Bedankt voor je sarcastische, nutteloze reactiequote:Op donderdag 30 december 2004 21:48 schreef Puschkin het volgende:
zo hee. Gelukkig ben je niet paranoïde...... als ik jou was zou ik lekker ergens in de jungle gaan wonen, heb je nergens last van. Zijn er geen complotten, hoef je nooit je legitimatie te tonen en wordt er helemaal niets van je geregistreerd. Heb je waarschijnlijk eindelijk wat rust in je leven![]()
dit is politiek vriendquote:Op donderdag 30 december 2004 22:04 schreef sizzler het volgende:
Geen POL, misschien iets voor GC?
Het doet anders wat denken aan paranoia...quote:
Naïef stuk mens. De europese commissie bestaat uit 13 mensen die boven alle parlementsleden in de EU staan. Zij zijn onaantastbaar voor ELKE wet (behalve het internationaal straf tribunaal, waar Saddam Houssein kennelijk niet onder valt) en zo ook die van Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Xtreem het volgende:
Na je voorbeeldje van putten ben ik al afgehaakt. Jij noemt het immuniteit. Ik zeg, het valt niet onder het nederlands recht. Maakt dat ze immuun? voor de NL wet, ja, voor de EU wet, nee.
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger makenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:02 schreef da_micha_man het volgende:
Ik denk dat Puschkin dan maar eens zou moeten weten hoe het er over 50 jaar gaat uitzien. Ik denk dat TS hier wel even de realiteit beschrijft, en de mensen er bij moeten stilstaan dat 'waarschijnlijk' andere mensen ons leven aan het overnemen zijn. Stel je voor dat over 50 jaar of zo, iedereen een chip in zun lijf heeft waar alles mee wordt geregisteerd wat je doet.....
Nee, idd, daar moet zeker nu iets aan gedaan worden....blijf niet stilstaan.!!
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef sjun het volgende:
Je post zou volgens mij beter tot zijn recht komen in THRU, al kun je het hier natuurlijk proberen...
Wees liever blij dat een strenge controle op passagiersbewijzen het terroristen wat bemoeilijkt om aan boord te komen.
Jij bent een goed voorbeeld van iemand die al erg beinvloed is. Misschien laat deze tekst je het snappen:quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger maken
Laat je meevoeren door waanzin en krijg een mening zoals jij hebtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van iemand die al erg beinvloed is. Misschien laat deze tekst je het snappen:
"Human beings have a higher form of play, which we call "cognition." Cognition is elementary: It means that, we're faced with problems, which contradict what we had believed. We face a problem, when the evidence is, that what we believed, is not true. Or, it was sometimes true, but then again, sometimes it was not. These are called paradoxes, contradictions, in life."
Wat maken dit soort praktijken je als persoon? Naïef en onverschillig. Laat je meevoeren door de massa en heb geen mening.![]()
Ik zou eens met Dr. Phil "There is no reality, only perception." McGraw gaan bellen.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.
Ik zal het je nog 1 keer zeggen. Het is geen strenge controle op passagiersbewijzen (wist je dat babymeld niet mee mag, maar 4 doosjes lucifers en 2 aanstekers wel?)
Ze houden nauwkeurig bij wie waar wanneer en met wie iemand vliegt. Zo kan geen enkele wereldleider vliegen zonder dat het word genoteerd.
Anders uitgelegd, jou geliefde Balkenende kan dus nooit discreet reizen naar welke plek dan ook! Ook moet zijn reis 48 uur van tevoren bekend zijn.
Er zijn geen terroristen.
Wat grappig, ik wist niet dat mensen betaald kregen om dingen te posten op FOK. Maar ja jou onnozel gekeutel zal veel mensen ervan weerhouden actie te ondernemen. Dat zal het geld wel waard zijn. Lees mijn stukje en reageer erop ipv zinloze dicussies te voeren over mijn moeder. Ga anders alle documantaires bekijken over 9/11. Kijk naar fahrenheit 9/11 van michiel moore. Doe iets.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:57 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Laat je meevoeren door waanzin en krijg een mening zoals jij hebt![]()
Wat is het probleem dat ze bijvoorbeeld van ieder vliegtuig willen weten wie er in zit? Moeten we dan maar het risico lopen dat we weer een herhaling krijgen van 11-september, alleen omdat een paar mensen dat niet willen. Jij noemt dat onnodig registreren van gegevens, ik vind dat erg hypocriet. Ik weet zeker dat als bijvoorbeeld je moeder in een van de gekaapte vliegtuigen had gezeten, dat je wel voor het registreren van dat soort gegevens was.
Ja he, ik maak ook deel uit van het grote complotquote:Op donderdag 30 december 2004 23:10 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Wat grappig, ik wist niet dat mensen betaald kregen om dingen te posten op FOK. Maar ja jou onnozel gekeutel zal veel mensen ervan weerhouden actie te ondernemen. Dat zal het geld wel waard zijn. Lees mijn stukje en reageer erop ipv zinloze dicussies te voeren over mijn moeder. Ga anders alle documantaires bekijken over 9/11. Kijk naar fahrenheit 9/11 van michiel moore. Doe iets.
En over onnozel gekeutel gespoken.....quote:Ook al zou je gelijk hebben. Er zaten maximaal 400 moeders in die vliegtuigen. Dat is 400 voor. 6 biljoen tegen. Wie is hier hypocriet?
uuhhhh......jij bent toch begonnen met dit topicquote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef junkie19 het volgende:
Ik wens je succes in je waanzin. Moge liegen en bedriegen overwinnen. Geef mensen geen kans zelf een beeld te vormen! Fuck het allemaal jij weet het beter!
Dat is geen immuniteit, niet zozeer, want het bedrijf, of althans het grondgebied, is van de EU. Euratom, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:49 schreef junkie19 het volgende:
laten wij mijn extreme gedachtes analyseren.
Bedrijven genieten immuniteit in nederland:
http://noordholland.sp.nl/vragen48.shtml
Er zijn 9 bedrijven met deze status, hierboven 1 voorbeeld. lees kamervragen van de SP
extreme gedachte = waar
Laat je aangrijpen door onzinnige propaganda en ontvang er gratis een mening bij, plus het badinerende toontje dat bij Groot Gelijk hoort.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Laat je meevoeren door de massa en heb geen mening.![]()
Helaas. U gaat niet door voor de Marc Dutroux wisselbokaal.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Even wakker worden nuchter Nederland!
- El Qaida bestaat niet
- Moslim terrorisme bestaat niet
Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo!
alle media op de Nederlandse TV is GECENSUREERD.
----------------------------------------------------
----------------------------------------------------
www.rense.com
kamervragen gesteld door de SPquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is geen immuniteit, niet zozeer, want het bedrijf, of althans het grondgebied, is van de EU. Euratom, als ik het goed heb.
Graag zie ik een bedrag tegemoet. Maar ik heb niets ontvangen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Toch zou het best kunnen, hoor, dat mensen betaald worden om wat op Internetfora neer te kwakken. Zo zou ik jou best willen betalen omdat ik er plezier in schep cretins te zien die geloven dat de Protocollen geen fictie zijn.
Vroeger stopten ze die in de dierentuin, maar toen werden ze bosjesmannen genoemd.
In sommige opzichten wel, aangezien de Protocollen al bijna een eeuw lang als vuil ontmaskerd zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:12 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het is geen vroeger meer meneer de With,
Des te erger voor de Australiers.quote:en ik ben geen bosjesman.
Ondanks al die studies heeft JP het charisma van een zachtgekookt eitjequote:Op donderdag 30 december 2004 22:12 schreef sjun het volgende:Mr. dr. Jan Pieter (Jan Peter) Balkenende werd op 7 mei 1956 geboren te Kapelle.
Na het behalen van het diploma Atheneum studeerde hij geschiedenis (doctoraal examen 1980) en Nederlands recht (doctoraal examen 1982) aan de Vrije Universiteit te Amsterdam.
In 1992 ...
bladiebladiebla![]()
.... eerste kabinet, dat zijn naam droeg. Vanaf 27 mei 2003 is hij opnieuw minister-president, minister van Algemene Zaken, en wel van het Tweede Kabinet-Balkenende.
Haha je hebt wel humorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In sommige opzichten wel, aangezien de Protocollen al bijna een eeuw lang als vuil ontmaskerd zijn.
Om van ontkenners van de Holocaust nog maar te zwijgen.
[..]
Des te erger voor de Australiers.
Dank je.quote:
Ik wil je ook niet voor kwade antisemiet uitschelden, hoor. Maar die Protocollen, en bijvoorbeeld ook Rense.com waar een volkomen gewetenloze nep-wetenschapper als Zundel gelegenheid wordt geboden zielig te doen en waarbij citaten aan Sharon over wereldoverheersing worden toegeschreven, deugen gewoon niet.quote:het intresseert mij niet of het Moslims, Joden, Amerikanen, Fascisten , rijke elites, aliens of een combinatie hiervan (wat waarschijnlijk zo is) de wereld proberen te veranderen.
Kijk, ik beschouw het als volgt; terroristen bestaan wel degelijk. Gedeeltelijk zijn die het directe product van hun levensomstandigheden, doorgaans door anderen veroorzaakt.quote:De hele wereld geloofd in terroristen, de hele wereld doet aan moslim haat.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen vinden dat ze zo goed passen in de tijd waarin we leven. Het zijn grotendeels algemene uitspraken waar je altijd wel wat van kunt herkennen. Bovendien is het geschreven door leden van een geheime dienst; en ja, die weten wel het een en ander van subversieve activiteiten.quote:En of het volgens die protocollon gaat? Weet ik veel, ik ben 21 jaar. Ik weet geen fuck, maar ik lees die protocollen, ik leer ervan, ik zie hoe het past in actuele gebeurenissen. Ik sla het op, en ga verder met leren. Je moet het met mij eens zijn dat er veel wijze teksten staan in de protocollen die nu toepasbaar zijn?
Ik vind niemand minderwaardig hoor, of het moet Zundel zijn.quote:Als je mij minderwaardig vind vanwege mijn afkomst of denkt dat ik haat voel jegens andere mensen dan moet je dat maar doen. Zegt veel over jezelf.
Je kan dan wel mooi gaan kijken in wat voor topics ik reageer, maar lees dan ook gelijk even wat er staat dan.... Er is al een identificatieplicht vanaf 1994, het is nu alleen iets uitgebreid. En je kan nog steeds niet alleen staande gehouden worden voor een id-controle, dus je kan gewoon met een gerust hart over straat vanaf 1 januariquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:02 schreef junkie19 het volgende:
Reactie voor meneer de With.
Vanaf volgend jaar is er een identificatie plicht, wat ook meteen betekend dat je op elke grond staande gehouden kunt worden.
Heb je wel eens gehoord van kostenbesparing? Als je dan zelf een eigen bedrijf hebt, zou je dat toch wel moeten inzien. Daarnaast wil de NS op die manier ook het zwartrijden tegengaan. Maar ik zou maar stoppen met werken voor dat soort bedrijven, want zo help je alleen maar mee aan een totale "big brother" maatschappijquote:Volgend jaar krijgen studenten een OV pas met chip. Zo kun je precies zien waar ze reizen en laat ik toevallig weten (ik werk met mijn bedrijf oa voor NS International en vele andere multinationals) dat de NS vergaande plannen heeft om alles te automatiseren.
grow up..... maak jezelf nou niet belangrijker dan je bent..... Er is dus een soort ondergrondse beweging die jou begeleidt? Dream on knul......quote:En zo zijn er nog duizenden dingen waar mijn jonge geest tegenaan loopt. Gelukkig zijn er meer mensen net als ik, die niets liever willen dan deze veranderen stoppen, terugdraaien of mezelf erop voorbereiden. Ik word dan ook begeleid door een paar invloedrijke familie's en docenten van verschillende universiteiten.
Doe dat dan zelf ook eens. Jij haalt al je wijsheden van een aantal paranoïde websites en bent blind voor alle andere dingen om je heen...kom dan niet aan met "objectief te kijken". Gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat er geen terroristen zijn........maar op een dag word je vanzelf ingehaald door je naïviteitquote:Wat ik je zou willen vragen is objectief te kijken naar de wereld, niet naar joden of moslims of bush of el qaida. Maar naar alles wat veranderd, en waarom het veranderd. Kijk daarna naar de gevolgen, wij hebben er iig geen baat bij. Wie wel?
Voor iemand die zelf aangeeft dat hij niks weet, heb je anders een aardige drang om je beweringen als waarheid te willen verkondigen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:31 schreef junkie19 het volgende:
[..]
En of het volgens die protocollon gaat? Weet ik veel, ik ben 21 jaar. [b]Ik weet geen fuck{/b], maar ik lees die protocollen, ik leer ervan, ik zie hoe het past in actuele gebeurenissen. Ik sla het op, en ga verder met leren. Je moet het met mij eens zijn dat er veel wijze teksten staan in de protocollen die nu toepasbaar zijn?
hier komt het woord wereld dominatie in me op.....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Mooi toch als dat gebeurt! Wat is het nadeel als iedereen een chip in zich zou hebben? Makkelijk toch, moet je eens zien hoe weinig criminaliteit er is. Over 50 jaar zal het dan een stuk veiliger zijn op straat en dus leuker in Nederland. Laten we tot die tijd alvast een begin maken door het DNA van iedereen in een databank op te slaan, dat zal het land ook al wat veiliger maken
Levens over nemenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:10 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
hier komt het woord wereld dominatie in me op.....
Anderen nemen onze levens eigenlijk gewoon over![]()
Met objectief kijken bedoel ik dat je meer moet gaan lezen, en vooral niet naar het nieuws moet luisteren. Alles is gecencureerd vriend! Alles!. Op die websites die ik heb gegeven is misschien de helft waar, de helft misschien niet. Het is hoe dan ook beter dan alles wat je de afgelopen 3 jaar in het nieuws hebt gehoort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:08 schreef Puschkin het volgende:
[..]
Je kan dan wel mooi gaan kijken in wat voor topics ik reageer, maar lees dan ook gelijk even wat er staat dan.... Er is al een identificatieplicht vanaf 1994, het is nu alleen iets uitgebreid. En je kan nog steeds niet alleen staande gehouden worden voor een id-controle, dus je kan gewoon met een gerust hart over straat vanaf 1 januari
[..]
www.gelijkoversteken.org
Heb je wel eens gehoord van kostenbesparing? Als je dan zelf een eigen bedrijf hebt, zou je dat toch wel moeten inzien. Daarnaast wil de NS op die manier ook het zwartrijden tegengaan. Maar ik zou maar stoppen met werken voor dat soort bedrijven, want zo help je alleen maar mee aan een totale "big brother" maatschappij
[..]
Het bespaart inderdaad kosten. Wat jij niet weet en ik wel is dat betalen op de stations (eten drinken e.d.) ook mogelijk gemaakt wordt met die kaarten. Het pinnen/chippen wordt ook gepromoot. Dat betekend dat iedereen in Nederland over een periode van 3 tot 10 jaar elektronisch zal betalen.
grow up..... maak jezelf nou niet belangrijker dan je bent..... Er is dus een soort ondergrondse beweging die jou begeleidt? Dream on knul......
[..]
Het is geen ondergrondse beweging het zijn hoog geleerde mensen die zich met hand en tand verzetten tegen alle privavy en vrijheidsontnemende veranderingen. Het zijn stichtingen, universiteiten maar ook grote bedrijven die bv computers, autoonderdelen en fruit produceren/exporteren. Zij helpen mij en mijn bedrijf financieel vanwege mijn idealistische instelling en contacten in het buitenland.
Doe dat dan zelf ook eens. Jij haalt al je wijsheden van een aantal paranoïde websites en bent blind voor alle andere dingen om je heen...kom dan niet aan met "objectief te kijken". Gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat er geen terroristen zijn........maar op een dag word je vanzelf ingehaald door je naïviteit
Theo van Gogh is 1 moord door 1 persoonquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Theo van Gogh viel vanzelf dood inderdaad.
Serieus ofwat??quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Even wakker worden nuchter Nederland!
-
Onnodig administreren van gegevens:
Wist je dat er in de hele wereld geen enkel vliegtuig mag opstijgen tenzij de volledige passagierslijst 48 uur van tevoren is overlegt aan de Amerikaanse overheid? Dit is doorgevoerd na de aanslagen van 11 september (samen met die belachelijke toegangscontrole). Ik kan het weten want ik heb enige tijd op de KLM helpdesk gewerkt.
Heb je ook hard bewijs dat het onzin is? Tot nu toe beperk je jezelf tot wat dom geblaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Theo van Gogh is 1 moord door 1 persoon
In de SPITS stond dat er een "el qaida" link was naar Spanje. Maar dat is onzin!!!!!!! Net als wat de directeur van de AIVD uitkraamt!
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.quote:In dit jaar zijn er 26 moorden gepleed in amsterdam en 23 in Limburg?? Gaan we nu alle kampers in Limburg haten??? Nee!!
klopt helemaal de bush administratie en de AIVD hangen deze ideologie eraan. Dank je wel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kampers hangen geen ideologie aan die erop gericht andersdenkenden uit te schakelen en iedereen met geweld te beïnvloeden. De moord staat niet op zichzelf. Dat is wat er schokkend is aan de moord. Niet dat hij vermoord is, maar de wijze waarin het samenhangt met de rest van de ontwikkelingen in de wereld.
De Bush administratie (sic) hangt de ideologie eraan? Ik heb Condoleeza Rice er nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:46 schreef junkie19 het volgende:
[..]
klopt helemaal de bush administratie en de AIVD hangen deze ideologie eraan. Dank je wel.
fantastisch, er zitten dan ook waarlijkke staatsmannen bij. Neem bijvoorbeeld Chirac.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn geen terroristen. Elk lid van de Europese commisie heeft een verleden nog imposanter dan meneer Balkenende.
Iets zegt me dat je het niet bij één keer zult laten...quote:Ik zal het je nog 1 keer zeggen.
Nog wel. binnenkort mag je ook dat gaan afgeven. Veiligheidsvoorschriften.quote:Het is geen strenge controle op passagiersbewijzen (wist je dat babymeld niet mee mag, maar 4 doosjes lucifers en 2 aanstekers wel?)
Een uitstekende zaak. Zo blijft er ook een betere controle voor de kiezers wat er met hun belastingcenten gebeurt.quote:Ze houden nauwkeurig bij wie waar wanneer en met wie iemand vliegt. Zo kan geen enkele wereldleider vliegen zonder dat het word genoteerd.
De man is nog steeds niet verplicht het vliegtuig te nemen.quote:Anders uitgelegd, jou geliefde Balkenende kan dus nooit discreet reizen naar welke plek dan ook! Ook moet zijn reis 48 uur van tevoren bekend zijn.
Tijd voor een andere mantra, deze is wel weer vaak genoeg herhaald...quote:Er zijn geen terroristen.
Het is vast een complot van hem en zijn klonen...quote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef junkie19 het volgende:
Het is toevallig dat je onder deze nick reageerd op dit topic en op het topic over identificatie plicht, en verder niet.
suggereren is het werkwoordquote:Het is toevallig dat je de dicussie trekt naar 9/11 en vage dingen zegt die mensen alleen in de war maken. Je suggesteerd dat ik 9/11 fantastisch vind.
Een getuigenis over de eigen persoon wordt doorgaans van nul en generlei waarde beschouwd. Ook ik ben er weinig van onder de indruk. Maar daar hoef jij dan weer niet van onder de indruk te zijn.quote:Het is een kut film wat niet eens een topje van de ijsberg dekt. Er zijn maar liefst 13 documantaires gemaakt ovr 9/11, die ik allemaal heb gezien. 3 ervan vond ik wel goed. Vooral die ene met bommen onder het tweede vliegtuig wat insloeg. Het enige wat ik tof vind is dat Micheal Moore tegen schenen trapt.
Iets waar ik erg goed in ben.
Verneem ik hier een schoolvoorbeeld van projectie? Of lijkt het er slechts zeer sterk op?quote:Ik wens je succes in je waanzin.
Tsja, het leven is hard... Je geeft echter wel gauw op. Als jij de waarheid in pacht hebt heb je nogal wat verantwoorelijkheid te dragen...quote:Moge liegen en bedriegen overwinnen.
Waarom zouden mensen zich geen beeld kunnen vormen uit zowel de woorden van jou, die van mij als die van vele anderen?quote:Geef mensen geen kans zelf een beeld te vormen! Fuck het allemaal jij weet het beter!
Ach ach ach... alles in het engels en ook nog in kapitalen. Alle kenmerken van een spamberichtje zijn alweer voorbij gekomen. Wat is het toch fijn dat het ieder vrij staat er een eigen geloof op na te houden en dat dit geloof in ons vrije land duchtig bekritiseerd kan worden opdat wat licht is tot het licht kan blijven gaan.quote:"IN ORDER TO PUT PUBLIC OPINION INTO OUR HANDS WE MUST BRING IT INTO A STATE OF BEWILDERMENT BY GIVING EXPRESSION FROM ALL SIDES TO SO MANY CONTRADICTORY OPINIONS AND FOR SUCH LENGTH OF TIME AS WILL SUFFICE TO MAKE THE "people" LOSE THEIR HEADS IN THE LABYRINTH AND COME TO SEE THAT THE BEST THING IS TO HAVE NO OPINION OF ANY KIND IN MATTERS POLITICAL, which it is not given to the public to understand, because they are understood only by him who guides the public. This is the first secret."
Ik vind zo'n identificatieplicht wel makkelijk. Nu moet de politie een hoop tijd steken in het achterhalen van valse namen. Dat wordt op deze manier een stuk makkelijker en kunnen ze dus meer tijd steken in serieuze zaken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:02 schreef junkie19 het volgende:
Reactie voor meneer de With.
Vanaf volgend jaar is er een identificatie plicht, wat ook meteen betekend dat je op elke grond staande gehouden kunt worden.
Het zal me weinig boeien dat ze weten waar ik ben omdat mijn mobiel toch wel aanstaat. De KPN bewaard die gegevens een jaar en ik heb er persoonlijk nog totaal geen last van gehad. Zelfs geen gespecificeerde reclame. Voor de politie zijn die gegevens erg handig.quote:Volgend jaar krijgen studenten een OV pas met chip. Zo kun je precies zien waar ze reizen en laat ik toevallig weten (ik werk met mijn bedrijf oa voor NS International en vele andere multinationals) dat de NS vergaande plannen heeft om alles te automatiseren.
Die GPS ontvanger geeft je positie aan niemand door. Die ontvangt alleen maar. Of gaan ze dat invoeren?quote:Gelukkig heb je nog een auto, die maar door 80 GPS sattelieten in de gaten word gehouden.
Mja hier moet ik even over nadenken. Op zich is het goed als bepaalde instanties bij bepaalde info kunnen terwijl een derde partij dit niet kan. Mmmmquote:Zelfs encryptie van data wordt aan banden gelegd. Dit gebeurt niet alleen in Nederland maar in heel de wereld!
Ik ben met je eens dat een regering een motief heeft om ons werkzame slaven te maken. Scheelt een hoop geld en ze kunnen weet ik veel wat voor rotzooi uithalen. Of dit ook gebeurd heb ik geen idee van maar ik geloof dat terroristen echt wel bestaanquote:Er veranderd nu zoveel, zo snel en voor zulke onduidelijke redenen. Het kan niet goed zijn. Het is onmogelijk dat deze dingen veranderen met goede intenties of door de regering van de landen zelf.
Dat weet ik niet. Als ik het journaal kijk zie ik aanslagen. Als inperking van privacy het moeilijker maakt om aanslagen te plegen dan ben ik best voorstander. Ze hebben in ieder geval bij mij de grens nog niet bereikt van wat ik in wil leveren.quote:Wat ik je zou willen vragen is objectief te kijken naar de wereld, niet naar joden of moslims of bush of el qaida. Maar naar alles wat veranderd, en waarom het veranderd. Kijk daarna naar de gevolgen, wij hebben er iig geen baat bij. Wie wel?
gaap..zeggie?quote:Even wakker worden nuchter Nederland!
I know.quote:- El Qaida bestaat niet
- Moslim terrorisme bestaat niet
ja ik weet het.quote:Massa media - bewust toebrengen van angst.
Zonder dat je het weet hebben al die media aandacht aan terrorisme e.d. grote gevolgen. Zo worden er privacy ontnemende wetten aangenomen (of andere wetten veranderd) en krijgen andere partijen steeds meer macht over de Nederlandse staat.
Balkenende doet zijn best en weet weinig hoe het dus echt zit...arme man..die moeilijke bochten ook altijd die hij tegen komt en dan maar lullen zoals hij dit geleerd heeft van de mediatrainers..nix zeggen in een uur lullen.quote:Het stuk verdriet Balkende en kornuiten zijn hiervoor verantwoordelijk, ik snap niet dat Beatrix haar hoed niet afneemt en ze er een flinke mep mee verkoopt! Dat zal ze leren! Zie een paar kleine voorbeelden.
9 is een mooi getal he..heb ik iets mee.quote:Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben!
soms moet ik mezelf ook identificeren..quote:Identificatieplicht:
Vanaf 1 januari is er een identificatieplicht in Nederland. Je wordt opgepakt door de politie als je geen identificatie bij je draagt. Ongeacht wie of waar je bent! Net de Gestapo! Op www.gelijkoversteken.org lees je meer en wat je kunt doen om mee te helpen deze enorme schending van rechten (vrij over straat lopen) terug te draaien.
heeft geen zin man.quote:Ga op
zoek naar
informatie
doe wat
niemand doet
iets!!
Welnee die is door een atoombom veroorzaakt. De NWO zit daarachter en hij is door de Mossad geplaatst samen met CIA mannen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef JoZzephus het volgende:
ps wat een ramp he die tsunamis en zo ineens zonder waarschuwing.
jeetje mineetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |