ow. Denk je niet dat dat allang het geval is?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:13 schreef BaajGuardian het volgende:
wat heb je te verbergen is altijd het antwoord , nu dan : wat geeft hun het recht om alles van mij op tafel te hebben?
Ook de UK gaat een verplichte ID-kaart invoeren.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:15 schreef Bert-Spies het volgende:
je bent al bezit: je kunt in nederland niets zonder legitimatie: een huis kopeen/huren, gaan werken, een rijbewijs halen een rekening openen enzovoort.
met deze regeling sluiten we ons aan bij de rest van europa ( behalve engeland)
BS
dit is nu eens het type reactie wat ik graag zie (de hele post dan he), een constructief bijdragend oftewel verlengend stukquote:Op woensdag 24 november 2004 09:15 schreef Parabola het volgende:
Het stukje over agent de plomp inwerken beschouw ik maar even als gedaan in oprechte boosheid.Geweld tegen agenten, die ook maar gewoon hun werk doen, lijkt me niet de oplossing voor het probleem dat je schetst.
(knip)
Als alles van jou in je identiteitskaart vervat zit, dan heb je weinig inhoudelijks te verbergen.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:13 schreef BaajGuardian het volgende:
liever een tijdelijke hysterie dan een eeuwige hersendood.
wat heb je te verbergen is altijd het antwoord , nu dan : wat geeft hun het recht om alles van mij op tafel te hebben?
het is een dwang naar collectief maar dan wel een collectief waar jij als individu niks over te zeggen heb.,
maw , slavernij dus.
vooruitdenken is gewenst op dit onderwerp ja.
Een argumentatie van soortgelijke eenvoudige strekking:quote:Op woensdag 24 november 2004 09:57 schreef GizartFRL het volgende:
Ik durf te wedden dat het mogelijk is een andere identiteit aan te nemen.
Dus een id kaartje is imo gewoon een facade.
Dit doet me wat denken aan: Geef mensen geen technisch en filosofisch onderwijs want dat levert gevaar op van nieuwe oncontroleerbare gedachtengangen en technologie.....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
als antwoord op de notes als : alles ligt al op tafel etc.
dat weet ik ,
de spaarpasjes van supermarkten registreren wat je koopt en aan de hand daarvan ontvang je reclame , er hangen overal cameras die in je huis kunnen inzoomen , zo heb ik wel eens cameras in amerika bestuurd dmv internet en op mensen ingezoomd in hun eigen huis , nee ik ben gene voyeur maar probeerde het even uit. , TV zenders weten per klant wat ze kijken , net als het internet , MSN , ICQ , IRC , alles word afgetapt en opgeslagen , telefoon gesprekken ook , zelfs bepaalde post word gescanned op wat er in zit. (vooral post in gevangenissen , leger , inrichtingen en internaten en vaak word het in computers ingevoerd die weer 100% acces geven voor bepaalde organisaties en instellingen zoal er een vrolijke backdoor in ELK windows zit. microsoft werkt hier graag aan mee , hoe denk je dat het zon succesvol bedrijf is geworden? , control sells .
al dit is er al....
maar verplicht ID doet het volk de strop om op het gebied van alles wat ook maar nog van het zelf is.
oftewel prive.
een paar mensen roepen nogsteeds maar ik heb niks te verbergen , van mij mogen ze alles weten.
maar wat nu als die ze , een persoon is die jou als ras , of type niet zo leuk vind en je liever dood heeft dan levend?
en de kans daarop, dat dit voor kan komen is groter dan dat de elfstedentocht gehouden word.
mensen houden duidelijk niet zo van vooruit denken.
of de diepte in , men houd het liever simpel , en persoonlijk. (IK)
denk er wel om , met die ID regeling , is er geen persoonlijk meer.
Gratis wordt verrekend in je belastingpremie. Uiteraard zijn er voor het niet noodzakelijk rondpompen van dat verrekeningsgeld ook weer extra mensen bezig en dus zijn er extra kosten aan verbonden...quote:Op woensdag 24 november 2004 10:01 schreef OreO het volgende:
als die imbecielen je nou eerst een gratis ID kaart verschaffen.. nu ben ik verplicht er 1 te kopen FLIKKERS
Sorry, spreekt er nog iemand Psychotisch? Dit dialect beheers ik niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:03 schreef BaajGuardian het volgende:
het matriaal om dit aan te tonen ontbreekt mij op dit moment , mischien dat anderren dit even kunnen posten .
op een POL.user vriendelijke manier.
belasting moet je zo en zo betalen..quote:Op woensdag 24 november 2004 10:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Gratis wordt verrekend in je belastingpremie. Uiteraard zijn er voor het niet noodzakelijk rondpompen van dat verrekeningsgeld ook weer extra mensen bezig en dus zijn er extra kosten aan verbonden...
zijn het ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Een argumentatie van soortgelijke eenvoudige strekking:
Ik durf te wedden dat ieder elders een nieuw leven kan beginnenn dus zijn grenzen, mensenrechten, ziektekostenpremies, belastingen en paspoorten een facade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |