending van de privacy en de potentie voor misbruik is in ieder geval aanwezig. Je wordt ook niet opgepakt, je krijgt hooguit een boete. Een andere straf is niet mogelijk. Wel mogen ze je meenemen naar het politiebureau om uit te zoeken wie je bent, maar dat was al lang zo.quote:Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo! Op www.gelijkoversteken.org lees je meer en wat je kunt doen om mee te helpen deze enorme schending van rechten (vrij over straat lopen) terug te draaien.
Onzin. Je kunt nog steeds ter plekke op het vliegveld een vliegticket boeken. Bovendien heeft de Amerikaanse overheid geen klap te maken met een binnenlandse vlucht in Nederland. Ik denk eerder dat het zo is dat er geen vliegtuig in de VS mag landen zonder dat de volledige passagierslijst is overhandigd aan de autoriteiten in de VS. Je vraagt van ons jou te geloven omdat je bij de KLM helpdesk gewerkt hebt, maar gezien het feit dat je hier dingen beweert die aantoonbaar onjuist zijn heeft jouw woord niet zoveel gewicht meer.quote:Onnodig administreren van gegevens:
Wist je dat er in de hele wereld geen enkel vliegtuig mag opstijgen tenzij de volledige passagierslijst 48 uur van tevoren is overlegt aan de Amerikaanse overheid? Dit is doorgevoerd na de aanslagen van 11 september (samen met die belachelijke toegangscontrole). Ik kan het weten want ik heb enige tijd op de KLM helpdesk gewerkt.
ISP's hebben al gezegd dat ze daar niet aan kunnen en willen beginnen. Het is nog maar zeer de vraag of iets dergelijks van de grond komt. http://www.webwereld.nl/nieuws/20157.phtmlquote:Ze willen nu al het internet verkeer in Europa voor een periode van 1 jaar bewaren! Laat het niet toe! http://www.netkwesties.nl/editie114/artikel1.html
Voor zover ik weet heeft de Chinese variant van Google zich laten "censureren" in de zin dat er bepaalde links naar sites die de Chinese overheid niet aanstonden niet worden weergegeven. Maar dat is niet echt censuur. Censuur is het verbieden van bepaalde publicaties, vooraf. Google is geen medium op zich, het is een search engine. Het is een kwalijke zaak dat Google dit toestaat, maar daar staat tegenover dat de Chinese bevolking nog heel wat informatie kunnen vinden via Google die de Chinese overheid waarschijnlijk ook niet kan waarderen. http://news.zdnet.co.uk/i(...)0375,39167942,00.htmquote:www.google.com is GECENSUREERD (ja, google.nl ook)
Er bestaat in Nederland geen censuur. Alleen achteraf is het mogelijk om bezwaar te maken. Slechts bij hoge uitzondering kan een uitzending oid. van tevoren verboden worden, wanneer het van tevoren al duidelijk is dat uitzending een schending van auteursrecht oid. zou zijn.quote:alle media op de Nederlandse TV is GECENSUREERD.
Nonsens, zie hieronder.quote:----------------------------------------------------
De link hieronder is een tekst die gebruikt word door een groep mensen wiens doel wereld dominantie is. Alle voorbeelden hierboven zijn de effecten van hun beleid. Het lezen van deze tekst kan erg confronterend zijn. Onthoud dat er 4 stadia zijn waar mensen altijd doorheen gaan. Ontkenning, boosheid, verdriet en acceptatie. Ik wil graag dat acceptatie zou veranderen in reactie.
http://educate-yourself.org/cn/protocolsofsion.shtml
Interessante mix aan complottheoriën. Even kijken of ze ook weten wie Kennedy vermoord heeft...quote:Je kunt de volgende websites doorspitten als je meer informatie wilt:
www.rense.com
Je denkt toch niet dat ik een site die het heeft over een "holy handgrenade" en "orgone generators" en een "succor punch" serieus ga nemen hé?quote:
Niet WEER de Illuminati en de vrijmetselaars. Kom op, verzin iets origineels. Mag de Bilderberggroep er dan ook tenminste bij? En chemtrails zijn onzin, het zijn CONtrails, gewoon condenserend water...quote:
Doe niet zo para. Die site sluit niet af, hij is gewoon retentraag.quote:
Dus jij bent niemand?quote:Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
Geen dank.quote:Dank je wel voor het lezen.
Oei! Had hij het over de Reptilians?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zelfs uit de toespraak van Balkenende tijdens het overlijden van Juliana is uit geknipt.. er is 7 seconden video geknipt uit de toespraak die men in BenvDorp lieten zien.
Juist, keuze, geen censuur.quote:Censuur bestaat logischerwijs, zo zijn er in het jaar 2004 in Hart van Nederland exact 2500 nieuwsitems getoont, om maar even een voorbeeld te noemen..
Gerichte keuze is er altijd.
Dank je.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je verhaal is lang, je naam is toepasselijk, en je geeft een sterke onderbouwing..
Umm, beweer je nu dat het onmogelijk is om de samenzwering overtuigend aan te tonen omdat de samenzwering te goed in elkaar zit en dat, ergo, die samenzwering dus bestaat? If so, dan is dat een prachtig voorbeeld van een cirkelredenering...quote:Er zijn altijd redenen om het te weerleggen, omdat die redenen gegeven worden door deze mensen..
Wanneer was die samenzwering vanzelfsprekend? Bron?quote:Verder baseert deze samenzwering zich vooral op het feit dat er een fantasie-sfeer over heen hangt, terwijl het (zelfs eerder deze eeuw nog) vanzelfsprekend was.
Ik geef je volledig gelijk, een logische interpretatie..quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Darksoulz het volgende:
Ik heb nu een aantal topics lopen doorlezen van Extreme Knowledge en tussen al die verhalen met (helaas) niet doortastende bewijzen is mij toch wel het een en ander opgevallen aan jou.
1. Je vindt dit een discussieforum en das helemaal oke. Maar in plaats van echt te discussieren ben je eigenlijk alleen maar in je eentje (samen met een paar anderen die er soms bij komen) de hele wereld proberen te overtuigen van jouw standpunten. Dat zou op zich oke zijn als je niet zo'n ontzettende druk uitoefent op de non-believers. Iedereen die er ook maar een beetje tegenin gaat wordt overladen met allerlei links naar de meest ongeloofbare websites ever. Ik bedoel "Niburu"website is dus wel echt de grootste lariekoek website die ik (en anderen) ooit heb gezien.
2. Je hebt vast een universitaire opleiding genoten en weet ik wat al. Ik geloof je, maar kom op man! Voor iemand die een universitaire graad heeft ben je toch redelijk onprofessioneel bezig. Ik ben zelf ook iemand die wel gelooft in bepaalde complot theorien. Ik weet gewoon dat ze niet 100% bewijsbaar zijn. Jij weet dat ook en geeft dat ook wel toe, maar aan de andere kant merk ik toch ook telkens weer dat je het toch als een solid evidence probeert op te dringen aan mensen die er gewoon even over willen praten en het niet gelijk als zoete koek willen slikken. Sorry dat komt op mij niet over als universitair, maar eerder als laaggeschoold en kort door de bocht. Chill out en probeer te levelen want dat is niet alleen het gebrek van sommige disbelievers (lees ook: bashers) maar wel degelijk ook een gebrek van jou!!
3. Allemaal mooie theorien en wie weet zijn ze allemaal waar!!! Wat bereik je er dan in godsnaam mee? Wat wil je eigenlijk uitleggen aan de wereld? Dat je diep van binnen gewoon erg ongelukkig bent met een oppervlakkig leven en dus probeert door mooie (en ik meen serieus af en toe zeer mooie) theorien te verzinnen, je eigen leven wat meer spanning te geven? Ik denk dat alle dingen die jij overal post meer een beeld geven over jouw psyche (hoe voel je je nu echt diep van binnen?) dan over hoe de wereld echt in elkaar zit!!!
Ik wilde dit niet als een bash laten overkomen. Ik wilde wel even zeggen:
"Ga gewoon een redelijke discussie aan, overal zijn skeptici en die maken ook hun punt. Jij staat naar mijn idee niet open voor hun kant. Jouw beeld is volgens jou de absolute waarheid terwijl je eigenlijk (en je bent universitair opgeleid dus moet je het hier bijna wel mee eens kunnen zijn) totaal geen wetenschappelijke bewijzen levert van ook maar iets. Iemand die een vraag stelt wordt al snel verwezen naar de mooie archeologie waaraan jij jouw draai hebt gegeven en hun de hunne. Maar jouw draai is voor jou waar dus die van hun is automatisch onzin of te oppervlakkig. Kijk ook naar andermans beeld. Ik denk als je dat doet wordt je door een stuk meer mensen al veel serieuzer genomen.
Maargoed succes verder ermee. Ik blijf (selectief) lezen![]()
Sterker nog. Ik kan best inkomen bij een situatie waarin een massale genocide voorkomt. Waarbij slechts een handjevol mensen de dans ontspringt, waarbij er grootschalige vervormingen plaatsvinden in het menselijk denken. Ik geloof zelf ook in zaken als dat er buitenaardse wezens hier kwamen en mensen een evolutionaire voorsprong gaven. Ufo's, area 51 en ga zo maar door.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik geef je volledig gelijk, een logische interpretatie..
Ik kan alleen zeggen, probeer het van de believer-kant te zien.. Wat zou jij doen als je feitelijk overtuigd was van een paar dingen, en wist dat daar een massale genocide achter ligt?
Ik bedoel, sommige dingen, zijn, als ze waar zijn, dingen die als ze uitkomen, massale impact behoren te hebben.. het is soms gewoonweg vreemd dat iemand het zonder te lezen af wil doen als onzin.. ook al is er een 1% kans dat het waar is? Is het dan niet gelijk al nodig om te onderzoeken?
Ik accepteer de mening van iedereen, maar sommige zijn ronduit kortzichtig ge"bash" te noemen.. en vooral de reacties op posts waar ik zelfs nog even extra bij zet: "Dit is Niet mijn mening, maar puur gekopieerde informatie"
Hoef ik niet uit te leggen want het is niet waar. Ik weet namelijk waar je het over hebt omdat ik op een forum rondhang wat met name bevolkt wordt door Amerikanen. Die hebben dat destijds ook besproken, mede aan de hand van nieuwsberichten uit de VS. Dat het op de grote nieuwszenders niet of nauwelijks aandacht heeft gekregen is waar, maar het boeit ook gewoon niet. Voor verreweg de meeste Amerikanen waren deze kandidaten toch niet interessant. Als je googled vind je echter zat verwijzingen, dus zo geheim was die arrestatie nou ook weer niet...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Skeptic, kan je me dan uitleggen.. waarom bijvoorbeeld de arrestatie van de 2 overige presidentskandidaten in de V.S. nooit in het nieuws is geweest?
Het was wel bij ANP bekend toch?
Wat heeft DAT er nou weer mee te maken? Bill Gates doneert ook een hoop en ik vind 'em nog steeds een grote sukkel en MicroSoft een bedrijf wat waardeloze software maakt.quote:Nee de samenzwering is wel degelijk aan te tonen, alleen is er ook een "daglicht"-kant van deze mensen.. Sommigen van de NWO fascistische samenzwering zullen bijvoorbeeld een hoop donaties leveren bij bijv rampen.
Nogmaals: bron???quote:De Illuminati zelf zijn eigenlijk altijd een vanzelfsprekend iets geweest, we dachten trouwens dat we eindelijk van ze af waren.
Dat ze bekend zijn betekent nog niet dat ik angstig onder m'n bed kruip... De link met samenzweringen is nog steeds niet overtuigend aangetoond.quote:Totdat ze ineens bij de Egyptische overheid gingen eisen om een "millenium-viering", waarbij ze gouden toppen op de piramides wilden zetten..samen met die vrijmetselaars.
De Vrijmetselaarsloge's zijn verder ook wereldwijd bekend, in Nederland hebben we 144 vestigingen.
Wat is bij ons bekend? Het bestaan van die groep, of het "feit" dat deze groep deels uit Illuminati zou bestaan of het feit dat de hoogste rang binnen de Vrijmetselaars de Illuminati zijn? Dat is ook een handige truuk, drie dingen in één zin samen zetten en dan vragen of we het ermee eens zijn...quote:De Bilderberg groep, wat gedeeltelijk uit deze "verlichtten" bestaat, (hoogste rang vrijmetselaars) is toch ook bij ons allemaal bekend?
Wat wil je hiermee zeggen? Je probeert iets te insinueren maar het ontgaat me compleet wat dat nu is. Het maakt mij geen bal uit met wie Trix aan tafel zit.quote:trouwens tegenwoordig overkomen als een hele leuke organisatie.. Frapant is wel waarom de Financieel Directeur van Shell bij koningin Beatrix aan tafel moet zitten, of bij Helmut Kohl.
Het zal wel...quote:De CFR, centre of foreign relations in Amerika is ook heel bekend, het bedrijf van Rockefeller.. dat zichzelf een schaduw-onderdeel van de regering mocht noemen.
Kreeg later de rechten van het organiseren van de Bilderberg conferentie, sindsdien betaald Rockefellers wereldbank de Bilderberg uitjes.
Welke nationale reserve? In Nederland is de Nationale Reserve een krijgsmachtonderdeel, in de VS hebben ze ook de National Reserve, een term die gebruikt wordt om nationale parken mee aan te duiden, maar ook een strategische oliereserve. Of bedoel je de Federal Reserve, http://www.federalreserve.gov/ ?quote:De National Reserve van Amerika, dat weet toch iedereen? Is in handen van Canada, Rothschild, Rockefeller.. en kornuiten?
De link "scientific evidence" op Billy's pagina geeft (bij mij althans) een blanke pagina, zegt wel genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:42 schreef Hallulama het volgende:
Darksoulz, die UFO's van Billy wiebelen, alsof ze aan een touwtje hangen, kan jij mij vertellen waarom men dit als serieus en schokkend bewijs ziet? Ik snap er geen hout van.
En waarom komen ze dan in 2006 met een video waarin ze alle grote grove censuur in hetquote:Op maandag 3 januari 2005 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oei! Had hij het over de Reptilians?
Censuur op de minister-president? Zit die niet in het complot, of is het gewoon een onverbeterlijke roddelaar?
[..]
Juist, keuze, geen censuur.
Noem eens iets, wat moet (kan) er volgens jou aan gedaan worden?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
original fakequote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:24 schreef Hallulama het volgende:
Deze vind ik toch wel erg vet moet ik zeggen, hier kan Billy nog wel een puntje (of twee) aan zuigen:
http://www.angelfire.com/wizard/wizardfl/wtcufo.rm
Mijn pappa werkt bij de McDonald's.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:51 schreef dodeca het volgende:
1 Mijn ex-schoonvader was minister in dit land en heeft mij al de in en outs van politiek den haag laten zien inclusief de oranjes.Ik heb daar veel van geleerd,toegegeven in eerste instantie ben ik me wezenloos geschrokken maar dat hoorde bij mijn inwijding.
Uilen kunnen niet praten. 'Oehoe' is geen woord.quote:2 Een deel van mijn familie zijn de Warners. Van die broetjes weet je wel. Je kijkt vaak naar filmpjes van deze assholes! want dat zijn het! Ze hebben een bedrijfje en dat heet Time Warner AOL en dat laatste spreek je uit als OWL en dat is in vogel taal Moloch dus al met al ben ik niet blij met deze familie tak maar ze hebben me veel verteld.Dat was fase twee in mijn inwijding.
Ohja voor rasing die er weer geen reet van snapt Moloch is een uil en dat is een belangrijke vogel en die spreekt een taal en rasing dit vind je niet terug in je sukkel data base.
Behalve dan voor de grootste uil van Europa, Bubo bubo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:51 schreef Rasing het volgende:
Uilen kunnen niet praten. 'Oehoe' is geen woord.
Briljante post. Jij hebt gelijk, want jij hebt gelijk. Nou, dat is geen discussie, dus wat doe je dan op een forum als dit? Een forum als dit is bedoeld voor discussie, niet voor het bashen van iedereen die het niet met jou eens is. Ik heb tenminste nog de moeite gedaan om te proberen een dialoog aan te gaan, de meesten op dit forum zouden daar niet eens aan beginnen, denk ik...quote:
Ik zou de bankrekening van, pakweg, Jomanda wel eens willen zien... of Maharishi Mahesh Yogi.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:07 schreef Skeptic het volgende:
Denk jij nu echt dat een redelijk denkend mens zomaar voetstoots aanneemt wat een ander zegt? Als dat zo was, dan zou het wel HEEL makkelijk zijn om geld te verdienen...
bron?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:09 schreef Marcel1984 het volgende:
ik heb laatst een boek gelezen
ik kan hem wel op internet zetten, the worlds biggest secrets.pdfquote:
quote:We zijn allemaal slaven van het systeem
Denk maar hier over na:
Als je geboren wordt, staat je levenspad al VAST.
Je hebt geen eigen doel. Die wordt voor je gecreeerd.
Namelijk overleven in deze samenleving!! En niet in de natuur.
CULTUUR dus... Je wordt geboren >> Kleuterschool >> basisschool etc etc.
Vervolgens ga je werken tot je 65ste. en DAN mag je pas gaan genieten van je "vrijheid".
Ik zie hetzelfde gebeuren met legbatterijen etc. we zijn net als een stelletje kippen op deze aardkloot aan het rondhuppelen met maar een doel: geld geld geld ipv de eiren eieren en eieren.....
Umm. Mijn levensloop is niet bepaald standaard en ik ken wel meer mensen die niet bepaald op een "standaard" manier door het leven gaan. Dus ik ben bang dat je in je eerdere post de zaak wat oversimplificeert.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:07 schreef captivity het volgende:
Sceptic.. heb je mijn korte maar ozo veelzeggende post gelezen?
Zegt tog meer dan genoeg?
Ik ben gelovig en mede daarom ben ik het met je eens. Maar dat is vast niet wat jij bedoelt...quote:Je bent hier niet alleen omdat je ouders het wilden.
Wil nog niet zo lukken, denk ik...quote:Je bent hier om GELD te prduceren voor de samenleving / maatschapij......
En de rest van de 15 miljoen mensen in dit land... En de paar miljard mensen daarbuiten...quote:Nou en wie is die maatschapij? Jij & Ik.
Mij sturen? Whahahahaha... Dat is nog zo makkelijk niet...quote:En we hebben allemaal mensen die ons "sturen".
Ja en?quote:Pcies een structuur die men in bedrijven hanteert van de laagste werknemer tot de directeur.
Trek ik dat in twijfel dan?quote:Trek je conclusie en je weet dat er meer is dan alleen presidenten en koning(in)en
Nee juist niet. Zoals ik al eerder zei: ik neem ZELDEN iets klakkeloos aan. Niet van links, niet van rechts, niet van Balkenende, Blair of Bush, niet van jou en over dingen als dit topic vorm ik mijn eigen opinie, gebaseerd op de informatie die IK heb. Er zijn een aantal mensen hier die beweren dat er samenzweringen zijn op hoog niveau en die proberen om dat te bewijzen. Maar ik heb dus commentaar op hun "bewijs". Vervolgens ga jij zeggen dat ik mijn eigen mening moet vormen (terwijl ik dat juist aan het doen ben)quote:Waarom moe je zo sceptisch zijn? ben je bang oor je eigen mening?
DAT DOE IK TOCH???quote:Je eigen jij? Jonguh 1 ding zeg ik je iig: VORM JE EIGEN MENING.
Wrong. Een theorie kan op diverse manieren worden opgesteld. Het is voor een wetenschapper heel goed acceptabel om gewoon iets uit zijn duim te zuigen. "Ik denk dat het zo en zo zou kunnen zijn." Punt is, dat hij het dan moet zien aan te tonen en anders moet hij zijn theorie verwerpen. DAT is een goede wetenschappelijke praktijk.quote:Ga niet zeggen: als ik geen feit heb geloof ik niet.
Het is een FEIT dat THEORIEN gebaseerd zijn op FEITEN.
Een theorie wordt nooit een feit. Een theorie is een argumentatie, een stelling en een feit is hooguit een onderdeel daarvan. Sowieso is het voor ECHTE wetenschappers zo dat een theorie ALTIJD een theorie blijft. Een goed wetenschapper is zich daarvan bewust en blijft zijn theorieën testen. Maar veel mensen denken (onterecht) dat er natuurkundige wetten zijn en dat wetenschap alleen maar feiten voortbrengt. Dat is niet zo. Een groot deel van onze wetenschappelijke "kennis" bestaat feitelijk uit theoriën. Vandaar ook dat er regelmatig nog zaken plotseling heel anders blijken te zijn. Zo moet men met enige regelmaat de leeftijd van de Aarde bijstellen omdat men tot een nieuw inzicht is gekomen.quote:Want wat eerst theorie is kan een feit worden!
Nee. Maar ik krijg zo de indruk dat sommige mensen hier weleens wat minder vaak zouden kunnen blowen...quote:(afhankelijk hoe de samenleving het bestempelt)
bijvorbeeld:
Ik weet niet of je zelf wiet rookt of niet..
Wat wil je hiermee nu aantonen? Dit is ook weer een voorbeeld van non-logica. Dat marihuana gebruikt kan worden als drug is gewoon een feit. Dat doet niets af aan het feit dat de hennep-plant ook de grondstof kan zijn voor andere producten. Die feiten zijn totaal niet tegenstrijdig met elkaar.quote:Maar zoek eens waarom het bijvoorbeeld tegenwoordig als DRUGS bestempelt wordt terwijl we voor 1926 nog volledig gebruik maakten van de hennep. (papier, kleding, en jaaa: roken!)
Het is een FEIT dat wiet medicinaal kan zijn het is een mening dat wiet een drugs is(mening van de wet DUS de maatschapij).
Nee.quote:Zie je dat het ook tegengesteld kan zijn dan op de manier hoe JIJ sceptisch denkt?.
Sorry. Je bent gezakt voor het examen helderziendheid. Sowieso, een drug kan OOK medicinaal gebruikt worden. Een drug is simpelweg een stof die de geestelijke toestand beinvloed. Het DOEL waarmee een drug wordt toegepast (verdoving bij pijn / ontspanning) bepaalt of een drug medicinaal wordt gebruikt danwel recreatief. In Nederland is het gebruik van marihuana volgens mij overigens legaal.quote:Want op jouw manier van denken zou zijn: Het is een mening dat wiet medicinaal kan zijn en een FEIT dat het drugs is
Nee. Ik neem niemands mening klakkeloos over. Ik heb voor mezelf besloten dat drugs gebruik en overmatig alcoholgebruik niets voor mij is. Ik heb, om persoonlijke redenen, niet de behoefte om erachter te komen wat voor effect dat op mij heeft. OVERMATIG drank- of drugsgebruik lijkt mij slecht. Maar omdat ik geen praktijkervaring heb ga ik ook geen oordeel vormen over mensen die af en toe wat teveel drinken en mensen die voor hun plezier drugs gebruiken. De cijfers lijken uit te wijzen dat het gedoogbeleid ten aanzien van drugs hier in Nederland ertoe leidt dat er minder mensen verslaafd zijn aan drugs. Nou, dat vind ik positief. Ik ben dus VOOR legalisatie van softdrugs en ik gun mensen hun drank. Dingen zijn niet zo zwart-wit als jij ze stelt en zeker niet wat mijn mening over zaken betreft.quote:Dus je neemt klakkeloos iemands mening over en bestempelt het als goed / slecht.
Ze komen niet eens boven de 5 % uit. Feiten hebben ze niet, argumenteren kunnen ze niet, hun mening onderbouwen lukt ook niet zo goed. Het beste wat ze hebben is: "geloof mij nou maar." Jij past ook een variant daarvan toe. "Vorm je eigen mening, zolang die maar strookt met de mijne." Sorry. No can do.quote:Neem het deze mensen niet kwalijk dat ze het je niet 100 % kunnen voorschotelen zoals jij het wil horen.
Ik ben ook wakker en ik weet ook dat er meer speelt. Maar ik geloof niet in aliens of weetikveelwat die achter de schermen bezig zijn de wereld te veroveren. Ik ben best bereid om te luisteren naar een serieuze, onderbouwde theorie, maar neem dan wel ff de moeite om iets zinnigs te tikken en scheep me niet af met een link naar www.theearthisbeingtakenoverbyalienshelp.com (OMG! EEN DODE LINK! ZOU HET... EEN SAMENZWERING ZIJN???)quote:Ze zijn iig wakker en weten dat er meer speelt.
Dat doe ik ook niet. Maar ze nemen een houding aan van: IK weet hoe het zit en HIER is het bewijs! Wanneer ik ze erop wijs dat er grote, aantoonbare lacunes zitten in hun bewijsvoering en dat ik niet genoegen neem met een verwijzing naar een site waar ik ZEER grote twijfels over heb, waarbij ik dan ook zelf nog maar eens moet uitzoeken op welke van de vele pagina's ergens HET overtuigende bewijs te vinden is, dan denk ik ook: als je zo zeker bent van je zaak, waarom kan je dan geen coherent verhaal opstellen dat jouw mening onderbouwt? Als je van mij verwacht dat ik zomaar van alles aan ga nemen omdat jullie beweren dat het zo is, dan ben je dom bezig. Je verwacht dan dat ik jullie WEL geloof en de overheid per definitie NIET. Dan moet ik opeens mijn sceptie laten varen en alles voor zoete koek slikken? No can do. Ik vorm mijn eigen mening wel.quote:neem het ze niet kwalijk dat ze in deze grote raadsel niet zo 123 de juiste verbanden weten te koppelen.
Dat doe ik toch?quote:Mijn advies voor je: luister naar jezelf en trek ZELF conclusie of iets goed / fout is
@Junkie19: Waarom open je dan geen topic met de titel: "Wereldwijde samenzwering! Wie is het met me eens?" Waarom open je een topic ogenschijnlijk met het doel mensen de ogen te openen?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:10 schreef junkie19 het volgende:
Hartelijk dank voor al jullie reacties. Ik ben dit topic gestart om 2 redenen:
a) Reacties van mensen te peilen.
b) Mensen te vinden die op dezelfde "golflengte" zitten.
Beide doelen zijn behaald. Met onvermijdelijke gevolgen. Succes meneer van Hulst, geen moslim terroristen hier
Speciaal voor Skeptic:
WHAAHHA whahhahahwhaa ahahahahha
Alsof ik dat nog niet wist.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:48 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Big Brother is Watching ----> YOU!!!
Dat doe ik toch? Dat zeg ik toch de hele tijd? Ik beschouw het als de plicht van elke burger om zich goed te informeren. Als Amerikanen dat eens massaal zouden doen...quote:Skeptic, wil je dat dan ook proberen te doen.. wanneer politieke figuren je iets proberen wijs te maken?
Of wanneer telefoonmaatschappijen je wijsmaken dat straling gezond is
Echt een hele zielige reactiequote:Op maandag 10 januari 2005 15:10 schreef junkie19 het volgende:
Hartelijk dank voor al jullie reacties. Ik ben dit topic gestart om 2 redenen:
a) Reacties van mensen te peilen.
b) Mensen te vinden die op dezelfde "golflengte" zitten.
Beide doelen zijn behaald. Met onvermijdelijke gevolgen. Succes meneer van Hulst, geen moslim terroristen hier
Speciaal voor Skeptic:
WHAAHHA whahhahahwhaa ahahahahha
Niet helemaal. Wat weet je erover?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef Skeptic het volgende:
Enig idee welke bevoegdheden de AIVD heeft? Zeker nu er nieuwe anti-terrorisme wetten zijn of komen?
Ik vind dit zelf nu niet echt overtuigend bewijs dat regering Bush niet te vertrouwen is, mening van die havikken is namelijk al veel langer bekend en gelijk na de eerste golfoorlog werden er plannen gesmeed om Sadam af te zetten, zelfs Clinton was hier al mee bezig. Het zou mij niks verbazen dat de 2e golfoorlog voornamelijk het plan is geweest van de Clinton regering en helaas alleen slecht uitgevoerd is door de huidige regering, maar dat is speculatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:50 schreef Skeptic het volgende:
Voorbeeld:
Leden van de regering Bush, waaronder Rumsfeld en Wolfowitz, wilden al VOOR Bush aan de macht kwam dat de VS Saddam Hussein zou afzetten. http://newamericancentury.org/iraqclintonletter.htm
Ik vind het zelf een van de meest overtuigende bewijzen dat de regering Bush niet te vertrouwen is, naast het feit dat er nog steeds geen weapons of mass destruction gevonden zijn en men ook betwijfelt of die ooit gevonden zullen worden. http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/3054549.stm
Ook niet zo opvallend als het lijkt. Vergelijk het maar met bagger opdrachten en opdrachten om scheepswrakken te bergen die bijna altijd naar Nederlandse bedrijven gaan. Er is gewoon ampers sprake van concurentie in die bedrijfstakken. wat wel opvallend is is dat Haliburton in eerste instantie de overheid zo makkelijk kon oplichten door buitensporig hoge prijzen te vragen.quote:Het is ook opvallend dat juist het Amerikaanse bedrijf Haliburton, waar Vice-President Dick Cheney de leiding had tot hij toetrad tot de regering Bush, belangrijke contracten in de wacht heeft gesleept in Irak. http://www.cnn.com/2003/B(...)aliburton/index.html
Van Osama is vreemd maar ook vreemd is dat Clinton zolang aarzelde om Osama jaren daarvoor te arresteren/elimineren, vandaar dat troepen ter plaatse nu in mogen grijpen zonder op toestemming te hoeven wachten van de president. Geen idee of Bush het wel zo serieus neemt en/of hij andere doeleinden heeft, voor 11-9-2001 gaf de Bush regering weinig blijk van enige interesse in het buitenlandse politiek. Het leek haast wel het isolationisme van voor WO2.quote:Het lijkt er dus op dat Bush "the war on terror" eigenlijk niet zo serieus neemt, maar andere doeleinden heeft. Het zou in ieder geval wel helpen te verklaren waarom men besloot om, toen men Osama Bin Laden omsingeld meende te hebben bij Tora-Bora, het karwei over te laten aan lokale milities. http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A62618-2002Apr16
Ook niet helemaal nieuw in de VS, Clinton was bijvoorbeeld ook al bezig om het recht op wapens bijhoorlijk in te perken en dat was volgens zijn tegenstanders ook tegen de grondwet.quote:Waar de regering Bush wel goed in is, is het negeren van de veiligheidsvoorzieningen die ingebouwd zijn in de grondwet van de VS en het negeren van mensenrechten. Mensen arresteren zonder enig bewijs en ze vasthouden zonder dat ze ooit voor een rechter komen? Geen probleem, volgens Bush en als het tegen de wet is, dan moet de wet maar veranderd worden. http://www.washingtonpost(...)an1?language=printer
Wil ik er nog aan toevoegen dat je er zelfs geen illuminatie/NWO/whatever bij hoeft te slepen.quote:Dat zijn zaken die je kan onderbouwen en waar je dan weer verder mee kan.
Er is dus genoeg bewijs te vinden om wantrouwig te zijn tegen Balkenende, Blair en Bush, zonder dat je er aliens bij hoeft te slepen. Er zijn rationele verklaringen voor de zaken waar jullie zo vol van zijn. Hebzucht is er een van. Totdat jullie met overtuigend bewijs komen dat er hele andere zaken spelen blijf ik nog even skeptisch.
Ik ben zeer waarschijnlijk ouder dan jij, dus word zelf ff volwassen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:57 schreef junkie19 het volgende:
Speciaal voor Skeptic:
Skeptic, ik heb iedereens comments gelezen (en gedeeltes van jou comments) daarnaast heb ik de 1ste 4 dagen en nu weer gereageerd. Het wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is logisch met dit topic. Ik noemde alleen mijn eigen targets op. Grow up.
Bewijs is??? Waar??? Waar o waar??? www.google.com en zoek het zelf maar uit??? En sinds wanneer kan jij de toekomst voorspellen???quote:Speciaal voor iedereen:
Daarnaast wil ik iedereen zeggen niet teveel te focusen op Bush. Allemaal leuk en aardig de war on terror en olie en bla bla bla, we weten het nu wel. Ook de media hype omtrend Bush die gaat komen is om mensen te verwarren. Bush en zijn administratie worden aangestuurd. Er zijn meerdere partijen die de wereld willen domineren. Erg dom als iedereen zich op Bush gaat richten. De hele wereld is bezig met Bush Terwijl de Bush administratie (wat dat ook mag inhouden) net als de AIVD in Nederland, sterke relaties heeft met -noem maar iets- Israel, toch meneer de With?
Bush + Kerry = 1 pot nat.
nieuwe president = geen verschil.
Ook de opvolger van Bush zal net zo slecht zijn.
Ik BEN en BLIJF dus objectief en ik geloof jouw uitspraken dus OOK niet zomaar. DAT is wat objectiviteit betekent, NEUTRAAL blijven en je eigen overtuigingen niet mee laten spelen. Objectiviteit betekent dus NIET alles door een ANDERE gekleurde bril zien...quote:Probeer objectief te blijven en het breder plaatje te overzien.
Helemaal mee eens, met de toevoeging dat je niet in samenzweringen hoeft te geloven om een dergelijke mening toegedaan te zijn. Alleen al het feit dat de regeling omtrent de ID plicht de politie de mogelijkheid geeft om burgers nog verder uit te melken, het risico bestaat dat mensen gediscrimineerd gaan worden (gericht bepaalde bevolkingsgroepen om identiteitsbewijs vragen) en er bovendien andere vormen van misbruik mogelijk zijn, terwijl het weinig tot niets oplost (echte criminelen / terroristen hebben toch wel een vals identiteitsbewijs en de politie had toch allang de mogelijkheid om mensen mee te nemen naar het bureau wanneer ze zich niet konden identificeren.quote:Waar kun je voor gaan?
- geen cencuur in de media
- geen id plicht
- privacy
Sorry, maar ik ben het dus even niet met jou eens. Er is totaal niks logisch aan wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen. Het echte doel van een topic in een forum is je mening en theorien naar voren brengen zodat anderen daarop in kunnen haken als ze dat willen en hoe ze dat willen. Mensen wakker willen maken en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is vooral in de context van dit soort topics dikke onzin. Mensen maken dat namelijk altijd voor zichzelf uit. Als het iemands doel is om dit te bewerkstelligen vind ik dat zo iemand in een fantasiewereld leeft waarin hij/zij denkt dat een topicje ergens op een leuk populair forum ook maar enige invloed van die aard zal hebben op die 20 mensen die hem bezoeken (best lange zin ja).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:57 schreef junkie19 het volgende:
Speciaal voor Skeptic:
Skeptic, ik heb iedereens comments gelezen (en gedeeltes van jou comments) daarnaast heb ik de 1ste 4 dagen en nu weer gereageerd. Het wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is logisch met dit topic. Ik noemde alleen mijn eigen targets op. Grow up.
Wat doen we tegen censuur in de media?quote:Speciaal voor iedereen:
Daarnaast wil ik iedereen zeggen niet teveel te focusen op Bush. Allemaal leuk en aardig de war on terror en olie en bla bla bla, we weten het nu wel. Ook de media hype omtrend Bush die gaat komen is om mensen te verwarren. Bush en zijn administratie worden aangestuurd. Er zijn meerdere partijen die de wereld willen domineren. Erg dom als iedereen zich op Bush gaat richten. De hele wereld is bezig met Bush Terwijl de Bush administratie (wat dat ook mag inhouden) net als de AIVD in Nederland, sterke relaties heeft met -noem maar iets- Israel, toch meneer de With?
Ook de opvolger van Bush zal net zo slecht zijn. Probeer objectief te blijven en het breder plaatje te overzien.
Waar kun je voor gaan?
- geen cencuur in de media
- geen id plicht
- privacy
Deze simpele dingen laten ons in "vrijhheid" leven.
quote:Op maandag 17 januari 2005 19:56 schreef Aurora025 het volgende:
End of world Flash animatie![]()
http://www.media.ebaumsworld.com/endofworld.swf
Vrije Media en journalistiek terug brengen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Wat doen we tegen censuur in de media?
Wat doen we tegen id plicht?
Ik heb nog meer dan zat privacy vind ik eigenlijk, maar ik spreek voor mezelf
Op welke groep richt je je dan? Al Qiada of bendes uit Irak? Die laatste zijn nl. gewoon moslimterroristen, aangezien ze moslim zijn een aanslagen plegen. Als het een christen was waren het christenterroristen.quote:Moslim-terroristen bestaan NIET
Minister-president De Geer = Saddam?quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
edit: Zij hebben ook bezetting ver van hun bed gezien, het is niet zo dat het mensen zijn die gewend zijn om bezet te zijn door een ander land.. het is zoiets als de achterliggende gedachte voor de gemiddelde Nederlander, om bezet te zijn door een personage als Adolf Hitler, kan je je voorstellen dat men dergelijke gedachten heeft bij het woord Bush?
(ook al moet ik toegeven dat Saddam regime me ook geen pretje lijkt).
Goed punt. Maar niet alle terroristen daar zijn Irakezen. Er lopen veel buitenlanders rond die de westerse agressor uit naam van Allah willen stoppen. Misschien heb je gelijk en zijn het er niet veel, want volgens mij misbruiken de meesten hun geloof ook om daar maar aanslagen oid te plegen. Maar het zullen er toch een aantal zijn die niet helemaal lekker zijn in hun kop.quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Een Irakeze moslim die een aanslag pleegt, is een Irakeze terrorist.. geen Moslim-terrorist.
Het wordt namelijk gedaan uit overtuiging tegen de bezetter van hun land, dus uit politieke overtuiging.. dat maakt het een Irakeze terrorist.
Het is een klein verschil, het is niet zo dat Allah zegt dat zij ze moeten doden.. het is dat deze Amerikanen de Agressor zijn.
edit: Zij hebben ook bezetting ver van hun bed gezien, het is niet zo dat het mensen zijn die gewend zijn om bezet te zijn door een ander land.. het is zoiets als de achterliggende gedachte voor de gemiddelde Nederlander, om bezet te zijn door een personage als Adolf Hitler, kan je je voorstellen dat men dergelijke gedachten heeft bij het woord Bush?
(ook al moet ik toegeven dat Saddam regime me ook geen pretje lijkt).
Je bent gewoon iemand met zijn eigen ideen over de wereld. Als je vind dat je een NSB'er bent dan heb je daar alle recht op. Gezien de veranderingen in de wereld zal het zelfs voordelig uit kunnen pakken voor je. Neem van mij 1 ding aan joden, nazi's, moslims, aliens... it's all in the game...quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:08 schreef JAM het volgende:
Alhoewel ik weet dat het Engels steeds meer invloed begint te krijgen op de Nederlandse taal en dit ook steeds breder wordt geaccepteerd, moet ik er toch even als een echte FUCKING KUT-NSB'ER op wijzen dat het nog altijd 'dominantie' is en geen 'dominatie'..
Nee Bush plant hun grondstoffen in westerse en arabische handenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:27 schreef Rasing het volgende:
[..]
Minister-president De Geer = Saddam?
Bush vergast 6 miljoen Irakezen?
Je moet je vergelijkingen wat beter kiezen.
Hij maakt het publiek al bang met zijn verschijning en fascistische uitspraken. Wat dat betreft kunnen slimme terroristen beter Cheney afknallen dan Bush. Die heeft genoten van het spektakel in Zuid Afrika van 1948 tot 1994. Leuke try-out voor het werkelijke toneelstuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef Nynex het volgende:
Dan hoop ik voor de Israeli's dat Iran nog niet zo ver is met die bommen als zij vermoeden ;D
Maar ik heb alle vertrouwen in de kundigheid van Mossad, die Israeli's weten vast wel waar ze mee bezig zijn ;P
Anyway, Cheney maakt het publiek al bang sinds de jaren ' 70, toen der tijd over de communistische dreiging, nu het hele midden-oosten gedoe. De man is een professionele paniekzaaier, check anywhere.
Alles wat hij zegt heeft een bepaalde functie. En nee, niet om de mensen een eerlijke waarschuwing te geven
Bush en Kerry zijn ALLEBEI Skull&Bones!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
-----
quote:Speciaal voor iedereen:
Ook de opvolger van Bush zal net zo slecht zijn.
Bewijs is??? Waar??? Waar o waar??? www.google.com en zoek het zelf maar uit??? En sinds wanneer kan jij de toekomst voorspellen???
-------
Bush is de neef van Kerry.
9-11 was een fake.
Moslim-terroristen bestaan NIET, vijanden van de agressor bestaan wel!
Olie is waar het om draait.
Bush is Skulls& Bones.
Bill Clinton, Al Gore, George W Bush.. Kerry, werden voorgeschoteld door de BIlderberg.
De Bilderberg zorgde er voor, dat de complete top in Clintons regering van Joodse afkomst was.
(wat betreft tijden en personen, is dat gemakkelijk te checken)
Tegen Monica Lewinsky zei Clinton: Not in This room, another country is listening.
Bill clintons verkiezingscampagne werd grotendeels gefinancierd door NORTON (een groot bedrijf, van joodse afkomst)
Al gore werd gesteund door de Bilderberg, maar toen George W Bush zijn tegenstander bleek.. (Bush stond hoger in rang) werd Bush tot president uitgeroepen.
Inderdaad, Google is handig.. desbetreffende Data is namelijk daar gewoon in te voeren, waardoor je zowel links van hooggeplaatste instanties, als links van conspiracy theoristen vindt.
Het is een kwestie van interesses.
Ja en wat heeft dat nu weer hier mee te maken, en vooral met de statistieken van het cia factbook?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:47 schreef pseudo het volgende:
Ze hebben erg veel belangstelling voor de AIDS problematiek........ kanker en hart en vaat ziekten doden meer mensen.........
Heb daar ook al een topic over gemaakt, en om eerlijk te zijn.. ben ik aardig overtuigd dat dit zo is.. (maarja ik ben maar een conspiracy theorie-idioot).quote:Op maandag 24 januari 2005 10:30 schreef nokwanda het volgende:
waarschijnlijk doelt hij op de stelling dat aids een laboratorium ziekte zou kunnen zijn die bewust verspreid is en dat daarom door de CIA de effecten bekeken worden.
het is idioter hoe de wereld er nu uitziet en normaal gevonden word , en dan heb ik het over de maatschappij ben jij gelul.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:38 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Heb daar ook al een topic over gemaakt, en om eerlijk te zijn.. ben ik aardig overtuigd dat dit zo is.. (maarja ik ben maar een conspiracy theorie-idioot).
Inderdaad Baaj. Maar ik hoop wel dat we dan nog ogen hebben om uberhaupt mee ergens naar uit te kijken. En oogkassen waar die ogen in staan en ga zo maar door. (The headbone connected to the neckbone........)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
dus wat die apen ook zeggen , er komt een moment dat ze wensen dat ze hadden geluisterd , en ookal is er niks tegen te beginnen , hoegraag wij het zouden willen , is dat een moment om op vooruit te kijken met vreugde.
Thx. a 1.000.000quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:31 schreef livEliveD het volgende:
Alstu:
Het AIDS Project, De Creatie van Een virus.
Aids, De Creatie van een Virus Deel 2
Dan heeft Thabo Mbeki toch gelijk (In a way).quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:24 schreef Aurora025 het volgende:
Een vriend van me is microbioloog en heeft me 10 jaar geleden al gezegd dat Aids een door de mens gecreerd virus is.
Wat een stelletje schapen bij elkaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef pseudo het volgende:
Fear is Control............
http://www.telegraaf.nl/b(...)reurmaatregelen.html
Binnenland
di 25 jan 2005, 20:31
Meerderheid wil zwaardere maatregelen tegen terreur
AMSTERDAM - Het kabinet kan rekenen op brede steun onder de bevolking voor de nieuwe maatregelen om terrorisme tegen te gaan. Een meerderheid steunt de voorstellen of is voorstander van nog strengere maatregelen, zelfs als burgers die niet betrokken zijn bij terrorisme en radicalisme daardoor beperkingen opgelegd krijgen.
Dat bleek dinsdag uit een onderzoek dat Maurice de Hond in opdracht van de NOS heeft uitgevoerd onder zeshonderd mensen. Ruim de helft van hen (54 procent) heeft echter niet al te hoge verwachtingen van het effect van de maatregelen die het kabinet maandag heeft aangekondigd.
Problem....... Action...... Solution
Een vriend van mj is ook microbioloog en die zegt dat het AIDS-virus niet door de mens gemaakt is.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:24 schreef Aurora025 het volgende:
Een vriend van me is microbioloog en heeft me 10 jaar geleden al gezegd dat Aids een door de mens gecreerd virus is.
Haalt de woorden uit mn mond maatje, er moeten goeie herders komen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:46 schreef Mboy het volgende:
[..]
Wat een stelletje schapen bij elkaar![]()
LOL De NWO leiders beschouwen zichzelf vast als goede herders.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Haalt de woorden uit mn mond maatje, er moeten goeie herders komen.
Ik zou geen potje schaak met ze willen spelen in ieder geval, nouja eigenlijk ook welquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
LOL De NWO leiders beschouwen zichzelf vast als goede herders.
Ik ken iemand die is een kennis van de zus van mijn neef zijn vader z'n opa en die durft te stellen dat AIDS niet door de mens gemaakt is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik heb ook een vriend, Micro-Biologische Informatica.
Durft ook te stellen dat het Aids- Virus door de mens is gemaakt.
Precies, het is allemaal te gecompliceerd voor ze en dan snappen ze het niet of geloven ze het niet. Terwijl het zo doordacht is eigenlijk. Zo klaar als een klontje, of weer niet. Soms weet ik ook niet meer in wat voor wereld we levenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:19 schreef Aurora025 het volgende:
Oplossing: Proberen met zo veel mogelijk mensen uit die trein te springen, maar het probleem is dat de meeste passagiers dat niet zullen doen en daarom deze trein met al zijn passagiers zijn doel zal bereiken. We kunnen niet veel meer doen, het plan is al bijna geimplementeerd.
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:39 schreef Aurora025 het volgende:
Bush in een persconferentie vandaag:
"I firmly planted the flag of liberty for all to see that the United States of America hears their concerns and believes in their aspirations. And I am excited by the challenge and am honored to be able to lead our nation in the quest of this noble goal, which is freeing people in the name of peace."
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Maar een mooi streven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:12 schreef Mboy het volgende:
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....
Jawel, maar de manier waarop. Misschien ben ik wel te achterdochtig en meent hij het wel uit het diepste van zijn hartquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Rasing het volgende:
[..]
Maar een mooi streven.
Of mis ik nou iets? Hebben we liever geen peace en zijn we liever niet free?
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..
Met onrechtmatige opsluiting in martelkampen als guantanamo bay en Abu Ghraib ?
met napalm bombardementen op steden ? met gewonde irakezen doodschieten in moskeeën ?
in the name of peace ? een land vanwege opzettelijke leugens moedwillig in dood en verderf storten ? de door de jaren heen opgebouwde infrastructuur , industrie en civiele voorzieningen simpelweg vernietigen.
in mijn oren klink je dan inderdaad best naief ja..
De aanval van Irak met gifgassen geleverd door de Amerikanen, en een Nederlander.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:18 schreef Rasing het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?
Het is een domme idioot, die Bush, maar nog altijd 100x beter dan moslimterroristen en megalomane dictators. Het is een zooi nu in Irak, maar alles dunkt mij beter te zijn dan Saddam Hoessein.
Ben je niet een beetje selectief met je feitjes weten? Heb je al vaker zien zeggen dat Osama een nieraandoening heeft, maar daar concludeer jij uit dat 9-11 is uitgevoerd door de Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Onzin, 911 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering..
Denk je werkelijk dat ze achter Osama aan hebben gerend? Osama aan de nierdialyse apparatuur?
kom kom.
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bush is zelf ook een megalomane dictator, en hij is ook zeker niet gekozen door het Amerikaanse volk.
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.quote:De andere mogelijkheid was Kerry, een verknipte Skulls&Bones Senator, in het geheim zelfs een neef van W. Bush.
ach , het kan erger.. zoals geloven in de conspiracy theorie dat osama en de 40 rovers vanuit een grot in afghanistan de wereld gaan overnemen met zelfmoord kamelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
EK doet me altijd zo heerlijk aan Fox Mulder denken, gelooft echt alle samenzweringsshit die er maar rond gaat.
OOO, Rasing, lang verloren zoon, ik ben zoooo family minded.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:12 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.
[..]
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.
Je gelooft wel erg in de almacht en superioriteit van de VS,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
bla bla bla
kortom jij doet me een beetje denken aan arend jan boekestijn
bla bla bla
In mijn dagelijks leven run ik een onderneming samen met 2 vrienden. Op internet ben ik zeker 3 weken bezig geweest met het bezoeken van "samenzwerings-sites". Ik vond het leuk om erover te lezen, maar er is teveel disinformatie. Ik volg gewoon mijn eigen weg, en deze post was om te kijken waarom andere mensen dat niet doen. Als aanloopje heb ik mij de afgelopen maand gericht op mind control en chemtrails, en hoe die schade ongedaan kan worden gemaakt. Er zijn leuke dingen op komst.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:21 schreef martinimartin het volgende:
Ik heb een vraag voor Junkie19,
wat doe je in je dagelijks leven? Als ik al deze posts zo doorlees kan ik mij bijna niet aan de indruk ontrekken dat het vooral veel hobby-rondsurfen op 'samenzwerings-sites' is.
Meet internet als bron kun je alles tot waarheid verheffen. Toch zoals blijkt, is het erg moeilijk om er een samenhangende omvattende theorie uit te destileren.
Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Immumiteit:
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben! voorbeeld
Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?
Goed, welke bedrijven zijn er nog meer naast Borssele?
Je kraamt onzin uit.
Naast ministeriële verantwoordelijkheden voor euratom, met hun deelgenoot Borssele kun je verder de overige 8 bedrijven niet aanwijzen die van immunïteit genieten?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:19 schreef Lega-Nord het volgende:
Jaja, ik kan tegen jou vertellen dat de speelgoedwinkeliers de wereldominatie hebben.
"Hoezo?" vraag je.
"Zoek het zelf uit" antwoord ik dan, en ga ermee pronken dat gewoon een feit is.
Ergo: je kunt je stellingen niet verdedigen, omdat ze niet kloppen.![]()
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:Het is echter volkomen wereldvreemd om maar te blazen dat moslimterrorisme niet bestaat
quote:en iedereen die dat gelooft, in de maling wordt genomen door Amerikaans/Israelische tamtammakers.
*proest*quote:Of beweren dat Hitler miskend is, natuurlijk, maar dat is een andere discussie.
Eindelijk gaat die beerput los... !quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei hij allemaal? Ik heb het helaas niet mogen meemaken.
nou ik ben erg slecht in terughalen wat er allemaal gezegd is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei hij allemaal? Ik heb het helaas niet mogen meemaken.
Er bestaan geen "islamtische" steden. Wel Irakeze, Iraanse, Palestijnse of Israëlische.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:17 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..
Je trekt hier serieuze dingen in een karikatuur en bestrijd vervolgens dat karikatuur. Een conventionele methode van mensen die geen argumenten hebben.quote:maar dat elke moslim die een scheet laat lid is van het wereldwijde beruchte Osama alqaida netwerk die de wereld gaan veroveren op hun vliegende tapijten
Ik denk dat de gequote user daar niet eens moeite voor hoeft te doen. Je bedient jezelf al met een "rijkelijk" gevulde posthistorie.quote:*proest*... ik zou haast denken dat je me een slechte reputatie probeerd te bezorgen... LOL
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je trekt hier serieuze dingen in een karikatuur en bestrijd vervolgens dat karikatuur. Een conventionele methode van mensen die geen argumenten hebben.
Je zou die posthistorie voor de gein eens door moeten spitten. en vervolgens nog eens zeggen dat ik geen argumenten heb ...quote:Ik denk dat de gequote user daar niet eens moeite voor hoeft te doen. Je bedient jezelf al met een "rijkelijk" gevulde posthistorie.
Ja, deze ontmaskering bijvoorbeeld legt precies de swastika op de zere plek.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:43 schreef Fonkmeistah het volgende:
Je zou die posthistorie voor de gein eens door moeten spitten. en vervolgens nog eens zeggen dat ik geen argumenten heb ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |