fantastisch, er zitten dan ook waarlijkke staatsmannen bij. Neem bijvoorbeeld Chirac.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.
Iets zegt me dat je het niet bij één keer zult laten...quote:Ik zal het je nog 1 keer zeggen.
Nog wel. binnenkort mag je ook dat gaan afgeven. Veiligheidsvoorschriften.quote:Het is geen strenge controle op passagiersbewijzen (wist je dat babymeld niet mee mag, maar 4 doosjes lucifers en 2 aanstekers wel?)
Een uitstekende zaak. Zo blijft er ook een betere controle voor de kiezers wat er met hun belastingcenten gebeurt.quote:Ze houden nauwkeurig bij wie waar wanneer en met wie iemand vliegt. Zo kan geen enkele wereldleider vliegen zonder dat het word genoteerd.
De man is nog steeds niet verplicht het vliegtuig te nemen.quote:Anders uitgelegd, jou geliefde Balkenende kan dus nooit discreet reizen naar welke plek dan ook! Ook moet zijn reis 48 uur van tevoren bekend zijn.
Tijd voor een andere mantra, deze is wel weer vaak genoeg herhaald...quote:Er zijn geen terroristen.
Er zijn geen terroristen.
Het is vast een complot van hem en zijn klonen...quote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef junkie19 het volgende:
Het is toevallig dat je onder deze nick reageerd op dit topic en op het topic over identificatie plicht, en verder niet.
suggereren is het werkwoordquote:Het is toevallig dat je de dicussie trekt naar 9/11 en vage dingen zegt die mensen alleen in de war maken. Je suggesteerd dat ik 9/11 fantastisch vind.
Een getuigenis over de eigen persoon wordt doorgaans van nul en generlei waarde beschouwd. Ook ik ben er weinig van onder de indruk. Maar daar hoef jij dan weer niet van onder de indruk te zijn.quote:Het is een kut film wat niet eens een topje van de ijsberg dekt. Er zijn maar liefst 13 documantaires gemaakt ovr 9/11, die ik allemaal heb gezien. 3 ervan vond ik wel goed. Vooral die ene met bommen onder het tweede vliegtuig wat insloeg. Het enige wat ik tof vind is dat Micheal Moore tegen schenen trapt.
Iets waar ik erg goed in ben.
Verneem ik hier een schoolvoorbeeld van projectie? Of lijkt het er slechts zeer sterk op?quote:Ik wens je succes in je waanzin.
Tsja, het leven is hard... Je geeft echter wel gauw op. Als jij de waarheid in pacht hebt heb je nogal wat verantwoorelijkheid te dragen...quote:Moge liegen en bedriegen overwinnen.
Waarom zouden mensen zich geen beeld kunnen vormen uit zowel de woorden van jou, die van mij als die van vele anderen?quote:Geef mensen geen kans zelf een beeld te vormen! Fuck het allemaal jij weet het beter!
Ach ach ach... alles in het engels en ook nog in kapitalen. Alle kenmerken van een spamberichtje zijn alweer voorbij gekomen. Wat is het toch fijn dat het ieder vrij staat er een eigen geloof op na te houden en dat dit geloof in ons vrije land duchtig bekritiseerd kan worden opdat wat licht is tot het licht kan blijven gaan.quote:"IN ORDER TO PUT PUBLIC OPINION INTO OUR HANDS WE MUST BRING IT INTO A STATE OF BEWILDERMENT BY GIVING EXPRESSION FROM ALL SIDES TO SO MANY CONTRADICTORY OPINIONS AND FOR SUCH LENGTH OF TIME AS WILL SUFFICE TO MAKE THE "people" LOSE THEIR HEADS IN THE LABYRINTH AND COME TO SEE THAT THE BEST THING IS TO HAVE NO OPINION OF ANY KIND IN MATTERS POLITICAL, which it is not given to the public to understand, because they are understood only by him who guides the public. This is the first secret."
Ik vind zo'n identificatieplicht wel makkelijk. Nu moet de politie een hoop tijd steken in het achterhalen van valse namen. Dat wordt op deze manier een stuk makkelijker en kunnen ze dus meer tijd steken in serieuze zaken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:02 schreef junkie19 het volgende:
Reactie voor meneer de With.
Vanaf volgend jaar is er een identificatie plicht, wat ook meteen betekend dat je op elke grond staande gehouden kunt worden.
Het zal me weinig boeien dat ze weten waar ik ben omdat mijn mobiel toch wel aanstaat. De KPN bewaard die gegevens een jaar en ik heb er persoonlijk nog totaal geen last van gehad. Zelfs geen gespecificeerde reclame. Voor de politie zijn die gegevens erg handig.quote:Volgend jaar krijgen studenten een OV pas met chip. Zo kun je precies zien waar ze reizen en laat ik toevallig weten (ik werk met mijn bedrijf oa voor NS International en vele andere multinationals) dat de NS vergaande plannen heeft om alles te automatiseren.
Die GPS ontvanger geeft je positie aan niemand door. Die ontvangt alleen maar. Of gaan ze dat invoeren?quote:Gelukkig heb je nog een auto, die maar door 80 GPS sattelieten in de gaten word gehouden.
Mja hier moet ik even over nadenken. Op zich is het goed als bepaalde instanties bij bepaalde info kunnen terwijl een derde partij dit niet kan. Mmmmquote:Zelfs encryptie van data wordt aan banden gelegd. Dit gebeurt niet alleen in Nederland maar in heel de wereld!
Ik ben met je eens dat een regering een motief heeft om ons werkzame slaven te maken. Scheelt een hoop geld en ze kunnen weet ik veel wat voor rotzooi uithalen. Of dit ook gebeurd heb ik geen idee van maar ik geloof dat terroristen echt wel bestaanquote:Er veranderd nu zoveel, zo snel en voor zulke onduidelijke redenen. Het kan niet goed zijn. Het is onmogelijk dat deze dingen veranderen met goede intenties of door de regering van de landen zelf.
Dat weet ik niet. Als ik het journaal kijk zie ik aanslagen. Als inperking van privacy het moeilijker maakt om aanslagen te plegen dan ben ik best voorstander. Ze hebben in ieder geval bij mij de grens nog niet bereikt van wat ik in wil leveren.quote:Wat ik je zou willen vragen is objectief te kijken naar de wereld, niet naar joden of moslims of bush of el qaida. Maar naar alles wat veranderd, en waarom het veranderd. Kijk daarna naar de gevolgen, wij hebben er iig geen baat bij. Wie wel?
gaap..zeggie?quote:Even wakker worden nuchter Nederland!
I know.quote:- El Qaida bestaat niet
- Moslim terrorisme bestaat niet
ja ik weet het.quote:Massa media - bewust toebrengen van angst.
Zonder dat je het weet hebben al die media aandacht aan terrorisme e.d. grote gevolgen. Zo worden er privacy ontnemende wetten aangenomen (of andere wetten veranderd) en krijgen andere partijen steeds meer macht over de Nederlandse staat.
Balkenende doet zijn best en weet weinig hoe het dus echt zit...arme man..die moeilijke bochten ook altijd die hij tegen komt en dan maar lullen zoals hij dit geleerd heeft van de mediatrainers..nix zeggen in een uur lullen.quote:Het stuk verdriet Balkende en kornuiten zijn hiervoor verantwoordelijk, ik snap niet dat Beatrix haar hoed niet afneemt en ze er een flinke mep mee verkoopt! Dat zal ze leren! Zie een paar kleine voorbeelden.
9 is een mooi getal he..heb ik iets mee.quote:Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben!
soms moet ik mezelf ook identificeren..quote:Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo! Op www.gelijkoversteken.org lees je meer en wat je kunt doen om mee te helpen deze enorme schending van rechten (vrij over straat lopen) terug te draaien.
heeft geen zin man.quote:Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
Welnee die is door een atoombom veroorzaakt. De NWO zit daarachter en hij is door de Mossad geplaatst samen met CIA mannen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef JoZzephus het volgende:
ps wat een ramp he die tsunamis en zo ineens zonder waarschuwing.
jeetje mineetje.
Ik hoop dat je weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef sjun het volgende:
[..]
fantastisch, er zitten dan ook waarlijkke staatsmannen bij. Neem bijvoorbeeld Chirac.
[..]
Iets zegt me dat je het niet bij één keer zult laten...
[..]
Nog wel. binnenkort mag je ook dat gaan afgeven. Veiligheidsvoorschriften.
[..]
Een uitstekende zaak. Zo blijft er ook een betere controle voor de kiezers wat er met hun belastingcenten gebeurt.
[..]
De man is nog steeds niet verplicht het vliegtuig te nemen.
[..]
Tijd voor een andere mantra, deze is wel weer vaak genoeg herhaald...
De Plato van de totalitaire staat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:44 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is schyzofreen om de doctrines van de massa boven de wetten van plato te stellen.
Klopt dat is in Nederland ook al zo. Ik werk bij een pizzeria in Den Haag en ik check van iedere klant welke maat, hoeveel en wat voor condooms hij heeft gekocht die dag.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In Amerika (PATRIOT ACT 2) is het al zo ver, dat het bedrijf waar jij een pizza koopt.. weet hoeveel condooms jij die dag bij de drogist hebt gekocht.
Je begrijpt wat ik bedoel toch? Het is nu gemakkelijk, en zelfs legaal om alle gewenste informatie te verzamelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:38 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Klopt dat is in Nederland ook al zo. Ik werk bij een pizzeria in Den Haag en ik check van iedere klant welke maat, hoeveel en wat voor condooms hij heeft gekocht die dag.
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In Amerika (PATRIOT ACT 2) is het al zo ver, dat het bedrijf waar jij een pizza koopt.. weet hoeveel condooms jij die dag bij de drogist hebt gekocht.
Waarom worden die dingen dan nu pas zover doorgevoerd? Natuurlijk komt terrorisme en de technologie beter uit, maar het kon toch ook eerder? Ik hoop iig dat de Supreme Court nog een beetje ballen heeft en de DoI (dat ze de Constitution verdedigen is imo onzin, want die is erop gebaseerd) zullen blijven steunen en de ideeen erachter.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat je zegt.
Wie je contacten zijn, wat zij kopen, en bezitten.. en of een ieder van jullie van waarde kan zijn voor de corporatie.
Het is compleet fout en on-Amerikaans als je kijkt naar waar het land op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?
Het gaat om informatieverzameling over ELKE burger.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
En wat is het nut daar dan van? Wat wordt een pizzeria er nou wijzer van?
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Het gaat om informatieverzameling over ELKE burger.
Ja wat het nut ervan is? totale controle straks.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Nynex het volgende:
Wacht maar
quote:tot we beginnen met het chippen van elk mens, dan begint de fun pas echt
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:26 schreef Hallulama het volgende:
PeeJay, heb jij The Power of Nightmares al gezien? Zo nee, kijken, en reageer, volgaarne...
(je verhaal over geloven geldt voor beide kanten, goed en fout, waarbij 't vaak van te voren niet duidelijk is of goed inderdaad goed is, en fout inderdaad fout, volg je wel?)
Dat zou je idd eerder van de Burger King verwachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?
Ik snap totaal niet waarom een pizzeria nou info over elke burger moet opslaan.
Heb je nooit 'attack of the killer tomatoes' gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:27 schreef MUUS het volgende:
Totale controle? Pizzerias are going to take over the world?
Goede vraag. Ff speculeren. Eehhhhh.quote:Ik snap totaal niet waarom een pizzeria nou info over elke burger moet opslaan.
En niet alleen de pizzeria, ook het telefoonbedrijf, de postbode.. De ziekenhuizen, de doktoren, de gigantische internationale corporaties als Microsoft, en Experian.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb je nooit 'attack of the killer tomatoes' gezien
[..]
Goede vraag. Ff speculeren. Eehhhhh.
Uit onderzoek is gebleken dat agressie o.a. afhangt van wat je eet (gevangen kregen een dieet en het aantal incidenten in de gevangenis halveerde). Mss wil de regering deze pizza-info gebruiken om de bevolking in te kunnen schatten of criminaliteit te bestrijden. Ofzo.
Ik ben bang dat ik er met de beste wil van de wereld niet meer van kan maken. De vraag is of jij het nodig vindt dat ze die info van je weten. Zelf boeit het me niet zo maar principieel kun je er natuurlijk op tegen zijn.
"quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook hard bewijs dat het onzin is? Tot nu toe beperk je jezelf tot wat dom geblaat.
[..]
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.
Wat zijn Jihad-extremisten anders dan ontaarde Moslims? Mormonen?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De aanslag op de WTC is immers waarschijk niet door moslims gedaan, maar door Jihad extremisten van de "Taliban ofzo" ( Was het niet saoudi Arabie:? Bin Laden?).
Nee, door gestoorden die betrekkingen onderhouden met liefhebbers van terrorisme.quote:En nu is er ineens een band met allerlei moslim extremisten? moorden in dit land worden ineens gepleegd door terroristen groepen?
Volgens de Hofstadgroep zelf was het wegens de vergelijking van de Schepper met een Varken.quote:Ze worden hoogstens gepleegd door mensen, die het niet eens zijn met het feit dat moslims uitgespuugd worden.. omdat Bush een moslim land binnenviel.
Ik scheer toch niet iedereen over een kan? Aanslagen worden gepleegd door het uitschot van de religies, of het nu Joden, Hindoeisten, Boeddhisten (die zijn er ook) of Christenen zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Johan, wat is de grand wizard van de KKK dan anders dan een ontaarde christen?
Als we het daarop gaan gooien........
De KKK had ook politieke betrekkingen..
Die beschreven de moslims, zowieso de mensen met een ander huidskleurtje als varkens.
Je moet niet alles over 1 kam strijken
Er bestaan ook in Nederland groepen als http://www.stormfront.org
Dat weerspiegelt ook niet de gemiddelde Nederlander!
Misschien dat Al Qaeda inderdaad niet meer in staat is om een georganiseerde aanval uit te voeren. Maar terroristische organisaties zitten zo in elkaar dat je dat nooit zeker kan weten. Onderbouwing van dit statement is dus ook in de praktijk onmogelijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Even wakker worden nuchter Nederland!
- El Qaida bestaat niet
Bestaat wel. Ga maar eens naar Irak of Israel, dan piep je wel anders.quote:- Moslim terrorisme bestaat niet
Je verbind hier een keten van zaken aan elkaar, zonder enige onderbouwing.quote:Massa media - bewust toebrengen van angst.
Zonder dat je het weet hebben al die media aandacht aan terrorisme e.d. grote gevolgen. Zo worden er privacy ontnemende wetten aangenomen (of andere wetten veranderd) en krijgen andere partijen steeds meer macht over de Nederlandse staat.
Het stuk verdriet Balkende en kornuiten zijn hiervoor verantwoordelijk, ik snap niet dat Beatrix haar hoed niet afneemt en ze er een flinke mep mee verkoopt! Dat zal ze leren! Zie een paar kleine voorbeelden.
Onzin. Deze bedrijven genieten immuniteit voor het NEDERLANDSE recht. Dat is omdat de plek waar deze bedrijven staan feitelijk een stukje buitenland zijn. Net als dat de Nederlandse ambassade in Bejing een stukje buitenland is. Wanneer je op een dergelijke plek bent gelden daar niet de wetten van het land waarbinnen dat stukje grond valt. Zo werkt dat. Maar de Europese wetgeving is wel degelijk van toepassing, zoals ook staat in het artikel waar je naar verwijst: "Alleen het Europese Hof van Justitie zou mogen optreden."quote:Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben! voorbeeld
Dat is niet waar. De politie heeft een legitieme aanleiding nodig. Het probleem is echter dat deze maatregelen misbruik in de hand werkt. Wat is een legitieme aanleiding? Gelukkig zijn er nog mensen die zich hiertegen verzetten, want dit is een schending van de privacy en de potentie voor misbruik is in ieder geval aanwezig. Je wordt ook niet opgepakt, je krijgt hooguit een boete. Een andere straf is niet mogelijk. Wel mogen ze je meenemen naar het politiebureau om uit te zoeken wie je bent, maar dat was al lang zo.quote:Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo! Op www.gelijkoversteken.org lees je meer en wat je kunt doen om mee te helpen deze enorme schending van rechten (vrij over straat lopen) terug te draaien.
Onzin. Je kunt nog steeds ter plekke op het vliegveld een vliegticket boeken. Bovendien heeft de Amerikaanse overheid geen klap te maken met een binnenlandse vlucht in Nederland. Ik denk eerder dat het zo is dat er geen vliegtuig in de VS mag landen zonder dat de volledige passagierslijst is overhandigd aan de autoriteiten in de VS. Je vraagt van ons jou te geloven omdat je bij de KLM helpdesk gewerkt hebt, maar gezien het feit dat je hier dingen beweert die aantoonbaar onjuist zijn heeft jouw woord niet zoveel gewicht meer.quote:Onnodig administreren van gegevens:
Wist je dat er in de hele wereld geen enkel vliegtuig mag opstijgen tenzij de volledige passagierslijst 48 uur van tevoren is overlegt aan de Amerikaanse overheid? Dit is doorgevoerd na de aanslagen van 11 september (samen met die belachelijke toegangscontrole). Ik kan het weten want ik heb enige tijd op de KLM helpdesk gewerkt.
ISP's hebben al gezegd dat ze daar niet aan kunnen en willen beginnen. Het is nog maar zeer de vraag of iets dergelijks van de grond komt. http://www.webwereld.nl/nieuws/20157.phtmlquote:Ze willen nu al het internet verkeer in Europa voor een periode van 1 jaar bewaren! Laat het niet toe! http://www.netkwesties.nl/editie114/artikel1.html
Voor zover ik weet heeft de Chinese variant van Google zich laten "censureren" in de zin dat er bepaalde links naar sites die de Chinese overheid niet aanstonden niet worden weergegeven. Maar dat is niet echt censuur. Censuur is het verbieden van bepaalde publicaties, vooraf. Google is geen medium op zich, het is een search engine. Het is een kwalijke zaak dat Google dit toestaat, maar daar staat tegenover dat de Chinese bevolking nog heel wat informatie kunnen vinden via Google die de Chinese overheid waarschijnlijk ook niet kan waarderen. http://news.zdnet.co.uk/i(...)0375,39167942,00.htmquote:www.google.com is GECENSUREERD (ja, google.nl ook)
Er bestaat in Nederland geen censuur. Alleen achteraf is het mogelijk om bezwaar te maken. Slechts bij hoge uitzondering kan een uitzending oid. van tevoren verboden worden, wanneer het van tevoren al duidelijk is dat uitzending een schending van auteursrecht oid. zou zijn.quote:alle media op de Nederlandse TV is GECENSUREERD.
Nonsens, zie hieronder.quote:----------------------------------------------------
De link hieronder is een tekst die gebruikt word door een groep mensen wiens doel wereld dominantie is. Alle voorbeelden hierboven zijn de effecten van hun beleid. Het lezen van deze tekst kan erg confronterend zijn. Onthoud dat er 4 stadia zijn waar mensen altijd doorheen gaan. Ontkenning, boosheid, verdriet en acceptatie. Ik wil graag dat acceptatie zou veranderen in reactie.
http://educate-yourself.org/cn/protocolsofsion.shtml
----------------------------------------------------
Interessante mix aan complottheoriën. Even kijken of ze ook weten wie Kennedy vermoord heeft...quote:Je kunt de volgende websites doorspitten als je meer informatie wilt:
www.rense.com
Je denkt toch niet dat ik een site die het heeft over een "holy handgrenade" en "orgone generators" en een "succor punch" serieus ga nemen hé?quote:
Niet WEER de Illuminati en de vrijmetselaars. Kom op, verzin iets origineels. Mag de Bilderberggroep er dan ook tenminste bij? En chemtrails zijn onzin, het zijn CONtrails, gewoon condenserend water...quote:
Doe niet zo para. Die site sluit niet af, hij is gewoon retentraag.quote:
Dus jij bent niemand?quote:Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
Geen dank.quote:Dank je wel voor het lezen.
Oei! Had hij het over de Reptilians?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zelfs uit de toespraak van Balkenende tijdens het overlijden van Juliana is uit geknipt.. er is 7 seconden video geknipt uit de toespraak die men in BenvDorp lieten zien.
Juist, keuze, geen censuur.quote:Censuur bestaat logischerwijs, zo zijn er in het jaar 2004 in Hart van Nederland exact 2500 nieuwsitems getoont, om maar even een voorbeeld te noemen..
Gerichte keuze is er altijd.
Dank je.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je verhaal is lang, je naam is toepasselijk, en je geeft een sterke onderbouwing..
Umm, beweer je nu dat het onmogelijk is om de samenzwering overtuigend aan te tonen omdat de samenzwering te goed in elkaar zit en dat, ergo, die samenzwering dus bestaat? If so, dan is dat een prachtig voorbeeld van een cirkelredenering...quote:Er zijn altijd redenen om het te weerleggen, omdat die redenen gegeven worden door deze mensen..
Wanneer was die samenzwering vanzelfsprekend? Bron?quote:Verder baseert deze samenzwering zich vooral op het feit dat er een fantasie-sfeer over heen hangt, terwijl het (zelfs eerder deze eeuw nog) vanzelfsprekend was.
Ik geef je volledig gelijk, een logische interpretatie..quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Darksoulz het volgende:
Ik heb nu een aantal topics lopen doorlezen van Extreme Knowledge en tussen al die verhalen met (helaas) niet doortastende bewijzen is mij toch wel het een en ander opgevallen aan jou.
1. Je vindt dit een discussieforum en das helemaal oke. Maar in plaats van echt te discussieren ben je eigenlijk alleen maar in je eentje (samen met een paar anderen die er soms bij komen) de hele wereld proberen te overtuigen van jouw standpunten. Dat zou op zich oke zijn als je niet zo'n ontzettende druk uitoefent op de non-believers. Iedereen die er ook maar een beetje tegenin gaat wordt overladen met allerlei links naar de meest ongeloofbare websites ever. Ik bedoel "Niburu"website is dus wel echt de grootste lariekoek website die ik (en anderen) ooit heb gezien.
2. Je hebt vast een universitaire opleiding genoten en weet ik wat al. Ik geloof je, maar kom op man! Voor iemand die een universitaire graad heeft ben je toch redelijk onprofessioneel bezig. Ik ben zelf ook iemand die wel gelooft in bepaalde complot theorien. Ik weet gewoon dat ze niet 100% bewijsbaar zijn. Jij weet dat ook en geeft dat ook wel toe, maar aan de andere kant merk ik toch ook telkens weer dat je het toch als een solid evidence probeert op te dringen aan mensen die er gewoon even over willen praten en het niet gelijk als zoete koek willen slikken. Sorry dat komt op mij niet over als universitair, maar eerder als laaggeschoold en kort door de bocht. Chill out en probeer te levelen want dat is niet alleen het gebrek van sommige disbelievers (lees ook: bashers) maar wel degelijk ook een gebrek van jou!!
3. Allemaal mooie theorien en wie weet zijn ze allemaal waar!!! Wat bereik je er dan in godsnaam mee? Wat wil je eigenlijk uitleggen aan de wereld? Dat je diep van binnen gewoon erg ongelukkig bent met een oppervlakkig leven en dus probeert door mooie (en ik meen serieus af en toe zeer mooie) theorien te verzinnen, je eigen leven wat meer spanning te geven? Ik denk dat alle dingen die jij overal post meer een beeld geven over jouw psyche (hoe voel je je nu echt diep van binnen?) dan over hoe de wereld echt in elkaar zit!!!
Ik wilde dit niet als een bash laten overkomen. Ik wilde wel even zeggen:
"Ga gewoon een redelijke discussie aan, overal zijn skeptici en die maken ook hun punt. Jij staat naar mijn idee niet open voor hun kant. Jouw beeld is volgens jou de absolute waarheid terwijl je eigenlijk (en je bent universitair opgeleid dus moet je het hier bijna wel mee eens kunnen zijn) totaal geen wetenschappelijke bewijzen levert van ook maar iets. Iemand die een vraag stelt wordt al snel verwezen naar de mooie archeologie waaraan jij jouw draai hebt gegeven en hun de hunne. Maar jouw draai is voor jou waar dus die van hun is automatisch onzin of te oppervlakkig. Kijk ook naar andermans beeld. Ik denk als je dat doet wordt je door een stuk meer mensen al veel serieuzer genomen.
Maargoed succes verder ermee. Ik blijf (selectief) lezen![]()
Sterker nog. Ik kan best inkomen bij een situatie waarin een massale genocide voorkomt. Waarbij slechts een handjevol mensen de dans ontspringt, waarbij er grootschalige vervormingen plaatsvinden in het menselijk denken. Ik geloof zelf ook in zaken als dat er buitenaardse wezens hier kwamen en mensen een evolutionaire voorsprong gaven. Ufo's, area 51 en ga zo maar door.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik geef je volledig gelijk, een logische interpretatie..
Ik kan alleen zeggen, probeer het van de believer-kant te zien.. Wat zou jij doen als je feitelijk overtuigd was van een paar dingen, en wist dat daar een massale genocide achter ligt?
Ik bedoel, sommige dingen, zijn, als ze waar zijn, dingen die als ze uitkomen, massale impact behoren te hebben.. het is soms gewoonweg vreemd dat iemand het zonder te lezen af wil doen als onzin.. ook al is er een 1% kans dat het waar is? Is het dan niet gelijk al nodig om te onderzoeken?
Ik accepteer de mening van iedereen, maar sommige zijn ronduit kortzichtig ge"bash" te noemen.. en vooral de reacties op posts waar ik zelfs nog even extra bij zet: "Dit is Niet mijn mening, maar puur gekopieerde informatie"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |